Liput

ESC 2007 -arkisto.
Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

:rofl: Siellä on selvästi mietitty...!
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Halla »

Hei, nää on tärkeitä asioita! :rofl:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Kohta alkaa varmaan kuulua kivoja uutisia ulkomailta, kun ulkkareiden puhelinvaraukset peruuntuvat sen takia, että Lippupalvelussa on otettu sähköpostiosoitteet, nimet ja postiosoitteet väärin ylös  :puna: Doteurovisionin keskustelussa on muutama edelleen kyselemässä vahvistusmeilejään, jotka piti tulla saman tien. Aivan loistavaa, totta kai ne menee uudestaan myyntiin jos ne ihmiset eivät ole pystyneet niitä varauksiaan vahvistamaan ja useille oli sanottu, että varausnumero tulee siinä sähköpostissa  :roll: Useat ovat joutuneet soittamaan sinne uudelleen ja setvimään tilannettaan, kuinkas ne, jotka eivät lue palstoja eivätkä tiedä soittaa. Siis voi tätä häpeän määrää, mä en oo varma kehtaanko mä edes mennä tänä iltana viisubileisiin, kun saa taas selvittää täkäläisille faneille noita sotkuja ja minkä minä niille mahdan  :eiei:
Hello Hi!

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Farssi siis tämäkin. Semifinaaliin on paikkoja jäljellä pakettimuodossa.
Viimeksi muokannut JukkaV, 14 Joulu 2006, 16:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja minnie »

Marjukka kirjoitti: Mulla on yksi tuttu, joka on erittäin fanaattinen Lou Reed -fani. Kun Lou Reed tuli Suomeen, tyyppi osti kaksi lippua, jotka säilytti eri paikoissa, siltä varalta, jos toinen sattuisi hukkumaan...
...tai syttymään tulipalo! :eeek: Mun kauhuskenaario numberone. Pankin holviin vaan säilöön. :joojoo:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Halla »

JuhaUK kirjoitti: Kohta alkaa varmaan kuulua kivoja uutisia ulkomailta, kun ulkkareiden puhelinvaraukset peruuntuvat sen takia, että Lippupalvelussa on otettu sähköpostiosoitteet, nimet ja postiosoitteet väärin ylös  :puna:
***
Aivan loistavaa, totta kai ne menee uudestaan myyntiin jos ne ihmiset eivät ole pystyneet niitä varauksiaan vahvistamaan ja useille oli sanottu, että varausnumero tulee siinä sähköpostissa  :roll:
Mutta hei, lipunmyyntihän sujui mallikkaasti, nuo nyt ovat vissiin pikkuseikkoja tai jotain. :roll: :roll: :roll:

Mä en pysty edes kuvittelemaan sitä v...tuksen määrää, mikä mun niskaani hyökyisi, jos viisuliput menisivät ohi suun tuollaisen mokan takia. :shock:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja jv »

Nonni! Nyt sitä lippujen jälleenmyyntikauppaa käydään jo YLEnkin viisukeskustelufoorumilla. Tosin toistaiseksi vain ostotarjouksia ja vastauksena siihen  viittaus huuto.nettiin.  :shock:
jiivee

Helsinki

Avatar
Pexi
Siemailija
Siemailija
Viestit: 109
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:18

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Pexi »

Kärsivällisyys palkitaan... Noin tunnin päivitä-painikkeen painelemisen jälkeen onnistuin saamaan varauksen lippupalvelusta finaalipakettiin aamupäivällä! Jee! Mitähän niille muille turhille lipuille siinä paketissa saa nyt sitten tehdä? Repiä?

Ei taas yhtään sattuman perusteella mene nämä peruutuspaikat, ei! Mutta ainakin sitä lippua pitää tosissaan haluta, jotta sen jaksaa hankkia! Ja sitten toisen lipun metsästykseen...

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

JuhaUK kirjoitti: ...Lippupalvelussa on otettu sähköpostiosoitteet, nimet ja postiosoitteet väärin ylös  :puna:
Useille oli sanottu, että varausnumero tulee sähköpostissa  :roll:

Siis voi tätä häpeän määrää, mä en oo varma kehtaanko mä edes mennä tänä iltana viisubileisiin...  :eiei:
Ehkäpä kouluenglannilla ei pärjää englantia äidinkielenään puhuvien kanssa?
Varsinkin jos myyjällä on krapula sunnuntai-aamuna rankan lauantai-biletyksen jälkeen.
Saati jos puhelimessa on kaksi, joista kumpikaan ei osaa englantia hyvin.

