Naisartistit 4ever!

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.

Naisartistit rokkaa!!!

Äänestys on voimassa 09 Syys 2038, 04:13 asti

No eikä rokkaa
8
11%
No rokkaa ne
63
89%
 
Ääniä yhteensä: 71

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Menee paljolti menneisyys-osastoon, mutta kun...

Kate Bush. Taisin olla joskus teininä ihan ihastunut. Tuleeko huhuttu comeback koskaan? Tuskin.

Agnetha Fältskog. Uusi CD puhuttelee aivan käsittämättömällä tavalla, taidan olla samassa henkisessä paikassa Agnetan kanssa, no otan vielä toistaiseksi vieraita vastaan... :roll:

Annie Lennox on vaan upea nainen, mainitsiko kukaan vielä häntä? Eurythmicsin konsertti Messukeskuksessa ei unohdu.

Eva Dahlgren on paras ruotsalainen.

8)
Hello Hi!

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

gentedimare kirjoitti:Muistaako joku Spagnan?? Call Me ja I Wanna Be Your Wife.....

Taylor Deanin ainakin muistatte, Tell It To My Heart

Sinitta? Toy Boy, G.T.O, Cross My Broken Heart.....

Kim Wilde.... Kids In America, You Came

Ihania 80-luvun hömppäbiisejä!

Ja ei sovi unohtaa Kylie Minogueta! :D
Ihana I Should Be So Lucky, Got To Be Certain.....
Oi oi oi, kyllä nyt taas nostagiasuoneni pulppuaa vuolaana. Ihanaa ihanaa ihanaa love-smiley-016: love-smiley-016: love-smiley-016:

Voi kun olisin yläasteella halunnut samanlaiset hiuksen kuin Taylor Daynella - Taylorin kuvia oli liimattu kotitalousvihkoni kanteen... taisin minä Tell it to my heartistakin tykätä.

Sinittaa soitettiin siskoni kanssa aina automatkoilla silläkin uhalla ettei isämme moisesta "Sinitissistä" tippaakaan pitänyt. He's got a big, red, GTO...

Italialainen peroksidiblondi Spagna soi yläasteen diskossa usein, ja Kim Wilde vasta olikin taattua hittikamaa.

Kylien ekat hitit on jotenkin huvittavan kuuloisia. Siis ihan oikeasti, I should be so luckyn tai Locomotionin kuunteleminen saa aina ihmettelemään kuinka on mahdollista että tuokin on päässyt levyttämään. Minusta Kylli-täti on kehittynyt vuosien mittaan laulajana aivan valtavasti!!!

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Virolaisista naisartisteista ykkönen on käheä-ääninen Lea 'Blacky' Liitmaa.

http://www.blacky.ee/
Musiikki on makuasia.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Violette »

Paras biisi, mitä onlen Kylli-tädiltä kuullut on kyllä ehdottomasti ysärin puolenvälin hitti Confide in Me... :shock: Ihan huippu!

Kukaan ei muuten ole vielä tainnut mainita Lisa Nilssonia? Niin ja entäs Jill Johnson!
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Veit sanat suustani, Violette! Mä vaan ajattelin olla hiljaa tällä kertaa, koska jos ruotsalaisia naisartisteja alkaa luetella, niin mun kohdalla se lista on loputon. Niitä on NIIIIIIIIIIIIIIIIIN paljon. :D Jill Johnsoneita omistan kaikki viisi, Lisa Nilssonin vain yhden kokoelman, mutta se on upea. Sitten listaan voisi lisätä Nanne Grönvallin, , Cajsa-Stina Åkerströmin, Lisa Ekdahlin... Apua, nyt mä lopetan, tää jatkuu ikuisesti, jos mä tähän ryhdyn... :oops:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Violette kirjoitti:Paras biisi, mitä onlen Kylli-tädiltä kuullut on kyllä ehdottomasti ysärin puolenvälin hitti Confide in Me... :shock: Ihan huippu!
Hyvä oli tuo, tosiaankin. Oma Kylie-suosikkini on kanssa 90-luvun puolivälistä, Nick Caven kanssa duetoitu Where the wild roses grow.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Älkää unohtako ruotsalaisista Stina Nordenstamia. Tykkään kovin.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Miik »

Oi, kun olitte listannut kaikkia ihania smiley-078:

Ehdoton suosikkini on aina ollut Madonna, jolle myin sieluni jo viiden vanhana. Olen edelleenkin sitä mieltä, että Madonnan Like a prayer on yksi maailman parhaita albumeita.

