Vs: Hanna Pakarinen

ESC 2007 -arkisto.

Suosikkini Hanna Pakarisen kappaleista

Tell me what to do
24
16%
Leave me alone
129
84%
 
Ääniä yhteensä: 153

Kaaro
Siemailija
Siemailija
Viestit: 127
Liittynyt: 20 Tammi 2007, 21:43

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Kaaro »

Sori nyt vaan, mutta rokkaavaan esitykseen taustalle vaaditaan bändi! Ei mitään näyttelijöitä vaan ehtaa asennetta peliin. Ei mennä muiden virityksiin, josta mielestäni puuttuu täysin juuri asenne. Bändiläiset nyttenkin jo lauloivat taustoja.

Täällä on usein verrattu Hannaa Viron edustajaan. Katsokaa nämä edustajat peräkkäin ja sanokaa mielipiteenne:
Hanna: http://www.youtube.com/watch?v=jyj87ze-D6I
Gerli: http://www.youtube.com/watch?v=4iyff_bUB4k
LEAVE ME ALONE!

Avatar
atwa
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 763
Liittynyt: 29 Joulu 2005, 09:26
Paikkakunta: Kotka-city

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja atwa »

Tulinpa nyt minäkin kommentoimaan lauantaista valintaa.

"Leave Me Alone" on ollut mun lemppari ihan ensikuuntelusta asti. Liputin siis Hannan voiton puolesta koko ajan - taitaapi olla ihan eka kerta kun mun lemppari voitti.
Myönnän, etten usko Suomen voittavan kotikisoja tällä biisillä, mutta siihen en perustakaan tästä biisistä pitämistä. Huono viisufani? Ehkä, mutta mulle on kyllä tärkeintä se, että Suomea edustaa varma laulaja ja esiintyjä esittäen voimakasta, jopa mahtipontista ja paatoksellista biisiä. Biisiä, joka tyyliltään edustaa Suomen kansan tämänhetkistä musiikkimakua aikas tarkalleen. Saakohan musta nyt edes selvää..... :D Siis sitä tarkoitan, että MULLE tärkeämpää on se, ettei tarvitse hävetä biisin takia silmiä päästään kuin se, että viisuvoitto tulisi jollain skeidalla.

Kappas, tästä aiheestahan onkin jonkin verran keskusteltu. Hups.

Ihana biisi. Ihana Hanna.

Kiitos :)
Femme, dans sa vie, dans ses rêves aussi
Femme, dans ses yeux, ses cris, ses aveux
Femme, femme aimée et femme qui aime
Femme, élégance, et femme qui danse

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja lharju »

TOTUUDENPUHUJA kirjoitti:Sen huomaa näistä Kurkela & Eklund & Elena Mady & Riikka -fanituksista, että ei sitten loppujen lopuksi tiedetä ollenkaan, millä vain esim. semistä mennään läpin tai saati menestytään finaalissa.
Niin no... viime vuoden Euroviisuissa fanitin eniten Norjaa, Ruotsia ja Suomea. Olin kuitenkin sitä mieltä, että voittaja on joko Venäjä tai Bosnia-Hertsegovina, vaikka ne eivät ihan ensimmäisillä kärkisijoilla viisupuntarissani olletkaan. Olisi vaan pitänyt luottaa fanitukseen enemmän kuin "asiantuntijuuteen", kas tuo Eurovision laulukilpailun voittajamaa löytyi tuolta fanituspuolelta...
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA HANNALLE HOUSUPUKUA HELSINKIIN!!!!
EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :megafoni: :megafoni: :megafoni:

Jokin upea hameluomus. Housulla ja bleiserillä Hanna vaan hukkuu enemmän ja enemmän siihen tavanomaiseen rockrässytykseen mitkä eivät ole viisuissa pärjänneet!  :megafoni:

Hameessa on sentään jotain persoonallista ja visuaalista!!!

Mustat housut ja takki tai paita, HOW BOOOOOOOOORING!!

