Baunilha e chocolate (jäätelöpulinaa)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Baunilha e chocolate (jäätelöpulinaa)

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Hermostuksissani viisuja odotellessa / kuunnellessa tulin syöneeksi kokonaisen jäätelölitran. :oops: Hups, se vaan loppu yhtäkkiä. :oops:
Mutta se oli sellainen Carte D'orin light-versio, rasvaa vaivaiset 5%, joten eikös se ole vähän kuin olisi jogurttia syönyt? :wink: Masussa ainakin on yhä nälkä. :(
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Ai mut ne on tosi hyviä nuo Carte D'or laihiksetkin, en tosin ole nähnyt muita makuja kuin suklaata. Kyllä se minullakin meinaa mennä kokonaan tuollainen litra, aivan kamalaa :shock:
Hello Hi!

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Ai niillä on sellaisia viiden prossan juttujakin, enpä tiennytkään 8) (vielä ehtii kauppaan...)
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Pakastimessa on litra mun lempparijätskiä. Apetit Lakritsaa. Siinä on rasvaa 13%, mutta onneksi kasvisrasvaa.

/me menee keittöön.
Musiikki on makuasia.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Jotenkin toi Apetit muuttuu mun silmissä appelsiiniksi :shock: Hmm, kaipa appelsiini-lakritsa vois olla ihan hyvääkin. Pahus kun ei täällä osata tuota lakritsaa arvostaa, että jäätelöä saisi.
Hello Hi!

Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Taitaa sitä Carte D'orin laihista olla suklaata täälläkin, mutta mä vetelen sitä mansikkaista, kun siinä on niitä mansikanpalojakin.
Tulkitsen vastauksistanne, että olen saanut synninpäästön. 8)
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Lähdin minäkin äsken käymään kaupassa teidän innostamana ja koko ajan oli mielessä pehmenevä jäätelö. :roll:

Parasta tässä jäätelössä on se, että yksi litran jäätelöpaketti on vain kuitenkin noin 0,5 kg :oops: Täytyyhän sitä saada joskus herkutella, kun olen vähentänyt suklaan syömistä (ainakin hiukan). :wink:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Täällähän selvästi houkutellaan ihmisiä kääntymään synnin ja paheen päättymättömälle ja kiviselle tielle :!:

Jatkakaa hyvää työtänne.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Kamalaa porukkaa . :? Äkkiä takasin haukkuun Lauraa tästä edestä. :twisted:
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Chris
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1030
Liittynyt: 24 Maalis 2004, 00:09
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja Chris »

totalhki kirjoitti:Pakastimessa on litra mun lempparijätskiä. Apetit Lakritsaa. Siinä on rasvaa 13%, mutta onneksi kasvisrasvaa.

/me menee keittöön.
Vau...mulla on ihan sama lemppari...ai että se on hyvää...! Vaikka mä olen jäätelöiden suuri ystävä ja asiantuntija (kröhöm...) ja maistellut ainakin kerran suunnilleen kaikkia tarjolla olevia sortteja, ei ole Apetit Lakritsin voittanutta...NAM...! cheeky-smiley-033:

Eiköhän herkuttelu ole kuitenkin paheista pienimpiä, eli kaikilla on synninpäästön paikka...jos ette nyt ihan joka päivä syö litrakaupalla jäätelöä...! :roll: Täytyy munkin tunnustaa taas kerran että mä olen pahasti retkahtanut syömään suklaata...sitä nuo joulu- ja uudenvuodenpyhät teettävät - putki jää päälle ja kun suklaariippuvuudesta on NIIN vaikeaa päästä eroon...! :wink:

Mä olen Chris ja mä olen suklaaholisti! Veljet ja siskot: avautukaa ja jakakaa kokemuksenne...! [-o<

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

:!: Viikon Niksi-Pirkka:

Lähes täyttä Apetitin lakritsijäätelöä ei kannata jättää lojumaan keittiön pöydälle yön ajaksi maistamisen jälkeen. Se ei ole enää kiinteää eikä kovin jäätelömäistä seuraavana aamuna, kun sinulle asiasta huomautetaan. Se myös soljuu mukavasti hellan ja muiden keittiön tasojen ja pintojen laitoja myöten kohti maan keskipistettä. :!:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Ja toinen niksi:

Jos lähikaupan pakastealtaassa ei olekaan sitä vähärasvaista Carte D'Oria, josta täällä puhuttiin, ajaa täysirasvainen versio aivan saman asian, paitsi sen omantunnon osalta, :evil: olkapäällä hieman lannistaa nautintoa. Mutta ei kuitenkaan kannata kokonaan antautua itseinhon valtaan.
Hello Hi!

Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Heh teille Pirkoille. :lol:

Mutta kun nyt noihin lakujätskeihin päästiin, niin onkos Ingmanin Golden Black Liquorice tuttu tuote? Sellaisessa "kannellisessa" litran pahvipakkauksessa. Aika tömäkkää tavaraa, muttei se mua estä. Estää tosin syömästä litraa kerralla. :lol: Tekee tosi terää, jos on lakujätskihimo.

Lakujätskien aatelia on kuitenkin italialainen Pappagallon lakujäde. Tiedättehän, sellainen ruskea. Se on yksi ekstaattisimpia makuelämyksiä maailmassa. Ja voi sitä onnea, kun sitä sai jonkin aikaa ihan lähimmästä Alepastani. Taisivat kyllästyä täyttämään varastoja mun käyntien jäljiltä, kun ei se enää kuulu valikoimiin. :( Sitä voi hyvin syödä koko pakkauksen ilman omantunnontuskia, sillä pakkauksessa on vain 0,9 litraa jäätelöä. :P
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Ingmanin pahvipönikkä-lakua en ole kokeillut, mutta
barbarossa kirjoitti: Lakujätskien aatelia on kuitenkin italialainen Pappagallon lakujäde. Tiedättehän, sellainen ruskea. Se on yksi ekstaattisimpia makuelämyksiä maailmassa.
LäähTuo on jädejen jäde. Todella järkyttävän hyvää, jos on lakujäätelön ystävä. Mikäs luksus-Alepa teillä on, ei meidän Alepassa vaan Pappagalloa ole ollut. Ollaan vissiin liiaksi "laitakaupungilla". Tunnelin S-Marketissa olen Pappagalloa nähnyt paketissa, mutta toisaalta, se on jotain niin luksusta, että toistaiseksi olen tyytynyt ostamaan sitä vain Stockan Pappagallo-pisteestä.

Pitääkö tässä kohta pitää joku Viisukuppilan jäätelömiitti?! Täällähän selvästi moni osaa arvostaa oikeita asioita :wink:


Anteeksi, Marjukka, piti poistaa sun hymelö, kun se sivusto, josta linkkaat on salasanan takana! /portsari
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Tunnustan! Aina on pakko ostaa Lidlistä kuudella eurolla suklaata. Eikä ne edes riitä iltaan asti.
:bigcry:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja Miik »

Jäätelöistä vielä.. Ja Lidlistä puhuttaessa...

Sen firman saksanpähkinäjäätelö on aivan ihanaa. Niin addiktoivaa. *vetää nytkin posket lommolla* :icecream:

Onko täällä Kuppilassa jäätelötiskiä? :wink:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Saksanpähkinäjäätelö on hyvää, mutta olen siirtynyt Cappuccino-makuun vaihtelun vuoksi. Hintakin on edullinen Lidl-myymälässä, joten huoletta voi ostaa useamman rasian... :oops:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Miik kirjoitti:Jäätelöistä vielä.. Ja Lidlistä puhuttaessa...

Sen firman saksanpähkinäjäätelö on aivan ihanaa.

Onko ... se sitä mitä luulin pecan-pähkinä jäätelöksi,se on sairaan ihanaa! :P
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja Miik »

eepu4 kirjoitti:
Miik kirjoitti:Jäätelöistä vielä.. Ja Lidlistä puhuttaessa...

Sen firman saksanpähkinäjäätelö on aivan ihanaa.

