Suosikkiviisusi

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
Soldier_of_Love
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 457
Liittynyt: 15 Helmi 2004, 19:26

Suosikkiviisusi

Viesti Kirjoittaja Soldier_of_Love »

Pannaan nyt tällainenkin tredi pystyyn, vaikka olenkin varma että moinen on ollut vähän joka viisufoorumissa jo ajat sitten.

Eli, oma suosikkiesitys on ehdottomasti Soldiers of Love, yllätyittekö? :mrgreen:

Suosikkilaulu taas on hieman vaikeampi valinta. On niin paljon hyvää mistä valita. Silti ehkä menee ABBA:n puolelle, kun biisi on hyvä ja tietää millainen menestystarina ABBA:sta sitten tuli. Puhun siis Waterloo:sta, se vaan on niin hyvä ajankestävä biisi. Totuuden nimessä olisin voinut valita suosikkini vähintään kymmenen muun biisin joukosta, mut olkoon nyt tällä kertaa Waterloo. :wink:

Samalla ois ehkä ihan kiva tietää palstalaisten suurimman inhon kohteet! Mulle vaan ei nyt ihan heti tuu mieleen mitään erityistä, täytyy miettiä tätä vielä.

And finally, the aphorism of the day:

Insane people are always sure that they are fine. It is only the sane people who are willing to admit that they are crazy.
Nora Ephron
ISOT HALIT Kuppilan ihanalle pinkille porukalle, ihanille pikkupossuille! HALI HALI!

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Suosikkiviisusi

Viesti Kirjoittaja Robby »

Hmm...ihan liian vaikea tehtävä...mutta taitaa se olla edelleen Celine Carzo ja "Quand je te rêve".... Kaunis, dramaattinen ja vakava Celine ja aivan ihastuttava viisu ja sanat.

Mutta onhan näitä...Den vilda....Eläköön elämä...Lonely symphony...Nocturne...Mitt liv...Dinle...Die for you...Tu te reconnaitras...Fångad av en stormvind...jne jne jne

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Suosikkiviisusi

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Ja mikäs mun sitten mahtais olla...... :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Suosikkiviisusi

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Jos vaan yksi pitää nimetä:

Italia 1984: I treni di Tozeur! Nam!

Muuten niitä on tosi paljon.

Ranska 1970, Luxemburg 1973, Ranska 1979...

Eniten vissiin Ranskan ja Italian biisejä?
Viimeksi muokannut MuzaMaza, 17 Helmi 2004, 14:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Suosikkiviisusi

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Suosikkiesitys vois olla näin äkkiä ajateltuna se Israelin Blues Brothersien Huppahullehullehulle pläjäys. HIANO! :lol: Onhan niitä toki muitakin hienoja kolmeminuuttisia!

Biiseistä mulle kolahtaa ehkä parhaiten slovarit; Dulcen Paixao, Ninan Nacida par amar, La fiesta termino Espanjasta, Islannin poikien Nina, Maltan The one that I love, Hollannin Ik hau van jau.....heheh en mä näitä muista tai osaa kirjoittaa, mutta paljon monia muitakin niitä on! :D

Turkista on yleensä tullut niitä ällötyksiä, joita kelailen yli esim. joku diridirijuttu ja monia muitakin, jotka ei tule mieleen. Israelin renkutuksetkin menee joskus hilseen yli esim. Ze rak sport tms. Rendez vous oli aikoinaan kans ihan kammottava. Tässä nyt jokusen mainitakseni.....

