Armenia 2023: Brunette – Future lover

Euroviisut 2023 Britanniassa

Brunette – Future lover

*****
14
13%
****
41
38%
***
36
33%
**
13
12%
*
5
5%
 
Ääniä yhteensä: 109

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Aloin pitää vähän enemmän. Siitä akustisesta alusta, ja räppiosuudesta. Mutta sitten seuraa liikaa paisuttelua ja pauketta.
Rise, angel, shine, love!

Zazpikaleak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1331
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 12:11

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja Zazpikaleak »

Tämä oli vähän tällainen keskivertobiisi, joka ei ollut erityisen huono mutta ei erityisen hyväkään, joskin vähän keskimääräistä parempi. Tykkäsin kyllä siitä puhemaisemmasta osuudesta ja kiva, että päästään kuulemaan armenian kieltäkin. Armenia ei myöskään lukeudu suosikkiviisumaihini ja he ovat usein olleet täällä kuppilassakin yliarvostettuja, joten siihen nähden tämä yllätti ihan positiivisesti. Tässä on paljon potentiaalia näyttävällä livellä, johon sopisi sellaiset mystiset elementit tosi hyvin. Jonnekin puntarin keskivaiheille menee.
Violins playing
Angels crying

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1013
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Minä melkein toivoisin, että tämä olisi kokonaan armeniaksi. Tykkään lopun armeniankielisestä osuudesta, ja se herättää halun kuulla koko biisi armeniaksi. Englanniksi tuo be good, do good, look good -hokema alkaa jotenkin vähän ärsyttää, vaikka se melodisesti sopiikin. :raaps:

Räppiosuudesta pidän myöskin, ja se nostaa tämän kappaleen itselläni kolmeen tähteen! Perinteisenä tunnelmointina ilman räppiosuuden tuomaa särmää tämä jäisi kahteen. Tällaisenaan tässä on paljon kiinnostavampi kulku ja tarinan kaari.

Vähän sellainen keskikastibiisi toistaiseksi, mutta aistin tässä kasvupotentiaalia!

:armenia: :armenia: :armenia:
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
yeahyeahfire
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 748
Liittynyt: 21 Tammi 2020, 14:06

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja yeahyeahfire »

Olen myös alkanut tykätä tästä enemmän, täytyy ehkä nostaa neloseen. Varsinkin tuo lopun armeniankielinen osuus on ihana ja tunne tulee siinä eri tavalla läpi. Saisi olla enemmänkin armeniaa. Harmillisesti viisumitta ei tee tälle kappaleelle oikeutta.

En tiedä, miksi mua pelottaa tämän lavastus. Toisaalta tässä on runsaasti potentiaalia hienoon lavastukseen, mutta toisaalta myös paljon, paljon haastetta...
Gonna miss you all but mostly the cat

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2894
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Rousku kirjoitti: 23 Maalis 2023, 04:15 Aloin pitää vähän enemmän. Siitä akustisesta alusta, ja räppiosuudesta. Mutta sitten seuraa liikaa paisuttelua ja pauketta.
Minusta taas sitä paisuttelua ja pauketta saisi olla vielä enemmänkin lopussa.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Tämä tuntuu olevan järkyttävän suosittu ainakin Youtuben erilaisissa viisuäänestyksissä. :shock: Ei siis videoissa, vaan nimenomaan äänestyksissä. Tuntuu voittavan melkein minkä tahansa äänestyksen, vaikka toki äänestäjiä niissä on parhaimmillaankin se noin 5 000.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä näen tässä yhä edelleen potentiaalia uudeksi Srbukiksi.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

Miss Ludo kirjoitti: 27 Maalis 2023, 17:24Englanniksi tuo be good, do good, look good -hokema alkaa jotenkin vähän ärsyttää, vaikka se melodisesti sopiikin. :raaps:
Mua se alkoi ärsyttää niin paljon, että nykyään vihaan koko biisiä.
Korona tulee kyllä, mutta minä määrään päivän.
-Corona-chan

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

MissBucharest kirjoitti: 28 Maalis 2023, 19:53
Miss Ludo kirjoitti: 27 Maalis 2023, 17:24Englanniksi tuo be good, do good, look good -hokema alkaa jotenkin vähän ärsyttää, vaikka se melodisesti sopiikin. :raaps:
Mua se alkoi ärsyttää niin paljon, että nykyään vihaan koko biisiä.
Minulla on käymässä ehkä sama pikkuhiljaa. :heh: Olen nyt ollut noin viikon kuuntelematta lainkaan tämän vuoden viisuja, joten en tiedä, mihin suuntaan ärsyyntymiseni on tästä kehittymässä.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Mintaka
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 860
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 22:34

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja Mintaka »

Tästä biisistä on nyt tullut mulle se, jonka pariin haluan palata aina uudestaan. Hetki siinä meni, että tämän kyytiin pääsi kunnolla, mutta sen jälkeen kun pääsi, on tästä löytynyt jotenkin ihan uusia ulottuvuuksia. Tää ei tosiaan ole mitenkään kerrasta kuultu kappale. Eniten tässä ehkä kiehtoo se, miten herkkänä mutta samalla vahvana tässä ollaan.

