Teema 2007: True fantasy

ESC 2007 -arkisto.
Lukittu
Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Teema 2007: True fantasy

Viesti Kirjoittaja male »

werro kirjoitti: Mmm.. Onko tuo ympyrä se mihin tulee kuva pisteitten jakajasta? Missäs on ne 8, 10 ja 12 pistettä "nappulat" vai eikö niitä olekkaan?  :raaps:
Tuohan ei ole täysin lopullinen pistetaulu. Itse asiassa se lienee se, joka nähdään esim. semifinaalin lopussa kun loput paikat täyttyvät semifinalisteilla. Eikä tässä taulussa ole pisteille tarpeeksi tilaa, joten pieniä muutoksia tulee. :joojoo:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Teema 2007: True fantasy

Viesti Kirjoittaja male »

Tässä sitten jonkunlainen kuva tulostaulusta, josta näkyy nuo pistenappulatkin.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Liz
Siemailija
Siemailija
Viestit: 178
Liittynyt: 12 Loka 2005, 03:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Teema 2007: True fantasy

Viesti Kirjoittaja Liz »

Kivan näköistä  :peukku: Tykkään viisujen visuaalisesta ilmeestä tosi paljon!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Teema 2007: True fantasy

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

En tiedä, kehtaanko edes tunnustaa, jos kaikki muut ovatkin jo sen hokanneet ajat sitten...  mutta ihmettelin viisuohjelmissa niitä keltaisia käsiä, joita käytettiin myös kaikissa Areenan ja pressikeskuksen viitoissa... ihmettelin, mistä ne oikein tulivat ja miten ne liittyvät tuohon teemaan, mutta siinä "kukassahan" ne ovat olleet koko ajan  :miettii: Samaten, ne pilkut tai puhekuplat, joissa näkyi kunkin maan numero (vai oliko se lippu) ovat siinä ja se pinkki keskiosa on näköjään huutomerkkejä, mikä näkyy esim. Ylen viisusivuilla olevasta animaatiosta  :draamaa:

http://www.yle.fi/eurovision/ (siinä trivian yläpuolella). Siis kuinka nerokas tuo koko grafiikka onkaan, jos siitä vielä löytää uusia tasoja viikkoja myöhemmin  :peukku: Mestarillista, tai sitten minä ja ystäväni olemme erityisen tyhmiä, kun emme kumpikaan ennen eilistä tuollaista olleet huomanneet.  :stupido: :stupido:

Muoks:
Niin, se vihreä hörhötys siinä kuviossa on F-kirjain.
Viimeksi muokannut JuhaUK, 04 Kesä 2007, 03:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hello Hi!

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Teema 2007: True fantasy

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Et ole yksin  :hali:. Mulla ihan sama juttu, vasta tuota dvd:tä katsellessasi tajusin nuo kädet ja pilkut. Kai sitä on vaan ollut aiemmin niin tohkeissaan kaikesta, ettei ole osannut yhdistää palasia. Eli minä myös tunnustan  :heh:!
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Liz
Siemailija
Siemailija
Viestit: 178
Liittynyt: 12 Loka 2005, 03:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Teema 2007: True fantasy

Viesti Kirjoittaja Liz »

Minä hokasin ne F-kirjaimet, pilkut, kädet ja huutomerkit jo kauan sitten  :tosion:
Nerokas grafiikka ja mahdottoman hieno  :ihana:

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Teema 2007: True fantasy

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä taas en tajunnut ollenkaan JuhaUK:n selitystä, ennen kuin katsoin viisulevyn kannesta noita kuvioita :stupido: :heh:

Aurinko on ilmeisesti sulattanut mun aivot, jos sellaisia koskaan olikaan.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Vs: Teema 2007: True fantasy

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

:hahaha:

No joo, itse en ole aiemmin huomannut kyllä tuota käsikuviota tuossa kaleidoskoopissa... :puna: Mutta muut kyllä. :joojoo:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Teema 2007: True fantasy

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Se on jännä kapine tuo kaleidoskooppi, ja ei tiedä mitä siel kurkistaa lol

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Teema 2007: True fantasy

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Helsingin Euroviisujen teema True Fantasy ei täysin auennut minulle viime keväänä kotikisoissa, mutta jouluna esitetyssä Euroviisukoosteessa oli kaikki neljä aloitus- ja väliaikanumeroa samassa ohjelmassa puolentoista tunnin sisään, niin johan teema aukeni.

Suomihan on vastakohtien maa:
Tuhansien järvien maa tunnetaan menestyksestään talviurheilulajeissa, 
selluloosamaa tuottaa kännyköitä, luterilainen tuomiokirkko ja ortodoksinen katedraali on näköetäisyydellä toisistaan, itsenäisen Suomen paraatipaikalla valtioneuvoston edessä seisoo tsaarin patsas, jne.

Tähän kun vielä lisätään poroja, revontulia, yötöntä yötä ja Joulupukki, niin onhan se eksoottista.

Kalevala-teema oli sinänsä hyvä valinta, mutta siinä oli liikaa viikinkejä minun makuuni. Teeman toteutus olisi (tietenkin) parantunut pidemmällä kypsytysajalla.

Vastakohtiin kuuluu myös se, että Suomi ei ole vain 'Länttä' TAI vain 'Itää' vaan molempia.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Lukittu