Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Euroviisut 2023 Britanniassa

Vesna – My sister's crown

*****
43
33%
****
51
39%
***
23
17%
**
11
8%
*
4
3%
 
Ääniä yhteensä: 132

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Carboni kirjoitti: 16 Maalis 2023, 18:33 Se Tsekin karsinnan "lava" oli luokkaa kauppakeskuksen tuulikaappi.
Pyh, nätti oli. :draamaa: Jotkut osasivat vain hyödyntää sitä paremmin kuin toiset. :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1151
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja pmama »

Live-esitys oli sen verran sekava, että täräytin kakkoseen. Mutta nyt nähtyäni musavideon täytyy nostaa vaikkapa... 3 puoleen.

Jennifer
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 208
Liittynyt: 27 Tammi 2023, 14:36

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja Jennifer »

Ja se Tsekin lava ja lavashow oli Liverpoolin lava ja lavashow? Ei tietääkseni, ihme haloo tuosta.

Zazpikaleak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1290
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 12:11

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja Zazpikaleak »

Tämäkin oli kyllä paremmasta päästä näitä kuuntelemiani ja mielenkiintoinen kokonaisuus. Tykkäsin erityisesti noista omintakeisista taustoista. Tällaiset kielisekasotkut ovat jostain syystä aina miellyttäneet minua, niistä tulee myös tosi viisuinen fiilis. Mielestäni tässä sekavuus (joka tuntuu olevan tämän vuoden trendi ainakin näissä vedonlyönnin kärkibiiseissä) on saatu toimimaan ja nostamaan biisiä. Uskoisin, että tämä tulee toimimaan myös livenä. Menestystä on silti vähän vaikea arvioida, kyllä tämän voisi nähdä kalastelevan samoja ääniä kuin viime vuoden Ukraina.
Violins playing
Angels crying

euronalle
Maistelija
Maistelija
Viestit: 24
Liittynyt: 09 Helmi 2023, 22:26

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja euronalle »

Tämä oli/on itse asiassa yksi lempibiiseistäni pitkään. Studioversio oli kaikinpuolin loistava ja yksi harvoista tämän vuoden Viisuista, mikä nousi omalle spotifylistalle soittoon. Uskoin jopa koko viisujen voittoon hetkellisesti.

Noh, sitten menin ja katsoin live-esityksen. Täytyy sanoa että tuli auttamatta mieleen tämän viisukevään suurin floppausvaara, mikäli Liverpoolissa esitys kokonaisuudessaan (lavashow ja lauluääni) on vähänkään samaa tasoa kuin kansallisessa finaalissa, semiin tullaan jäämään ja pahasti :eiei: Pahalta tuntuu, Itävallan esityksessä näen samat riskit, studio on erittäin koukuttava, mutta livestä ei tiedä sitten.

Luin muutamia aiempia viestejä ja tiedostan että tuo heidän esiintymislavansa ei mahdollistanut mitään urotekoja mutta olihan tuo nyt tavattoman "köykäinen" esitys parhaimmillaankin, harvoin tulee annettua mielipidettä negatiiviseen sävyyn, mutta nyt täytyy kyllä sanoa että metsään mentiin niin että mäjähti ja vaikea nähdä että tuosta noustaan (toivottavasti olen väärässä) :rauhaa: Huoh! :rauhaa:

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5178
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Minäkin kyllä olen jo täysin varautunut tämän karsiutumiseen. Vielä kun laittavat esiintymään Suomen ja Ruotsin puristuksiin, niin taitaa peli olla pelattu ellei liveä ole parenneltu huomattavasti :draamaa:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1363
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Koko foorumin fokus tuntuu olevan Loreen vs Käärijä asetelmassa mutta kyllä minä tulen nauttimaan eniten tämän ketjun kommenttivyörystä kun kisat on ohi ja Tsekki on voittanut / ollut finaalissa todella korkealla

Semikarsiutuja? Yhtä todennäköisesti kuin Irlanti voittaa nämä kisat. Heikollakin livellä biisi riittää jatkoon. Finaalissa voi käydä kylmät. Mutta potentiaali on vaikka mihin.
2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1831
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja Possu »

Itse en löydä tuosta livestä edes mitään järkyttävän huonoa. Stemmat ainoat mitkä menee vähän sinne päin. Tottakai studioversiosta jäädään ja musiikkivideosta, mutta on sitä paljon hirveämpääkin nähty ja menestytty silti. Tuon yhden roolia en vain oikein ymmärrä, kun ei edes räppää.