Annie Lennox on myös artisti, jolta en osaa mainita yjtään huonoa biisiä. Viime vuonna julkaistu Bare-albumikin on niiiiiin hyvä. Unohtamatta tietenkään niitä Eurythmics-aikoja.

Ja yksi jota en huomannut vielä mainitun, joka on enemmän kuin loistava: Mylene Farmer. Siinä on artisti, jolta löytyy hyviä biisejä niin kultaiselta 80-luvulta kuin viime vuosilta. Ihmettelen vain, ettei ole Suomessa ikinä sen enempää noussut pinnalle.
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Marjukka kirjoitti: MTV:llä raikas poikkeus on tällä hetkellä ruotsalainen Marit Bergman, tsekkaa pidätkö, varmaan jo tuttukin. http://maritbergman.bmg.se
Jee, Marit rokkaa! Tsekkasin sen keikalla täällä n. kuukausi takaperin ja faniuduin heti. 8) Ja nyt kuljen Marit-pinssi rinnassa, eli siitä voitte bongata mut. :wink:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Aurelius
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Touko 2004, 14:55
Paikkakunta: Kanta-Häme

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Aurelius »

JuhaUK kirjoitti:Menee paljolti menneisyys-osastoon, mutta kun...

Kate Bush. Taisin olla joskus teininä ihan ihastunut. Tuleeko huhuttu comeback koskaan? Tuskin.

Eipä taida tulla. Kun "The Red shoes" floppasi -93, niin taisi Puskan Katalta loppua usko siihen. Harmi, Kate on yksi mun suuria suosikkeja!

Agnetha Fältskog. Uusi CD puhuttelee aivan käsittämättömällä tavalla, taidan olla samassa henkisessä paikassa Agnetan kanssa, no otan vielä toistaiseksi vieraita vastaan... :roll:

Öh, ei sytytä. Tytsyllä on hyvä ääni, mutta basic-poppis ei kauheasti sytytä.

Annie Lennox on vaan upea nainen, mainitsiko kukaan vielä häntä? Eurythmicsin konsertti Messukeskuksessa ei unohdu.

Vasta parin vuoden jälkeen vanhaa lehteä luin, että on julkaissut Medusan jälkeen soololevyn "Bare". En ole valitettavasti löytänyt kuunneltavaksi. Upea ääni, vähän tylsä pidemmän päälle soolona. Eukut rokkasi!


Eva Dahlgren on paras ruotsalainen.

On kyllä upea, varsinkin EP Salosen kanssa.


8)
"Muuten hän oli niinkuin yksi meistä vaan, hän rokkia rakastaa ja jäisiä papuja."

Avatar
Aurelius
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Touko 2004, 14:55
Paikkakunta: Kanta-Häme

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Aurelius »

Marjukka kirjoitti:A vot me Taikapeili muistetaan.

No miten voisikaan unohtaa, mullahan on edelleen tämän suhteen optio lainata sua esitykseen :lol:

Mitähän sitä Aurelle suosittelisi, kun olet noihin naisartisteihin niin perehtynyt kuitenkin, että jos jonkun nimen heitän, niin tuttu ja puhkikulunut jo on.

No ei välttämättä, levyhyllyn sisältö sitä pikemminkin on puhku kulunutta.

Siipan kautta olen löytänyt Hope Sandoval -nimisen naisen joka oli ennen Mazzy Stars -nimisessä bändissä. Melodista. Sitä löytyy Suomesta.