Ja kun pitäs vielä osata aakkoset Alphasta Xerxesiin ulkomaankielellä...
On se niin vaikeeta kun [yy-äl-ee]stä tuleekin [vai-el-ii]

Minulla ei ole vaikea sukunimi, siinä on vain kuusi kirjainta,
mutta silti joudun tavaamaan sen Suomessa liian usein.
Espanjassa concierge jopa väitti, että "Ei tuollaista nimeä voi olla"

Hämmentävä kokemus oli sekin kun edes Ruotsissa ei osattu kirjoittaa sitä oikein.
Riikinruotsalaiset ei näköjään ymmärrä mun ruotsia, enkä mä saa selvää heidän laulamisestaan, ja minä sentään luulen osaavani ruotsia.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Jos siellä Lippupalvelussa on puhuttu ns. tyypillistä suomi-englantia ja vieläpä keskinkertaisin taidoin niin ei ole mikään ihme että asiat eivät tulleet selväksi. Hieman noloa suomalaisten kannalta, mutta ei syytä lannistua. Suomalaisten on todellakin usein vaikea ymmärtää puhuttua englantia puhelimassa, eteenkin eri murteita ja tyylejä, ja kun englantia puhutaan eri maissa vieraana kielenä vaikka millaisilla oman kielen tuomilla korostuksilla. Thaimaassakaan en ymmärtänyt aluksi sanaakaan heidän puhumastaan englannista, minusta se kuulosta lähinnä thailta.  :shock:

Mulle kävi myös niin kun Saksan vuosien jälkeen menin ekaa kertaa Ruotsiin, luulin osaavani ruotsia mutta en ymmärtänyt sanaakaan (eikä ruotsalaiset ymmärtäneet mua). Nyt olen onneksi hieman oppinut ruotsia, osaan jopa ostaa liput ruotsiksi Turun Åbo Svenska Teaterin lippukassalta.  :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5351
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

heini81 kirjoitti: Ostin tuon C-lippupaketin, kun tarkoituksena oli päästä melkein oikeaan finaaliin. (eli pe illan harjoituksiin) Emme kuitenkaan mieheni kanssa tarvitse semin harjoitusten lippuja torstaille klo 14:00 (muistaakseni) Mikähän olisi oikea tapa luovuttaa liput muille halajaville, en haluaisi niitä mihinkään Huuto.nettiin laittaa ja hintaakin ajattelin, (jos myynti tulee kysymykseen) niin pyytää sen listan mukaan 20 e/lippu. Elikkä jos täällä on kiinnostuneita, jotka haluavat liput, niin ottakaapa yhteyttä...
:megafoni: Heini81! Lähetin sulle jo toissapäivänä yksityisviestin. Kai tiesit sellaisten olemassaolosta? Et ole ainakaan vielä vastannut... Toivottavasti sen kohta teet :) Haluaisin nimittäin ostaa ne lippusi. Laitathan yksityisviestiä...
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja tomato »

Mä käyn hakemassa liput Lasipalatsista.
Näkeepähän sitäkin meininkiä jos ei muuten kerkee rientoihin mukaan :)
Was tomi...

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Cyrano kirjoitti:
JuhaUK kirjoitti: ...Lippupalvelussa on otettu sähköpostiosoitteet, nimet ja postiosoitteet väärin ylös  :puna:
Useille oli sanottu, että varausnumero tulee sähköpostissa  :roll:

Siis voi tätä häpeän määrää, mä en oo varma kehtaanko mä edes mennä tänä iltana viisubileisiin...  :eiei:
Ehkäpä kouluenglannilla ei pärjää englantia äidinkielenään puhuvien kanssa?
Varsinkin jos myyjällä on krapula sunnuntai-aamuna rankan lauantai-biletyksen jälkeen.
Saati jos puhelimessa on kaksi, joista kumpikaan ei osaa englantia hyvin.

Ja kun pitäs vielä osata aakkoset Alphasta Xerxesiin ulkomaankielellä...
On se niin vaikeeta kun [yy-äl-ee]stä tuleekin [vai-el-ii]

Mutta kun Lippupalvelu lupasi, että väki puhuu sujuvaa kieltä ja on koulutettu tätä varten...  :roll: Joku fiksu britti oli tajunnut, että Lippupalvelun sivuilla saattoi etukäteen rekisteröityä asiakkaaksi ja sitten ei tarvinnut puhelimessa tavata mitään muuta kuin asiakasnumero. Ehkäpä tätä olisi kannattanut suositella etukäteen.
Hello Hi!

Avatar
heini81
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1067
Liittynyt: 27 Loka 2006, 15:22
Paikkakunta: Keski-Suomi

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja heini81 »

"Heini81! Lähetin sulle jo toissapäivänä yksityisviestin. Kai tiesit sellaisten olemassaolosta? Et ole ainakaan vielä vastannut... Toivottavasti sen kohta teet Hymy Haluaisin nimittäin ostaa ne lippusi. Laitathan yksityisviestiä..."

Yritin kyllä vastata viestiisi...Ei nähtävästi tullut perille. Yritän uudelleen, jos vieläkään ei onnistu, niin ota yhteys sähköpostilla (En näköjään osaa lainaustakaan laittaa oikein  :eiei: )
"Life's like a box of chocolates, you never know what you're gonna get."

