Tähdet tähdet

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 704
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Toivon ja myös veikkaan Maria Lundin voittoa, koska nyt uutena kappaleena omavalintainen ikivihreä ikoninen klassikkokappale, ja tässä on selvästi omalla vahvuusalueellaan

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7149
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Jeeee Maria Lund voitti! :ihana:. Olipahan huikeat finaalivedot Marialta <3. Muuten hyvä kausi, mutta vähän ärsytti että oli jo kuvattu viime vuoden puolella eikä tullut suorana, kuten aiemmin. Konsta & Lauri veti kyllä myös hyvin, mutta Maria oli yksinkertaisesti parempi
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Konstalla meni vähän jo näyttämisen puolelle kun piti olla pianonsoittoa ja huuliharppua mukana. Olen vissiin ainoa ihminen maailmassa, jolle tuo Piano man biisi ei ollut ennestään tuttu, en ainakaan muista kuulleeni sitä aikaisemmin. Leffamusiikki oli hyvin edustettuna finaalissa. Goldeneye ja sit se Armageddon-leffan biisi lopetuksena. Kiitos niistä, vaikkei se I don't want to miss a thing ei suosikkeihini kuulukaan. Ai niin ja oli vissiin se Eminemin biisikin... Maria veti siis täysin elokuvamusiikilla finaalin. :peukku:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ai niin, kehaistaanpas vielä tuomareita, vaikka mulla oli Sami Yaffan suhteen voimakkaat ennakkoantipatiat, mutta hänkin oli vallan hyvä. Sillä rintamalla selvää parannusta Nelosen esittämästä ensimmäisestä kaudesta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2893
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Oikea voitti! <3 Maria saisi joskus yrittää Euroviisuihin. Pelkäsin että Konsta voittaa.

Täytyy sanoa, että oli vähän outoa, kun oli niitä esityksiä siinä yleisön keskellä, niin ne jotka oli siellä lavan edessä istumassa eivät silloin oikein kunnolla nähneet esiintyjää. :heh:

Tuomarit olivat kyllä ihan hyviä. :joojoo:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Tähdet tähdet palaa keväällä taas. Osallistujat julkaistaan myöhemmin. Tarkoittaisiko, että palataan suoriin lähetyksiin? Pliis.
On jälleen aika etsiä Suomen valovoimaisinta viihdyttäjää! Tähdet, tähdet on kotimainen musiikkiohjelma, jonka keskiössä ovat vaihtuvat musiikkigenret, joiden syövereihin artistit sukeltavat. Jotta voi voittaa valovoimaisimman viihdyttäjän tittelin, on mukana olevien artistien hypättävä rohkeasti myös mukavuusalueensa ulkopuolelle.

Ohjelman tuomareina toimivat Hanoi Rocks -legenda Sami Yaffa, Radio Suomipopilta tuttu Juuso Mäkilähde ja itävaltalaisen Bregenzin oopperafestivaalin taiteellinen johtaja Lilli Paasikivi. Juontajana nähdään ihastuttava Susanna Laine. Mukana olevat artistit julkistetaan myöhemmin.

Tähdet, tähdet Nelosella ja Ruudussa myöhemmin keväällä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

hra47 kirjoitti: 09 Joulu 2023, 15:20Tarkoittaisiko, että palataan suoriin lähetyksiin? Pliis.
Nauhoitettuja ovat taas. Kuvaukset järjestetään 10.1. - 2.2.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

^ No voi että, plääh.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kah, nämäkin on jo julkistettu. Onpa jäänyt huomaamatta.

Kevään Tähdet, tähdet -kilpailijoina nähdään räppäri Paleface, muusikko Kake Randelin, viihdetaiteilija Helena Lindgren, juontaja ja näyttelijä Hanna Kinnunen, näyttelijä Riku Nieminen, ex-missi ja sometähti Sara Chafak, laulaja Jennika Vikman, näyttelijä ja muusikko Malla Malmivaara, muusikko Tidjân Ba, mentalisti Noora Karma ja laulaja Teemu Roivainen.

Huhtikuussa alkaa. Eipä tuo kattaus nyt riemunkiljahduksia aiheuta. Puolustavan mestarin osallistumisesta sentään luovuttu.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 704
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Onpa ihme porukkaa, ja laulaakin vissiin pitäisi. Onneksi on Teemu Roivainen, tää on aika hyvä. Viimeaikoina koko ohjelma on tuntunut hiukan ankealta karvalakkiversiolta, sellaista alkuaikojen loistoa ei enää ole näkynyt

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Näyttäis alkavan sunnuntaina 7.4. 12 jaksoa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Vastaa Viestiin