Levyraati - juttuja uusista ja vanhoista äänitteistä

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.
Lukittu
Avatar
Aurelius
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Touko 2004, 14:55
Paikkakunta: Kanta-Häme

Levyraati - juttuja uusista ja vanhoista äänitteistä

Viesti Kirjoittaja Aurelius »

Marjukka kirjoitti:
Jvvv kirjoitti:Tämän päivän kirppari- ja kauppakierroksella saldona mm. Minna Ikosen "Elkeet kuin pedolla" -LP, singlet, Nisa Sorayan pitkäsoitto :D
Olen oikeasti arvellut ettei tuota Minna Ikosta ole MISSÄÄN, ja että levyä on aikoinaan painettu joku 100 kpl:een painos kun ei sitä ole ikinä näkynyt levylaareissa. VAUTSI!

Ja Nisan pitkäsoitonkin ottaisin mieluusti.
Täällä Hämeessä Minnan kaksikin lp-levyä pyörivät tiuhaan kirppareilla. Toisen levyn nimeä en vain nyt juuri muista...


(lisäsin puuttuvan quote-tagin, että näkyy ken lainaa ketä./JL)
"Muuten hän oli niinkuin yksi meistä vaan, hän rokkia rakastaa ja jäisiä papuja."

Avatar
Aurelius
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Touko 2004, 14:55
Paikkakunta: Kanta-Häme

Levyraati - juttuja uusista ja vanhoista äänitteistä

Viesti Kirjoittaja Aurelius »

Terve taas kadonneen levyn metsästäjät ja raatilaiset!

Tässä on vain painettu töitä, joten kuppiloille ei ole pahemmin jäänyt aikaa :wink: . Täytyy kehua, että on löytynyt Jonnan eka levy. Tänäänkin kuultiin "Oltiin kerran vähän kahdestaan ja kahdestaan ja kahdestaan..." :lol: Myöskin Merja Rantamäkeä on haalittu, sekä Marionia, Finhitsejä ja euroviisukäännöslevyjä. Kyllä sitä meillä Hämeessäkin aarteita löytyy, kun jaksaa vain ne kaikki Totot ja Europet selata läpi.

Hyvämuistisena kysyn taas kuka se Golden Stars kisan voittaja oli? Täällä ei ole radiossa soitettu, eikä sinkkuakaan ole kaupoissa näkynyt. Tällä hetkellä himoaa hän Indican levyä juurikin Scarlet-biisin takia ja Sanin eka soolosinkkukin kuulostaa ihan kivalta. Voikaapa hyvin! :D
"Muuten hän oli niinkuin yksi meistä vaan, hän rokkia rakastaa ja jäisiä papuja."

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Levyraati - juttuja uusista ja vanhoista äänitteistä

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Katariina Hännistä varmaan tarkoitit? Hakutoiminto tuossa ylhäällä on kätevä. Kirjoita vaikka Golden, niin saat tuloksia aihetta koskien.

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Aurelius
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Touko 2004, 14:55
Paikkakunta: Kanta-Häme

Levyraati - juttuja uusista ja vanhoista äänitteistä

Viesti Kirjoittaja Aurelius »

No häntä juuri tarkoitin. Täytyykin vähän lueskella noita Golden Stars kisan vaiheita ja mietteitä kunhan taas ehtii. :D
"Muuten hän oli niinkuin yksi meistä vaan, hän rokkia rakastaa ja jäisiä papuja."

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Lapponia

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Lupasin olla mainostamatta täällä kirpparilöytöjäni, mutta pakko mainita vielä tämän kerraneli yllätys melkoinen, kun hyväkuntoinen (kuin uusi) MONICA Aspelund (Aarno Ranisen orkesteri) LAPPONIA lp-levy RCA pl 40045löytyi lopulta.

Upeita koruja Monicalla (joihin en olisi kiinnittänyt huomiota, mutta kun levyssä erityiskiitokset korujen lainaajalle). Iso plussa takakannen kuva Monicasta vaalea kissa sylissään. Aiku tää kissaihmisenä tykkää!

Nimilaulun lisäksi Koska saan mä rantaas löytääsekä La-La laula lauluettä Joiku tekivät vaikutuksen.

Benny, Stig ja Björn säveltäneet -Lycka- ONNI sekä -My Love My Life- AINUT MULLE OOT laulut. Kokonaisuudessaan aivan loistavalp-levy.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

SCOOTER - Mind the gap

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Yksi vuoden 2004 parhaista cd-levyistä on ilmestynyt eli SCOOTER Mind the gap-tykitys. Eniten sydäntäni lämmittää kunnianosoitus Depeche Modelle eli Strippedsaa arvoisensa kunniakkaan esityksen. cheeky-smiley-033:

"All I Wanna Do"-laina on Sheryl Crow tuotannosta, mutta onkohan esim. "Suavemente" Elvis Crespon esittämä laulu!? (Se asia pitää selvittää.)