Aiku tää jyrähti  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

xoda
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 206
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 12:49

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja xoda »

"Sen huomaa näistä Kurkela & Eklund & Elena Mady & Riikka -fanituksista, että ei sitten loppujen lopuksi tiedetä ollenkaan, millä vain esim. semistä mennään läpin tai saati menestytään finaalissa."

Mutta eiväthän nuo edustaneet Suomea, että ei voi tietää miten ne olisivat pärjänneet. Ja toisaalta edustamaan valitut eivät pärjänneet Lordia lukuun ottamatta.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Kollega »

atwa kirjoitti: Myönnän, etten usko Suomen voittavan kotikisoja tällä biisillä, mutta siihen en perustakaan tästä biisistä pitämistä. Huono viisufani? Ehkä, mutta mulle on kyllä tärkeintä se, että Suomea edustaa varma laulaja ja esiintyjä...  MULLE tärkeämpää on se, ettei tarvitse hävetä biisin takia silmiä päästään kuin se, että viisuvoitto tulisi jollain skeidalla.
Kas vain, kanssakaimani, näin ajatuksiesi suhteen  :peukku:  Jokainen toki arvio omin kriteerein viisutyrkkyjä, muta on hyvä muistaa, ettei se toinen välttämättä pohdi asiaa samoin ajatuksin. Monestikohan itselleni on käynyt, että on ilmaissut pitävänsä jostakin tyrkystä, niin oon saanu kommentteja siitä, ettei kyseinen tyrkky tule kuuna päivänä voittamaan kansainvälistä finaalia jne. ihan kuin sitä olisin edes ajanut takaa.

Hannan tapauksessa, koin sen semifinaaliesityksen niin täydelliseksi, että sen suhteen olin ihan myyty, mutta luottamukseni Hannaan koki pahemmanlaisen kolauksen sillä riekale-esityksellä. Jos Hanna vetää toukokuussa osuutensa semifinaaliesitystään hipoen, minulle on yksi lysti, miten hän loppujen lopuksi sijoittuu, koska se esitys on niin  :peukku: , ettei voi kuin olla ylpeä meiän Hannasta, vaikkei eurooppa samoin kokisikaan. Sen sijaan, jos vaan Hanna vetää sen vaalean joutsenperäsessionsa, niin... (painokelvotonta  :puna: ) ja jos vielä sattuisi sillä tuomaan viisuvoiton Suomeen, niin   :jumankauta: , sillä sitä se esitys ei todellakaan ansaitsisi. Olen Atwan kanssa samaa mieltä siitä, että voittoa tärkeämpää on se, miten Suomea edustetaan (ammattitaitoisella varmuudella vai jollakin muulla).

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Hannan meikistä on kyllä annettava ISO plussa! Näytti hyvältä niin livenä kuin television välityksellä. On se vaan niin kaunis.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Jokainen SUPERFINAALIIN päässyt esitys oli ammattitaitoinen ja yhdenkään puolesta ei olisi joutunut häpeämään jos ois Suomea edustanut! Jokanen veti omalla tyylillään ilman teennäisyyttä tai laskelmointia.  :peukku:

Jokainen meistä katselee viisuja omasta näkövinkkelistään ja mulle OMISSA KOTIKISOISSA olisi tärkeätä jos ei jäätäisi häntäpäähän! Joten kyllä sillä sävellykselläkin on merkitystä!  :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1061
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja manic »

"Lordin jälkeen tämä kansa valitsee toisen saatananpalvojan kappaleen edustussävelmäkseen. Se on kauhistuttavaa!
Suomi alkaa pikkuhiljaa muistuttamaan vahaa pakanallista noita-Suomea, joka palvoi riivaajia.
  " 
Saisko tästä tekstistä inspistä lavashow:hun? Kuorolaisia en haluu, ne on aina niin teennäisiä, mutta miten jos ne jo aiemmin ehdottamani sexyt kitaristit, esim. yläosattomissa... :twisted:(siis miehet :hiips:)
Toi "Palvoo riivaajia" on tossa tekstissä miun mielestä jus kaikkein inspiroivinta... Tulee mieleen vaikka että mitä jos Hanna esittäisi kappaleensa alussa NOITAA joka on sidottu roviolle palamaan? Tää ois teknisesti ihan helppo tehdä ja herättäis VARMASTI huomioo jo etukäteen!!! :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :termari: :termari: :termari: :termari: :termari: :termari: :termari: :termari: :termari: :termari: :termari: :termari:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16642
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

