Popstars 2

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.
Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Ihan hyvä näin. Tean laulut menivät kyllä vähän pieleen, mutta...

Renen jättäisin bändiin, Ronnie saisi lähteä.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Colby »

Joo olipa taas huisin yllättävä ratkaisu :P

Oon varmaan ainoa, joka on iloinen Tean jatkoon pääsystä. Nautti esiintymisestä tosissaan, toisin kuin muut tytöt. Ei kyllä niin vahva laulaja kuin muut, mutta who cares? Mia on kuitenkin ihan ehdoton ykkönen - todella kaunis ääni ja tyttö! Daniela osaa laulaa kyllä tosi hyvin, mutta näyttää ja kuulostaa mun mielestä jotenkin tympeeltä ja kylmältä... Tytöillä on myös huomattavasti parempia biisejä (etenkin Perhonen ja Valvon)

Naurattaa tuo Riston touhu. Bändissä pitää olla vaalea, tumma ja eksoottinen (tyttöjen kohdalla oli tehtävä poikkeus just siks, kun Daniela on ainakin jonkin aikaa pois kuvioista, eikä homma toimisi duona). Ylläri, että blondit on äänestyksessä. Toivoisin NIIN, että Rene putoaisi, kun on huomattavissa hienoista virtsan nousua päähän. Ronnie on myös laulajana parempi.
Mutta poikien biisit on kerrassaan KAMMOTTAVIA! "Jee jee jee", "Kaadutaan" ja "Näkymätön mies"... Siis hohhoijaa mitä scheissee :P
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

RENE #1

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Jos RENE tipahtaa, niin sanon hyvästit koko POPSTARS -bändeille! :evil: Nyt kaikki kannustamaan RENEä jatkoon, puh.nro 0700-71701

Tyttöjen nelikko oli mukava yllätys ja kun Daniela äitiyslomalle, niin kolmikon kauniit neitoset voivat jatkaa esiintymisiä. Daniela oli kyllä äänellisesti vahvin, vaikka MIA miellyttää eniten ja se pienoinen epävarmuus tuo vain sympatiaa hänelle. MIA cheeky-smiley-033:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Mia on tytöistä minunkin suosikkini! :D

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
TOMItu
Keittiömestari
Keittiömestari
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

No jopas meni kivasti nää äänestykset! Ehkä poikien poppooseen tosiaan tarvitaan yks inisiä, yks sössöttäjä ja niin yks blondi. :D Vaan kumpi on tuo londien londi...ronniella on kauheet taustajoukot uskokaa tai älkää.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Kenen suosikki Mia muka ei olisi?! speechless-smiley-022: love-smiley-016:

Ja Colby, itsekin olen varsin tyytyväinen Tean bändiinpääsystä - Tea on jotenkin niin ihanan höpsö...
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Kosti-71 kirjoitti:Tää on niin perkeleen väärin. Se että yksi muijista on paksuna, niin kaikki pääsee jatkoon. Mun mielestä olis ollut oikein potkia Daniela jo silloin pois kun raskaus uutinen tuli esille.
Eikö raskauden vuoksi tapahtuva syrjintä ole laissa kielletty? :shock:
:wink:

Liikkikset ne Ari ja Jackson, kun olivat niin superonnellisia eivätkä voineet lopettaa toistensa rutistamista.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

no joo, oli tosi liikkiksiä...voi yökkö sitä jacksonia blowup:
samaa mieltä tosta et likkojen biisit on vähän tasokkaampia mut tosiaankin vähän, ei ne biisit pahemmin gimmelin biiseistä oo tuntunu eroovan...mutta kun noi ääliötuomarit meni poikien kohdalla tollasen ratkasun tekemään niin tytöt voittoon cheerleader04:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Colby kirjoitti: Mutta poikien biisit on kerrassaan KAMMOTTAVIA! "Jee jee jee", "Kaadutaan" ja "Näkymätön mies"... Siis hohhoijaa mitä scheissee :P
:lol: Niinpä! Katsoitteko Popstars Extraa, siellä näytettiin vielä yhdet ennen kuulemattomat biisit. Pojilla oli joku sellainen Jee jee:n tapainen "Miehet hei, miehet ei itke, vaikka vaikeeta riittää.." No siis, muistin varmaan sanat väärin, mutta aika kamalaa.

