UK Big Brother

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Stello
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 484
Liittynyt: 07 Maalis 2004, 20:14
Paikkakunta: Bray, Co.Wicklow, Ireland
Viesti:

UK Big Brother

Viesti Kirjoittaja Stello »

Kuvia talosta - teema on "inside out", eli talossa on puutarhamaista ja puutarhassa esim. sohvakalusto ja ruokapöytä kristallikruunuineen..

Vähänkö ärsyttää: BB7 launch show tulee Samaan Aikaan Euroviisujen semi-finaalin kanssa!!!  :shock:

Jää sitten launch show katsomatta..  :niinpa:
Viimeksi muokannut JuhaUK, 29 Touko 2007, 20:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Ihan skitso olo tuli noita katsoessa. Se keltanen kylppäri oli kyllä aika kiva, mutta se toinen makkari :shock: . Miten siellä voi nukkua?
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Jee. Hieno talo :D

Mutta veikkaisin, että tuo on yhtä ja samaa makuuhuonetta kaikki. Viime vuosina kun on ollut vaan yks makkari, ja luulis, että on nytkin jos ne sinne jotain seksuaalista toimintaakin kerta haluais :roll: :p
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Stello
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 484
Liittynyt: 07 Maalis 2004, 20:14
Paikkakunta: Bray, Co.Wicklow, Ireland
Viesti:

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Stello »

Joo, makuuhuoneita on vain yksi (ellei sitten ole jotain toistaiseksi piilotettua Love Nest -tyylistä salahuonetta..).

Tänä vuonna parisänkyjä on ainakin kolme, ja jos porukka on ollenkaan sellaista kuin ennakkohuhuissa on puhuttu, tulee pakostakin sellainen fiilis, että ovat tehneet parhaansa mahd. makuuhuone-actionin aikaansaamiseksi.. :roll:

Mä olen tässä varmaan vähemmistönä, mutta itse katsoisin vaihteeksi mielummin ihan ns. taviksia, eli jotain sen ekan UK-BB:n tyyliin.. Keksisivät vaikka niille jotain ohjelmaa, ettei sarjasta tulisi "tylsä". Tuntuu kuitenkin, että nykyisin joka vuosi haetaan "friikimpiä" osallistujia, että pistettäisiin edellisvuotta paremmaksi. Mä en ole varma, jaksanko hirveesti seurata sellaista enää. Tuntuu, että kaikki glamour-mallit, transsut *yms* on jo nähty, ja ainakin mun mielestä se linja vaikuttaa jo tylsältä.

Oikeastaan jo viime vuonna seurasin sarjaa lähinnä newsletter-otsikoiden perusteella ja katsoin aika harvoin.

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Johan on ollu vauhdikas alku!

Shahbaz on ihan ennakkotietojen mukainen: housemate from hell. Tunnustan itse ajattelevani usein niin, ettei niitä ärsyttävimpiä sais äänestää heti alussa pois, mutta Shahbaz menee jo niin överiksi, että haluan sen pois sieltä mahdollisimman pian. Ja eiköhän se sieltä ulos jouda, kunhan ensimmäinen normaali nominations-kierros käydään. Perkeleen Big Brotherhood. Nyt todennäköisin ensimmäinen lähtijä lienee Banee. Tai ehkä Glyn.

Imogen <3 <3 Älyttömän kaunis! Lisa on hulvaton. Pete on myös jees, mutta vähän jo ärsyttää, että on suosittu suurimmaksi osaksi sairautensa takia... Ei tietty vika ole Peten, mutta silti. Sezer, Dawn ja Richard ovat myöskin jees. Niin ja Nikki tietysti. Hulvaton Nikki ja pullotettu vesi :rofl2: "I'm not enjoying it! I'm not! I hate it! I fucking hate it!"
Viimeksi muokannut Colby, 24 Touko 2006, 18:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mie pääsen kohta mukaan tähänkin ihanuuteen!! Perässä tullaan!
Ja IHAN varmasti on taas samat suosikit mulla ja Colbylla!! :rofl:
Huuda nopeesti nyt kaikki raivosi mun juttuja kohtaan ulos kun kohta mä kuitenkin tulen ja ammun sun suosikit alas!!!

Eli kaikki jaksot vielä katsomatta! Mutta kohta olen ajan tasalla!

IHANA BB, IHANA!!!! :peukku:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Stello
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 484
Liittynyt: 07 Maalis 2004, 20:14
Paikkakunta: Bray, Co.Wicklow, Ireland
Viesti:

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Stello »

Mulla on jäänyt aika lahjakkaasti seuraamatta tänä vuonna :( Luen kyllä newsletter-otsikot, ja jos on jotain isompaa uutista, niin klikkaan artikkelin esille, mutta olen katsonut sitä vain ekana iltana (myöhään) muutaman minuutin ajan.

