Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36780
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Oi ei. :rofl: Näin unta, että nimihunk Serduchka oli varannut itselleen jostain kartanosta hotellihuoneen, jossa hän sitten tanssahteli puolialastomana eroottisesti Hunks-tanssijoiden kanssa. :sekava: Hän myös joi kohtuuttoman nopeaan tahtiin punaviiniä ja lopulta sammui sänkyynsä.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

TomppaJr kirjoitti: 06 Helmi 2021, 13:08 Näin unta, että nimihunk Serduchka oli varannut itselleen jostain kartanosta hotellihuoneen, jossa hän sitten tanssahteli puolialastomana eroottisesti Hunks-tanssijoiden kanssa. :sekava:
Kääk. :rofl:
TomppaJr kirjoitti: 06 Helmi 2021, 13:08 Hän myös joi kohtuuttoman nopeaan tahtiin punaviiniä ja lopulta sammui sänkyynsä.
No täähän ei mikään uni ollut ja sen me molemmat varsin hyvin tiedämme. :joojoo:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4092
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Näin unta, että eräs kuppilalainen (jota en ole koskaan tavannut IRL) poikkesi meillä vanhan opettajani kanssa (josta en tiedä, onko edes elävien kirjoissa enää). Opettajani esitti steppinumeron. Ihmettelin asiaa kovasti, sillä hän oli sanonut, ettei koskaan tanssi. Tämän jälkeen he lähtivät ja ajattelin, etten edelleenkään tiedä, miltä kyseinen kuppilalainen näyttää, kun hänellä oli koko ajan pipo silmillä.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Unihiekkamyrsky
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2126
Liittynyt: 27 Tammi 2021, 19:26
Paikkakunta: Oulu

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Unihiekkamyrsky »

..
Viimeksi muokannut Unihiekkamyrsky, 19 Marras 2021, 14:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33139
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Viime yönä Mikko Leppilampi kuoli yllättäen, ja vielä yllättävämmin minä olin siskoni kanssa hänen hautajaisissaan, jotka pidettiin hienossa omakotitalossa jonkun järven rannassa. En tajua, mistä alitajuntani tällaisen repi. :miettii:
Riskinä seniorilaumat

Zazpikaleak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1345
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 12:11

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Zazpikaleak »

^
Tuosta tuli mieleen, että pari päivää sitten näin unen, jossa Donald Trump kuoli. Jossakin lehdessä tai uutislähetyksessä tämä vain ilmoitettiin. Herätessä vähän mietitytti, olisiko tämä jokin enneuni mutta siellä se vielä porskuttaa. Unen näkeminen jonkun tunnetun ihmisen kuolemasta on silti minusta vähän karmeaa. :tajuton:
Violins playing
Angels crying

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6526
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

:shock: Itse olen tällä viikolla nähnyt unen, jossa luin iltalehden sivulta Armi Toivasen kuolleen. Piti herätessä tarkistaa, etteihän uneni pitänyt paikkaansa.

Avatar
Unihiekkamyrsky
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2126
Liittynyt: 27 Tammi 2021, 19:26
Paikkakunta: Oulu

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Unihiekkamyrsky »

Näin unen jossa oltiin perheporukalla jonkun lomakohteen pikaruokalassa tai vastaavassa. Siellä oli hiljaista ja rauhallista, niin keksin alkaa laulaa ääneen vähän Cheeky Girlsin Cheeky Songin sanoja. Pian joku toinen liittyi lauluun, ja sit kolmaskin, toistaessa kertsiä tyyliin kolmannen kerran koko ravintola liittyi yhteislauluun. Enkä mä edes muistanut kaikkia sanoja täydellisesti :heh:

Loppua kohti aloin etsimään puhelintani että missäs se oli, tästä pitää saada pätkä, mut niinhän se tietty just silloin oli hukassa. Puhelin löytyi samalla hetkellä kun laulu loppui :heh:


Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41936
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Olen tainnut lukea liikaa sotauutisia, sillä näin unta, jossa laukaisin ydinaseen. Se oli sellainen pieni käteen mahtuva kuin taskulamppu tai leikkipistooli. Ohjus putosi jonnekin Helsingin eteläosiin ja tuhosi jonkun kirkon ympäristöineen. Valonvälähdys oli melkoinen. Soitin tiedustelupalveluun, että se oli kyllä nyt omilta päässyt vahingossa eikä miltään viholliselta, älkää aloittako mitään sotatoimia. Sitten yritin esittää kaikille ihan normaalia ja kuin en olisi tehnyt mitään. :-* Olin tainnut saada sen aseen lahjaksi ja juuri kun se oli sellainen pieni ja kivanoloinen, ei vaikuttanut vaaralliselta. En ollut mitenkään armeijan palveluksessa. Ei olllut kiva uni.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36780
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Näin unta, että nimimerkki Celda istui lumikasassa aitaan nojaten ja toisteli ahdistuneesti: ”On taas se aika elämässäni, on taas se aika…” :mitvit:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41936
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Unessani kuppilavakkari Happy oli ammatiltaan K-kauppias. Kauppa muodostui kahdesta ja puolesta peräkkäin asetetusta linja-autosta, jotka puolestaan muodostivat ei-ihan-uuden kerrostalon alimman kerroksen kadunpuoleisen osan. Ne oli siis jotenkin melko saumattomasti integroitu osaksi sitä talon alakerrosta. Myymälätila oli näin ollen pitkä ja kapea, kuin kaksi kauppa-autoa peräkkäin. Se oli siis sellainen pieni K-market, ei mikään supermarket. Happy oli aika pienikokoinen ja vilkas (hiirimäinen), ja hänellä oli korvien yli melkein olkapäille roikkuva vaalea vähän hamppumainen tukkapehko. En ostanut ko. myymälästä mitään, kuljin vain ohitse, jolloin Happy selitti olevansa siellä kauppiaana. Sen pituinen se.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20443
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Muistin uneni vasta nähtyäni siinä olleen henkilön artikkelissa. Bill Gates vieraili tulevaisuuden kodissani ja hakkeroi nettini. Valtava robottikoira yritti syödä meidät. Se piti sammuttaa jollakin elektromagneettisella pulssilla tms.

Muistaisinpa enemmän, koska tuo vaikuttaa eeppiseltä. Mitä Bill Gates tekee pääni sisällä? :raaps:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41936
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Putin lähti kuumatkalle pyöreällä halkaisijaltaa muutaman metrin aluksella (ei siis mikään rakettimallinen, vaan metallipallo), minua huidottiin käytävältä (lentokentällä tms) syrjään jotta hänen korkeutensä pääsee siihen turvallisesti, jäin sitten seuraamaan lähtöä seinään kiinnitetystä tv-ruudusta. Se pallura lähti lentoon yllättävän vaakasuoraan vähän kiemurrellen ja savua perästää tuupaten ja mäsähti vuoren seinään. Kieltämättä ilahtuneena katselin valtavaa tulipalloa :uujee: , ajatuksella ettei venäläisiltä onnistunut tuokaan. Pöh, se olikin vain unta. Ei sitten. :aivanmaassa:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Unihiekkamyrsky
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2126
Liittynyt: 27 Tammi 2021, 19:26
Paikkakunta: Oulu

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Unihiekkamyrsky »

No nyt oli omituinen kauhu-uni. Ensin olin mukamaste leffateatterissa katsomassa jotain 10v tms wanhaa Irlantilaista dokkaria/found footage kauhuleffaa jossa ryhmä Irlantilaisia menee Venäjän Siperiaan tutkimaan jotain. En tiedä mitä, mutta päämäärättömästi haahuiltiin menemään roudan raiskaamia syrjäkyliä, ja sit paikalliset taisi alkaa suhtautua vihamielisesti kuvausryhmään tai jotain. Sit siihen liittyi jotenkin eksyminen tai maailmanloppu, ja näytettiin kun harhailtiin maisemassa joka näytti pommitetulta suolta. Radiosta yritettiin etsiä jotain kuunneltavaa mutta tuli vain Venäjää. Sanoin vierustoverilleni leffan jälkeen et oisivat laittaneet Europa Plus päälle niin ois tullut länsipoppia :mrgreen:

Tämän jälkeen mukamaste tapasin jossain isossa kauppakeskuskompleksissa jonkun Irlantilaisen joka tunsi nämä tyypit, ja vaihdettiin jotain sanoja mutta en muista mitä. Hän kertoi että oli se kauheaa.

