Päivämäärät ja pääsyliput

ESC 2007 -arkisto.
Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Päivämäärät ja pääsyliput

Viesti Kirjoittaja minnie »

Oon kuullu jostain lippujen hinnaksi tulevan 70-100€. Oisko Ylen päällikkö sanonut jossain ajankohtaisohjelmassa..kun arvioi viisukustannuksia, mainitsi vielä että lupamaksuja ei koroteta tämän vuoksi? Tai sitten oon nähnyt unta... zzz
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Päivämäärät ja pääsyliput

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä oon valmis maksamaan vaikka mitä, kunhan vaan pääsen paikan päälle! :p Voi kun niitä lippuja ei myytäisi ihan heti loppuun... :puna:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
niksnakspoks
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 51
Liittynyt: 29 Maalis 2006, 20:12

Päivämäärät ja pääsyliput

Viesti Kirjoittaja niksnakspoks »

Ompahan taas kohde mihin säästää :peukku: Maksan lipuista vaikka yli sen 200 (no, toivottavasti halvemmat) mutta paikanpäälle on päästävä!

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Päivämäärät ja pääsyliput

Viesti Kirjoittaja minnie »

Käy vielä niinku Ässien loppupeleissä, et liput myytiin parissa minuutissa loppuun netissä ja jonottamalla sai lipun jos pääsi tulemaan edell.iltana lipunmyynnin oven taa odotteleen... :kurjuus: -nopeat syövät hitaat- :shock:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Päivämäärät ja pääsyliput

Viesti Kirjoittaja Metsis »

minnie kirjoitti:-nopeat syövät hitaat- :shock:
Ja ne nopeat ovat sitten tietysti jotain ihkupihku uutuusfaneja, jotka tietää sanan "euroviisut" vaan Lordin ansiosta (kiitos siitä heille) ja sitten tosifanit jäävät ulkopuolelle... :grr: Okei, olen odottanut tätä vain 5 vuotta, joka on huimasti vähemmän kuin jotkut. Mutta kuitenkin enemmän kuin jotkut, joten mulle lippu heti nyt! :D

Onko muuten edes hauskaa kun ensi vuonna pisteiden antajat vääntävät "Hjyvvä iltta Soomi!" lol
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Päivämäärät ja pääsyliput

Viesti Kirjoittaja Violette »

Suosittelen lipun hankkimista faniyhdistyksen kautta fanikatsomoon. Niin mekin teimme Ateenan lippujen kanssa - ei tarvinnut jonottaa itse ollenkaan ja sai mainiot paikat ja vieläpä faniklubialennuksen kera. :peukku: Toivottavasti vastaavanlainen järjestely onnistuu ensi vuonnakin Suomessa!
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Päivämäärät ja pääsyliput

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Kaikki eivät halua lippua faniyhdistyksen kautta.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Päivämäärät ja pääsyliput

Viesti Kirjoittaja Violette »

Ihan totta? :shock: Enpä olisi uskonut! :rofl:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Päivämäärät ja pääsyliput

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Juu, usko tai älä!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Päivämäärät ja pääsyliput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Siinä mielessä faniyhdistykseen kuuluminen on hyvä juttu, että lippua haluavien määrä on helpompi kartoittaa ja yhdistys voi painostaa YLEä antamaan tarpeeksi paikkoja faneille suoraan. Minä olisin melkein valmis maksamaan vaikka täyden hinnan niistä lipuista, kunhan saa istua samanhenkisten kiljujien ryppäässä eikä jossain missä sattuu, ja ties kenen tahansa viisujen vihaajan vieressä :niinpa:
Hello Hi!

Avatar
Eliisa
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 410
Liittynyt: 04 Maalis 2006, 22:36

Päivämäärät ja pääsyliput

Viesti Kirjoittaja Eliisa »

Tääkin jo on pienessä paniikissa ja kärsii sydämentykytyksistä kun ei tiedä että saako liput paikanpäälle vai ei. :tajuton: :apuva:

Ja suurin pelko onkin että joku Löööööördi -fani jota ei kuitenkaan itse viisut kiinnosta pätkääkään, vie liput mun nenän eestä.

Noh, pitää vaan toivoa parasta :pliis:

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Päivämäärät ja pääsyliput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Eniten kauhistuttavat ne firmojen lipuilla tulevat sponsorien jne. edustajat... Monet ovat paikalla vain siksi, että saa liput ilmaiseksi :evil: No, ehkä useimmat niistä saavat liput kenraaleihin, kun taas finaalilipuista on fiksuinta järjestäjillä olttaa rahat pois..

Mutta tosiaan kenraaleissa näkee aivan koko shown, ja finaalia voi varmaan katsoa aina jostain skreeneiltä kaupungilla, jos ei finaaliin pääsisikään! Ei kannata huolehtia, ihan takuulla jokainen pääsee tunnelmaan mukaan tavalla tai toisella ja budjettinsa mukaan :peukku:
Hello Hi!

