Liettua 2006: LT United - We are the winners

ESC 2006 -arkisto.

LT United - We are the winners

Äänestys on voimassa 27 Loka 2041, 05:15 asti

*****
9
8%
****
9
8%
***
7
6%
**
10
9%
*
75
68%
 
Ääniä yhteensä: 110

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Nope. Kyllä listasijoitukset nykyään määräytyvät ihan sen mukaan, miten levyt siirtyvät levykaupoista kuluttajalle. Kulta- ja platinastatukset sen sijaan määräytyvät tukkumyynnin perusteella. Indxin levyn odotettiin olevan menestys ja se myi saman tien platinaa mutta kuluttajille se ei kelvannutkaan, vaan se viipyi Suomen albumilistalla vain neljä viikkoa korkeimpana sijoituksenaan 23.

Albumilistakelpoisuudelle on jokin minimihintakin - muuten tuskin olisi olemassa erillistä midprice-listaa ja Indxkin olisi viihtynyt listoilla, jos levy olisi myynyt millään hinnalla :heh: (eipä se tosin tainnut). Siksikin tosiaan ihmettelen, jos minimihinta singlelistalta puuttuu.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Minä ainakin olen ostanut yhden Indxin levyn eurolla (lahjaksi) ja saanut varmaankin vastaavalla hinnalla toisen lahjaksi.

On sitä siis ainakin jollain hinnalla myyty.  :heh:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

MuzaMaza kirjoitti: :megafoni: Mie haluan tuon sinkun kokoelmiini,
:tapu: :tapu: :tapu: MÄ SANOIN SEN KOKO AJAN!!!  :tapu:
eikä täällä ole mitään Anttilaa.  :aivanmaassa:
MAMMA MIA!!  :draamaa:
Miten voi olla paikkakuntaa missä ei ole ANTTILAA!!  :eeek:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Vs: Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

gentedimare kirjoitti:
MuzaMaza kirjoitti: MAMMA MIA!!  :draamaa:
Miten voi olla paikkakuntaa missä ei ole ANTTILAA!!  :eeek:

Ikävä kyllä sekin on mahdollista  :niinpa:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kimmoke kirjoitti: Listallehan voi myös päästä vaikka levy ei myy, sillä ainakin albumi listalla sijoitukset määräytyvät sen mukaan miten levyjä myydään jälleenmyyjälle.
Minulla on tästä asiasta erilainen uskomus. Kyllä albumilistat luodaan ihan "todellisen" myynnin pohjalta - sen sijaan kulta- tai platinalevyn voi saada, vaikka levyt jymähtäisivät jälleenmyyjän hyllyyn. Niiden myöntämiseen riittää se miten paljon levyä viedään jälleenmyyjille, ja niissä luvuissa ovat mukana myös kaikki liikkeet (huoltoasemat ym. pikkumarketit) joiden myynti ei vaikuta listoihin. Ja kyllähän nuo levyt suurimmaksi osaksi tulee kuitenkin myytyä, sillä ennemmin tai myöhemmin jälleenmyyjä hankkiutuu niistä eroon hinnalla millä hyvänsä.
Muistan esim. aikoinaan kun Tomi Markkola sai ensimmäisestä albumistaan kultalevyn, ja häneltä oli kultalevyn myöntämisen aikoihin ilmestynyt jo kaksi muutakin albumia - ja eka levy oli ollut halvempi-hintainen (nk. "nice price") jo ainakin vuoden. Lisäksi tuokin albumi oli viihtynyt aikoinaan Suomen virallisella listalla yhden viikon sijalla 36...  :roll:

EDIT: Raapustin omaa sepustustani niin pitkään, että Timoteus (tietenkin  :heh:) ehti jo ensin...  :mrgreen:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti:
MuzaMaza kirjoitti: :megafoni: Mie haluan tuon sinkun kokoelmiini,
:tapu: :tapu: :tapu: MÄ SANOIN SEN KOKO AJAN!!!  :tapu:
eikä täällä ole mitään Anttilaa.  :aivanmaassa:
MAMMA MIA!!  :draamaa:
Miten voi olla paikkakuntaa missä ei ole ANTTILAA!!  :eeek:
Kunnon viisufani KERÄÄ kaiken mahdollisen hyllyynsä...  :joojoo:

Minä ostin kyseisen singlen täydellä hintaa, vaikka inhoan kappaletta yhtä paljon kuin Mussiikki-Marttikin  :heh:
Lisäksi ostin Las Ketchupin singlen samalla ostoskäynnillä hintaan 5,49 €. Sekin oli muuten Anttilan ALE:ssa mutta hintaa oli silti vielä n. 3 euroa...