Sitten jostakin syystä maailmanloppu alkoi Oulussakin. :eeek: En kyllä tunnistanut paikkaa, mutta nuoriso ryösti ja rikkoi paikkoja ja jotkut heitteli ulostetta ihmisten päälle. Siellä jossain oli mukamaste tv-kanava Nelosen Oulun konttori, ja näin jossain auki olevan telkkarin jossa näkyi ensin normaalia lähetystä, ja sit tuli valkoista tekstiä mustalla pohjalla jossa luki jotain tyyliin ”Viesti Sampo Marjomaalta: ottakaa me mun avaimet siitä oven vierestä talteen”. Tämä näkyi joku 3 sekuntia ja sit lähetys jatkui.

Jostain syystä mullakin oli jossain varastossa siellä kauppakeskuksen lähellä tavaraa, ja olin huolissaan että menetänkö ne tavarat. Lähdin pelastamaan tavaroita. Matkalla eksyin, ja nuoriso meinasi heittää muakin ulosteella. Lopulta löysin varastolle. Joku juoksi just mun lempitakki päällä karkuun. Mut mun isä ilmeistyi jostakin siihen ja me saatiin taklattua tää tyyppi ja väkisin otettiin takki takaisin. Mietin jo et jos tarvii takkia noin paljon niin pitäisiköhän se antaa. :heh:

Sen jälkeen sit pakkailin niitä tavaroita, välillä joku yritti käydä varastamassa jotain mutta isäni ja joku kaveri pitivät heidät loitolla. Uni loppui siihen kun sain tavarat kasaan ja lähdettiin juoksemaan jonnekkin.

Jossain vaiheessa unta ennen ryöstelyn alkua pohdin muuten sitäkin että jos kauppa menee kiinni klo 21 ja ravit loppuu klo 21 niin mitä jos joku haluaa laittaa pitkävedon sisään viimehetkellä. Toivottavasti ei lähetys veny :rofl:

TLDR: mulla yhdistyi unessa Ukrainan sota, found footage kauhuleffat, Oulun kristalliyö, Jumalan teatteri, Toy Boy-sarjan Irlantilaiset ja tämä uutinen:
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008886110.html

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16189
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Viime yönä näin tulevaisuuteen liittyvää unta, jossa prinssi George tuli kaapista ja esitteli miesystävänsä, jonka takia anglikaaninen kirkko joutui likimain sisällissotaan. :draamaa:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41936
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Tuossa äsken päikkäreillä: Pihallani oli synnyttämässä sekä yksi tuttuni (jonka kanssa aikoinaan olin parempikin kaveri) että exäni. Oli tällainen samanlainen vesisade kuin nytkin. Nolostuneena tulin paikalle kun lapset olivat jo syntyneet, rupesin hieromaan lähempänä istuneen exäni selkää ja pyytelin tuttavaltani anteeksi kun en ollut huomannut pyytää sisäle, jossa olisi ollut paljon mukavampaa, mutta tämä tuttavani siihen että ei mitään, olipa ihanan luomua ja että hän on karaistunut ja tarkenee kyllä hyisemmässäkin säässä. Olivat siinä siis märänpuoleisessa maassa jonkun pyyhkeen päällä ihan kelteisillään, tuttavallani mukana pari vuotta vanhempi tenava. Exäni mukaan tarjoamani selkähieronta lämmitti sekin, vaikka käteni olivat ihan kylmät. Ja minua nolotti myös se, että jouduin keskittämään huomiotani exääni enkä tuttavaani ja varsinkaan hänen uunituoreeseen vauvaansa, mutta hän tuntui ymmärtävän senkin. Ajattelin siitä vaavista, että tutustutaanpa sitten paremmalla ajalla että minkäslainen kaveri tämä oikein onkaan.