Räppikohdan suurin ystävä en edelleenkään ole, mutta toisaalta tuossa kohtaa biisiä on ihan hyvä olla jokin muutos. Sitten kun räpin jälkeen palataan kaihoisaan melodiaan, kuulostaa se entistä paremmalta.

Harmi, että Armenia uhrattiin seminsä kakkospaikalle. :lohduton: Jos tai kun biisikin on vielä monille ekaa kertaa sen kuuleville vaikeasti avautuva, voi Armenialla olla tosissaan töitä päästä finaaliin. Toivottavasti Brunette vakuuttaa livenä niin, että menee kylmät väreet.
My anxiety attacks :kisu:

Avatar
ViisuAIno
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 12
Liittynyt: 22 Maalis 2023, 01:11

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja ViisuAIno »

Brunetten esittämä "Future Lover" on yksinkertaisesti upea. Kappale on moderni ja ainutlaatuinen, ja sen tekstit ja melodiat ovat todella mieleenpainuvia.

Vertaamalla Serbian kappaleeseen, en voi olla huomaamatta, että Armenian kappale on paremmin toteutettu taiteellinen pop-kappale. Brunetten ääni ja esiintyminen ovat huippuluokkaa, ja hän välittää kappaleen viestin taidokkaasti.

Tämä on juuri sitä, mitä euroviisuilta odotan. Uusi ja raikas musiikki, joka saa minut tuntemaan oloni hyväksi. Olen erittäin innoissani, että Armenia on päättänyt lähettää "Future Loverin" tänä vuonna, ja toivon, että se saa ansaitsemansa huomion koko kilpailussa.
Euroviisut ovat musiikin suuri juhla, joka on yhdistänyt kansoja ja kulttuureita yli puolen vuosisadan ajan. Ne ovat todiste siitä, että vaikka maailma muuttuu, musiikki yhdistää meitä edelleen samalla tavalla kuin aina ennenkin.

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3261
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Mielenkiintoista, että tämän youtubevideolla on niin paljon katselukertoja ja tykkäyksiä, mutta itse en ole juurikaan Armenian hehkuttamista nähnyt oikein missään. :miettii: Vedonlyönneissäkin ''vasta'' sijalla 12 ja My Eurovision Scoreboardissa sijoitus 11.

Itse en tämän hienouteen ole vielä päässyt käsiksi, mutta ymmärrän potentiaalin. Voisiko olla jopa yllättäjä?
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
yeahyeahfire
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 748
Liittynyt: 21 Tammi 2020, 14:06

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja yeahyeahfire »

Armenialaiset taitaa olla aika kovia tsemppaamaan omiaan viisuissa? Tämmöinen mielikuva mulle on tullut, tuntuu, että heitä näkee milloin missäkin kommenttilaatikossa ja keskusteluketjussa hehkuttamassa omaa biisiään vaikka alkuperäinen aihe ei siihen liittyisikään. :heh: Ehkä sillä voisi osin selittyä nuo katselukerrat? Mutta toisaalta kyllä aloin itsekin arvostamaan tätä enemmän ajan kanssa ja olen hiljattain alkanut kuunnella enemmän. Toivotaan, että nuo katselukerrat materialisoituisivat ääniksi ja tämä olisikin yllättäjä :peukku:
Gonna miss you all but mostly the cat

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5230
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Toivon todella että tämä ei yllättäisi. Kamalaa musiikkia mielestäni :jupinaa:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1382
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Tää on ollu mulla heittämällä suurin nousija puntarissa varmaan ikinä. Lähti yhdestä tähdestä ja nyt on vuoden kolmanneksi paras viisu mielestäni, enkä usko että tulee siitä yhtään nousemaan tai laskemaan :peukku:
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Renaissancefire
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1110
Liittynyt: 13 Maalis 2015, 15:14
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja Renaissancefire »

kapineiti kirjoitti: 06 Huhti 2023, 22:29 Mielenkiintoista, että tämän youtubevideolla on niin paljon katselukertoja ja tykkäyksiä, mutta itse en ole juurikaan Armenian hehkuttamista nähnyt oikein missään. :miettii: Vedonlyönneissäkin ''vasta'' sijalla 12 ja My Eurovision Scoreboardissa sijoitus 11.
Toisaalta tässä kesti pidempään ennen kuin biisi tuli spotifyhin eikä tästä ole montaa eri videota eri kanavilla, joten katselukerrat kertyy sille viisujen kanavalla olevalle videolle.
E guardavo il mondo da una porta mai completamente aperta