Onhan näitä Anttilattomia paikkakuntia nyt muitakin - hyvänen aika. Mutta mieluummin ajan 10 km Hyvinkään Anttilaan, kuin asioisin Porin Anttilassa - joka on surkuhupaisin Anttila, jonka olen koskaan nähnyt... Ainoa, josta olen poistunut ostamatta yhtään mitään!  :stupido:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Albatrossi

Vs: Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

tonywerner kirjoitti:
EDIT: Raapustin omaa sepustustani niin pitkään, että Timoteus (tietenkin  :heh:) ehti jo ensin...  :mrgreen:
Lähes kaksi vuorokautta nukkumatta kuppilan ääressä :tietsikka:, tuosta voi antaa jo aploditKuva.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Jaa mää vai ???
Minä olen täällä IKUISESTI! :ylppis:
:stupido: :humppa:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

tonywerner kirjoitti: Kunnon viisufani KERÄÄ kaiken mahdollisen hyllyynsä...  :joojoo:

Minä ostin kyseisen singlen täydellä hintaa, vaikka inhoan kappaletta yhtä paljon kuin Mussiikki-Marttikin  :heh:
Juuri näin.  :heh:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti: Mutta mieluummin ajan 10 km Hyvinkään Anttilaan, kuin asioisin Porin Anttilassa - joka on surkuhupaisin Anttila, jonka olen koskaan nähnyt... Ainoa, josta olen poistunut ostamatta yhtään mitään!  :stupido:
Mitä sä luulet saavuttavasi sillä, että haukut Poria! :roll:
Anttilat on samanlaisia joka paikassa. Kai sitä nyt ihmetellä saa jos jossain ei ole Anttilaa, sä taas ymmärsit mun ihmettelyni TAHALLASI väärin jotta pääsit vit**ilemaan. Miksi? Miksi haluat olla ilkeä mun asuinpaikkaani kohtaa? Mitä pahaa tää kaupunki on sulle tehnyt?
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti: Mitä sä luulet saavuttavasi sillä, että haukut Poria! :roll:
Anttilat on samanlaisia joka paikassa. Kai sitä nyt ihmetellä saa jos jossain ei ole Anttilaa, sä taas ymmärsit mun ihmettelyni TAHALLASI väärin jotta pääsit vit**ilemaan. Miksi? Miksi haluat olla ilkeä mun asuinpaikkaani kohtaa? Mitä pahaa tää kaupunki on sulle tehnyt?
Enhän minä hauku Poria, vaan Porin Anttila-tavarataloa.  :joojoo:

Pori on kaunis kaupunki ja sukujuurenikin ulottuvat sinne...

TODELLAKIN tulkitsin "ihmettelysi" väärin, jos se vain ihmettelyksi tarkoitettu. Minä tulkitsin sen vain ja ainoastaan naljailuksi kaupunkeja (ja niissä kaupungeissa asuvia ihmisiä), joissa ei ole Anttilaa, kohtaan. Koska itsekin asun sellaisessa kaupungissa, ja olen Anttila-tavaratalojen suuri ystävä, loukkaannuin syvästi.  :'(

No oikeasti en ihan aluksi loukkaantunut, vaan kommentissani oli osaksi hiven leikkimielisyyttäkin, koska LUULIN että sinä jos kuka ymmärtäisit "harmaata" huumoriani. Mutta totta oli se, että Porin Anttila on surkuhupaisa! Pieni ja sokkeloinen ja (levy- ja dvd-)valikoimiltaan kehnoin näkemäni. Anttilat eivät todellakaan ole samanlaisia joka paikassa! Hyvinkäänkin Anttila on pieni verrattuna suurten kaupunkien Anttiloihin, mutta hyvin hoidettu, selkeä ja siisti.

"TAAS TAHALLANI YMMÄRSIN VÄÄRIN, JOTTA PÄÄSISIN VIT*'ILEMAAN"

KIITOS TUOSTAKIN KOMMENTISTA  :grr:

Ehkä opin olemaan kommentoimatta MITÄÄN kirjoittamaasi! Enpähän ainakaan ymmärrä väärin - eikä tarvitse vit**illa  :eiei:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti: TODELLAKIN tulkitsin "ihmettelysi" väärin, jos se vain ihmettelyksi tarkoitettu. Minä tulkitsin sen vain ja ainoastaan naljailuksi kaupunkeja (ja niissä kaupungeissa asuvia ihmisiä), joissa ei ole Anttilaa, kohtaan. Koska itsekin asun sellaisessa kaupungissa, ja olen Anttila-tavaratalojen suuri ystävä, loukkaannuin syvästi.  :'(
Olen koko ikäni asunut kaupungissa missä on Anttila! Anttilaton kaupunki on mulle sama kuin joillekin teille olisi kauppa ilman olutta! Tiedän tasan tarkkaan, että joka kaupungissa, kunnassa, kylässä whatever ei ole Anttilaa joten todellakin se oli vitsailumielessä kirjoitettu kommentti Mazalle joka aina itse vitsailee siitä mitä hänen kaupungissaan ei ole!
koska LUULIN että sinä jos kuka ymmärtäisit "harmaata" huumoriani.