Viimeisin sinkku "Shake that"oli pienoinen pettymys, mutta mukana tuleva video paransi ihmeellisesti kokonaisuutta. Sitten mä menin täysin pois raiteiltani, kun tajusin (Amii Stewartin cheeky-smiley-033: alkuperäislaulama) Knock on wood-lainaa käytetyksi eräässä laulussa ja se biisi ei vanhene koskaan...

Tyylikkäitä kuvia kansilehdykässä ja onhan mukana viisutyrkky Jigga Jigga! Eikä siinä vielä kaikki.

CD2 sisältää WE LIKE IT LOUD TOUR live-elämyksen Hampurista eli bonuksena 13 ajatonta laulua. Aiku tää on ihan myyty... Mieletön musiikkinautinto. cheeky-smiley-033:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

REPLAY SUOMI MANIA 2

Viesti Kirjoittaja Robby »

Uudelta Replay-albumilta löytyy dance-cover "Sata salamaa". Ties vaikka olis mukana muitakin viisuja...en vaan ole koko biisilistaa vielä nähnyt.

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Panostus laatuun...

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Eihän mulle riittänyt ne cd-sinkut eli tällä viikolla sain lopulta cd:t ilokseni...

2.maanantaiKaruimmat rakkauslaulut--Ei aiheuttanut kavereissani ihmetystä (vaikka joku vihjaisi mun pervosta musamausta!?) ja jokainen tiesi laulun... "Mixet tahdo olla munkaa" hmm ...pakko mainita myös "Oot mulle juttu uus" sekä "Laiska päivä" ihanuudet. Tästä levystä en luovu.

EILA Torvela & JOHNNY FrancisUskot kai--Tätä vielä piilottelin, mutta haluan nähdä muiden ilmeet, kun huomaavat cd:n kirjahyllyssä. Johnnyn "tanssii nainen" ihan o.k. laulu, mutta Eila laulaa persoonallisemmin ja yritystä löytyy. Suloista, kaunista ja hauraan herkkää.

SIKADUOPekoni-businessKiitos Marjukalle, mutta alkupeloista toivuttuani, on tämä kepeä kantri-poppis iskeytynyt sydämeeni. Taustalla viehättävät Miss Texas & Miss Oklahoma. Kristian Maukosen tuottamaa laatumusaa, joka voisi toimia myös viisukarkeloissa! Mä olen munamies, sen kaikki kanat ties... :oops:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Levyraati - juttuja uusista ja vanhoista äänitteistä

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Vuoden 1999 Jerusalemin kisojen cd:tä on saatavilla Israelista:

http://www.israel-music.com/search/?cat=0&q=Eurovision

Tupla cd, toinen levy multimediaa.

Nyt kun euron kurssi on korkealla, on edullista tilata dollarissa hinnoiteltuja levyjä. Minun laskujeni mukaan tuolta voi tilata kaksi 20 taalan hintaista levyä postikuluineen niin, ettei joudu maksamaan tulleja Suomessa.
Musiikki on makuasia.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Levyraati - juttuja uusista ja vanhoista äänitteistä

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Tullin kurssien mukaan tosiaan raja olisi marraskuussa noin 47,7$ tullittomaan ja verottomaan lähetykseen. (38,05€ (verottoman cd/dvd-lähetyksen raja) x 1,2546)

Vain rahat puuttuu...

Edit: Toisaalta, koska kaikkiin tuotteisiin tulee tuo 4$ lisämaksua per tuote (jollei tilaa yli 100lla dollarilla), on toki viisainta tilata yksi levy kerrallaan, ilman pelkoa tullirajan ylityksistä. Aiku siellä olisi houkutuksia... Niin, uskalsiko Totalhki antaa korttinsa tiedot tuohon putiikkiin? Onko muilla kokemuksia puljusta?

Edit2: No, nyt se Totalhki:kin sen jo kirjoitti...
Viimeksi muokannut Jvvv, 19 Marras 2004, 23:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Levyraati - juttuja uusista ja vanhoista äänitteistä

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Täh, onko tullilla sama kurssi voimassa koko kuukauden ajan??!??

Tällöin kun kahden 20 levyn tilaus postikuluineen on 48 taalaa, se menee yli marraskuun rajan 47,7$.

Noh, yhden levyn kulut on 4 taalaa, eli eikun vaan tilaus kahteen osaan.