Pojille on kyllä selvästi haettu vähän tuollaista R'nB:mpää linjaa, tyttöjen kanssa jatketaan gimmeltävän keveällä linjalla. Paitsi että minusta Gimmelillä oli aika laimeita, ikäänkuin Naikkarien levyiltä yli jääneitä Riston jämäbiisejä...Hiukkasen rokkikitaraisempana sovituksena tuo Perhonen kuulostaa kuitenkin vähän Naikkari-biisiltä. Valvon ja Pitikö tunnustaa - vai mikä se nyt olikaan - kuulostavat sitten taas siltä Gimmel-kamalta.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Siis siinähän ei ole pienintäkään epäilystä, etteikö Rene voittaisi äänestystä. Ronniella ei ole mitään jakoa, sorry vaan Ronnien kannattajat. Tuntuu vain kovasti siltä, että lypsetään pikkutytöiltä (vanhempien rahapusseista) fyrkat pois!

Olen äärimmäisen tyytyväinen tuloksiin. Varsinkin se, että Ari pääsi bändiin. Kyllä kyyneleitä tirahteli. Jackson on kuin eri ihminen sen vaisun alun jälkeen. Mahtavaa lavaesiintymistä, upeaa laulantaa ja rohkeutta / itsetuntoa roppakaupalla tullut matkan varrella. Mahtavaa! Eli sitten kun Rene saadaan vielä äänestyksestä mukaan kimppaan, wau!

Tyttöjen kohdalla ratkaisu oli aivan oikea. Tämänkertainen jakso osoitti sen, että neljä on oikea lukumäärä tuossa tyttöbändissä. Niin kauan kuin sitä kestää. Tean yliyrittäminen paistoi ällösti läpi, eikä laulukaan ollut kohdallaan. Mutta eiköhän Teakin siitä hioonnu vielä, kun näkee itse tuon esityksen nauhalta :lol:

Daniela on ihan loistava. En mieti mitään eksotiikkaa enkä mahaa, ääni on musiikkia korville. Saa nyt nähdä, miten tuo vauva-asia tulee vaikuttamaan. Isoja muutoksia yhtäaikaa nuorelle tytölle.

Miia on tasaisen hyvä. Äänestä tykkään, mutta esitys saisi olla terävämpää. Tuntui jännittävän tytöistä eniten.

Eve on hyvä kaikin puolin. Vaikea keksiä huonoa sanottavaa ainakaan juuri nyt.

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
tsukinokawa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1265
Liittynyt: 12 Elo 2004, 14:20
Paikkakunta: jpää

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja tsukinokawa »

teempä nytten tunnustuksen.

en ole katsonut popstarsista kuin vain muutaman jakson :oops:

mutta äskettäin tullutta jaksoa tuli katottua pikku pätkä tyttöjen esityksestä ja vaikutti ihan hyvältä :roll: music-smiley-008:
poikien esitystä en oikein jaksanut katsoa ollenkaan :roll:
Trust me, my love
You live within me
So I'll never
Say good-bye to you

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Ja minuu on alkanu harmittaa etten osallistunut popstars 2:een, piti osallistuu vielä kaverin kans ja tulostettiin vielä hakemuksetki netistä :D Mutta eipä sit lähetetty niitä mihikää. No, eipä ois kait ollu mitää jakoakaan koko skabassa :P
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Älä sure Tommi, ehdit vielä hakea tulevaisuudessa POPSTARS 3 -kisailuun tai ehkäpä seuraavaksi on IDOLS 2 -skabailun vuoro. 8)