Ymmärrän, mutta sekin täytyy olla ajoitettu oikein! Et ole ollut kovin kiltti mua kohtaan viime aikoina :ylppis: vaan useasti olet piruillut.... Nyt tuli liikaa piruilua jonossa..... :surrur:
Ehkä minäkään en ole ollut kiltti sitten sua kohtaan... en tiedä  :miettii:
Mutta totta oli se, että Porin Anttila on surkuhupaisa! Pieni ja sokkeloinen ja (levy- ja dvd-)valikoimiltaan kehnoin näkemäni.
Ei ole meen Anttilan vika, ettei enempää tilaa ole annettu! Porin Anttila on seisoa jököttänyt sillä paikallaan jo miljoona vuotta. Muutama vuosi sitten päättivät tehdä alakerrasta VAIN K-ruokakaupan joten siinä meni sekin alakerran tila! :ylppis:
Mielessäni on muutenkin liian tuoreena tapaus pikkujouluista joissa meinasin vetästä päin näköä yhtä kun kävi mulle urputtamaan, että Pori on syvältä, Pori on paska, Porissa ei ole mitään, kuka haluaa viettää aikaansa Porissa? Kuka haluaa viettää joulunsa Porissa? NO esim. minä haluan viettään jouluni täällä kun mun perheeni on täällä!! :ylppis:

Joten anteeksi, mulla on suojeluvaistot Leijonan raivolla vieläkin päällä!  :(
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Mä en tota sinkkua ,osta vaikka sais sentillä :heh: mut mä en ookaan varmaan sit niin fani, kuin moni teistä, kun mulla ei niin monta viime vuoden sinkkuakaan ole :puna:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti: Joten anteeksi, mulla on suojeluvaistot Leijonan raivolla vieläkin päällä!  :(
Anteeksi täältäkin, jos oon ollu pirullinen :hali:
Tarkoitus on ollut olla vain kärkäs, provosoiva ja sarkastinen - eikä mitään noista todellakaan MILLÄÄN PAHALLA enkä MITENKÄÄN HENKILÖKOHTAISESTI (eikä Pori-vastaisesti) :hali:

Moniko kuppilalainen on käynyt luonasi Porissa :ylppis:

Sulla on vain niin hauska kirjoitustyyli, että se aina saa minut yrittämään kirjoittaa jotain yhtä "hauskaa"  :heh:

Mä lupaan olla kiltimpi KOKO loppuvuoden :hali: ;)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti: Mä lupaan olla kiltimpi KOKO loppuvuoden :hali: ;)
Nyt kyllä taisit luvata liikoja :surrur:  :heh:
Ainiin, mutta siinä lukeekin kilTIMPI :surrur: kuin siis mitä olet tähän mennessä ollut..... :heh:

Saat olla provosoiva ja sarkastinen jatkossakin, mä jätän ne vaan aina sitten huomioimatta jos tulee pahoja päiviä itselle eteen! :surrur:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti: mä jätän ne vaan aina sitten huomioimatta jos tulee pahoja päiviä itselle eteen! :surrur:
Eiku sun pitää laukoa samalla mitalla takas  :heh:
Eihän siinä muuten oo mitään hauskaa  :kurjuus:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Lauonkin, mutta mulle tulee sattuneesta syystä aina välillä niitä huonoja ja ikäviä päiviä eteen, niin silloin ei aina jaksa niitä mulle osotettuja provoja huomioida
tyyliin "kaija koo on syvältä" "toivottavasti idolssin tän vuotinen voittaja osaa laulaa"

Aina ei jaksa :surrur:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti: ei aina jaksa niitä mulle osotettuja provoja huomioida tyyliin "kaija koo on syvältä" "toivottavasti idolssin tän vuotinen voittaja osaa laulaa"
OK. Jos se sit meneekin näin, niin ehkä tosiaan on parempi vaieta...  :joojoo:

Tässä on taustalla vain yksi iso väärinkäsitys. Hei hei
Viimeksi muokannut tonywerner, 10 Tammi 2007, 09:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Guildo Horn
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 211
Liittynyt: 03 Huhti 2006, 21:00

Vs: Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja Guildo Horn »

Kaveri haukkui Lordia ja boikotoi yhtyeen huonouden takia viime vuoden Euroviisuja  :rofl:. Päätin sitten esitellä videolta millaisia vaihtoehtoja olisi ollut tarjolla viisuvoittajaksi. Kaveri ei uskonut, että mikään maa olisi suostunut lähettämään tällaista kappaletta vaan luuli tätä joksikin väliaikanumeroksi. :raaps:
Und von dort schick ich euch meine Liebesbeweis: Nussecken und Himbeereis.

Oopperan kummitus
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 387
Liittynyt: 06 Touko 2006, 20:35

Vs: Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja Oopperan kummitus »

Nyt sen keksin!! "We are the winners" -kohta on aivan samankuuloinen kuin se abien tuttu keväinen julistus "Aamuja nolla! Aamuja nolla!". Siis nehän ovat aivan samankuuloisia. :stupido:

Avatar
Valentina
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 14
Liittynyt: 11 Touko 2007, 20:37

Vs: Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja Valentina »

Mur,. . Suomalaisilla ei ole huumoria, kun tätä laulua moittivat  :niinpa: Huippu, vähän "välinumeromainen", mutta hauska. Se sormien heiluttelija (partaukko) oli kyllä paras.
Fabrizio Faniello on.. ihana. :D

Lukittu