En tunne, heti nousi kiinnostus, enkä ikinä saanut mistään sitä Julee Cruisen viimeisintä... :evil:

Pidätkö Kristin Hershistä? Ihastuin 1990-luvulla Michael Stipen kanssa tehtyyn duettoon Your Ghost, mutta olen nyt vasta intoutunut kuuntelemaan enemmän. Sellaista nainen& kitara -musaa.

Riippuu vähän mitä sillä kitaralla näppäilee ja onko yhtään backup:ia. Esim. Jill Sobule tuosta genrestä on mulle hyvin rakas, mutta bändi soittaa syniakin, joten... En ossoo sannoo! :D

MTV:llä raikas poikkeus on tällä hetkellä ruotsalainen Marit Bergman, tsekkaa pidätkö, varmaan jo tuttukin. http://maritbergman.bmg.se

Hei, luuletko, että täällä takametsässä näkyy kaapelikanavat??? Ei edes Nelonen :shock:

Suomalaista: löysin divarista Mamin levyn ja pakkohan se oli ostaa. Mami kai kuitenkin lauloi itse, eikä vain aukonut kuten aikalaisensa Miisa, vaikka "Miisan" levyllä olikin monta hyvää tanssahduspoppia.

"Diskokengät, diskojalkaan..." Vähän turhan Sami Saari tai A. Sirkesalo mulle. Ennemmin Mira tai O`ou... :wink:

Suzanne Vega saisi jo hiljalleen julkaista uutta, alkaa taas olla pari-kolme vuotta edellisestä levystä [-o< Suzannen viimeisin, Songs in Red and Grey, on mulla kuitenkin koko ajan kuuntelussa edelleen, cd-kotelo lojuu pöydällä nytkin.
Tykkäsin todella paljon Vegan kokelmasta, kun Hesassa töissä ollessani yön ratoksi kuuntelin. Esim. Blood makes noise ja toki Luka sytytti. Myös muita hienoja biisejä, mutta kun ei ole levyjä, niin ei biisejäkään muista :oops:
"Muuten hän oli niinkuin yksi meistä vaan, hän rokkia rakastaa ja jäisiä papuja."

Avatar
Aurelius
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Touko 2004, 14:55
Paikkakunta: Kanta-Häme

Maarja?

Viesti Kirjoittaja Aurelius »

Hei muuten, tykkäsin kipeästi takavuosien Viron viisusta... No jokin kaulakoru häät tms. :oops: Mutta piti tsekata tuo Maarjan tuotanto myöhemmin, kukaan kuullut? Minkä tyyppistä? Jäi nimittäin tsekkaamatta :wink:
"Muuten hän oli niinkuin yksi meistä vaan, hän rokkia rakastaa ja jäisiä papuja."

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Violette »

Kaelakee hääl :) Ja onhan Maarjalta levyjä tullut, ainakin yksi englanninkielinen jossa on ihan peruspoppia på engelska.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
maailmanloppu
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 717
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:33
Paikkakunta: Turkumaa
Viesti:

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja maailmanloppu »

NOH NOH. Ei ne naislaulajat kyllä rokkaa. Itse en kuuntele yhtäkään kotimaista naisartistia, koska heillä ei ole sellaista tuotantoa, johon viitsisin aikaani kuluttaa. Monet täällä mainitut suosikit ovat inhokkilistani kärjessä. Mutta toki on pari poikkeusta. Suomalaisista Laura Närhi mutta hänkin on menettänyt pisteensä, kun olen nähnyt hänet livenä. Ei toimi ääni silloin, useamman kerran olen tätä ollut todistamassa. Hiukan hämmentää, että eikö kukaan ole maininnut Janis Joplinia? koska jos puhutaan naisista ja rokkaamisesta, ei teidän mainitsemillanne iskelmä- ja poptipusilla ole mitään jakoa Janisille. Janis oli nainen, joka rokkasi.
"Kahvin pitää olla makeaa kuin rakkaus, mustaa kuin helvetti ja vahvaa kuin kuolema" -Charles-Maurice De Talleyrand-Périgord