atwa kirjoitti: Myönnän, etten usko Suomen voittavan kotikisoja tällä biisillä, mutta siihen en perustakaan tästä biisistä pitämistä. Huono viisufani? Ehkä, mutta mulle on kyllä tärkeintä se, että Suomea edustaa varma laulaja ja esiintyjä...  MULLE tärkeämpää on se, ettei tarvitse hävetä biisin takia silmiä päästään kuin se, että viisuvoitto tulisi jollain skeidalla.
Minulle kelpaa voitto vaikka puhelinluettelolla, jos kyseessä on oma maa. Muut saavat sitten luvan ansaita pisteensä :mrgreen:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Violette »

PUHELINLUETTELO VIISUIHIN!  :megafoni:

:rofl:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
atwa
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 763
Liittynyt: 29 Joulu 2005, 09:26
Paikkakunta: Kotka-city

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja atwa »

Finnish kirjoitti:
atwa kirjoitti: Myönnän, etten usko Suomen voittavan kotikisoja tällä biisillä, mutta siihen en perustakaan tästä biisistä pitämistä. Huono viisufani? Ehkä, mutta mulle on kyllä tärkeintä se, että Suomea edustaa varma laulaja ja esiintyjä...  MULLE tärkeämpää on se, ettei tarvitse hävetä biisin takia silmiä päästään kuin se, että viisuvoitto tulisi jollain skeidalla.
Kas vain, kanssakaimani, näin ajatuksiesi suhteen  :peukku:  Jokainen toki arvio omin kriteerein viisutyrkkyjä, muta on hyvä muistaa, ettei se toinen välttämättä pohdi asiaa samoin ajatuksin. Monestikohan itselleni on käynyt, että on ilmaissut pitävänsä jostakin tyrkystä, niin oon saanu kommentteja siitä, ettei kyseinen tyrkky tule kuuna päivänä voittamaan kansainvälistä finaalia jne. ihan kuin sitä olisin edes ajanut takaa.

Hannan tapauksessa, koin sen semifinaaliesityksen niin täydelliseksi, että sen suhteen olin ihan myyty, mutta luottamukseni Hannaan koki pahemmanlaisen kolauksen sillä riekale-esityksellä. Jos Hanna vetää toukokuussa osuutensa semifinaaliesitystään hipoen, minulle on yksi lysti, miten hän loppujen lopuksi sijoittuu, koska se esitys on niin  :peukku: , ettei voi kuin olla ylpeä meiän Hannasta, vaikkei eurooppa samoin kokisikaan. Sen sijaan, jos vaan Hanna vetää sen vaalean joutsenperäsessionsa, niin... (painokelvotonta  :puna: ) ja jos vielä sattuisi sillä tuomaan viisuvoiton Suomeen, niin   :jumankauta: , sillä sitä se esitys ei todellakaan ansaitsisi. Olen Atwan kanssa samaa mieltä siitä, että voittoa tärkeämpää on se, miten Suomea edustetaan (ammattitaitoisella varmuudella vai jollakin muulla).