Aforismi: Menestys on kuin pieru - vain oma tuoksuu hyvältä! :lol: :lol:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Suosikkiviisusi

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Lieneekö pulinaosaston tapaus, mutta kuuden kärki on tällainen:

1. Gigliola Cinquetti: Si
2. Semira: Senlinle bir dakika
3. Anabel Conde: Vuelve conmigo
4. Sandrine Francois: Il faut du temps
5. Edea: Aava
6. Elisabeth Andreassen: I evighet
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Suosikkiviisusi

Viesti Kirjoittaja Violette »

Olen tällainen vähän myöhäisherännyt (ja nuori) viisuilija, joten en ihan kaikkia kappaleita edes tiedä :oops: (älkää silti lynkatko minua) Suosikkini näistä uudemmista viisuista, joista yleisestikin pidän eniten, on joko Mere lapsed tai Diamond of Night, riippuen päivästä ;) Den vilda, The Voice ja ihan viime vuoden Open Your Heart ovat myös todella loistavia :shock: Ai niin, ja Sanomi... onhan niitä vaikka kuinka paljon!
Suomalaisista suosikkini ovat Lapponia ja Huilumies (miksei kukaan tykkää siitä, sehän on aivan loistava biisi???).

Kamalin viisu? Nuku pommiin! Että mua hävettää se kappale. Hain sen kerran koneelleni, kun halusin kuulla vielä kerran millainen se oikeastaan oli, mutta en pystynyt edes kuuntelemaan sitä loppuun.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13258
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Suosikkiviisusi

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Tää niiku euroviisuja rakastaa, mutta pari mainittavaa vähän vanhempaa sekä tuoreempaa tässä nyt julki ilmoitan.. Eli SENINLE BIR DAKIKA (Tur75), SHARA BARECHOVOT (Isr90) sekä HEMEL EN AARDE (Net98) on tässä äkkiseltään kolme iki-lemppaa.. ADDICTED TO YOU sekä MY HEART GOES BOOM vois olla näistä tän vuosituhannen 3-minsasista tän hetken lemppoja.. Eli makuni on aika laaja; draamasta balladien kautta poppiin ja discoon.. Taidan pitää kovasti niistä EUROVIISUISTA... :multi:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Suosikkiviisusi

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Niitä inhokkeja on vaikka millä mitalla.

Alkuun mainitsen Addicted to youn ja Pump pumpin sekä Yamma yamman. Viime vuosien hirveimmät listaan tähän:

2003: Every way that I can ja Don't break my heart

2002: Never let it go

2001: Lady Alpine Blue, U got style

2000: My heart goes Boom

1999: Say it again

1998: Guildo Hat Euch Lieb

1997: Stemmen I Mit Liv

1996: Just A Little Bit

1995: Love City Groove

1994: Je Suis Un Vrai Garçon

Joten saatte taas haukkoa henkeänne :wink:
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Suosikkiviisusi

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Jaahas, no ollaan tässä vaikka JukkaV:n linjoilla tällä kertaa.
Italia 1974: Si.
Se saa kuitenkin aina kananlihalle.
Tosin niin saa kyllä Gente di Marekin ja moni muu. :roll: Tää on niin hankalaa.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

suosikki viisu

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Kärkisijat menee Espanjaan,Italiaan suurilta osin. hirveesti on suosikkeja ja ihania biisejä Espanjan : AZUCAR MORENO.BANDIDO HOMBRES , TODO ESTO ES LA MUSICA ja tietty REMEDIOS ... 1983 Italian:MIA MARTINI. RAPSODIA ,RICCARDO FOGLI. PER LUCIA AVREI VOLUTO ,I TRENI DI TOZEUR , AL BANO ja ROMINA POWER.MAGIC Turkin :DINLE ,JORGUNUM ANLA, GÖSLERININ HAPSIDEYIN Hollannin:IK HOU VAN JOUI Ranskan: JOELL URSULL. WHITE AND BLACK SEKÄ "SENEGALILAINEN KAMELIN KUTSUHUUTO " hiiauuhiauu... tämän järisyttävän biisin voitti samalla pistemäärällä yksi viisu historian kolmesta surkeimmasta biisistä eli fångad av en stormvind ne kaksi muuta ovat take me to your heaven ja insiemme
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Suosikkiviisusi

Viesti Kirjoittaja lharju »