En vaan jaksa ollenkaan innostua noista BB7-friikeistä, vaan haluaisin mielummin katsoa jotain taviksia vaihteeksi.

Ehkä tuosta vielä tulee innostuttua.. ???

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

HYVÄ TAVATON sitä Scabazabbadaadiipuu tai mikä lie. :shock:
Tollaset ihmiset on sitten KAUHEITA!! :twisted: Siis aikuinen mies, mikä sitä oikeen vaivaa!? :shock: Mä en ole varma, että olisko se edes katsojalukujen kannalta tarpeellinen tossa talossa! Kun joka kerta kun se ilmestyy ruutuun tekis mieli pistää ääni pois ja silmät kiinni!

Nikkin vesikohtaus on lievästi sanottuna liioiteltu ja naurettava!! :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

:rofl: Mie yksinäni täällä taas keskustelen..........

NIKKI!!! :rofl: Luoja mikä hysteerikko! Parkua nyt viis tuntii päivyrille miten käy sääliksi Peteä! Parkuu, hysterisoi ja ulvoo..... Ja sitten lopettaa tuokionsa rauhallisesti sanoen "Not in that way obviously"
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Miks mä en näe tätä :vollotus: :vollotus: :vollotus:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Siis apua :shock: Nyt olen saanut vasta viikon kiinni, ja onpas joukkoa :shock: Shabaz ei voi olla totta! Ei tollasta voi olla olemassa, nyt mentiin kyllä yli ja jopa ovat mielenterveysjärjestötkin älähtäneet, että selvästi mielisairaita tuodaan viihteeksi televisioon :shock: No, onhan se viihdyttävääkin :puna: :puna: mutta noloa.

Nicki ei myöskään voi olla totta, voi luoja! Pete on ihana. Ja Lean tanssi beibi-Glynin sylissä, Oh. My. God!!! Oikea lensi ulos eilen, mulla tuli siitä mieleen viime vuoden Lesley, yäk.

Itse asiassa monista tulee joku muu, entinen kilpailija mieleen. Ja maanantaina menee uutta jengiä taas sisään, huhujen mukaan viime vuoden asukkeja!
Hello Hi!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Lesley oli paljon mielenkiintosempi kuin Bonnie! Bonnie oli naama hevonvitulla koko viikon eikä tuonut MITÄÄN taloo. Ei iloa, ei draamaa, EI MITÄÄN!!!!!!

PETE on IHANA, mutta voi olla että kauan talossa ollessaan alkaa käydä rasittavaksi. Eihän sille mitään voi jos on tollanen sairaus, mutta eihän tollasta 24/7 jaksas..... Mutta eihän mun tartte jaksaakaan sitä 24/7! lol

Ihanan sekopää se BigMouthin juontaja :rofl: Ja loistava lisä toi BigBrain ohjelma. Aiku Suomessakin syksyllä tämmönen on. NO IHAN TAATUSTI!! :rofl: Ja toki LittleBrother
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Juu, Lesleyssä oli sentään jotain persoonaakin. Bonniessa ei yhtään mitään.

Nikki on HULVATON lol "I'm very upset!" lol Se ääni ja ne ilmeet. :rofl2: "AAAAAA!!! OH MY GOD!! THERE'S GOING TO BE A FIRE!" :rofl: Harmittaa jo valmiiks, kun Nikki kuitenkin nimetään ja häädetään ens viikolla, kun ei britit ymmärrä :roll:

Glyn on kans ihan uskomaton! :rofl: Vähän niinku Eugene viime vuonna. Sillä erolla, että Glyn on sentään hauska. "I'd rather have a Welsh person as a prince of Wales, he never even comes to Wales, and thinks he's the prince." -> "Which one is prince Charles?" :rofl: Ja Richardin ilme lol

Tässä tän hetkisiä mielipiteitä tyypeistä:
:peukku:
Nikki
Glyn
Pete
Lisa
Sezer
George

:/
Imogen
Lea
Richard

:peukkualas:
Grace
Mikey

Ja uutta väkeä tulossa kai tänään. Iix iix.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Colby kirjoitti:"I'd rather have a Welsh person as a prince of Wales, he never even comes to Wales, and thinks he's the prince." -> "Which one is prince Charles?" :rofl: Ja Richardin ilme lol
Mie repesin tässä kanssa ihan täysin!! :repeilee:

Mä en osaa muodostaa mielipidettäni Nikkistä! :shock: Onko se lintu vai kala? Vai kalakukko? Sen puhetyyli saa mut kiemurtelemaan! :twisted: Mutta tuohan se mielenkiintoa taloon! "I'm not page three, I don't do toppless" NIIIIIIIIN? :shock:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Nikki on aivan ihana! Mun ehdoton suosikki tällä hetkellä. Oliko hieman loistavat reaktiot Sezerin porukalla, kun uudet tyypit tuli taloon. Poika oli niin varma olevansa talossa loppuun saakka ja nyt alkoi pelottaa, että uudet menevätkin Richardin ja Lean porukan puolelle. Järkyttävää uhoamista. Taitaa Sezer, Imogen ja muut "coolin" porukan jäsenet kokea Maxwellin ja Saskian kohtalon. Luulevat samalla tavalla johtavansa koko taloa kuin ne kaksi viime vuonna... ja kuinkas sitten kävikään. Ai ai, mä tulen nauttimaan siitä, kun niiden korttitalo sortuu. :twisted:

Ja Shabaz oli ihan takuuvarmasti hirvittävintä, mitä BB:ssa on koskaan ollut. Todella kamalla tyyppi. :eeek:
"Real human being, and a real hero"

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Jo alkoi sortua.... Joku lärpätti nimeämisistä :mrgreen:
Hello Hi!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mä jollain ihmeellisellä tavalla toivon että Sezer lentäis! Saispas nokilleen kun on niin polleeta, että! :twisted: Toivottavasti hirviöGrace lentää kanssa mahdollisimman pian. YÄK mikä kaksnaamanen pönö! Ja en voi sietää Lisaa. Ihan kamala! Sen äänikin saa mut jo kirkumaan. Kauheen miesmäinen olemus.... :twisted:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Sezer taitaa olla aika varma lähtijä. Ainakin tuolla digital spyssä on ihan murskaluvut Sezerille :shock:

Kyllä Sezerin pointsit laski aika rajusti kun lähti uusia asukkeja sillä lailla arvostelemaan.. olin jotenki varma, että Lea olis varma lähtijä.. Mut toisaalta hyvä näin.

Nikki on kyllä parasta Big Brotherissa aikoihin! Loistavuutta, ettei joutunut äänestykseen. Ja samaan hengenvetoon totean vielä, että Grace taas on ehkä hirveintä Big Brotherissa aikoihin. Shahbaz oli niin överi, että se oli välillä melkein jo ihan hauskakin, mutta Grace on niin kaamea lehmä, että ois saanu jo tällä kierroksella lähteä. Jos Perttu sanoi Iinasta aikoinaan, että Iinasta tuli mieleen jenkkileffojen paha kiusaajatyttö, niin Grace on kyllä sitten oikeen lauma sellasia :evil:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Onko Sezer hieman varma suosiostaan pikkutyttöjen joukossa. :roll: Toivottavasti lentää ulos ja saa kunnon buuakset! :evil: :evil: :twisted: :twisted:

Yllätyin, kun Nikki äänesti Leaa. Mä luulin niiden tulevan tosi hyvin toimeen. Ois voinu antaa sen toisen äänensä Imogenille, ni oltais nähty se ämmä ehdolla. :niinpa: Toivottavasti Lea ei vaan tipu. Se on tällä hetkellä mun listan kakkosena.
"Real human being, and a real hero"

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Nyt vasta näin tuon nimeämisjakson ja kyllä on Sezerillä on tosiaan pikkasen turhan isot luulot itsestään :roll: Kunnon buuaukset on kyllä paikallaan kun Sezer huomenna häädetään...

Toi ääliönelikko Imogen, Sezer, Grace ja Mikey on kyllä oikeestaan myös aika huvittava. Grace & Mikey on ihan kuin joku high school -pariskunta jostain perus jenkkisarjasta. Pahis cheerleadertyttö ja urheilijapoika jolla ei ole aivoja ollenkaan. Sezerillä ja Imogenillä roolit taas on menneet päinvastoin :p
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Ihana jakso tänään :mrgreen: Kaikki paljastavat korttinsa, katsokaapas!! Glyn on rotta :niinpa:
Hello Hi!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Sezer OUT!!!!
vähänkö nauratti kun se idiootti nyrkkeili siellä päivyrissä kun luuli pääsevänsä äänestämään ja sitten naama venähti!!! HAHAHAHAAHAHAA......................... :rofl:

Mä luulin ekaks, että Sezer vois olla tän kauden Anthony! Tyyppi joka nyt ei ole se MAAAAAAAAAAILMAN karismaattisin ja mielenkiintosin asukki mutta kuitenkin sellanen josta ei ole pahaa sanottavaa. No ei sitten ihan taitanut olle sellanen...... :rofl:

PETE on ihan hysteerinen!!! :mrgreen: Vähänkö loistava kun anto syynsä Imogenin äänestämiseen!!! :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

CRASH!!! BOOM!!! BANG!!!!