Avatar
Sone
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 53
Liittynyt: 19 Kesä 2006, 16:58

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Sone »

Tuli tässä vaan mieleen että milloinkas noita caribia finalin lippuja ruvetaan postittamaan

Ja lähetetäänköhän ne samoihin aikoihin Kuppilasta tillanneille kuin OGAEn kautta tilainneille.  :p

Avatar
petri
Hovimestari
Hovimestari
Viestit: 396
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:49
Paikkakunta: Berlin

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja petri »

Pyrimme saamaan Caribian liput postiin heti alkuviikosta, nyt kun tämä lippuhässäkkä on ohi.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Toivottovasti ehtivät kuusen alle laitettavaksi  :jouluhymy:  :jihuujippii:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
petri
Hovimestari
Hovimestari
Viestit: 396
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:49
Paikkakunta: Berlin

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja petri »

Haen Caribian liput maanantaina ja rupean kuorittamaan niitä tuolloin. Viimeistään tiistaina ovat postissa.  :peukku:

Avatar
Sone
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 53
Liittynyt: 19 Kesä 2006, 16:58

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Sone »

petri kirjoitti: Haen Caribian liput maanantaina ja rupean kuorittamaan niitä tuolloin. Viimeistään tiistaina ovat postissa.  :peukku:
Toimivatkohan OGAEssa samalla tavalla :jihuujippii:

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

petri kirjoitti: Haen Caribian liput maanantaina ja rupean kuorittamaan niitä tuolloin. Viimeistään tiistaina ovat postissa.  :peukku:
:jihuujippii:  :jihuujippii:  :jihuujippii:  :jihuujippii:  :jihuujippii:  :jihuujippii:  :jihuujippii:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Margot »

Jee, liput tulloo! :jihuujippii: Kiitos, petri! :)
What color is your life?

Avatar
petri
Hovimestari
Hovimestari
Viestit: 396
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:49
Paikkakunta: Berlin

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja petri »

Ja mattijamaijamyöhäsille tiedoksi että meillä on vielä jokunen Caribian lippu jäljellä. Niitä voi kysäistä osoitteesta tickets _at_ viisukuppila.fi

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Violette »

Sone kirjoitti:
petri kirjoitti: Haen Caribian liput maanantaina ja rupean kuorittamaan niitä tuolloin. Viimeistään tiistaina ovat postissa.  :peukku:
Toimivatkohan OGAEssa samalla tavalla :jihuujippii:
Kannattaa varmaan kysyä OGAEsta... ;)

Itse noudan lippuni Caribiasta ennen viisufinaalia. Eipä tarvitse pelätä, että unohtaa ne Helsinkiin :mrgreen: Ja säästäähän siinä postikuluissakin.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Saanko kertoa: Viisukeitaan liput ovat olleet minulla jo reilun viikon. :)
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

JuhaUK kirjoitti:
Mutta kun Lippupalvelu lupasi, että väki puhuu sujuvaa kieltä ja on koulutettu tätä varten...  :roll:
Jälkikäteen Lippupalvelun pomo vakuutti, että "Kukaan ei ollut töissä ekaa päivää".
Ei varmaan, pitihän ne kouluttaakin...
JuhaUK kirjoitti:
Joku fiksu britti oli tajunnut, että Lippupalvelun sivuilla saattoi etukäteen rekisteröityä asiakkaaksi ja sitten ei tarvinnut puhelimessa tavata mitään muuta kuin asiakasnumero.
Ehkäpä tätä olisi kannattanut suositella etukäteen.
Maybe..

Mutta kun Lippupalvelun pomo vain levitteli käsiään tyyliin
"Tää on aina tällaista arpapeliä, kuka saa ja kuka ei"
Miksi hän ei ole kiinnostunut systeemin kehittämisestä?
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja WandA »

Ensinnäkin, TODELLA mahtavaa päästä keskustelemaan tänne kanssanne. Olen seurannut keskustelua jo pitkään!
:jvvv:
Käsittämättömän suureksi ilokseni voi ilmoittaa, että pääsen vihdoin toteuttamaan unelmaani Helsinkiin 2007! olen äärettömän iloinen!
Se lipunmyyntipeli oli kyllä tosin jotain niin hullun... sekavaa ja epäreilua. Olen tilittänyt sitä kyllä jo niin hullun lailla, etten enää jaksakkaan. Toivottavasti ´´ensi kerralla´´ paremmin.
Nytkin alakerrasta kaikuu 2006 nauha FINLAND 12 POINTS!!!!!  :voitto:
Siihen ääneen ei koskaan kyllästy  :rakas:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Tervetuloa Kuppilaan WandA  :peukku:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Suomen karsintaan on saatavilla Lippupalvelun kautta 11 paikkaa enää.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Sone
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 53
Liittynyt: 19 Kesä 2006, 16:58

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Sone »

Eikös viime vuonna caribia myyty loppuun vasta päivää ennen karsintaa

Tänä vuonna näyttää todella hyvältä :jihuujippii:

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

petri kirjoitti: Haen Caribian liput maanantaina ja rupean kuorittamaan niitä tuolloin. Viimeistään tiistaina ovat postissa.  :peukku:
Jee Caribian liput jee

Vielä viisi työpaivää aikaa ennen joulua hankkia se oma lokero pankkiholvista...

Ettei vaan joillakin ole sellainen joulukiirus, että liput menee roskiin joulusiivouksen yhteydessä   :mrgreen:
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Lukittu