Lasipalatsin Fanikeskus

ESC 2007 -arkisto.
Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Minulta myös kiitos kaikille Fanikeskuksen eteen uurtaneille. Idea oli hyvä!  :tapu: Pääsin käymään siellä useamman kerran viikon aikana ja oli oikein mukavaa. Kerran hain sieltä mm. Helsinki-oppaan. Lisäksi ostin rintanappeja ja sain yhden euron SIM-kortin jolla voin soittaa vaikkapa pikaisen puhelun. Lisäksi nautin eteenkin iltajuhlasta ja siitä kun Marija ja Koldun esiintyivät mikäs ilta se nyt olikaan siellä Biorexin puolella  :cool:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Re: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Violette »

blackburn kirjoitti:
blackburn kirjoitti: Kenen idea oli teettää vaaleanpunainen printtipaita Viisukuppilan logolla ja tekstillä "Puhukaa minulle!"?
:megafoni: PUHUKAA MINULLE!!!!!!
Sovimme noista paitoihin painettavista teksteistä eräässä suunnittelupalaverissa huhtikuun puolella. Idea Puhukaa minulle! -paidastahan tosin oli syntynyt jo aiemmin, ks. Marjukan pulinapuolelle perustama Viisukuppilapaitoja käsittelevä ketju.

Minä olisin mielelläni ostanut vaikka yhden kappaleen jokaista paitaa, mutta niitä ei tosiaan ollut ladyfit-mallisina (paitsi joitain paitoja L-kokoisina joka on minulle aivan liian suuri). Minäkin nimittäin ostan vain ja ainoastaan istuvia paitoja, kuten blackburn, vaikka minulla ei olekaan sexikästä treenattua kroppaa. En vain tykkää käyttää telttamallisia vaatteita. Täytyy teettää varmaan itse jossain vaiheessa sopivan kokoinen ja -mallinen Viisukuppila-paita. Katsotaan, jos vaikka saataisiin jossain vaiheessa jonkinlainen kimppatilaus aikaiseksi. :joojoo:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Terveiset kaikille fanikeskuksessa puurtaneille!

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Pinki kirjoitti: Moi

oli todella mukava tutustua teihin kaikkiin Viisukuppilassa Fanikeskuksessa vapaehtoisena olleille! Rekisteröidyin nyt itsekin sitten tänne - uhkauseni mukaisesti - aikaisemmin en ole täälä käynyt ja fanikeskukseen tulin Peten ja Juhan rekrytoimana.

Terkuin Kati eli täälä nyt sitten nimellä Pinki
Jee Pinki, tervetuloa!  :hali:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Todellakin, kiitokset täältäkin suunnalta kaikille vapaaehtoisille ja kuppilalaisille, jotka mua jaksoi palvella  :hali: Oli ihana tavata, tästä se kierre sitten alkaa!  :heh:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
PikkuGwyneth
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2227
Liittynyt: 20 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja PikkuGwyneth »

Moi vaan Pinkille munkin puolesta! Tervetuloa joukkoon tummaan. Sun kanssasi oli ilo työskennellä!  :hali:
Kymmenen sientä.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Re: Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

blackburn kirjoitti:
The_Sipi kirjoitti: En tiedä, mutta kai ostit sellaisen?
En ostanut, kun sitä oli myynnissä kai vain se väljä T-paita, eikä sexikkään napakkaa naisten mallia, minkälaisia minä aina ostan.
Olisi siellä ollut kyllä ladyfit, jos olisi kysynyt.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Violette »

Ladyfittejä oli vain kokoa L, eikä kaikista malleista sitäkään. Tein itse inventaarion myytäviin paitoihin yhtenä päivänä, joten luulisin tietäväni mistä puhun.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Joo, L/40 niissä luki ja aika reiluja olivat muutenkin. Mutta oli muutakin kuin se väljä t-paita.  :joojoo:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Hienosti hoidettu fanikeskus :peukku: palvelu pelas, sen mitä ehdin käymään, ja porukkaa oli koko ajan paikalla, ja tälläistä keskusta ei tule olemaan muualla, sen verran ainutlaatuista tuo oli.