Mielipiteesi on oikein!  :peukku: :mrgreen: :peukku: :mrgreen:
Femme, dans sa vie, dans ses rêves aussi
Femme, dans ses yeux, ses cris, ses aveux
Femme, femme aimée et femme qui aime
Femme, élégance, et femme qui danse

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1061
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja manic »

UFOPOLI kirjoitti:
atwa kirjoitti: Myönnän, etten usko Suomen voittavan kotikisoja tällä biisillä, mutta siihen en perustakaan tästä biisistä pitämistä. Huono viisufani? Ehkä, mutta mulle on kyllä tärkeintä se, että Suomea edustaa varma laulaja ja esiintyjä...  MULLE tärkeämpää on se, ettei tarvitse hävetä biisin takia silmiä päästään kuin se, että viisuvoitto tulisi jollain skeidalla.
Minulle kelpaa voitto vaikka puhelinluettelolla, jos kyseessä on oma maa. Muut saavat sitten luvan ansaita pisteensä :mrgreen:
:eeek: Mie oon samaa mieltä, edustakoon meitä vaikka Kojo ja "Nuku pommiin II: Pommin katkera kosto" TAI Vesku ja " Huilu :puna:-miehen paluu" niin tykitän täysillä meitsien puolesta!!!!!! :peukku:

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Todellakin hienoa nähdä, et vuorokaudessa monikin on muuttanut suutaansa ja antaa tukensa Hannalle ja niin pitääkin :joojoo: hyvin kiivasta keskustelua tämän tiimoilta mutta, sen haluan sanoa Hannan mollaijille että, olisitte soittaneet esim Lovexin numeroon vaikka kuinka paljon jos, potuttaa enään on turha kipuitella :heh:

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Violette kirjoitti: PUHELINLUETTELO VIISUIHIN!  :megafoni:

:rofl:
Pk-seudulla ja monella muullakin alueella täytyis vaan ratkaista se, onko kyseessä Omaosa, Keltaiset sivut vai Yrityshakemista-osio.  :rofl: Muuten ihan kannatettava idea. TOKI!  :repeilee:

Tosin, Huilumiehen paluu-biisiäkään en pistäis vastaan.  :hiips:
Viimeksi muokannut Katten-Gustaf, 20 Helmi 2007, 15:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Katten-Gustaf kirjoitti:
Violette kirjoitti: PUHELINLUETTELO VIISUIHIN!  :megafoni:

:rofl:
Pk-seudulla ja monella muullakin alueella täytyis vaan ratkaista se, onko kyseessä Omaosa, Keltaiset sivut vai Yrityshakemista-osio.  :rofl: Muuten ihan kannatettava idea. TOKI!  :repeilee:

Tosin, Huilumiehen paluu-biisiäkään en pistäis vastaan.  :hiips:
Mieluummin yritysten kuin ihmisten nimiä. Etenkin aakkosjärjestyksessä luetut ihmisten nimet puhelinnumeroineen kuulostaa tylsältä. Yritysten nimien joukossa voi olla jotain hauskankuuloisia tapauksia kuten Hinuri-Sjöberg, Siementukku Sirén yms.

Ja Huilumieshän on ihan loistava kappale.

EDIT: Googletus paljasti Siementukku Sirénin oikeaksi nimeksi Siemenliike Sirénin. Googlen paljastama järkyttävä tieto oli kuitenkin se, että Hinuri-Sjöberg on muuttanut nimensä muotoon Hinaus Sjöberg.
Viimeksi muokannut Magnum, 20 Helmi 2007, 15:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

xoda
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 206
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 12:49

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja xoda »

Kyllä minäkin olen ajatellut että nyt ei tarvitse voittaa, kunhan biisi on hyvä. Kyse on vain siitä, mikä biisi kenenkin mielestä on hyvä. Minusta esimerkiksi tuo Hannan biisin sanoitus on vähän nolo, mutta sitä ei kai saisi sanoa.