Jos vaikka vertaa Serbiaan, niin paremmin tässä laulu onnistuu livenä.

Mortville
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 192
Liittynyt: 22 Touko 2012, 17:33

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja Mortville »

Mitä enemmän mä tätä kuulen, sitä vaikuttuneemmaksi ja vakuuttuneemmaksi tulen siitä, että tämä on yksi vuoden hienommista kappaleista. Kertosäe nostaa mulla kyyneleet silmiin.

Kävin nyt minäkin sen liven katsomassa, eikä mulla ole siitä oikein valittamista. Ihan kivasti se minusta meni. Puhun nyt siis Tsekki-finaalista. Jos nämä nyt jotenkin toisi sitä videon visuaalista maailmaa esitykseensä niin minä ainakin olisin hyvin vaikuttunut.

Pidän isosti peukkuja pystyssä Tsekeille ja toivon todella että ovat finaalissa <3

Avatar
Miss Ludo
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 982
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Mortville kirjoitti: 24 Maalis 2023, 20:00Mitä enemmän mä tätä kuulen, sitä vaikuttuneemmaksi ja vakuuttuneemmaksi tulen siitä, että tämä on yksi vuoden hienommista kappaleista. Kertosäe nostaa mulla kyyneleet silmiin.
Sama. :joojoo: Luulen lisäksi, että tästä saattaa hyvinkin tulla yksi kaikkien aikojen lempiviisuistani. Aika näyttää, miten tämä lopulta kestää kuuntelua, mutta veikkaisin kestävän, koska tämä osuu niin täydellisesti mun makuun.

Rakastan suunnilleen kaikkea tässä. <3 Tunnelmaa, taustoja, esiintyjiä, kielisekoitusta, sanomaa. Heti kun kuulin kertosäkeen ensimmäistä kertaa, olin ihan että hetkonen, mitäs tämä oikein onkaan! Tässä on jonkinlainen raikas ja ilmava tuulahdus, mutta samaan aikaan tämä pysäyttää painokkaasti kuuntelemaan. Ah, täydellisyyttä. En ees osaa eritellä, miksi pidän tästä niin. Ei ole sanoja. :surrur:

Täytyy kylläkin myöntää, etten ole vielä katsonut liveä. En tiedä, uskallanko. En kestä, jos tämä karsiutuu. Eihän, pliis? :pliis:

:tsekki: :tsekki: :tsekki: :tsekki: :tsekki:
if I’m not alright, tell me why do I
feel so
beautiful tonight


Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3383
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Yhh wiwibloggsin instassa oli klippiä Varsovan prepartyistä tästä ja apua tää kuulosti vielä pahemmalta mitä karsinnoissa. :draamaa: Kyllä tää tulee floppaamaan, jos live on Liverpoolissakin yhtä hirveen kuulonen ja vailla mitään kunnon koreografiaa... Tässä linkkiä siihen pätkään https://www.instagram.com/reel/CqgYpUOJ ... MyMTA2M2Y=
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5178
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

^ Kauhea veto :draamaa:
Livelaulu on surkeaa ja esiintyminen koomisen kankeaa. Taitaa tehdä Israelit 2014 ja jäädä kauas jatkopaikasta
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7131
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

esitys nyt ei kauheesti voi olla muuta tommosissa partyissä,mutta arvasin että se upea kaijutettu kertsi ei heidän karsinnoissa varmastikkaan ollu livenä ja sitä ei pysty toteuttaa sen kuuloisen,vaan kuulostaa karkeammalta

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Viisuilija_110 kirjoitti: 02 Huhti 2023, 00:12 Yhh wiwibloggsin instassa oli klippiä Varsovan prepartyistä tästä ja apua tää kuulosti vielä pahemmalta mitä karsinnoissa. :draamaa:
Ihan karsea. :rofl: Ei riittänyt kuin kuunnella pätkä tuota, niin sai jo melko hyvin osviittaa näiden tätien osaamisesta. :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Miss Ludo
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 982
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Ei kyllä lupaavalta vaikuta. :apuva: Biisi menettää ison osan taiastaan, jos laulu harmonioineen ja stemmoineen ei toimi. Pre-party on toki vain pre-party, mutta antaahan se jotain osviittaa livelaulun ja lavaläsnäolon osalta. Olen huolissani!
if I’m not alright, tell me why do I
feel so
beautiful tonight


Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3246
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Voi apua mikä veto. :sekava: Jokohan tässä alkaa kallistua siihen, ettei tämä finaaliin mene.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1363
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Otetaanpa sitten vähän jarrua, kyllähän tuo teknisillä ongelmilla selittyy isosti. Laulamisesta en edelleenkään ole hirveän huolissani.

