Minäpä veikkaan tässä ja nyt, että E-type lähtee Istanbuliin. Sanokaa minun sanoneenKatten-Gustaf kirjoitti:Saas nähdä, pitääkö kakkossemin taika Globenissa?

Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
Minäpä veikkaan tässä ja nyt, että E-type lähtee Istanbuliin. Sanokaa minun sanoneenKatten-Gustaf kirjoitti:Saas nähdä, pitääkö kakkossemin taika Globenissa?
Minäkin sanoin porukalle, jonka kanssa katsoimme Göteborgin semiä, että sanokaa mun sanoneen, että voittaja tulee tästä semistä. Siis, että kakkossemin taika pitää sittenkin...Violette kirjoitti:Minäpä veikkaan tässä ja nyt, että E-type lähtee Istanbuliin. Sanokaa minun sanoneen
Ajatelkaa, kuinka teennäisten ihmisten teinimeiningiksi koko kisa menisi?kaivanto kirjoitti:E-type Istanbuliin! Ajatelkaa, kuinka viisujen arvostusta lisäisi E-typen ja Scooterin mukanaolo!!!
No, tuskin E-Type ja Scooter ainakaan huonompaa mainosta toisi kuin mitä t.A.T.u. viime vuonna...JukkaV kirjoitti:Ajatelkaa, kuinka teennäisten ihmisten teinimeiningiksi koko kisa menisi?
En haasta riitaa, mutta mikä siulla on vastaa teinejä? Ei kaikki teinit ole pinnallisia, vain muotia, rahaa, ja ulkonäköä arvostavia pissixiä, niinkuin mie huomaan siun yleistävän. Me teinit ollaan viisufaneja missä vanhemmatkin, ei sen erikoisempia eikä sen vähäarvoisempia.JukkaV kirjoitti:Ajatelkaa, kuinka teennäisten ihmisten teinimeiningiksi koko kisa menisi?
Olen samaa mieltä kanssasi. Mulla meinasi mennä maku koko viime vuoden kisasta, kun pelkäsin koko ajan että t.A.T.u:n teatteri meinigillä saadaan voitto kotiin. Mutta onneksi ei käynyt näin.Jvvv kirjoitti:No, tuskin E-Type ja Scooter ainakaan huonompaa mainosta toisi kuin mitä t.A.T.u. viime vuonna...
No, niinpä. Ei ainakaan huonompaa mainosta kuin venakkoneidit (anteeksi ilkeä nimitykseni!)Kosti-71 kirjoitti:Olen samaa mieltä kanssasi. Mulla meinasi mennä maku koko viime vuoden kisasta, kun pelkäsin koko ajan että t.A.T.u:n teatteri meinigillä saadaan voitto kotiin. Mutta onneksi ei käynyt näin.Jvvv kirjoitti:No, tuskin E-Type ja Scooter ainakaan huonompaa mainosta toisi kuin mitä t.A.T.u. viime vuonna...
Ja eikä E-Type ole mitään pelkkää teini musiikkia. Mulla on E-Typen levy hyllyssä ja se saa minut monesti hyvälle tuulelle. Vaikka eihän se välttämättä ole mitään taidemusaa.
Itse asiassa sen Kreikan 2000-viisun nimi on S.A.G.A.P.O., jos tarkkoja ollaan. Olen yrittänyt tätä tehdä selväksi, jotta en sekoittuisi siihen. "S'agapo" sen sijaan on kreikankielinen lause.Pexi kirjoitti:Pay TV oli jotenkin hauska. Hieno esitys ja kappale toi mukavasti 80-lukua mieleen. Ymmärrän hyvin, että se jakaa kyllä mielipiteet. Jos S'agaposta joku aikanaan piti (ehkä ainakin Sagapo...), niin tämä oli mielestäni huomattavasti parempi versio hieman samantyylisestä retromusiikista.
Nämä jo lauantain chatissä kertoivat avoimesti, että aikovat laulaa englanniksi Turkissa jos sinne asti pääsevät. Olisihan se kiva kuulla minkälaisen sanoituksen ne ovat saaneet aikaiseksi Follow the winds of love, tai jotain?Robby kirjoitti:On muuten älytöntä, että Fame nyt vonkaa lupaa SVT:tä saada vaihtaa finaaliin kieli englanniksi. Eikös se ollut alunperinkin SVT:n idea, että mukaan otetaan myös ruotsinkielisiä biisejä. Jos se sitten huonontais (en usko) sijoitusta Istanbulissa, niin mitäs sitten. Eiköhän Ruotsille ole TOP10 paikka joka tapauksessa tulossa vaikka valitsisivat minkä nyt voittaneista (tai 3-4:lle sijoille tulleista), riippumatta kielestä. Vaikka länsinaapurin satsauksella TOP10 paikka ei vielä paljoa lämmitä.Heja Sverige!
Kyllä se on nimenomaan niin, että Gladys laulaa parhaiten siitä triosta. Jos onnistut löytämään jostain Gladyksen Det vackraste jag vet (ei siis Cessin Det vackraste) vuodelta -94, niin kuuntele ja ihastu. Se on upeinta, mitä sinä vuonna MF:ssä oli sitten Cayennen jälkeen... Ja se älytön Pontaré/Bergman-joiku voitti, kun 7 parempaa biisiä löytyi sinä vuonna MF:ssä. Nyyh, olis tullut voitto, jos...Marjukka kirjoitti:Hedningarnan ja All Saintsin sekoitus? Nyt rupesi meikäläistäkin kiinnostamaan.
Tiedän kyllä toki, kuka Afro-Diteistä on Gladys, mutta kun minusta ainakin v. 2002 juuri hän vaikutti trion heikoimmalta lenkiltä, eli siltä, joka kolmikosta lauloi nuotin viereen. Toivottavasti muistan väärin tai käsitin väärin...ja voihan joka tapauksessa olla, että rouvalle sopii sooloilu paremmin...odotellaan.
Jokaisessa semifinaalissa on ollut helmiä, mutta jotkut ovat taas niin...Kosti-71 kirjoitti:Aika jännää että me täällä haukutaan ruotsalaisten musiikkimakua. Ja melkein vuosi toisensa jälkeen se pärjää paremmin kuin me loppukoitoksessa. Ehkä meidän pitemminkin ottaa mallia kuin haukkua :?: :?: :?: :?:
Hetkonen, mahdatkohan nyt kuitenkin muistaa väärin. Sillä kyllä Gladys oli Afroditen EHDOTTOMASTI paras laulaja. Ainoa jolta ääntä lähti.... :lol:Marjukka kirjoitti: Tiedän kyllä toki, kuka Afro-Diteistä on Gladys, mutta kun minusta ainakin v. 2002 juuri hän vaikutti trion heikoimmalta lenkiltä, eli siltä, joka kolmikosta lauloi nuotin viereen. Toivottavasti muistan väärin tai käsitin väärin...ja voihan joka tapauksessa olla, että rouvalle sopii sooloilu paremmin...odotellaan.