Nyt vain ahkerasti lauluharjoituksia, mitenkään väheksymättä (laulu-)lahjojasi. Tsemppiä! smilie_daumenpos:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä olen kyllä tyytyväinen tuohon päätökseen, ei tytöistä ketään olisikaan kannattanut karsia! Mutta voisin melkeinpä vannoa, että jossain vaiheessa Daniela tulee lähtemään bändistä lapsen takia... :roll: Ja Rene menee varmaankin jatkoon :?
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

:lol: Niinpä! Katsoitteko Popstars Extraa, siellä näytettiin vielä yhdet ennen kuulemattomat biisit. Pojilla oli joku sellainen Jee jee:n tapainen "Miehet hei, miehet ei itke, vaikka vaikeeta riittää.." No siis, muistin varmaan sanat väärin, mutta aika kamalaa. [/quote]

Todellakin ! Toi biisi ansaitsisi paikkansa jo maailmankaikkeuden
kärsittävimpien kipaleiden top10:ssä :shock: .
Kylläpä oli biisinikkari totisesti alittanut itsensä- ja syvältä.
Olipahan aika Frederikiä..

Soppiksen kanssa erittäin suuresti samaa mieltä kisailijoista !
Mukavaa, että muutama muukin arvostaa täällä Jacksonin
ammattitaitoa.
Onneksi ei pärjännyt Idolsissa, sopii ehdottomasti paremmin
bändin osaksi !
Rene on aika selvä jatkoonmenijä.

Mutta mikä onkaan seuraavan Popstarsin idea ? poika-tyttöbändi
tyyliin Abba :roll: ..?
Viimeksi muokannut TerMari., 08 Marras 2004, 16:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
:termari:

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Nadi »

TerMarin kanssa samaa mieltä Jäksonista, sopii paremmin pändiin kuin sooloksi. Edelleenkään en pidä tyypistä, mutta se on kyllä myönnettävä, että se on luontevin liikkuja pojista lavalla. Sulavia liikkeitä. Kun se sais äänestään vielä karsittua ne turhat juoksutukset, niitä on ihan liikaa, niin voisi tämäkin mamma pikkaisen heltyä sen suhteen. Perusääni on ihan ok. Ja vois se enemmän hymyilläkin.

Arin puolesta oli vilpittömän iloinen. Se on mun suosikki ollu miltei alusta asti, kun sitä on ruvettu näyttämään. Se on edelleen heikoin liikunnallisesti, mutta se on niin symppis ja oli ihana huomata, että tuomaristokin arvosti sitä. Peruspilari, YEAH (joo joo oli se jaksonkin, niiden mielestä)! Jos oisin vielä teini, niin täs ois mun uus idoli love-smiley-016: !!!

Jos joku oli sitä mieltä, että tässähän yritetään tehdä Gimmel-tyyppistä kokoonpanoa, eli eksoottinen, tumma ja vaalea, niin eihän se sitten ole ihme, että kaksi blondia on pelkäämässä putoamisesta seuraavaksi. Olen tuomariston kanssa taas samaa mieltä; Rene on luontevampi lavalla. Toisaalta Subin Extrassa taas Ronnie suhtautui hellyttävästi backstagelle tulleisiin pikkuihailijoihin. Täytyy sanoa, että mulle sopii lopulliseen kokoonpanoon ihan kumpi vaan, vaikka Reneä aikaisemmin hehkuttelinkin.

Tyttöjen kanssa tehtiin ihan sopuratkaisu ja mielestäni oikea, koska on ihan selviö, että kyllä se Daniela jossain vaiheessa siitä väistyy ainakin hetkeksi kotioloihin. Tosin bändi menettää laulullisesti paljon. Jackonin lisäksi myös Daniela, kuten muuten myös Mia, saisivat hymyillä enemmän.

Eeva-Leena laulaa hyvin, mutta on persoonana hieman rasittava mun mielestä. Mia on suloinen ja sillä on hyvä ääni, mutta se on niin nuori. Toivottavasti jaksaa mukana pää selvänä!

En nähnyt eilistä ohjelmaa ihan alusta, lopun vain ja sitten sen extran. Mun mielestä Tea on petrannut ihan huimasti. Se liikkuu parhaiten lavalla ja on varsin kaunis. Ääni ei pärjää muille, mutta ei se huonokaan ole. Sopii siis vallan mainiosti bändiin.