Avatar
Aurelius
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Touko 2004, 14:55
Paikkakunta: Kanta-Häme

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Aurelius »

Violette kirjoitti:Kaelakee hääl :) Ja onhan Maarjalta levyjä tullut, ainakin yksi englanninkielinen jossa on ihan peruspoppia på engelska.
Nooh, mutta on peruspoppia, mitä en jaksa kuunnella ja sitten semmoista kuin jaksan. Tykittääkö Eurooppa vai onko enemmän JLO jenkkityyliä?
"Muuten hän oli niinkuin yksi meistä vaan, hän rokkia rakastaa ja jäisiä papuja."

Avatar
Aurelius
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Touko 2004, 14:55
Paikkakunta: Kanta-Häme

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Aurelius »

maailmanloppu kirjoitti:NOH NOH. Ei ne naislaulajat kyllä rokkaa.

No voi, mutta mielipiteitä on onneksi monia. Enemmistöllä rokkaa. :wink:

Monet täällä mainitut suosikit ovat inhokkilistani kärjessä.

Kuules, täällä on sen verran camp-henkistä porukkaa, etten usko, että kaikki mainitut kuluvat cd:n pyörteissä kovinkaan paljon, vaan viihdyttävät harmaita sadepäiviä silloin tällöin. Paljon on puhuttu "poptipuista", jotka eivät edes pääse levyhyllyyni, mutta ovat tuolla kaapissa odottamassa päivää jona kaipaan piristystä. Ei pidä olla niin ryppyotsainen täällä :D

Hiukan hämmentää, että eikö kukaan ole maininnut Janis Joplinia? koska jos puhutaan naisista ja rokkaamisesta, ei teidän mainitsemillanne iskelmä- ja poptipusilla ole mitään jakoa Janisille. Janis oli nainen, joka rokkasi.
Tuota... Mikä on rock ja mikä on pop on niin tulkinnasta kiinni, että siitä on turhaa lähteä kinaamaan. Henkilölle jolle Janis J on kaikki kaikessa ei tietenkään mikään muu ole mitään, ymmärrän sen. Mutta henkilökohtaisessa listassani on niin erityylisiä artisteja, etten ihan allekirjoita noita "poptipusia", kun tuskin edes kaikkien tuotantoa laajemmin tunnet. Janis lie monen mieleen, tuskin kaikkia muistaa listata, en minä ainakaan! :D

Kommenttiisi kotimaisista naisartisteista en voi yhtyä. Sinun makuusi ei ehkä löydy ketään, mutta kiitos heidän, tästä maasta löytyy enemmän kanssasi asiasta eri mieltä olevia. Kaikki riippuu siitä mistä pitää, mitä odottaa. Ei ehkä miellytä sinua, mutta tuskin antaa oikeutta heitä noin tylysti mollata. Henkilökohtaisesti inhoan livejä, koska kukaan ei kuulosta livenä yhtä hyvältä (paitsi Italian Alice) kuin levyllä, sehän nyt on nykytekniikan aikana selviö. Siis jos etsii samaa levyltä ja liveltä, niin on aika hakoteillä, miten se voisi kuulostaa samalta??? Jos live ei miellytä, niin pysyy poissa keikoilta ja kuuntelee levyjä. Aika yksinkertaista mun mielestä. :D

Että kyllä ne edelleen rokkaa ja poppaa 8)
"Muuten hän oli niinkuin yksi meistä vaan, hän rokkia rakastaa ja jäisiä papuja."