Avatar
Leo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 08 Touko 2006, 20:46

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Leo »

Kiitos täältäkin kaikille Infopisteen ihmisille! Mukavaa oli olla töissä ja tutustua Viisukuppilalaisiin; moni nimimerkki sai nyt nimet ja kasvot. Asiakkaita oli ilo palvella ja kielilläkin puhua. Iloinen ja kansainvälinen ilmapiiri tempaisi mukaansa :joojoo:
Kirjoittelemisiin ja näkymisiin ;)

Avatar
HkiMiikku
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 649
Liittynyt: 04 Kesä 2005, 19:18
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja HkiMiikku »

Kiitos ja kumarrus. :kiitos:  ihan jokaiselle joka oli paikalla ja teki töitä sydämellä. Ja kaikille jotka kävitte paikalla. Minun mielestä ihmiset saivat maailman parasta palvelua vaikka moni meistä ei ole ennen tiskin takana ollutkaan. Huonon kielipään omaava minäkin pärjäsi ihan hyvin, mun asennne olikin alusta asti että ilo ja hymy auttaa pitkälle. Viihdyin loistavasti fanikeskuksessa vaikka välillä aika kaoottista olikin. :kuolaus: Mutta jokainen hetki oli upea ja saimme  paljon kiitosta myös ulkomaisilta turisteilta. Oli hyvin palkitsevaa kun kaupungilla ja areenalla asiakkaat joita olin palvellut tulivat juttelemaan ja kiittämään.
Olen nukkunut kaksi päivää ja äsken kun lähdin kauppaan niin ensin olin kävellä ajatuksissani junalle(jonne mennyt kaksi viikkoa joka päivä, muuten en junaa juuri käytä) ja sitten huomasin että eihän mulla ole laukkua mukana jossa lompakot ym. Hajamielisemppöö Miikkuu... :stupido:

Avatar
^Nallekarhu^
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 14
Liittynyt: 10 Marras 2006, 14:39
Paikkakunta: Espoo, kohta Islanti ja sitten Haapavesi.

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja ^Nallekarhu^ »

No, sitä se teettää kun on kaksi viikkoa euroviisuhumussa pyörinyt. Mullakin on hirveä tarve joka päivä ollut nyt lähteä helsinkiin, vaikka en siellä välttämättä mitään tekisi. Kun kaksi viikkoa liikkui tosiaan siellä päin täältä espoosta kaukaa niin tuli ihan tavaksi  :heh:
Ja tosiaan, minunkin puolestani erittäin paljon kiitosta kaikille vapaaehtoisille  :) oli mielettömän mukava tehdä kanssanne työtä ja häiritä varsinkin Jonsia koko ajan. Saitte minut aktivoitumaan täälläkin.  :heh: ja niin, sori Jonsi beib että en osannut niitä lippuja ulkoa  :heh: ja että se kassan lasku meni niin helposti  :heh:
Je le cherche à toi dans les rues. Je ne suis pas venir car tu ne l'es plus. Je le regarde partout, where are you? My heart is bleeding, oh, I miss you.

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Mua harmittaa edelleen, että mun viikko meni niin plörinäksi  :/. Kun tulee tähän ikään, niin pienikin flunssa vetää heikoksi ja nyt ei ollut kyseessä edes pieni eikä pelkkä flunssa. Aina ei voi voittaa ja olen vain tyytyväinen, että pääsin sentään nauttimaan hankkimistani lipuista loppujen lopuksi.

Kiitos ja kumarrus kaikille vapaaehtoisille raatajille! Olette aivan mahtavia  :peukku:!