Tulkitsen tämän uudenvuodenunena, Et uus saaks alguse -henkisesti! (Ja toiselle muksulle sitten varmaan Birth of a New Age.) Jotenkin toiveikas ja armollinen tunnelma?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41936
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Näin unta että oli ruvennut seukkailemaan Annika Saarikon kanssa. :rullaati: Totesin kyllä jo siinä unessa, että ehkä ei briljantein idea, Annikan karautettua autollaan johonkin vaalitapaamiseen. Samassa unessa esiintyi myös kuppilanimimerkki Mattan, tosin vain siten että hän oli vihreiden ehdokkaana jossakin ja selitin, että tiedän tuon tyypin.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41936
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Tiedättehän sen sanonnan "levisi kuin Jokisen eväät"? No, herättyäni tajusin, että ne Jokisen eväät on pannukakkuja! Ja sain ne syliini, onneksi voipaperiin käärittynä.

Juttu alkoi ratikkamatkasta (Tampereen uusi ratikka, jonka pysäkki tosin oli Joensuussa entisen kotini kohdalla), joka päättyi sisälle jonkin toimistorakennuksen käytävään, ja miettiessäni miten ratikka pääsee siitä eteenpäin, ovesta jonka pielessä luki Jokinen astui ulos tämä virkailija, jonka nimen siis arvelin olevan Jokinen, ja joka alkoi ratkaista matkustajien ongelmia. Jollakin oli sairauksia joiden hoitoa hän järjesteli, jollekin yritystoimintaa aloittelevalle huithapelille hän antoi järkeviä ohjeita. Ja minulle matkaevääksi läjän pannukakkuja ja ohjeen olla syömättä enempää kuin kulutan. :roll: Ehkä odotin jotain loisteliaampaa. (Olin muuten matkustanut pummilla.) - Ei tässä muuta merkittävää kuin että tajusin tuon sanonnan sitten.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41936
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Kuppilanimimerki Happylla oli nelivuotias tytär, mikä asia yllätti minut ihan täysin, kun olin kuvitellut häntä perheettömäksi sinkkumieheksi. Ja mietin, miten noin huithapelilla asenteella saa perhe-elämää hoidettua. :hiips:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16189
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

En tiedä olenko nukkunut huonosti vai kuinka, mutta olen viime aikoina nähnyt ihan outoja unia laidasta laitaan. Esimerkiksi viime yönä perustimme useamman nimiörkin kanssa bordellin Helsingin keskustaan, mutta asiakkaiden puutteessa (pun intended) siitä tulikin keskinäinen gangbang. :rofl:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4092
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Olin jossakin vuokramökissä. Aamulla menin kylppäriin pesemään kasvojani. Sinne kuljettiin ulkokautta pienen eteisen läpi. Yhtäkkiä ulko-ovesta alkoi lappaa sisään ruotsalaisia, kaikenikäisiä ja -kokoisia. Heitä oli niin paljon, että osa joutui jäämään ulos. Kävi ilmi, että kylppärin yhteydessä oli mökkikylän yhteinen sauna, ja ruotsalaiset sanoivat tulleensa saunaa lämmittämään. Halusin sanoa heille, että ei saunaa aamulla lämmitetä, mutta yksi ruotsalainen alkoi kysellä minulta, miten määritellään pöytä ja millä tavalla pöytä eroaa jakkarasta. Sanoin hänelle, että kysymys on erittäin hankala. Siihen heräsin.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16189
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

En tiedä kertooko tämä enemmän minusta vai hänestä, mutta näin unta että muuan kuppilalainen antoi minulle joululahjaksi käytetyt bokserinsa. :rofl:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16941
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Happy »

viisukuppila tulee harvoin jos koskaan uniini, joskus viis vuotta sitten taisin nähä viimeks & se oli enneuni levyraadin voittamisesta :mrgreen:

no tänä yönä näin pitkäst aikaa kuppilaunta, unessa olin käymässä Virossa ja siel oli ilmeisesti presidenttivaalien jatkokierros menossa, muistan sen et kaikki sukulaiset kissan kummin kaimoista kehotutti mua menemään antamaan ääneni ja mä vastustelin sillä en mä tiedä maan politiikasta yhtään mitään.
No lopulta mä löysin itseni äänestysuurnalta ja pallottelin kahden ehdokkaan välillä manaten et en mä voi äänestää kumpaakaan sllä en tiedä keitä nää ees on, kunnes huomasin et jatkokierroksella on poikkeuksellisesti kolmaskin ehdokas: kuppilan TomppaJr
Ihmettelin et miten tallainen skenaario on mahdollista mut mietin et kyl Tompasta hyvä presidentti saadaan ja laitoin sille ääneni.
Ääneni annettua kuulin Tompan vaalilupauksen joka oli luokkaa "lupaus tuoda viisut Tallinnaan" ja sit iloitsin et nyt meni kyl hyvään osoitteeseen ääni :uujee:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36780
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ No niin mitä ehmettiä nyt. :rofl: #TomppaPresidentiksi2030
Meow cat, please meow back.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16189
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Aina kun minä näen jotain unia kuppilalaisista, ne ovat jollain tavalla eroottisesti latautuneita. Sinänsä se on ihan okei, mutta ne ovat hieman liian ennalta-arvattavia (olkoonkin että yksi aiemmin harvoin jos koskaan esiintynyt hahmo on alkanut tunkeutua sinne).

Haluaisin edes joskus tuollaisen omalaatuisen Tomppa-pressa-unen tms. :draamaa:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16941
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Happy »

joo toi oli hyvä uni, varsinkin kun parin viimeisen viikon aikana oon nähnyt useita stressaavia painajaisia joissa ovat osanaan joko läheiseni, kaverini/tai työkaverit.
Ja sit nään randomisti monen painajaisyön jälkeen positiivissävytteisen unen henkilöstä jota en tunne muutakuin kuppilan välityksellä, no ihan piristää vaihtelua tuo :joojoo:

Esim toissayön unessa ihastukseni tuli esittelemään mulle vastasyntynyttä yllätyslastaan ja olin unessa ihan järkyttynyt & sydänsärkyneenä yritin esittää iloista samalla kun yritin pidätellä itkua tajuten et nyt meni mun viimeiset mahikset :rofl:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36780
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Happy kirjoitti: 07 Helmi 2024, 17:04 varsinkin kun parin viimeisen viikon aikana oon nähnyt useita stressaavia painajaisia
Nyt se oli vaan pressaava painajainen.

Joo hei. :hiips:

Minä olen nähnyt vain unia tästä ihmisestä, ja unissa teemme maailman normaaleimpia asioita kuten käymme kaupassa ja vietämme illanistujaisia. Ja se jotenkin tuhoaa pakahtunutta sydänpoloani entisestään. :heh:

Mikäköhän edes on edellinen eroottinen kuppilalaisuneni? :raaps: En muista.
Meow cat, please meow back.

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1580
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

Olin viime yönä intissä. Siellä oli alikessuina ja ryhmänjohtajina mukana pyörimässä kuppilanimimerkit TomppaJr ja akuankka13. En muista, miltä he unessa näyttivät, koska kumpaakaan en tietääkseni ole koskaan oikeassa elämässä tavannut. Ehkä en nähnyt unessa heidän kasvojaan. :miettii: Tämä oli muistaakseni ensimmäinen kunnollinen kuppilateemainen uneni, mikä on toisaalta aika jännä, kun huomioi, kuinka pitkään olen täällä jo päivittäin pyörinyt.

Unessani oli muuten mukana myös viimeaikainen julkkisihastukseni, mutta hänet oli laitettu eri ryhmään, joten näin hänet vain vilaukselta. :draamaa:
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36780
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Alankohan minä kohta olla yleisimmin unissa esiintynyt kuppilalainen? :draamaa: Toivottavasti en näyttänyt avattareltani, koska hänestä tulee vähän ilkeä kapteeni -vibaa. :apuva:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Vielä ei ole Tomppa ilmestynyt uniini, mutta enpä yllättyisi vaikka sekin pian koittaisi :rofl:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Vastaa Viestiin