Avatar
maailmanloppu
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 717
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:33
Paikkakunta: Turkumaa
Viesti:

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja maailmanloppu »

Aurelius kirjoitti:Ei ehkä miellytä sinua, mutta tuskin antaa oikeutta heitä noin tylysti mollata.
Se ei ollut mollaamista. Se oli rehellinen mielipiteeni.
Aurelius kirjoitti:Henkilökohtaisesti inhoan livejä, koska kukaan ei kuulosta livenä yhtä hyvältä (paitsi Italian Alice) kuin levyllä, sehän nyt on nykytekniikan aikana selviö. Siis jos etsii samaa levyltä ja liveltä, niin on aika hakoteillä, miten se voisi kuulostaa samalta??? Jos live ei miellytä, niin pysyy poissa keikoilta ja kuuntelee levyjä.
Ahaa. Kyse onkin siitä että kaikista kymmenistä niin kotimaisista kuin ulkomaisistakin miesartisteista, joita olen nähnyt, yksikään ei äänensä puolesta jäänyt niin tavattoman paljon levyesiintymisen varjoon. Että en todellakaan väittänyt hakevani samaa liveltä kuin levyltä.

Ja muihin Aureliuksen kommentteihin sanon vain sen verran, että olen varmaan ymmärtänyt topikin väärin. Sitäpaitsi luulin että yleistä kantaa vastakkaisetkin mielipiteet ovat sallittuja.

Täältä tähän.
"Kahvin pitää olla makeaa kuin rakkaus, mustaa kuin helvetti ja vahvaa kuin kuolema" -Charles-Maurice De Talleyrand-Périgord

Avatar
Aurelius
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Touko 2004, 14:55
Paikkakunta: Kanta-Häme

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Aurelius »

Mistä sait sen käsityksen ettei vastakkaista mielipidettäsi "sallittu"? Täällähän ne ovat. Eikä niihin saa esittää vastakommenttia? Sorry, my mistake. Käsitttääkseni keskustelu ei toimi niin. En ole sanonut kantaasi vääräksi en omaani oikeaksi. Olen vain eri mieltä, harmi jos otat sen noin itseesi. Minun maailmani ei heilu suuntaan tai toiseen jos joku on kanssani eri mieltä, mutta koska tämä on keskustelufoorumi en totisesti jätä sanomatta eriävää mielipidettäni. Ikävää jos se ei sinua miellytä ja tuntuu sanan vapautesi polkemiselta, mitä en kyllä mitenkään ymmärrä :cry:

Niin, kuten sanoin, eivät suomalaiset naisartistit sinua miellytä. Ei voi mitään, ei minuakaan kaikki musiikki maailmassa miellytä. Ei livenä, eikä levyllä. Se vain oli oma kantani tuohon live-esiintymiseen, etten itse niistä juuri perusta. En kotomaisilla, kuten en ulkomaisillakaan artisteilla. Turha siitä on kiukutella. En tietääkseni viitannut sillä sinun kokemuksiisi, vaan omiini. Anteeksi taas niin maar kauhian paljon. :wink:
"Muuten hän oli niinkuin yksi meistä vaan, hän rokkia rakastaa ja jäisiä papuja."

Avatar
Aurelius
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Touko 2004, 14:55
Paikkakunta: Kanta-Häme

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Aurelius »

Privapostailtuani Maailmanlopun kanssa tarkennan, että Joplin kommentti tarkoitti ihmisiä, jotka tykkää siitä genrestä, ei suinkaan Maailmanloppua! Ihmiset, jotka ovat Joplin tyylisen musan kannalla, eivät varmastikaan pidä poppistipuista.

Sitä yritin siis sanoa... En todellakaan halua mennä henkilökohtaisuuksiin, eri mieltä olla saa, sen halusin sanoa, mutta toki tuhdisti puolustan meidän suomityttöjä ja "poptipuja" Vaikka ei itse tykkäisikään, niin ikävän tyyliset kommentit ovat aika tylsää luettavaa.

Kun voi sanoa, että "en tykkää", niin miksi sitten lähteä linjalle että "Suomessa ei ole yhtään hyvää naisartistia", kun sen on totta vain kirjoittajan subjektiivisesta kokemuksesta, eikä mikään vettä pitävä tosiasia. Siksi suivaannun moisesta. Miksi "minä en pidä" ei riitä? Kyllähän siinä haastetaan jo jonkinlaista riitaa ja sitten hermostutaan vastakommenteista. Eli ei sotaa, mutta asiallisuutta, kiitos. :wink:
"Muuten hän oli niinkuin yksi meistä vaan, hän rokkia rakastaa ja jäisiä papuja."