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Ai niin Nallekarhukin asustaa täällä Espoossa. :shock:

Oli kieltämättä tänään kummallista lähteä matkustamaan jonnekin muualle kuin keskustaan ja Pasilaan. :surrur: Ehkä se tästä.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
^Nallekarhu^
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 14
Liittynyt: 10 Marras 2006, 14:39
Paikkakunta: Espoo, kohta Islanti ja sitten Haapavesi.

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja ^Nallekarhu^ »

niin jvvv, tulihan se muutamaan kertaan mainittua  :D mutta kyllä tää viisuhuuma tästä, kohta pääsen pitkäksi aikaa islantiin rauhottumaan. otin islantilaisia varten viking partyillä Eirikurista pitkän videonkin. tykkäävätköhän  :heh:
Je le cherche à toi dans les rues. Je ne suis pas venir car tu ne l'es plus. Je le regarde partout, where are you? My heart is bleeding, oh, I miss you.

Avatar
Lotta76
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 295
Liittynyt: 11 Syys 2004, 14:25
Paikkakunta: Kokkola

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Lotta76 »

Tääkin on vihdoin kotiutunut tänne kauas pohjoiseen.

Kiitokset kaikille ikimuistoisista viisuista!  :hali:

Tuli monta uutta kuppilalaista tavattua, mutta liian vähän juteltua. Oli niin hektistä viisuilua välillä, kun olisi halunnut/pitänyt olla monessa paikassa yhtäaikaa.

Kai sitä jonkin sortin viisujulkkis on, kun työpaikan ilmoitustaululle oli jo lätkästy Kalevan Oulun viisudelegaatiosta tekemä juttu.  :puna:
Viimeksi muokannut Lotta76, 16 Touko 2007, 12:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Kävin useasti Lasipalatsin Fanikeskuksessa ja huomasin että iloinen ja ystävällinen ilmapiiri oli mottona siellä.
Nostan hattua teille että jaksoitte hymyillä ja palvella viisuihmisiä vaikka ruuhkaa oli välillä, tämä antoi ulkomaitten fanille hyvän käsityksen miestä suomalaisista.

Hienosti hoidettu viisuinfo… :hali:….Kyllä ”täällä” osataan.  :peukku:

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Joo, pikavisiitin tein itsekin. Pikaisen siksi, että par`aikaa jalat oli rakkoineen sellaisessa tulessa, ettei tosikaan.  Perjantainkin kaikki Helsinki-happeningit meni ohi, kun oli lepuutettava jalkoja, että pääsee sitten iltanäytökseen.

eniweis, tosi upee juttu toi fanikeskus  :tapu: (maksimoikaa tapusten määrä)

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Lotta76 kirjoitti: Tuli monta uutta kuppilalaista tavattua, mutta liian vähän juteltua. Oli niin hektistä viisuilua välillä, kun olisi halunnut/pitänyt olla monessa paikassa yhtäaikaa.
Lotalle kyllä ihanat erityiskiitokset infoamisista todella paljon. En tiedä miten olisin osannut fani-akkrella mitään tehdä, jos et olisi ollut siinä neuvomassa maganunan kanssa. :hali:

Musta on muuten aina jotenkin shokeeravaa kuulla, että on yhteisiä tuttuja. ;) Maailman on pieni paikka.  :draamaa:
Raipatirai

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Halla »

Fanikeskus oli myös loistava kohtauspaikka, siellähän sitä taisi parhaiten kuppilalaisiin törmätä. :heh:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja aksim »

KIITOS fanikeskuksen porukalle täältäkin päin  :hali: Toivottavasti mä muistan vielä kuka oli kuka....
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

Iso kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitos kaikille  :kiitos:

oli tosi jees tavata monia Kuppilasta tuttuja nimimerkkejä ekaa kertaa livenä  :peukku:
pieni kaunis kerjäläinen