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5351
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Päivämäärät ja pääsyliput

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Ajankohta 10.-12.5. on aivan väärä. Varsinkin Suomen kaltaisessa pohjoisessa maassa pitäisi kisat olla mahdollisimman myöhään. Tallinnassa kisat oli viisaasti toukokuun lopulla, miksei siis Helsingissäkin? Olin hämmästynyt että tilastojen mukaan ero olisi vain 3 astetta kahdessa viikossa, mutta ero se on silti. Pakkoko täällä on ehdoin tahdoin ruveta vilusta kärsimään? EBU olisi voinut odottaa tietoa, mikä maa voittaa, pohjoinen vai eteläinen, ennen kuin päätti kisapäivät.

Sitäpaitsi on todellakin nuo jääkiekon MM-kisat. (UFOPOLI, ei potkukiekko eikä jääpallo lol ) Miksi pitää ehdoin tahdoin laittaa viisut päällekkäin jääkiekon kanssa? ???
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Päivämäärät ja pääsyliput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Olen samaa mieltä Huilarin kanssa. Kisojen pitäisi olla myöhemmin täällä pohjoisessa!
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Päivämäärät ja pääsyliput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Eivätkös nuo olekin vasta alustavat päivämäärät... eiköhän ne voi vielä muuttuakin sopivampaa aikaan. Muistaakseni aikoinaan ne siirrtettiin Norjan voitettua myöhempään, että kansallispäivä 17.5. oli viisuviikolla, ja Tallinnan kisoista sanottiin säiden vaikuttaneen myöhäiseen ajankohtaan.

Toisaalta, eipä auttanut MM-kisoja elokuinen sääkään, että pieleen voi mennä koska vaan. Nyt YYA käyttöön, ja Suomi pyytää itänaapurilta niitä pilventuhoamislentoja :mrgreen:
Hello Hi!

kaappimörkö
Siemailija
Siemailija
Viestit: 106
Liittynyt: 21 Touko 2006, 14:42

Päivämäärät ja pääsyliput

Viesti Kirjoittaja kaappimörkö »

Violette kirjoitti:Suosittelen lipun hankkimista faniyhdistyksen kautta fanikatsomoon.
Kuinka tämä käytännössä toimii? Kun teitä konkareita nyt täällä on, niin kysympä samalla myös, että milloin liput ovat yleensä tulleet myyntiin?Kuinka kauan ennen itse Viisuja?

Voi voi kuin olisi niin paljon muutakin kysyttävää...

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Päivämäärät ja pääsyliput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Ei niistä paljoa ennen marras-joulukuuta tarvitse huolehtia, ja täältä varmaan löytyy jo paljon enemmän tietoa ennen sitä :peukku:
Hello Hi!

Avatar
Matti-92
Siemailija
Siemailija
Viestit: 159
Liittynyt: 15 Huhti 2006, 10:38
Paikkakunta: Kauhava

Päivämäärät ja pääsyliput

Viesti Kirjoittaja Matti-92 »

Koululaisen keskustelupalstalla käy kuhina euroviisulipuista :niinpa:
Smoi!

Avatar
r0b
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1670
Liittynyt: 06 Touko 2005, 14:53
Paikkakunta: Helsinki

Päivämäärät ja pääsyliput

Viesti Kirjoittaja r0b »

Niinhän tässä tulee käymään, että vain Lordin takia viisuista innostuneet vievät liput, ja sitten ns. tosifanit jäävät ilman.. :niinpa: mukavaa, TOKI! :niinpa:

Avatar
DimaFan
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 3
Liittynyt: 28 Touko 2006, 12:07
Paikkakunta: Helsinki

Jees!

Viesti Kirjoittaja DimaFan »

Kiva ku tulee aikasemmin ku tänä vuonna =). Tuunkohan hulluks ennen ku ne tulee... Jaa-a...Saa nähdä :plop:
Dima Bilan on best!!! =) <3

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Päivämäärät ja pääsyliput

Viesti Kirjoittaja minnie »

Ja suurin pelko onkin että joku Löööööördi -fani jota ei kuitenkaan itse viisut kiinnosta pätkääkään, vie liput mun nenän eestä.

:niinpa: Sasse Eliisa, veit Löördin karvajalan suustani...*phyi* :sertab:

...ja JuhaUK sano jo sen mitä aattelinkin- firmojen edustajat, yms. ja vaikutusvaltaiset herrat saavat ilmaisliput, näyttäytyvät paikan päällä vaikka euroviisut eivät kiinnostaisikaan... :suomi:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Päivämäärät ja pääsyliput

Viesti Kirjoittaja minnie »

:kahvia: noh, voi jösses sentään, ei ketään sit enää jatka tätä keskusteluu...Löördi-karvajalat sit näköjään jyräs kaikki, paitsi allekirjoittaneen *jatkaa tanssimista torneroo..* :sertab:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Päivämäärät ja pääsyliput

Viesti Kirjoittaja tomato »

Eduskunnan 100-vuotisjuhlat maksoi 6 miljoonaa!
Tokihan viisuihin pitää nyt laittaa vähintään saman verran kun kreikassa!
Was tomi...

Lukittu