Paras suomalaisviisu:
Katson sineen taivaan
Parhaita viisuja (epävirallinen TOP-10)
(1.) Högt över havet ;)
2. Katson sineen taivaan
3. Rapsodia
4. Diggi-loo Diggi-ley
5. Kan
6. Amsterdam
7. Tu te reconnaitras
8. L'oiseau et l'enfant
9. Johnny Blue
10. Waterloo
Muita loistavia 60-luvulta
Zwei kleine Italiener, Sol och vår, Non ho l'eta, Poupée de cire..., I belong, Nygammal vals, L'amour est blue, Congratulations, Primaballerina, Vivo cantando...
Muita loistavia 70-luvulta
Un banc, un arbre, une rue, Beg steal or borrow, Eres tu, Long live love, Si, Ding-a-dong, Ein Lied kann eine Brücke sein, 1-2-3, Lapponia, Parlez-vous français, Dschingis Khan, Hallelujah
Muita loistavia 80-luvulta
Le Papa Pinguoin, Um grande grande amor, Mono i agapi, Hora, Främling, Hi, Hengaillaan, Det' lige det, Terminal 3, I treni di Tozeur, Bra Vibrationer, La det swinge, La fiesta termino, J'aime la vie, Hold me now, Soldiers of love
Muita loistavia 90-luvulta
Ellada hora tu fotos, Hombres, Eloise, Lonely symphony, We will be free, Nocturne, Vuelve conmigo, Amen, Kaelakee hääl, Ooh aah just a little bit, Primadonna, Neka ne mi svane, Diva, Marija Magdalena, All out of luck...
Paras 2000-luvun viisu:
Light a candle :oops: (tiedän, että kaikki viisufanit vihaavat tätä, mutta kyllähän kaikki minut tavanneet tietävät, kuinka outo olen)
Laulujen joiden ei olisi pitänyt missään nimessä voittaa
Un premier amour
Merci Chérie
Making up your mind
Rock me
I wanna
Viimeksi muokannut lharju, 21 Syys 2005, 21:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Suosikkiviisusi

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Musta toi Ranskan kipale vuodelta 1991 on kauheeta tekotaiteellista sontaa!! :lol: Ilman niitä kiekujoikuja se ois kappale mut noi kiekut pilaa.....
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Suosikkiviisusi

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

lharju kirjoitti:
Paras 2000-luvun viisu:
Light a candle :oops: (tiedän, että kaikki viisufanit vihaavat tätä, mutta kyllähän kaikki minut tavanneet tietävät, kuinka outo olen)
Kuule, lharju, tuo kappale oli minun kakkosena vuonna 2002 ja se oli ainoa, joka kilpaili Il faut du tempsin kanssa ykkössijastani! En tosiaankaan vihaa ko. kappaletta!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Huilumies

Viesti Kirjoittaja lharju »

Violette kirjoitti: Suomalaisista suosikkini ovat Lapponia ja Huilumies (miksei kukaan tykkää siitä, sehän on aivan loistava biisi???).
Minä kyllä jopa pidän Huilumiehestä, niin pitävät myös Jvvv ja Huilumies (ylläri? :lol:) ja Katten-Gustaf (Edit 19.50 :D) Ei se munkaan mielestä mikään viiden tähden biisi, enkä tiedä olisiko sitä nyt pitänyt lähettää viisuihin, mutta sehän on varsin mukava laulu.

Hyvä biisi ei kuitenkaan aina tarkoita sitä, että se olisi hyvä viisulavalla. Esimerkiksi mun mielestä Niin kaunis on taivas ei edes ole hirveän huono, mutta olisin kuunnelut sitä paljon mieluummin Rönnin tanssilavalla kuin Euroviisuissa :roll:
Viimeksi muokannut lharju, 28 Syys 2005, 18:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Nuku pommiin

Viesti Kirjoittaja lharju »

Violette kirjoitti:Kamalin viisu? Nuku pommiin! Että mua hävettää se kappale. Hain sen kerran koneelleni, kun halusin kuulla vielä kerran millainen se oikeastaan oli, mutta en pystynyt edes kuuntelemaan sitä loppuun.
No ei tuo vielä mitään. Minä kun en harrasta toi mp3-imuroimisiani, niin minä ihan oikeasti lainasin kirjastosta Kojon levyn, kun halusin kuulla aikoinaan mikä se niin paljon puhuttu Nuku Pommiin on :oops:
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Suosikkiviisusi

Viesti Kirjoittaja tomato »

Sana sormaya, varmıyor dilim,
Dinle... 8)
Was tomi...