Pojat rulaa kyllä edelleen, joten eiköhän ne voita. Karismassa löytyy samoin kuin liikkeissä. Se Subilla kuultu uusi poikien biisi oli kyllä aika ÄIJÄ, varsinkin se koreografia :shock:! Mutta jälleen tuomarit olivat oikeassa, tytöt tulevat lujaa perässä!!!!!

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Seuraava idea vois olla todellakin sellainen ABBA-tyylinen coctail. Ja vähän iäkkäämmistä kisaajista, sanotaan vaikkapa 30-40 vuotiaista. Ai että miksikö? KUKA KYSYI!!!!!! :wink:

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja itikka »

Olipa ylläri nuo äänestettävät. Tää oli ihan varma, että tuomaristo laittaa äänestykseen nimenomaan Shiududippanin ja Arin. Toisaalta Arin saavutukseen olen todella tyytyväinen!
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Oonko mä ainoa, jonka mielestä Ari on piinallista katsottavaa? Onhan sillä oikeasti hyvä ääni, paras laulajahan se on. Mutta se liikehdintä ja koko olemus. Miesten puolen Tea, samanlainen väkinäinen vääntelehtijä.

No, onneksi kumminkin liikuntaa voi ajan kanssa parantaa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Erick Jonin (se aiemmin pudonnut tumma pörröpää) kotisivuilla muuten luki, että Erick työstää duettoa Victoria Shuubiduubin kanssa.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Marjukka kirjoitti:Erick Jonin (se aiemmin pudonnut tumma pörröpää) kotisivuilla muuten luki, että Erick työstää duettoa Victoria Shuubiduubin kanssa.
Artikulaation riemujuhlaa luvassa siis. :lol:

:wink:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Nadi kirjoitti: Mun mielestä Tea on petrannut ihan huimasti. Se liikkuu parhaiten lavalla ja on varsin kaunis.
NYT ONTUU NADILLA JA PAHASTI!!!!! Teako muka paras liikkuja lavalla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MITÄ???????????????????
Karseeta ne sen liikkeet kun se EI OSAA tehdä niitä silleen sulavasti!! Vaan kauheen töksähtäen liikkuu ja hirveitä naamailmeitä ainakin eilen!!! :x

JACKSON on ansainnut paikkansa bändissä taidoillaan! Äänenkäyttöään on petrannut ja liikku todellakin sulavimmin koko joukosta!
Mua ei kiinnosta vaikka ARI seisois liikkumatta paikallaan. Sen ääni on NIIIIIIIIIN IHANA että tää kuolee!! :D Eikä niitten nyt tartte koko ajan liikkua ja heilua! Eihän XL5'kaan ollut mikään tanssibändi! :lol:
Mä kyllä tahtosin nähdä sekä Renen et Ronnien jatkossa. Oisko niillä tuomareilla vielä yksi ylläri takataskussa.... :)
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Minulla on raikunut koko päivän päässä tyttöjen Perhonen... vaikka pojat eilen vakuuttivatkin lavaesitykellään, niin neitokaisten kappaleet ovat kyllä toimivampia.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

gentedimare kirjoitti: JACKSON on ansainnut paikkansa bändissä taidoillaan! Äänenkäyttöään on petrannut ja liikku todellakin sulavimmin koko joukosta!
Mua ei kiinnosta vaikka ARI seisois liikkumatta paikallaan. Sen ääni on NIIIIIIIIIN IHANA että tää kuolee!! :D Eikä niitten nyt tartte koko ajan liikkua ja heilua! Eihän XL5'kaan ollut mikään tanssibändi! :lol:
Mä kyllä tahtosin nähdä sekä Renen et Ronnien jatkossa. Oisko niillä tuomareilla vielä yksi ylläri takataskussa.... :)
Ai niin sillä ininällä? ARGH! Ja sehän liikehtii kun gorilla..kyllä sokee saa olla jos ei sen käsiliikkeisiin ja ryhtiin kiinnitä mitään huomiota, karseeta kateltavaa ja kuunneltavaa..ARGH! ja vielä yks ARGH perään :lol:

Tästä poikabändistä mulla on ny vähän semmonen nössö-kuva jääny mieleen, sekä tää jacksonni että arppa on molemmat semmosia nössöjä että huh...Arilla on sentään hyvä ääni mutta liikkuminen hänelläkin on kyllä niin karseeta kateltavaa että ARGH! Kyllä ois ennemmin Rene (jonka ääni kyllä kuulu turhan hiljasella) ja Ronnie enemmän ansainnu paikkansa bändissä kun nää kaks nössöö PISTE
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Gente kulta, laitetaan tähän nyt vielä selvennykseksi, että EN NÄHNYT OHJELMAA ALUSTA ASTI, mutta se mitä näin ja se subin juttu eivät mitenkään saaneet mua vakuuttumaan siitä, että Tea olisi teennäinen tai huono liikkeissään. Päinvastoin :wink: !

Mä olen edelleen tätä mieltä, vaikka sä kuinka väittäisit vastaan. Samoin kuin siitä, että en pidä Jacksonista. Ja hyväksyn täysin sen, että sulla on päinvastaiset mielipiteet. Pliis, let me have mine too :shock: !

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: RENE #1

Viesti Kirjoittaja male »

Fabrizio kirjoitti:Jos RENE tipahtaa, niin sanon hyvästit koko POPSTARS -bändeille! :evil:
Voit alkaa jo vilkuttelemaan, sillä luulen että Ronnie menee jatkoon, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Itselläni ei ole sen suurempaa mielipidettä.

Danielalla on tosi hyvä ääni, mutta eihän tyttö-bändi voi ollenkaan keikkaillakaan kun toinen kohta synnyttää. Kun pitää kaikkia tanssiliikkeitä reenata ja sitten vielä matkustella. No, saadaan tällä ainakin vähän huomiota.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Nadi kirjoitti:Gente kulta, laitetaan tähän nyt vielä selvennykseksi, että EN NÄHNYT OHJELMAA ALUSTA ASTI, mutta se mitä näin ja se subin juttu eivät mitenkään saaneet mua vakuuttumaan siitä, että Tea olisi teennäinen tai huono liikkeissään. Päinvastoin :wink: !

Mä olen edelleen tätä mieltä, vaikka sä kuinka väittäisit vastaan. Samoin kuin siitä, että en pidä Jacksonista. Ja hyväksyn täysin sen, että sulla on päinvastaiset mielipiteet. Pliis, let me have mine too :shock: !
Kuules nyt, ystävä hyvä! Tottakai sulla saa olla omat mielipitees. En ole vaatinutkaan sua niitä vaihtamaan, kunhan nyt vain järkytyin. Kun Jessse tossa vihjas mun olevan sokea kun en nähnyt Jacksonin muka gorillaliikkeitä niin minä vaan olen sitä mieltä, että sokea on sekin jonka mielestä TEA ois hyvä liikkuja!

Hei niinku ymmärrätteks tota noin, tää on vaan mun mielipide, siis tota niinku hei! :D

Ainiin, ja toi mun Jacksonin kehuminen tohon loppuviestiini ei ollut mitenkään vastaväitteenä sun kommentteihin vaan ihan omaa mieltymystäni paasasin. :)

Hei, antakaa mun kanssa olla omaa mieltä! :lol:

JA TÄÄHÄN ON VAAN MUN MIELIPIDE!! laughing-smiley-014:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Mahtavaa, RENZI bändiin!!!!!! JEEEEEEEEE-eeeeeee-eeee-eeee-ee-ee-ee-e-ee-ee 8)
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja Tommi »

hyi.
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
JUHKIS
Kapakkalaulaja
Kapakkalaulaja
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Popstars 2

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Mahtavaa Ronnie saa komean soolouran kun muut kundit kärsii loppuelämänsä poikabändi menneisyydestään! :wink:

Lukittu