You're OUT!!!! Bye bye.......... bai baaaaaaaiiiiiiiiiiiiii......... :hei:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Sezerin häätö oli kyllä herkkua :) Ne buuaukset ja ne prosentit :rofl:

Jostain syystä mä aina vaan jaksan uskoa, ettei Imogen oo niin hirveä, kun joukkuekaverinsa Sezer ja Grace, mutta joka päivä sitä vaan joutuu pettymään yhä enemmän ja enemmän. Ja Lisan liittyminen tähän jengiin oli kans iso, iso pettymys. Niin ja Nikkikin on viettänyt vähän turhan paljon aikaa heidän kanssaan, mutta Nikki on kuitenkin Nikki - loistavaa viihdettä!

Uusista tulokkaista tykkään Aisleynestä! En tiedä tykkäisinkö muuten niin paljon, mutta kun Grace on niin paljon sitä vastaan, niin pakkohan siitä on tykätä :) Ja on Aisleyne ihan hauskakin kun sille päälle sattuu. Sam sitten taas on ihan toista maata. KAMALA!

Päivitetty suosiomittari:
:peukku:
Nikki
Glyn
Pete
Aisleyne

:/
Lea
Richard
Lisa
Mikey

:peukkualas:
Grace
Imogen
Sam
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Colby kirjoitti:Uusista tulokkaista tykkään Aisleynestä! En tiedä tykkäisinkö muuten niin paljon, mutta kun Grace on niin paljon sitä vastaan, niin pakkohan siitä on tykätä :)
Mul on vähän sama juttu. En nyt kovin paljon tykkää Aisleynestä, mutta valitsen sen ohi Gracehirviön ANYDAY!! lol

Mielenkiintoset asettelut muuten häädön aikana. Pete selvästi Lean ja Richardin puolelle. Ja Aisleyne kanssa niiden sohvalla.
Sitten Lisa, Sam ja Glyn puolueettomasti omilla sohvillaan ja Sezerin haaremi sen ympärillä! Ihana reaktio Lealla ja Petellä! :rofl: ´

Ja Imogen ei taaskaan saa äänestää! :mitalukee: HAHAHAHAAHAHAA.........

Mun suosiomittari

:huiskut: :peukku: :huiskut: :peukku: :huiskut: :peukku: :huiskut: :peukku:
PETE

:peukku: :peukku:
Glyn
Richard
Lea (enpä ois ikinä uskonut että Lea voi olla suosikkini talon naispuolisista :rofl: )

:)
Mikey

:/
Nikki
Aisleyne
Sam

:grr: :grr: :grr:
GRACE
Imogen
Lisa
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mie saan hermoraivarin ton talon akoista......... :evil: :evil: :evil:

Grace on SUPERnarttu
Imogen on sen hännystelijä jolla ei ole omia aivoja
Lisa on hirvee JÄTKÄ! Vainoharhainen rähisijä
Aisleyne on ihan naurettava niissä naruissaan. Meinasin revetä kun sillä oli pokkaa pyllistellä Sezerille kun tämä pakkas laukkujaan. YÄK mikä BITCH
Nikki on hysteerinen jykeväleuka joka näyttää idiootilta kun se syö!
Lea on siedettävin, mutta sen kanaemomaisuus menee välillä liiallisuuksiin
Sam nyt taas on yhden sortin sekopää. Pelottava suorastaan, mutta sehän onkin mies
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Alkaa noi tappelut ottaa jo päähän... voisivat alkaa tulla jo toimeen... mutta ei taida onnistua vähään aikaan.

Lea pisti yhden BBUK7:n parhaista:
"no one said anything bad about you, because we're not like that!"

:rofl2:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Jumaleissön jos ne nyt häätää Nikkin ni saattaa jäädä BB:n katselu siihen. Tai ainakin vähentyä radikaalisti.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Siis kertokaa nyt mullekin tyhmälle, miltä kanavalta te tätä katsotte? Ilmeisesti joltain maksulliselta mutta miltä?
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

UK Big Brother 7 (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

(Grace pelkää yleisön reaktiota kun Sezerkin sai buuaiksia.........)
Mikey Gracelle: You have nothing to worry about. You haven't affended anyone!


:repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee:

VOI NEITSYT MARIA SENTÄÄN!!! :repeilee:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Vastaa Viestiin