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Ruotsista ne jostain syystä tuppa olemaan

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Ehdottomasti ainakin kuunnelluimmat viisut mulla ovat Diggiloo, Diggiley; En Dag ja Fångad av en stormvind

....ja heti perässä Itävallan nur ein Lied, Venedig im Regen ja Say a word

Ja onhan niitä paljonkin, mutta tuossa ehkä mun lempparit!


Hei ja Sestrejä ei sovi unohtaa :lol:
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Suosikkiviisusi

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Alice & Battiato - I treni di Tozeur on minun ykkönen.
Hello Hi!

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Suosikkiviisusi

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Mun suosikit tulee yleensä läntisestä naapuristamme ja Kyprokselta (ei varmaan ylläri mut tunteville) ja suomalaisista suosikkeja on Flöjtman, Lapponia ja La dolce vita.

Inhokit: Addicted to you (luoja, mä häpesin sitä! Tosin, esityksen näin vasta viime syksynä ekan kerran kokonaan ja se kolme minuuttia OLI SUUNNATON KÄRSIMYS!!!), Aave eikun siis Aava ja Nuku pommiin.

Ulkolaisista inhokeista päällimmäisenä nousee mieleen lähes kaikki Turkin biisit, S.A.G.A.P.O, Diva, Linda Martinin retorinen kysymys Why me?, ikävä kyllä pari Ruotsin 80-luvun biisiä, samoin 90-luvun pari kammotusta... Ja, tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin...

Kyproksen Biisit (siis isolla B:llä) ovat tietysti Nomiza, Genesis, Ime Antropos ki ego jne..., mutta sokerina pohjalla se, jolle britit sentään ymmärsivät antaa pisteitä... Omos mi rotas, THA NE EROTAS!!! Vai mitä, Toni? :)

P.S. HUILURI, HERÄTYS! Tule puolustamaan meitä Huilumiehen harvalukuisia ystäviä!
Viimeksi muokannut Katten-Gustaf, 17 Helmi 2004, 20:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Suosikkiviisusi

Viesti Kirjoittaja Roope »

Ninan Nacida Para Amar on mun ykkösenä ja yleensäkin Espanja on suosikkimaa. Näistähän voisi tänne vaikka joskus hiljaisempina aikoina laittaa vuosiäänestykset kun on toi äänestysmahdollisuus.

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Suosikkiviisusi

Viesti Kirjoittaja tomato »

En minäkään vihaa Light A Candlea: 2002 suosikkeja.
Was tomi...

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Huilumies

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

lharju kirjoitti:Esimerkiksi mun mielestä Niin kaunis on taivas ei edes ole hirveän huono, mutta olisin kuunnelut sitä paljon mielummin Rönnin tanssilavalla kuin Euroviisuissa :roll:
No nyt se mainitsee Rönnin tanssilavan! Oletkos käynyt vai hatustako heitit :shock: ?

Kyllä se meikäläisen suosikkiviisu taitaa Diggiloon puolelle kallistua... Ihana 80-luku!

Inhokeista nyt mainittakoon ainakin Liettuan You Got Style, Romanian Tell Me Why ja Ranskan White & Black Blues. :snipersmilie:

Ja tosiaan, kuten lharju jo mainitsi. Huilumiehelle (siis kappale) ääni täältäkin! Paitsi että Vesku olis voinut vähentää sitä huiluunsa räkimistä ja soittaa kuin aikuiset ihmiset... :wink:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Suosikkiviisusi

Viesti Kirjoittaja Violette »

Katten-Gustaf kirjoitti:Kyproksen Biisit (siis isolla B:llä) ovat tietysti Nomiza, Genesis, Ime Antropos ki ego jne...
Minustakin Genesis on todella upea kappale. Nomizasta pidin myös.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Passano ancora lenti...

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

Aiku me ollaan yksimielisiä... I treni di Tozeur on kaikin puolin täydellinen, tyylikkyyttä ja outoa huumoria samassa paketissa. Ilman sitä biisiä en olisi se mikä olen.