Kyllä minusta on ihan hyvä, että suomalaiset myös kritisoivat biisiä, eivätkä nationalistisesti tykkää mistä vaan suomalaisesta, se antaisi vähän hölmön kuvan.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Violette »

Magnum kirjoitti:EDIT: Googletus paljasti Siementukku Sirénin oikeaksi nimeksi Siemenliike Sirénin. Googlen paljastama järkyttävä tieto oli kuitenkin se, että Hinuri-Sjöberg on muuttanut nimensä muotoon Hinauspalvelu Sjöberg.
OT, mutta Sörnäisissä on sähkölamppuliike tms., jonka nimi oli ennen Sähkö Paganus. Se on kuitenkin muutettu Sähkö Pagaluxiksi, en ymmärrä miksi. Tylsää. :niinpa:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16642
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

manic kirjoitti: Toi "Palvoo riivaajia" on tossa tekstissä miun mielestä jus kaikkein inspiroivinta... Tulee mieleen vaikka että mitä jos Hanna esittäisi kappaleensa alussa NOITAA joka on sidottu roviolle palamaan? Tää ois teknisesti ihan helppo tehdä ja herättäis VARMASTI huomioo jo etukäteen!!!
Tuossa on kieltämättä ideaa. Toinen kysymys on, miten se sopisi kappaleen sanomaan. Kolmas, olisiko mitään väliä, sopisiko. Ei yhtään mitään väliä! :tapu:

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja WandA »

UFOPOLI kirjoitti:
manic kirjoitti: Toi "Palvoo riivaajia" on tossa tekstissä miun mielestä jus kaikkein inspiroivinta... Tulee mieleen vaikka että mitä jos Hanna esittäisi kappaleensa alussa NOITAA joka on sidottu roviolle palamaan? Tää ois teknisesti ihan helppo tehdä ja herättäis VARMASTI huomioo jo etukäteen!!!
Tuossa on kieltämättä ideaa. Toinen kysymys on, miten se sopisi kappaleen sanomaan. Kolmas, olisiko mitään väliä, sopisiko. Ei yhtään mitään väliä! :tapu:
Hienoa!!  :tapu: Druammoo sen olla pittää..  :heh: Ja sais varmasti kansan sekaisin!  :draamaa:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Nythän mä tajusin mikä mua on tuossa Hannan biisissä vaivannut. Se LOPPU! Biisi päättyy aivan liian epämääräisesti, oudosti ja vaisusti  :roll: Jotain ihme tiluttelua siinä...Tämä biisi tarvisi MAHTIPONTISEN ROCK-LOPUN! Kiitos.
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja jv »

UFOPOLI kirjoitti:
manic kirjoitti: [...] mitä jos Hanna esittäisi kappaleensa alussa NOITAA joka on sidottu roviolle palamaan? Tää ois teknisesti ihan helppo tehdä ja herättäis VARMASTI huomioo jo etukäteen!!!
Tuossa on kieltämättä ideaa. Toinen kysymys on, miten se sopisi kappaleen sanomaan. Kolmas, olisiko mitään väliä, sopisiko. Ei yhtään mitään väliä! :tapu:
Ja miksei sopis? Kyllä siinä roviolla käristyessä vois tulla mieleen kiljaista, että "leave me alone; I wanna go home"  :mrgreen:  :repeilee:
jiivee

Helsinki

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16642
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Violette kirjoitti: PUHELINLUETTELO VIISUIHIN!  :megafoni:
Kuka esittäjäksi? Virve? :rofl:
Violette kirjoitti: OT, mutta Sörnäisissä on sähkölamppuliike tms., jonka nimi oli ennen Sähkö Paganus. Se on kuitenkin muutettu Sähkö Pagaluxiksi, en ymmärrä miksi. Tylsää. :niinpa:
Varmaankin sähkökauppias tajusi, ettei hän maallisuudessaan voisi mitenkään yltää universumin suurimman poetessa = runoilijatar Hilkka Pagánuksen tasolle, joten turha edes yrittää.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Violette kirjoitti:
Magnum kirjoitti:EDIT: Googletus paljasti Siementukku Sirénin oikeaksi nimeksi Siemenliike Sirénin. Googlen paljastama järkyttävä tieto oli kuitenkin se, että Hinuri-Sjöberg on muuttanut nimensä muotoon Hinauspalvelu Sjöberg.
OT, mutta Sörnäisissä on sähkölamppuliike tms., jonka nimi oli ennen Sähkö Paganus. Se on kuitenkin muutettu Sähkö Pagaluxiksi, en ymmärrä miksi. Tylsää. :niinpa:
Eiköhän se syy ole sama kuin sen toisen haaraliikkeen kohdalla kuulemma Bulevardilla. Paganuksesta oli G tippunut pois ja siitä sai vähän väärän käsityksen...