Mutta se, mistä olen, on tuo lavapreesens. Kuten yllämainittiin, koomisen kankeaa. Onko tämä isossa audiovisuaalisessa tuotannossa loppuviimein se, joka motivoi äänestämään, jos lavakarisma on tuota luokkaa.

NQ? Ei edelleenkään. Mutta se, että olen nähnyt mustana hevosena voittoon on ollut iso arviovirhe tämän perusteella. Tulostaulun vasemmalle puolelle pääseminenkin vaikuttaa aika haastavalta
2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

AX + X0
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1036
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 19:34

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja AX + X0 »

Ei Tsekillä ole mitään automaattista turvaa, joka takaisi sille finaalipaikan, vaikka vetäisi esityksensä kuinka vihkoon tahansa. Se on siinä kohtaa aivan sama, kuinka hyvä studioversio on, jos live-esitys on kauhea. Suurin osa äänestäjistä tekee kuitenkin äänestyspäätöksen sen itse esityksen perusteella. Tsekillä ei ole oikein kaverimaitakaan tässä semissä, joilta saisi ääniä varmasti.

Kyllä Tsekki todennäköisesti finaaliin menee, mutta en kyllä tarjoaisi karsiutumiselle läheskään samaa kerrointa kuin Irlannin voitolle. En ihan niinkään hyvää kerrointa kuin Suomen voitolle.
” Tämä kappale on todella erilainen, ainutlaatuinen ja persoonallinen, ja se onnistuu todella erottumaan massasta.”

- Viisu-Alno kuvaillessaan Kyprosen kappaletta 24.3.2023

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7131
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

päälaulaja esiintyy ihmeen agressiivisesti ja kaikilla energiaa ja minusta laulo ihmeen hyvin ,mutta siitä lumoavasta kertsistä tolla tyylillä kyllä lähti imu.

Amone
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 297
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja Amone »

Wiwibloggs on ladannut esityksiä Varsovan pre-partyista Youtubeen. Tämäkin kokonaisuudessaan. https://www.youtube.com/watch?v=gyEioAT2h9s

Avatar
yeahyeahfire
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 748
Liittynyt: 21 Tammi 2020, 14:06

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja yeahyeahfire »

Kyllä tämä voi aivan hyvin karsiutua, jos tekeminen ei ala ottaa isoja askelia eteenpäin ja nopeasti sittenkin. Olin varma, että siitä Tšekin karsintafinaalista parantavat kyllä, mutta tässä on ollut aikaa eikä tuo pre-party veto nyt vakuuttanut enempää kuin se karsintafinaalikaan. Joo ääni voi selittyä teknisillä ongelmilla, mutta se esiintyminen. Vieläkin. Tuolla heilumisella ja kaoottisuudella tämä on ihan eri kappale kuin studioversio. Ykkössemi on niin kovatasoinen, että siellä on jonossa monta ammattimaista esitystä ottamassa mielellään tämän paikan jollei edistystä tapahdu. Mielenkiinnolla odotan, onnistutaanko tämä pelastamaan viisuihin mennessä. Tšekki-fanien kannattaa toivoa, että prepartyissa tytöt vaan pitävät hauskaa ja varsinainen viisuesitys on sitten jotain aivan muuta. Mutta multa alkaa pikkuhiljaa usko loppua tähän...
Gonna miss you all but mostly the cat

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2053
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Eihän nyt herranjumala pre-partyista voi päätellä yhtään mitään siitä millainen esitys tulee olemaan Euroviisuissa :heh: Jos viisuissa esitys on huono niin sitten se on… :draamaa: Mutta tosiaan eihän tästä voi päätellä yhtään mitään.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7131
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

eihän tuossa nyt pysty mitään erikoisliikkeitä edes tekemään.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja Rousku »

ESC_Hullu kirjoitti: 02 Huhti 2023, 00:28 esitys nyt ei kauheesti voi olla muuta tommosissa partyissä,mutta arvasin että se upea kaijutettu kertsi ei heidän karsinnoissa varmastikkaan ollu livenä ja sitä ei pysty toteuttaa sen kuuloisen,vaan kuulostaa karkeammalta
Siis kyllähän viisuissa voi olla taustanauhaa?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja Rousku »



Äh, miten tuo räppäri kuulostaa niin amatöörimäiseltä? Ja koreografia on sellainen Sing it away, kunhan hillutaan jotain. Toivottavasti viisuihin on keksitty jotain yhtenäisempää.
Rise, angel, shine, love!

