Schlager på lager

Ei-vuosikohtaisen viisukeskustelun arkisto.
Lukittu
Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Kas, miksi kukaan ei ole viitsinyt raportoida parhaita paloja viime päivinä jo olleista Schlager på lager -nauhoituksista? Minun ei pitänyt ehtiä mihinkään nauhoituksiin laisinkaan, mutta ihan ex tempore huomasin, että taitaisinkin tänään ehtiä! Tänään iltanauhoituksissa meni purkkiin jakso, jossa kilpailivat Geir Sinikka Sokan kanssa ja Susann Sontag Kurre Westerlundin kanssa. Artistina oli Bobbysocks yhdessä ja Elisabeth Andreassen erikseenkin. Kivaa oli, tietysti. Missasin päivänauhoituksen, jolloin olisi ollut tarjolla Anja Niskasta.

Studiossa oli hupaisaa, kun Geir ja Bobbysocksit olivat ennestään tuttuja keskenään ja kaikenlaiset Norja-vitsit lentelivät. Ihania lämminhenkisiä mammoja oli tullut Bobbysockseista. Etenkin Elisabeth otti yleisön koko ajan tosi hyvin huomioon. Studio-orkesterissa näkyi olevan mm. W-tyylistä ja Giant Robotista tuttu Zarkus Poussa.

Nauhoitusten jälkeen pojat kävivät pyytämässä Susannilta jo aiemmin päivällä kyselemiään sinkkuja, mutta kaikki oli jo jaettu :cry: Yhden seurueestamme kadotimme minä ja julkkis -fotoja metsästämään YLE:n käytäville, mutta muutaman muun kanssa pidimme vielä pienimuotoisen Viisukuppilatapaamisen bussissa 23 kaupunkiin päin.

Ihmettelen vaan, millä ilveellä toinen katsomonpuolikas oli saatu täyteen n. 10-13 -vuotiaita katsojia. Iskelmävisailu ei välttämättä ole kovin hip ja hop esiteinien keskuudessa! Keräsivätköhän ne rahaa johonkin leirikouluun siellä istumalla (joidenkin ohjelmien yleisössä istumisesta saa suurempi ryhmä ihan jonkinmoisen pikku rahapalkkion), vai oliko niiden kuitattava kymmenen istumatonta jälkkärituntia yhdellä Schlager på Lager -sessiolla? Arvoitus.

Kertokaas nyt muutkin vaikutelmia ja mainitsemisen arvoisia sattumuksia kulissien takaa. Ei spoilata itse visailujen kulkua, jos joku haluaa säilyttää jännityksen, mutta muuten olisi kiva kuulla muiden nauhoitusten mieleen jääneistä "kohokohdista", kun yksi ja toinen on sivulauseessa Kuppilan eri viesteissä maininnut nauhoituksissa käyneensä! Kertokee?!
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

No, muutaman kerran on tullut tähän asti käytyä istuskelemassa yleisössä. Tänään illalla oli kyllä ehdottomasti hulvattomin jakso (no, lähes ainoa, joka nauratti vähän enemmän:)). Ja lähinnä Sinikka Sokan ja Geirin ansiosta. Ja Bobbysocks oli tietysti aivan mainio!

Susannin kanssa vaihtelin muutaman smalltalk-sanasen sitten astellessamme yhdessä parkkipaikalle nimmarin vonkauksen jälkeen. Valitettavasti tiemme kävivät kuiteskin eri autoihin :cry: .

Viime viikolla tuli bongailtua niin Anja Niskasta (mainio mimmi) ja Meiju Suvasta kuin Johnny Logania ja Svenneä & Lottaakin (mielenkiintoisia tuttavuuksia...)

Kerta kerralta vertyy meikäläisenkin ruåtsin kieli paremmaksi ja paremmaksi ja ohjelmassa alkaa jo pikku hiljaa pysymään kärryillä :lol: .