Onneksi on EU, ei tarvitse miettiä näitä asioita kovinkaan monen maan kanssa. :)
Musiikki on makuasia.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Levyraati - juttuja uusista ja vanhoista äänitteistä

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Jep, näin olen antanut itseni ymmärtää, että tulli käyttää koko kuukauden ajan samaa omaa kurssiansa, eikä vaihda sitä päivittäin.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Levyraati - juttuja uusista ja vanhoista äänitteistä

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Joo, luottokortin tiedot annoin kauppaan, ja tilaus kahdessa osassa. Frank Naef Show oli toinen tilaus. Ehkä vähän turha levy, mutta onpa sitten sellainenkin. :wink:
Musiikki on makuasia.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Levyraati - juttuja uusista ja vanhoista äänitteistä

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Dodii, sinne meni sitten kolme eri tilausta... :oops:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
JUHKIS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Levyraati - juttuja uusista ja vanhoista äänitteistä

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Ähtärissä sijaitsevan antikvariaattin valikoimaa:
http://www.feliks.pp.fi/valikko.htm
Näyttää olevan ainaskin "Eurovisio Special" vuodelta 79 ja toki muutakin mukavaa löytyy. Ei nyt kylläkään kauheen edukasta tuolla oo.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Levyraati - juttuja uusista ja vanhoista äänitteistä

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Jokos Totalhki on saanut omat Israelin-kirjeensä? Ensimmäinen (dvd) tuli itselleni jo viime kuun viimeinen päivä, mutta kaksi cd-postitusta lähtivät vasta viime viikolla matkaan. Olen nyt niitä pari viime päivää odottanut saapuvaksi ensimmäisen lähetyksen postiajan perusteella, mutta pettymyksekseni ei ole vielä saapumisilmoituksia näkynyt (kirjeet tulevat kirjattuna - valitettavasti ja onneksi :roll: ). Mutta taitaa vain olla omaa kärsimättömyyttäni tämä tuskallinen odottaminen.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Levyraati - juttuja uusista ja vanhoista äänitteistä

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Mulle tuli 1.12 ilmoitus että tilaukset on lähetetty. Ei ole vielä kuulunut mitään.

Odotuksen tuskaa lievittää Mia Martinin cd:t, jotka odottavat noutamista kirjastosta. Huomenna ehtii noutamaan. Cd:llä Una donna, una storia on viisubiisi Libera. Lisäksi on varauksessa yksi Antonella Ruggieron cd ja Nostalgia Italiana : 20 top twenty hits 1960, jossa on viisu Romantica.

Tässä voisikin olla pikku projekti yhteiseksi hyväksi, voitaisiin koota listaa kirjaston levyistä, joilla on viisuja. Kirjasto on se toiseksi paras vaihtoehto, jos levyä ei syystä tai toisesta voi ostaa. Mä otan viisut häviöttömällä pakkauksella kovalevylle, omistan sitten levyn tai en.
Musiikki on makuasia.

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Levyraati - juttuja uusista ja vanhoista äänitteistä

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Noniin, Israelin lähetykset tulivat. Israel-music.com toimii, sitä voinee siis suositella. :)
Musiikki on makuasia.

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Levyraati - juttuja uusista ja vanhoista äänitteistä

Viesti Kirjoittaja JVN »

Israel-Musicia voi tosiaan suositella... itse tilasin sieltä juuri vähän aikaa sitten Ritan konsertti-DVD:n (mahtava!) ja nyt mietin, pitäisikö tilata tuo Israelin TV:n julkaisema DVD, jossa on kaikki Israelin viisut!

Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

Levyraati - juttuja uusista ja vanhoista äänitteistä

Viesti Kirjoittaja Nysa »

Tilasin kuun alussa tuon Israel In Eurovision-dvd:n, arvioitu saapumisaika oli 19.12. Samassa paketissa pitäisi tulla yksi viisukokoelma ja Best of Milk & Honey.

Jotenkin alkoi toi Ritan dvd houkuttamaan, aikaisemmin on tullut tilattua Lioraa ja Sarit Hadadia :)
Hyvän olon salaisuus on löytää oma Tikrujen herkkunsa. Silloin pysyy terveenä ja vahvana. Ja kun jaksat pomppia, voit näyttää isommalta!

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Levyraati - juttuja uusista ja vanhoista äänitteistä

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Jep, kaksi levyä tuli tännekin tänään. Hienoja zipaleita. (ESC'99 ja Frank Naef)
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Levyraati - juttuja uusista ja vanhoista äänitteistä

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Anttilan (Myyrmanni) alesta viisubongauksina Natasha St-Pier'in "L'instant d'apres"-älppäri 3,50€, samalla hinnalla myös männä talven viisufinaalin väliaika-Christinen pitkäsoitto.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Levyraati - juttuja uusista ja vanhoista äänitteistä

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Joululahjaksi saamani kannettava vinyylinpyörittäjä on saanut
mut taas penkomaan kirpputorien levykasoja.