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1924
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja hercules »

Vahva nelonen, ehdottomasti yksi suosikkejani tänä vuonna. Rap-osuus on tässä se tunnelman nostatus, siihen powerii. Osaa laulaa kans livenä.
Nyt ne verhot kii

Avatar
MerirosvoKuningas
Siemailija
Siemailija
Viestit: 154
Liittynyt: 10 Tammi 2023, 19:05

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja MerirosvoKuningas »

Hmm, mä täällä itsekseni oon pohtinut, että onko tää sellanen tämän vuoden yllättäjä, vai onko tää vastaava kuin viime vuoden Albanian Sekret. Eli katselukerrat aika massiivisia, mutta se ei kuitenkaan realisoidu viisu menestykseksi. Tai näin muistelen Albanialle viime vuonna käyneen.

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Brunette tällä hetkellä lauteilla Madridissa. Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, mistä syystä epäilen playbackiksi.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5848
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

YouTuben esikatseluvideon isojen katselumäärien perusteella odotin tämän olevan todella hyvä. Harmi, että aika keskinkertaiseksi kuitenkin jää. Biisistä on vaikea saada kiinni, vaatii ehdottomasti useampia kuuntelukertoja. Armenian kieltä minäkin tähän kaipailen, saisi koko kappale olla esitetty sillä kielellä.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 525
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

Tämä oli Amsterdamin konsertissa ihan loistava myös livenä. Helposti ja nuotilleen laulettu ja räpätty, vakuuttava, ja kertosäkeen "be good"-kohdat sekä rauhallinen loppuosa välittyivät tunnelmallisina, koskettavina viulutaustoineen. Yleisö oli viboissa ja heilutteli valosauvoja rauhalliseen tahtiin.

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3261
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

^ Katselin tässä itsekin vedon ja vaikutuin, miten hienolta tämä kuulostaakin livenä. :ihana: Paremmalta kuin studioversio. Armenialle tiedossa top10 -sijoitus finaalissa?
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Onhan se kiva, että lauletaan tulevalle rakastajalle "heruu, heruu"... :hiips:

Ehkä tämä on vähän nousussa minulla. Pitäisi vain ehtiä kunnolla kuunnella.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Tajusin, että tykkään tässä oikeastaan kaikesta muusta paitsi tuosta "I decide to be good, do good, look good" -koukusta, joka on tavattoman rasittava. :sekava: Olisipa siinä kohdassa vaikka yllättävä oopperaväliosa tai voimavalssi.
Meow cat, please meow back.

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

TomppaJr kirjoitti: 19 Huhti 2023, 12:03 Olisipa siinä kohdassa vaikka yllättävä oopperaväliosa tai voimavalssi.
Kaikissa kappaleissa pitäisi olla aggressiivinen valssi :ihana:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Oi! Voisi olla hyväkin. :uujee:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
JRS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1145
Liittynyt: 13 Touko 2004, 00:36
Paikkakunta: Finland
Viesti:

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja JRS »

Kappaleen alku pianoineen on kiva..mutta jotenkin kokonaisuus hajoaa kappaleen loppua kohti.
Tämän olisi kyllä voinut laulaa kokonaan armeniaksi koska se jotenkin sopii taustan kanssa paremmin yhteen.
Kokonaisuutena tämä on keskitason viisu.

Arvosana: 3/5
“I am pleased to see that we have differences.
May we together become greater than the sum of both of us.”

–Surak

Avatar
sienimursu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2202
Liittynyt: 28 Huhti 2015, 21:42

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja sienimursu »

Kai saa linkata journalistien kuvaamaa harkkamatskua...

Siis missä välissä tähänkin biisiin on tungettu dance break :shock: Olen täysin missannut enkä kenenkään harkkoja seuraavan kommenteista aiemmista harkoista huomannut semmoisen mainintaa, eihän tuo nyt sovi yhtään tuohon vielä noin dramaattisilla taustoilla... kuulostaa remixiltä :lohduton:
This is bread. I mean, heh, this is bread aaand like it's really good it's good bread. :joojoo:
- Viki Gabor, 2019

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Ei hitto! :rofl: "Do you wanna see me dance?" "Bejbah, it's kinda crazy to be good, do good, look good." :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Armenia 2023: Brunette – Future lover

Viesti Kirjoittaja Possu »

Pilalla. Eipä tuo ollut häävi alunperinkään, mutta saattaapa olla tuollaisella väkisin vääntämisellä se finaalipaikkakin jo vaarassa.

Todennäköisesti tuo on tungettu johonkin väliin ennen loppua, kun kappale on alkuperäisesti vain 2min 46s. pitkä. Muuten olisi pitänyt leikata.
Viimeksi muokannut Possu, 10 Touko 2023, 17:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Lukittu