Bändi mainio ja laulajatytöistä iso plussa. Ja Benny Thörnrooskin vaikuttaa kovin mukavalta studioisännältä. Ja mehu ja pullakin on ihan jees.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Jaah, noihin ei ole paljoa lisättävää. Nyt ei sentään ollut yhtä kuuma studio kuin viime viikolla.

Marjukan mainitsemista teineistä naureskelimme, että monikohan noista oli edes syntynyt, kun Bobbysocks voitti...? Tuskin kukaan... Joku tyttöseurue alapuolellamme loi murhaavia katseita meihin, kun tiesimme vastaukset melkein kaikkiin kysymyksiin... (Ja, nauroimme enemmän ja vähemmän vahingoniloisina, kun he mokasivat jonkun piece of cake-kysymyksen.) :lol: Bettanin sooloesitys kuulosti upealta, sen kai voinee lisätä, mutta säilyköön salaisuutena, mitä hän lauloi...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Olitko sä Katten tänään (<--eilen) siellä, siis tiistai-iltana? Pöh-höh, poijaat eivät vinkanneet mulle kuka sä olit, saati esitelleet, vaikka varmaankin jotkut tiesivät. :( No, säilyipä anonymiteetti... 8)
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Mutta miten voi ihmisolento olla tietämättä Ressun taikka Irwinin siviilinimeä? :shock: :wink: 8)
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Enminäkääntiedäressunsiviilinimeä... :oops:
Hello Hi!

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Haluatko kuulla? Ei sen ehkä niin väliäkään... :wink:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Taidan tulla toimeen lopunkin elämääni ilman tuota tietoa... :shock:
Hello Hi!

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Spoilaan kuitenkin: Esa Mäkelä.

Mutta kertokaa muutkin nauhoitusten parhaita...
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Marjukka kirjoitti:Olitko sä Katten tänään (<--eilen) siellä, siis tiistai-iltana? Pöh-höh, poijaat eivät vinkanneet mulle kuka sä olit, saati esitelleet, vaikka varmaankin jotkut tiesivät. :( No, säilyipä anonymiteetti... 8)
Jep. :) Se voinee johtua yhteisen tuttavamme huonoista käytöstavoista tai tahattomasta mokasta. No, eiköhän tässä törmäillä, onhan meillä yhteisiä tuttuja tiettävästi näissä piireissä enemmänkin. Jos en väärin ole käsittänyt, niin taisimme istua samalla puolellakin. Te tosin olitte aika edessä...

Saatettiin jopa tulla samalla bussilla kaupungin suuntaan...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Juu, kyllä ne ryhmät saa siitä jotain rahaa tileilleen. Taisivat nekin teinit olla "kärsimässä" tuon nauhoituksen jonkin leirikoulun hyväksi.

Meitin nauhoituksessa viime viikolla oli kisaamassa Janina Frostell ja Danny vastaan Anna Stenlund ja .....ja.....no niin.....sen vanhemman herrasmiehen nimi sit jo tipahti mielestä kuin vesi kieleltä kun näkee kermahillovohvelin. No, se oli yks niistä Four Catseista, kohta joku sen teille kertoo.

Annan kanssa jutskasin skaban jälkeen. Oikein mukava pimatsu ja varsin simpsakka. Danny oli sellainen tekonaurattaja, yritti veistellä vitsiä joka asiasta. On se aikas setä jo joo .... ja ne enkelit siinä taustalla oli niin jokainen eri muotista että hooh..... Naurussa riitti pitelemistä..... :oops: . Janina oli oikein söötti. Mutta mun mielestä paras kaikista on edelleen THOMAS LUNDIN! :lol: Son niin IHANA!

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Naali »

Nadi kirjoitti: Mutta mun mielestä paras kaikista on edelleen THOMAS LUNDIN! :lol: Son niin IHANA!
Ihmettelinkin jo, kun kukaan ei sano halaistua sanaa Thomasista. Ajattelin jo, että juontajana onkin ollut tuuraaja :shock: Olisinpa itsekin päässyt noita nauhotuksia seuraamaan, mutta onneksi ne tulee telkasta pian. Ikävä kyllä ohjelma tulee päällekäin sekä Sinkkuelämän että poikaystävän seuraaman 24:n kanssa.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Nadi »

No meidän nauhoitukset ainakin tulee vasta marraskuussa.....