Heti ekalta keikalta tarttui näppiin Suomen viisut -78 vallan alkuperäisine
esittäjineen.
Hinta 2 enskaa.
Ei harmita.Ei.

Vielä kun löytäis sen Timppis Mikkosen lp:n, niin olisi onneni täydellistä.
Kyllä.
:termari:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16653
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Silenzion *italian*kielinen versio?!

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Tänään töistä tullessani bussissa soi yllättäen Silenzio (maamme karsinnoista 02, niille jotka ovat jo autuaasti unohtaneet), mutta kyseessä ei suinkaan ollut Tainan versio vaan jonkin oikean italialaisen artistin! Joku täällä tietää varmasti asiasta enemmän? Laulajan nimen kuulin jokseenkin heikosti, se saattoi olla Stefana jotain tai saattoi olla olematta.

Aikanaan viisukarsintojen jälkeen tein mielessäni Silenziosta korjaillun version, jota sitten saatoin lauleskella, koska virheelliset painotukset olivat niin järkyttävää kuultavaa ja sävellyksestä kuitenkin pidin. Ja nyt tähän uuteen versioon oli tehty jokseenkin tarkalleen samat korjaukset, jotka itse aikanaan tein! Löytäisin kappaleen mieluusti uudelleenkuultavaksi...

Että silleen.

Avatar
Sämpy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1577
Liittynyt: 25 Touko 2004, 21:56
Paikkakunta: Sippola

Levyraati - juttuja uusista ja vanhoista äänitteistä

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Oiskohan tuo sama laulaja, joka on tehny italiaksi myöskin jonkun Tainan suomenkielisen hitin? Nimi ei kyl valitettavasti tuu mieleen.
Vielä eilen moni piti tätä päivää tulevaisuutena, mutta huomenna se on jo historiaa

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Levyraati - juttuja uusista ja vanhoista äänitteistä

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Mie haluaisin CD-formaatissa seuraavien artistien jotain Best-of kokoelmia...

DEN HARROW
GAZEBO
BANANARAMA
SINITTA
SILENT CIRCLE
TWO OF US
HUBERT KAH
MICHAEL CRETU
BALTIMORA
CC CATCH
VISITORS
RADIORAMA

Jotain on cdonissa, mutta ei läheskään kaikkia.. Mistäs noita nyt vois löytyä?...

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

Levyraati - juttuja uusista ja vanhoista äänitteistä

Viesti Kirjoittaja Treno »

MuzaMaza kirjoitti:Mie haluaisin CD-formaatissa seuraavien artistien jotain Best-of kokoelmia...

Jotain on cdonissa, mutta ei läheskään kaikkia.. Mistäs noita nyt vois löytyä?...
Hyllyssäni on useitakin cd-levyjä seuraavilta artisteilta: DEN HARROW, GAZEBO, SILENT CIRCLE, HUBERT KAH, CC CATCH ja RADIORAMA. Baltimoraa löytyy vinyylinä.
Jos Muzamaza kiinnostaa, niin laita vaikka privaviestiä :arrow:

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Levyraati - juttuja uusista ja vanhoista äänitteistä

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Bongattu Hgin Asematunnelin Anttilan levyosastolta: Ilmasurffailija-Bobbysocks-fani Christinen levy 1,95 €, jotain Mirellan sinkkua iso pino 0,05 €. En tosin ostanut kumpaakaan...mutta jos joku noita haluaa kokoelmiinsa vielä haalia.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Levyraati - juttuja uusista ja vanhoista äänitteistä

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mirellapa on kovassa kurssissa... taitaa olla Suomen halvin levy - ainakin minkä olen nähnyt :)
Tosin omaksi riesakseni ja hyllyntäytteeksi en ottaisi, vaikka antaisivat minulle tuon huikeat 0,05 euroa.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Sämpy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1577
Liittynyt: 25 Touko 2004, 21:56
Paikkakunta: Sippola

Levyraati - juttuja uusista ja vanhoista äänitteistä

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Sämpy kirjoitti:Oiskohan tuo sama laulaja, joka on tehny italiaksi myöskin jonkun Tainan suomenkielisen hitin? Nimi ei kyl valitettavasti tuu mieleen.
Noh nii, ny tuo löyty Radio Suomen soitetuimmista, eli laulaja on nimeltään Stefania Aggio.
Vielä eilen moni piti tätä päivää tulevaisuutena, mutta huomenna se on jo historiaa

Lukittu