Edit: Magnum, tervetuloa Huilumies (siis biisi)-fanclubiin.  :)
Viimeksi muokannut Katten-Gustaf, 20 Helmi 2007, 16:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Violette »

Ja mä kun luulin, että KAIKKI tajuaisivat tuon "en ymmärrä miksi" -lausahduksen sarkasmin... :heh:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja rosetta »

xoda kirjoitti: Kyllä minäkin olen ajatellut että nyt ei tarvitse voittaa, kunhan biisi on hyvä. Kyse on vain siitä, mikä biisi kenenkin mielestä on hyvä. Minusta esimerkiksi tuo Hannan biisin sanoitus on vähän nolo, mutta sitä ei kai saisi sanoa.

Kyllä minusta on ihan hyvä, että suomalaiset myös kritisoivat biisiä, eivätkä nationalistisesti tykkää mistä vaan suomalaisesta, se antaisi vähän hölmön kuvan.
Niin kuin tuossa yläpuolellasi muutama...  :heh: (No, mikäs minä olen sanomaan, minua nyt ei varmaan voi suomalaiseksi laskeakaan...)

Ja kyllähän tuosta sanoituksesta varmaan useimmat ovat samaa mieltä. Olisko tosiaan mahdollista muokata niitä sanoja vielä, kuten muutama ehdotti..?
Viimeksi muokannut rosetta, 20 Helmi 2007, 16:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

TOTUUDENPUHUJA

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »

Timoteus kirjoitti: olit varma Slovenian Karmenin Nananan voitosta. Kyseisen harvinaisen kammottavan kappaleen loppusijoitus oli 23., eikä sitä ollut mahdollista kuvitella voittajaksi kuin elämällä harhaluulossa, että voittokappaleen on jollakin tasolla muistutettava edellistä voittajaa.

Aivan oikein, ja 2003 olin ennen kisoja jossakin vaiheessa myös sitä mieltä, että Ukrainan "Hasta la vista" voittaa, ja kisat pidetään Tshernobylin juurella. Mutta nämä eivät missään vaiheessa olleet omia suosikkejani tai en halunnut niiden sen kummemmin voittavan. Eli ennustus meni mönkään. Itse esitysten jälkeen en kyllä ollut enää vakuuttunut. Se, mikä biiseissä oli minusta hyvää, oli sävellys ja konsepti. Hannalta puuttuu kunnollinen sävellys. Ja miksi ainainen "surkeus"?

Itse en tykkää eurohumpasta, ja Ruotsin Abba-melodia-aika voi olla jo ohi.

Viime vuonna Lordin HRH oli oma suosikkini ja oma ehdoton valinta Suomen ehdokkaaksi siitä lähtien kun radion ennakosta kuulin sen eka kerran. Sekin meinasi mennä pieleen, kun se toinen Lordin kappale oli vähällä mennä jatkoon. Ja Metsäketo oli ihan kannassa.


Tänä vuonna kummallisen lisän fanien biisimakuun ja euroviisunäkökulmaan toi Kurkelan äänestäminen voittajaksi. Se on taas todiste jostain erilaistumispyrkimyksestä ja että jokin "suomalainen" etno-/taidebiisi pitäisi edustaa Suomea, ja sen menestyminen kv-finaalissa on toisarvoista. Tämä oli taas yksi todiste siitä. Se pistää miettimään, missä ihmeen kuppikunnissa taas tällainen suuntaus on saanut vallan, ihan kaikkien tietämättä.