Muita suosikkeja on jo tullut listattua niin monesti aiemmin, että en nyt juuri jaksa.
E per un'istante ritorna la voglia di vivere...
≈ Hanki elämä mutsilles!

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Suosikkiviisusi

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Tää on just niitä, mihin en voi vastata yhdellä oikealla vastauksella. Fiilaripohjalta muuttuu päivittäin se mikä juuri sillä hetkellä on pop.

Ehdottomiin omiin tunnelmasuosikkeihin kuuluu Aminan Le dernier qui a parlé 1991, Louisan Monts et merveilles 2003, Dulcen Lusitana paixão 1991. 1993 vuosi oli mulle pers'kohtaisesti loistava, sitä vuosikertaa tulee kuunneltua varmaan eniten. Kotimaisista soi useimmin Playboy, Lapponia, Katson sineen taivaan, Fantasiaa, Eläköön elämä, Aava, Hullu yö... Naisvoittoista!

Viime vuoden biiseistä Sertab soi edelleen ja usein. Sestre Sisters kukoistaa ja Dana International samaten. Useimman mielestä Nuku pommiin on hirvitys, multa se irroittaa niin hillittömät naurut (kieroutunut huumorintaju??). Tosin erilailla kuin hyväntahtoiset, oikeasti kuuntelun arvoinen Alf Poier. Puola 2003 ja Belgia 2002 keräävät asukan miehiset äänet-palkinnon!

Pahimpia viisuja? Waterloo ei soi mulla... :roll:
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Passano ancora lenti...

Viesti Kirjoittaja lharju »

kaivanto kirjoitti:I treni di Tozeur on kaikin puolin täydellinen, tyylikkyyttä ja outoa huumoria samassa paketissa.
Tätä mieltä olinkin siihen asti kunnes kuulin Seija Simolan ja Jokke Seppälän laulun Juna Turkuun. Tyylikkyyspisteet kyllä tipahtivat nollaan mutta outo huumori sen sijaan nousi huippuunsa :roll:
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: Passano ancora lenti...

Viesti Kirjoittaja tomato »

lharju kirjoitti:
kaivanto kirjoitti:I treni di Tozeur on kaikin puolin täydellinen, tyylikkyyttä ja outoa huumoria samassa paketissa.
Tätä mieltä olinkin siihen asti kunnes kuulin Seija Simolan ja Jokke Seppälän laulun Juna Turkuun. Tyylikkyyspisteet kyllä tipahtivat nollaan mutta outo huumori sen sijaan nousi huippuunsa :roll:
Tuo biisi valittiin joskus muistaakseni Radio Mafian äänestyksessä kamalimmaksi coveriksi ;D
Was tomi...

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Passano ancora lenti...

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

tomi kirjoitti: Tuo biisi valittiin joskus muistaakseni Radio Mafian äänestyksessä kamalimmaksi coveriksi ;D
Aiku hyvä- sehän tarkoittaa sitä, että Radiomafian kuuntelijat olivat tarpeeksi fiksuja tietääkseen tuon alkuperäisen viisun- vai soitettiinkohan ne siinä jotenkin peräkkäin vertailtaviksi? :?
Hello Hi!

Avatar
maailmanloppu
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 717
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:33
Paikkakunta: Turkumaa
Viesti:

Suosikkiviisusi

Viesti Kirjoittaja maailmanloppu »

Tässähän ei ole edes mitään ongelmaa :) :

Eimear Quinn - The Voice & Goran Karan - Kada Zaspu Andeli

Inhokkeja alkaa olla niin paljon, ettei niitä edes kannata yrittää listata.

edit: JA Sedat Yüce - Sevgiliye Son (kiitos Jukalle, vanhalla muisti pettää)
Viimeksi muokannut maailmanloppu, 18 Helmi 2004, 20:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Kahvin pitää olla makeaa kuin rakkaus, mustaa kuin helvetti ja vahvaa kuin kuolema" -Charles-Maurice De Talleyrand-Périgord

Vastaa Viestiin