Suomalaista edustusmusiikkia valitsemaan?

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.
Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Suomalaista edustusmusiikkia valitsemaan?

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Esctodayn foorumin kautta sain linkin tämmöiseen:

http://www.thecountdown.co.nr/

Idis siis lienee, että kustakin osallistujamaasta valitaan kuukausittain uudehko biisi, ja ne sitten kilpailevat keskenään netissä euroviisutyyliin. No nyt jostain syystä minua kysyttiin lähettämään biisejä Suomesta (siellä kun ei vielä Suomella ole edustusta). Mulla ei vaan ole aikaa moiseen enkä edes tunne kotimaista musiikkisceneä niin kovin hyvin. Olisiko joku muu kiinnostunut?

En siis kovin tarkkaan edes perehtynyt tuohon, mikä se systeemi edes olisi. Katsokaa jos ketä kiinnostaa, olishan se ehkä ihan mukavaa saada tuommoiseenkin Suomen edustus.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomalaista edustusmusiikkia valitsemaan?

Viesti Kirjoittaja Pete »

Mä kilpailen tällä hetkellä jo varmaan kuudessa kisassa :puna:, joten taidan jättää väliin. :heh:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Suomalaista edustusmusiikkia valitsemaan?

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Pete kirjoitti: Mä kilpailen tällä hetkellä jo varmaan kuudessa kisassa :puna:, joten taidan jättää väliin. :heh:
Missä? Minulla taisi parhaimmillaan olla neljä jossain vaiheessa, mutta nyttemmin päässyt eroon kaikista :mrgreen:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Re: Vs: Suomalaista edustusmusiikkia valitsemaan?

Viesti Kirjoittaja Pete »

UFOPOLI kirjoitti: Missä? Minulla taisi parhaimmillaan olla neljä jossain vaiheessa, mutta nyttemmin päässyt eroon kaikista :mrgreen:
Aika moni niistä on melko uusia, kun nykyäänhän noita tulee kuin sieniä sateella.
Mm. Eurovision Song Festival, The Europe Song Contest, Galaxy Music Festival, Online Song Contest, Hot Song Contest...
Riskinä seniorilaumat

Lukittu