Avatar
maailmanloppu
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 717
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:33
Paikkakunta: Turkumaa
Viesti:

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja maailmanloppu »

Nyt on kyllä käynyt mulla semmonen homma, että yksi juttu jäi mainitsematta. Vaikka ne naiset eivät mielestäni rokkaa ja en kuuntele heitä (meitä? :) ) niin kyllä silti myönnän, että taitoa heillä riittää ja omalla sarallaan ovat monet täälläkin mainituista aivan huippuja. Toki täällä on mainittu sellaisiakin nimiä, joita en laskisi millään muotoa minkään maan viihdyttäjiksi vaan ennemminkin kiduttajiksi. ;)

Että kaikki kunnia akoille, vaikken minä heistä niin perustakaan. :)

Täältä tähän.
"Kahvin pitää olla makeaa kuin rakkaus, mustaa kuin helvetti ja vahvaa kuin kuolema" -Charles-Maurice De Talleyrand-Périgord

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Kaikkien suomalaisen iloksi on ilmestynyt vihdoinkin tallenne Rockin Korkeat Korot. SUOSITTELEN!!!!

Avatar
Aurelius
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Touko 2004, 14:55
Paikkakunta: Kanta-Häme

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Aurelius »

Niin ja en minäkään halveksu miesartisteja, vaikken heitä juuri kuuntelekaan. Kyllähän ne miehetkin rokkaa :D

Ketäs artisteja tuolla levyllä on?

Osaako joku kertoa Virolaisesta artistista Onu Bella? Netistä löytyi jotain pari riviä, että kuuluisi jotenkin Viron punkgenreen? Ostin kirpparilta taannoin kasetin, missä poseeraa dragina, kasetin nimi on "Ma olen ju..." Hilpeää musiikkia, vaikken viron kieltä osaakaan. :wink:
"Muuten hän oli niinkuin yksi meistä vaan, hän rokkia rakastaa ja jäisiä papuja."

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Aurelius kirjoitti:Osaako joku kertoa Virolaisesta artistista Onu Bella? Netistä löytyi jotain pari riviä, että kuuluisi jotenkin Viron punkgenreen? Ostin kirpparilta taannoin kasetin, missä poseeraa dragina, kasetin nimi on "Ma olen ju..." Hilpeää musiikkia, vaikken viron kieltä osaakaan. :wink:
Itse olen muutamaan otteeseen törmännyt Onu Bellan musiikkiin, mutta vain huomatakseni että en yhtään tykkää. En pidä lauluäänestä, enkä 'Mina tahan panna' tyyppisistä huumoribiiseistä. En ole nähnyt artistia livenä, mutta olen luullut että se olisi dj-tyyppinen juttu. Onu Bellan biisejä löytyy mp3-muodossa täältä.
Musiikki on makuasia.

Avatar
Aurelius
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Touko 2004, 14:55
Paikkakunta: Kanta-Häme

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Aurelius »

[ Onu Bellan biisejä löytyy mp3-muodossa täältä.[/quote]

Kiitos totalhki, minua kyllä naurattaa. Varsinkin versio A. Learin "My alphabet" biisistä, mistä huonompaa en ikinä uskonut kuulevani. No, Onu sen sitten teki. :lol:
"Muuten hän oli niinkuin yksi meistä vaan, hän rokkia rakastaa ja jäisiä papuja."

Avatar
Aurelius
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Touko 2004, 14:55
Paikkakunta: Kanta-Häme

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Aurelius »

Jottei nyt naisia sitten ihan unohdettaisi, niin kuka on tehnyt sinuun syvimmän vaikutuksen? Itselläni varmastikin Madonna ja Kate Bush. :)
"Muuten hän oli niinkuin yksi meistä vaan, hän rokkia rakastaa ja jäisiä papuja."