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Halla kirjoitti: Fanikeskus oli myös loistava kohtauspaikka, siellähän sitä taisi parhaiten kuppilalaisiin törmätä. :heh:
Joo, lähes aina samoihin naamoihin :mitvit: No mutta, aika mukavasti siellä tosiaan muisti vierailla muutkin kuin työntekijät. Ja sitä vartenhan se mm. olikin, realisoitunut Viisukuppila  :D
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Viulu_ukko kirjoitti: Iso kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitos kaikille  :kiitos:

oli tosi jees tavata monia Kuppilasta tuttuja nimimerkkejä ekaa kertaa livenä  :peukku:
Tavattiinkohan me  :raaps: Jonkinlainen muistikuva kolkuttelisi takaraivossa.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Kitty
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 884
Liittynyt: 24 Touko 2005, 17:51
Paikkakunta: Lappeenranta

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Kitty »

Kiitos miunkin puolesta ihan kaikille teille ihanille! Oli ihan huippua tehdä teidän kanssanne töitä.  :hali:
Hur svårt kan de va?

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

Marjukka kirjoitti:
Viulu_ukko kirjoitti: Iso kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitos kaikille  :kiitos:

oli tosi jees tavata monia Kuppilasta tuttuja nimimerkkejä ekaa kertaa livenä  :peukku:
Tavattiinkohan me  :raaps: Jonkinlainen muistikuva kolkuttelisi takaraivossa.
tavattiin.. mutta nou hätä vaikkei muistakkaan, mullekin esiteltiin viikon aikana niin monta ihmistä, että jo puolet on päässy unohtumaan..

ps. Kosti71 siis esitteli meidät siel Lasipalatsin infopisteessä yks päivä..
Viimeksi muokannut Viulu_ukko, 16 Touko 2007, 14:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pieni kaunis kerjäläinen

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

No kun muistaisin että meidät esiteltiin, mutta se siitä sitten. Kauhia tohina oli päällä koko ajan. Ensi kerralla sit jutustellaan enemmän  :D
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

juups, näin tehdään  :D
pieni kaunis kerjäläinen

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16641
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Lasipalatsin Fanikeskus auki - tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

barbarossa kirjoitti: Ai Etelä-Korean?
Senpä sen. Oli muuten ylipäänsä näin jälkikäteenkin ajateltuna harvinaisen hauska idea kantaa ei-viisumaan lippua. Suunnilleen joka toisen ohikulkijan (tai no, tavallisella kävelynopeudellani tyypillisesti pikemminkin ohikuljettavan) kuulin asiaa ihmettelevän seuralaisilleen omalla kielellään. Moni tuli ihan kysymäänkin, yllättävän monet luulivat Japaniksi, jotkut halusivat ottaa kuvan ja muutamaan haastatteluunkin päädyin lipun ansiosta. Aika pian minulle kehittyi vakiovastaus jokaiseen tyypilliseen kysymykseen, ja niinpä finaali-iltana jossain Viron radion haastattelussa sujuvasti lupasin Korean voittavan viisut vuonna 2010, edustajanaan luonnollisesti itse Kim Hyun Jung :mrgreen:  Samoin kaikille, jotka pahoittelivat, ettei tänä vuonna Korea päässyt finaaliin, voittanut tms. totesin olevani tyytyväinen, koska menestys oli täysin odotusten mukainen. :heh:  Pitää dvd:ltä sitten heti tarkistaa, kuinka paljon tv-mainontaa maa toimestani sai. Ei sikäli, koreahan on melkein viisukieli, koska Puolan karsinnoissa 2003 tultiin kolmanneksi kappaleella, jossa oli koreankielisiä lauseita.

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Tääkin nyt näin kiittää kaikkia. Niitä jotka laittoivat pystyyn tämän ihanan paikan, ovat järjesteleet asioita jo kauan ennen etukäteen. Ja sitten kiittää kivoja vapaaehtoisia työkavereita, teidän kanssa oli tosi kiva työskennellä. Ja hyvin saatiin homma toimimaan, vaikka sattui yllättäviä ja ikäviä pois jääntejäkin. Hyvä me  :peukku:
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Lukittu