Viimeksi muokannut TOTUUDENPUHUJA, 20 Helmi 2007, 17:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
BTVS
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 214
Liittynyt: 13 Tammi 2006, 18:11
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja BTVS »

manic kirjoitti: "Lordin jälkeen tämä kansa valitsee toisen saatananpalvojan kappaleen edustussävelmäkseen. Se on kauhistuttavaa!
Suomi alkaa pikkuhiljaa muistuttamaan vahaa pakanallista noita-Suomea, joka palvoi riivaajia.
  " 
Saisko tästä tekstistä inspistä lavashow:hun? Kuorolaisia en haluu, ne on aina niin teennäisiä, mutta miten jos ne jo aiemmin ehdottamani sexyt kitaristit, esim. yläosattomissa... :twisted:(siis miehet :hiips:)
Toi "Palvoo riivaajia" on tossa tekstissä miun mielestä jus kaikkein inspiroivinta... Tulee mieleen vaikka että mitä jos Hanna esittäisi kappaleensa alussa NOITAA joka on sidottu roviolle palamaan? Tää ois teknisesti ihan helppo tehdä ja herättäis VARMASTI huomioo jo etukäteen!!! :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :termari: :termari: :termari: :termari: :termari: :termari: :termari: :termari: :termari: :termari: :termari: :termari:
Ihan sikahyvä idea tuo noita roviolla juttu! Sitten viimeisessä kertsissä jotenkin se Hanna pääsis irti siitä roviopaalulta ja lähtis pörräämään ympäri lavaa! Tää pitää saada jotenkin läpi! Tällä tavalla saadaan esitys jäämään mieleen!  :tapu: :tapu: :draamaa:
"If the apocalypse comes, beep me." -- Buffy ;)

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Tiana »

TOTUUDENPUHUJA kirjoitti:
Tänä vuonna kummallisen lisän fanien biisimakuun ja euroviisunäkökulmaan toi Kurkelan äänestäminen voittajaksi. Se on taas todiste jostain erilaistumispyrkimyksestä ja että jokin "suomalainen" etno-/taidebiisi pitäisi edustaa Suomea, ja sen menestyminen kv-finaalissa on toisarvoista.
Olet tainnut ymmärtää fani-äänestyksen hieman väärin.
Kyseessä ei ole potentiaalisin menestyjä ehdokas-äänestys.
Ja kyseisessä äänestyksessä tuskin kukaan jakoi pisteitä sillä silmällä,
että, mikä kappale pärjäisi finaalissa.

TOTUUDENPUHUJA

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »



tonywerner kirjoitti: , niin haluan vielä painottaa - että fanisuosikeilla ja fanien asiantuntijuudella ei ole koskaan ollut mitään tekemistä todellisen viisumenestyksen kanssa. Fanithan vain rakastuvat johonkin tiettyyn biisiin (yleensä homohumppaan), mutta tiedän että harva uskoo niiden menestykseen oikeassa kisassa.

Oma Annika Eklund fanitukseni ei ole suinkaan kadonnut mihinkään. Pidän "Shanghain valoja" edelleenkin miljoona kertaa parempana biisinä, kuin "Hard rock hallelujahia". Mutta tiedostan myös että se on vain minun musiikkimakuni - ei koko Euroopan.
Ai jaa, kiitos aika tärkeästä tiedosta. Miksette sitten tee eroa sen välillä, minkä haluatte edustamaan Suomea ja mistä pidätte muuten. Koska tähän asti ne kyllä ovat näyttäneet samalta asialta. Eli ne, jotka täällä kovaäänisesti kannattivat Toarieta, ainakin minun luullakseni halusivat sen myös Suomen edustuskappaleeksi. Siinä onkin se tyhmä tunnelma minkä täällä saa, kun porukat eivät mieti voittoa.

Jos kerran Suomen menestyksellä ei ole sen kummempaa merkitystä, kannattaako voitosta sitten olla ottamassakaan etunenässä iloa irti...

...Tai neuvomassa muita, että "kyllä teidän pitää Hannaa kotikisoissa kannattaa"


Eli kyllä niitä neuvoja ja voiton omijia NYT löytyy!



Lukittu