Onko ... se sitä mitä luulin pecan-pähkinä jäätelöksi,se on sairaan ihanaa! :P
Varmaankin on! Mukaan on sotkettu vaahterasiirappiakin. Ja tosiaan kun ei hinta päätä huimaa. Köyhän miehen Mövenpickiä... 8)

Ja perussuklaakin sopii joihinkin päiviin kuin nappi otsaan.. Kun siinä on niitä ihania suklaamuruja seassa.. :oops:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
Chris
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1030
Liittynyt: 24 Maalis 2004, 00:09
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja Chris »

Loistavaa Jónsì ja Miik...! Nyt avasitte keskustelun meikäläisen suosikkiaiheesta, nimittäin Lidlistä...ja suklaasta + jäätelöstä! Fabriziokin varmaan ilahtuu...! :wink: Eli on siis pienen mainostuokion aika: ensinnäkin Lidlin tummat suklaalevyt. Madagaskar - tumma kermasuklaa, valmistettu 46 % Sambirano-kaakaosta; Amazonas - tumma suklaa, valmistettu 60 % Amelonado-kaakaosta ja Ecuador - tumma suklaa, valmistettu 70 % Arriba-aromikaakaosta...! Kaikki ovat syntisen hyviä ja hei...viimeisimmät tutkimustulokset osoittavat että varsinkin tumma suklaa on terveydelle hyväksi...! :wink: Lisää mahtavia Lidl-suklaita: Noisette Truffles - tummasuklaa tryffelipraliinit sekä Knusper Krokant - maitosuklaa krokanttipraliinit...! Sokerina pohjalla sitten meikäläisen ennenkin kehumat Gran Gala Truffles Supérieurs - neljä tryffelisorttia: rommitryffeli, voitryffeli, mokkatryffeli sekä samppanjatryffeli...mmm...todelliselle herkuttelijalle...! :D

Ja Lidlin jäätelöt sitten - useimmat ovat aivan mahtavia ja tosi halpoja. Kävin viimeeksi muutama päivä sitten Lidlissä ja silloin oli litran gourmet kermajäätelöt tarjouksella 1,39 euroa...! Suosikkimakujani ovat marjainen ja raikas mansikka, tosi suklainen suklaa ja hienostunut cappuccino...! Suosittelen lämpimästi - eikä maksa paljoa...!!!

:smilie_colors1:

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Ja hän ei "muka" ole Lid´lissä töissä :---w: :lol:

Ihanan täsmällistä.



P.S. tuohon 100metrin päähän rakennetaan Lid´l kevään ja kesän kuluessa,kiloja alkaa kasaantua jäätelöstä ja suklaasta.
Pitäisiköhän hommata itelle porttikielto :?
(taitaa olla Oulun ensimmäinen Lid´l,naapuri kempele on lähin)
Viimeksi muokannut eepu4, 18 Tammi 2005, 21:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Täällä yritetään keskustella hienoista ja maistuvista italialaisista jäätelöistä ja sitten te tulette taas tunkemaan sen Lidlinne kuvioihin. :roll: :twisted:

:wink:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Chris
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1030
Liittynyt: 24 Maalis 2004, 00:09
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja Chris »

eepu4 kirjoitti:Ja hän ei "muka" ole Lid´lissä töissä :---w: :lol:

Ihanan täsmällistä.



P.S. tuohon 100metrin päähän rakennetaan Lid´l kevään ja kesän kuluessa,kiloja alkaa kasaantua jäätelöstä ja suklaasta.
Pitäisiköhän hommata itelle porttikielto :?
(taitaa olla Oulun ensimmäinen Lid´l,naapuri kempele on lähin)
Juu...en ole...enkä edes mainosalalla, usko pois...! :lol: laughing-smiley-014: :lol:

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Laitoinpa nyt sitten ihan jäätelötiskin pystyyn, kun alkoi tuo rippituoli tulla tahmeaksi tippuneista jäätelöpisaroista... Kertokaas joko Suomessa myydään sitä kaikkien jäätelöiden eliittiä eli Häagen-Dazsia? Taitaa olla Ameriikasta kotoisin, mutta ainakin ruottiksikin siinä paketissa ne tiedot on.. Ei olis kyllä pitänyt taas alkaa tätä juttua, kohta oon taas lähikaupassa tuhoamassa dieettiäni... :shock:
Hello Hi!

