Jee, vihdoin pöhinää.
Olen jo kesästä asti kuvittanut mielessäni, miten Jenni Vartiainen tekee paluun ensi vuoden UMK:ssa. Hänellä on takanaan pitkä julkaisutauko, joka ei rikkoutunut edes Mestarit-kiertueen yhteydessä, joten hänen olisi jo korkea aika julkaista uutta musiikkia. Mikä olisikaan parempi estradi sille kuin UMK. Jos häntä kuitenkin vaivaa UMK:n kisaelementti ja mahdollinen Euroviisu-pesti, olkoon Vartiainen silloin ensi vuoden UMK:n juontaja.
hra47 kirjoitti: ↑03 Loka 2023, 19:28
Maustetytöistä: ehkä jos biisi olisi jotain "Jos mulla ei olis sua, mulla ei olis mitään..." tasolla, mutta pahoin pelkään ettei heitä ymmärtäis muut kuin suomalaiset. Ulkomailla ehkä vaan ihmeteltäis, että miksi Suomi löi läskiksi näin pian Käärijä-ilmiön jälkeen.
Käärijääkään ei oltaisi ymmärretty ulkomailla toisella kappaleella. Vai voisitko kuvitella, että esimerkiksi
Mic Macista olisi syntynyt viisufinaalin isoin hitti?
En usko, että Maustetytöillä olisi riskiä päätyä Suomen edustajaksi keskinkertaisella UMK-kappaleella. Maustetytöt voisivat tarjota kuitenkin juuri oikealla tavalla erikoisen ja pönön tanssiviisun, jolla Suomi erottuisi jälleen joukosta. Kaikki riippuu kappaleesta.
Mutta joo: Maustetytöt sopisivat UMK:hon. Erittäin mahdollinen kanditaatti siis.
EDIT:
Speed kirjoitti: ↑03 Loka 2023, 21:38Kaupan päälle juontajaveikkaus: Sanni tai
Jenni Vartiainen
Ehditkin minua ennen.
Possu kirjoitti: ↑03 Loka 2023, 11:56Itse tulkitsen tuon comebackin yleisesti ottaen. Nelli Matula on ollut vuoden tauolla, joten osuisi tuohon vihjeeseen. Jenni Vartiainen toinen jos vaihtanut genreään. Mutta ei noita potentiaalisia comebackin tekeviä artisteja ihan hirveästi ole.
Ja olihan täällä jenneilty jo aiemminkin.

Vartiaisen uraanhan mahtuu myös suht klubbaisaakin menoa,
Voulez-Vous ja
Mato-cover siitä ilmeisimmät esimerkit. Ja sopisihan Vartiainen myös voimaballadin esittäjäksi, duon toiseksi osapuoleksi ja periaatteessa myös kuudenteen vihjeeseen, jos sillä ei viitatakaan Spotify-lukemiin.