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Miik »

Tulipa tuossa eilen taas tauon jälkeen kuunneltua Annie Lennoxin viime vuonna julkaistua Bare -albumia ja täytyy sanoa, että siinä on kyllä naisartisti minun makuuni. Persoonallinen ja kaunis ääni, upeat sanoitukset ja hyvät melodiat. Eurythmicsistä lähtien Annien tuotanto kaikekseen on ollut mitä mahtavinta.

P.s. Tuolla Bare:lla on varmasti yksi kaikkien aikojen kaihoisimmista ja surullisimmista biiseistä ja on todella nimensä veroinen: The saddest song I've got.
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Ajoittain yksi suurista idoleistani on TerMari nimen suojissa lymyilevä uljas laulajataituri!

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Nadi kirjoitti:Ajoittain yksi suurista idoleistani on TerMari nimen suojissa lymyilevä uljas laulajataituri!
Ohhooh, nyt tää pyörtys !
(vaikka jäikin miettimään, mitä se ajoittain.. :roll: )

No okei tää ei oo nyt mikään "pakkokehu":
Meikkiksellä oli suuri kunnia olla kuulemassa Heinolassa
yksi maailman parhaimmista "All by myself" -tulkinnoista.
Sen jälkeen sitä ihan tosissaan mietti, että taantuvatkohan
tuon ihmisen lahjat minun seurassani, pitäisiköhän hänen vielä kehittyäkseen hankkiutua tuolla äänellä vähän tasokkaampaan laulajakuntaan.(en sitä hänelle ole koskaan kertonut, mutta tulkoon nyt tälläinen harvemmin meikäläisen "suusta" lähtevä julkinen tunnustus)

Kyllä nimittäin sitten RIEPOI (ja riepoo vieläkin), kun sen suorituksen jälkeen tiputtivat jatkosta ! ..ssssaaaat...(tilalle otettiin jopa muutamia OIKEASTI (kyllä-aikuisten oikeasti)huonoja !!! :evil:)

No onneksi sentään maailman 20 :n parhaan joukossa..

Ai kannattaisiko perustaa keskinäisen kehumisen kerho(harkitaan :roll: )
:termari:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

JukkaV kirjoitti:Täältä on unohdettu ainakin kolme tärkeää:

- Nadi
- TerMari
- Salla

:!:
Ensin mainittu vetää niin upeasti Aikuisen naisen, että ei ole Paulasta edes kilpailijaksi! TerMari on niin upea esittäessään Hyvästi yön, että Marion jää kakkoseksi. Ja Sallan kohdalla olin mykistynyt kuullessani Right here waiting -kappaleen! :)
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Aurelius
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Touko 2004, 14:55
Paikkakunta: Kanta-Häme

Naisartistit 4ever!

Viesti Kirjoittaja Aurelius »

Miik kirjoitti:Tulipa tuossa eilen taas tauon jälkeen kuunneltua Annie Lennoxin viime vuonna julkaistua Bare -albumia ja täytyy sanoa, että siinä on kyllä naisartisti minun makuuni. Persoonallinen ja kaunis ääni, upeat sanoitukset ja hyvät melodiat. Eurythmicsistä lähtien Annien tuotanto kaikekseen on ollut mitä mahtavinta.

P.s. Tuolla Bare:lla on varmasti yksi kaikkien aikojen kaihoisimmista ja surullisimmista biiseistä ja on todella nimensä veroinen: The saddest song I've got.
Tätä levyä olen etsinyt, se julkaistiin niin vaivihkaa, etten edes tiennyt asiasta, kuin vasta jossain vaiheessa tänä keväänä. Täytyy jostain se kaivaa esiin, voitte uskoa, ettei Kanta-Hämeen valikoimat ole musiikin osalta kovin häävit :D
"Muuten hän oli niinkuin yksi meistä vaan, hän rokkia rakastaa ja jäisiä papuja."

Lukittu