Avatar
Chris
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1030
Liittynyt: 24 Maalis 2004, 00:09
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja Chris »

Mitä...häh...dieetti...mikä se on...? :P Joo...kyllä Häagen-Dazsia on saanut aiemmin ainakin Turun Stockalta - muistan vielä elävästi ne herkutteluhetket...turhan pieniä paketteja ne kyllä muistini mukaan olivat...! :lol: Tästä on aikaa noin kymmenisen vuotta...! :shock: En kyllä ymmärrä miksei kyseistä ihanuutta enää mistään saa - taisi kyllä olla varsin hintava tuote...!

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Mä voin tarjota teille kierroksen Häagen-Dazsia...

Kuva

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Chris
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1030
Liittynyt: 24 Maalis 2004, 00:09
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja Chris »

Voi kiitos Soppis...sitä mä kaipasinkin...! :lol: :lol: :lol:

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Lidlin Schogetten-suklaapalat, kaikki muut paitsi Cappuchino... Niitä on aina pakko ahmia kaksi levyä kerrallaan. Mansikka-jugurtti... love-smiley-016: Ja kun se on niin halpaakin. Ja ne pähkinäsuklaat, joissa on se kurre siinä vihreässä paketissa. Melkein tummaa suklaata ja hasselpähkinöitä...

Ja lidlin suklaamuffinssit. Ne on niin täyttäviä ja ihanan pehmeitä (mutteivät raikasta, eivätkä uutta nicotinell-purukumia, joka maistuu nikotiinipurukumilta) Ja pienet suklaahiput siellä... Oih... Mihin seksiä tarvitaan?

Lidlin jäätelöistä on pakko mainita sellaiset sorbettijäätelöt, päällä keltaista "mehujäätä" ja sisällä oikeaa KERMAjäätelöä. Niitä ahmitaan koko pakkaus kerralla, vaikka ovatkin vähän kylmiä. (logiikan riemuvoitto)

Nyt tuli kiire lidliin.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Chris
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1030
Liittynyt: 24 Maalis 2004, 00:09
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja Chris »

Jónsì kirjoitti:Lidlin Schogetten-suklaapalat, kaikki muut paitsi Cappuchino... Niitä on aina pakko ahmia kaksi levyä kerrallaan. Mansikka-jugurtti... love-smiley-016: Ja kun se on niin halpaakin. Ja ne pähkinäsuklaat, joissa on se kurre siinä vihreässä paketissa. Melkein tummaa suklaata ja hasselpähkinöitä...

Aivan...mansikkajogurttitäytesuklaa on tosi hyvää...! :wink:

Ja lidlin suklaamuffinssit. Ne on niin täyttäviä ja ihanan pehmeitä (mutteivät raikasta, eivätkä uutta nicotinell-purukumia, joka maistuu nikotiinipurukumilta) Ja pienet suklaahiput siellä... Oih... Mihin seksiä tarvitaan?

Seksiä tarv...eh...jos mä jättäisin kommentoimatta tähän...! :lol: :lol: :lol:

Lidlin jäätelöistä on pakko mainita sellaiset sorbettijäätelöt, päällä keltaista "mehujäätä" ja sisällä oikeaa KERMAjäätelöä. Niitä ahmitaan koko pakkaus kerralla, vaikka ovatkin vähän kylmiä. (logiikan riemuvoitto)

Nyt tuli kiire lidliin.
Sun täytyy kyllä valitettavasti odottaa vielä miltei yhdeksän tuntia, Jónsì...! :wink:

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Jäätelöbaari suklaalisukkein

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Kyllä te ootte kans paholaisia, tulihan tuollainen Bailey's pönttö mukaan tuosta kaupasta, joka on onneksi (?) koko yön auki...

Kuva

Kallistahan se on, melkein tuplasti litran Carte D'orin hinta puolesta litrasta.. :roll:
Hello Hi!

Vastaa Viestiin