Amone
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 297
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja Amone »

Mahtavatko saada kansalliselta yleisradioyhtiöltä koreografia ja muuta tukea niin kuin suomalaiset artistit saavat? Jos eivät, niin jälki voisi olla juurikin tällaista.

Ainakin Reilley on postannut TikTokkiin videoita joissa itse näpertelee itselleen esiintymisasua ja maalaa videon lavasteita ja äiti toimii videon kuvaajana. Tiedä sitten onko vain sumutusta, vai onko tosiaan niin, etteivät joidenkin maiden artistit saa esityksiinsä mitään tukea.

AX + X0
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1036
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 19:34

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja AX + X0 »

Amone kirjoitti: 03 Huhti 2023, 19:47 Mahtavatko saada kansalliselta yleisradioyhtiöltä koreografia ja muuta tukea niin kuin suomalaiset artistit saavat? Jos eivät, niin jälki voisi olla juurikin tällaista.
Minulle ei ole tarkempaa tietoa Tsekin viisubudjetista, mutta uskoakseni se ei ole kovin suuri. Lavastukset ovat aika halvanoloisia, eikä esitysten suunnitteluun ole yleensä ollut (poikkeuksena vuosi 2021) halua tai varaa palkata näitä Dietmanneja, Jean-Baptisteja jne., joita aika moni maa käyttää vuodesta toiseen.

Edelleenkään raha ei ole kuitenkaan sinänsä aina este hyvälle show:lle. Viime vuonna Tsekki onnistui rakentamaan ihan onnistuneen esityksen paikallisin voimin. Tietojeni mukaan viime vuoden esityksestä vastannut Vít Bělohradský on myös tänä vuonna mukana Tsekin esityksen suunnittelussa.

Toistan kuitenkin aiemman huoleni siitä, ettei puuttuvaa lavakarismaa korvata pelkillä toimivilla visuaaleilla ja koreografioilla. Tsekillä on tästä vähän vastaavaa kokemusta juurikin vuodelta 21, kun artisti itsessään ei vain ollut riittävän kyvykäs.
” Tämä kappale on todella erilainen, ainutlaatuinen ja persoonallinen, ja se onnistuu todella erottumaan massasta.”

- Viisu-Alno kuvaillessaan Kyprosen kappaletta 24.3.2023

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5178
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Sehän oli ihan kamala se Tšekin viimevuotinen lavaesitys :draamaa: Ruman mustavalkoinen esitys ja taustalla joitain lauluun liittymättömiä kreikkalaisia patsaita. Bändin stailaus oli myös hirveä :draamaa:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Kasper_ kirjoitti: 03 Huhti 2023, 20:50 Bändin stailaus oli myös hirveä :draamaa:
Hanki silmälasit. :draamaa: We Are Domin stailaus oli mitä mainioin. :ihana:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

AX + X0
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1036
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 19:34

Re: Tšekki 2023: Vesna – My sister's crown

Viesti Kirjoittaja AX + X0 »

Kasper_ kirjoitti: 03 Huhti 2023, 20:50 Sehän oli ihan kamala se Tšekin viimevuotinen lavaesitys :draamaa: Ruman mustavalkoinen esitys ja taustalla joitain lauluun liittymättömiä kreikkalaisia patsaita. Bändin stailaus oli myös hirveä :draamaa:
No joo olihan patsas-grafiikat aika irrallisen oloiset, mutta mielestäni kokonaisuus oli ihan toimiva. Siinäkin toki yhtenä isona syynä se, että yhtye osasi osasi hommansa. Kyllähän ihminen aina ensisijaisesti kuitenkin katsoo ihmistä. Siksi artistin/yhtyeen omaa suorittamista ei voi mielestäni ihan hirveästi koskaan liikaa painottaa.
” Tämä kappale on todella erilainen, ainutlaatuinen ja persoonallinen, ja se onnistuu todella erottumaan massasta.”

- Viisu-Alno kuvaillessaan Kyprosen kappaletta 24.3.2023

Lukittu