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Naali »

Nadi kirjoitti:No meidän nauhoitukset ainakin tulee vasta marraskuussa.....
Mitääh? Taidanpa olla taas ihan pihalla. Luulin, että tätä herkkua saataisiin piankin. :?:

Edit: Siis olikos tuohon tulossa jotain erikoisjaksoja loppuvuodesta vai onko nuo ihan oikeita visailuja?
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Nadi kirjoitti:No meidän nauhoitukset ainakin tulee vasta marraskuussa.....
Eikös nämä kaikki jaksot tule maalis-huhtikuussa ulos. Lukuunottamatta tietysti sitä viimeistä jouluspesiaalia, joka lähetetään 28.12.? Ensimmäisen ohjelman lähetysaika taisi olla 16.3.. Vai väärinkö muistan?

Ettei se Nadi ole vaan sekoittanut mars- ja marraskuukausia? :wink:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Kyllä SpL:n sivuilta saa sen käsityksen, että kauden suuri finaali käydään 11.5., eli kevätkauden ajan näitä jaksoja tulee. Ja esim. kilpailijoiden kohdalla luetellaan, minä päivinä heidän lähetyksiään tulee ulos, ja kyllä siellä maalis- ja huhtikuuta näyttäis olevan.
http://www.yle.fi/fst/schlager/rosa.php.

Toisaalta Helsingissä on niin tottunut puolikieliseen mycket kiva -svenskaan, että helposti saattaa kuulla juontajan sanovan "mars-kuu". :)

Ja nyt kun olet linjoilla Jvvv, niin kerrohan millaista oli tänään? Hirveää ryysöilyä Veijari-klubilaisten kanssa, vai mahduitteko studioon sovulla?
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Marjukka kirjoitti:Ja nyt kun olet linjoilla Jvvv, niin kerrohan millaista oli tänään? Hirveää ryysöilyä Veijari-klubilaisten kanssa, vai mahduitteko studioon sovulla?
No, itse asiassa puolet katsomoista oli tyhjänä... :shock: Kaikki änkeytyneenä tietysti siihen lavanpuoleiseen rakennelmaan. Olinkin koko kuvauksen ajan toinen käsi kaiteen raosta ulkona :)

Illalla saattaa tulla vissiin sitten aika täyttä. Silloin on kai odotettavissa se varsinainen ryntäys (vaikka alunperin luulin, että se oli tämä eka, joka oli buukattu täyteen).

T2TT:n Jari veti taustanauhan kanssa läpi ilman mitään taustakoreografioita. Fanilaiset piiritti Jaria niin pitkään keskuudessaan, ettei kuppilan porukalle ehditty saamaan suunvuoroa. Ja sitten Jarin pitikin jo hiipiä radiohaastatteluun. :? Toivottavasti illalla käy parempi tuuri.

Itse ehdin kuitenkin jutustelemaan tovin Kurren ja Sinikan kanssa. Ja tietenkin otatimme loistavat "Viisukuppila i Schlager på lager"-kuvat kisailupöydissä. Rosa laget: Juhkis & Roope, Lila laget: Fly7 & Jvvv. 8)
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Roopelta tuli viestiä: Ami lauloi Fantasiaa suomeksi, ruotsiksi, enkuksi ja japaniksi! :shock: Jari oli kertonut esikasteluvideon olevan kooste karsinnoista... voi ei... miksi... :cry:
Hello Hi!

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

JuhaUK kirjoitti::shock: Jari oli kertonut esikasteluvideon olevan kooste karsinnoista... voi ei... miksi... :cry:
EsikaSTelu tosiaankin... pelkään pahoin, että kunnon videota, niin kuin sentään Jasminellakin oli, ei saada ennen kuin minä pääsen sitä vaatimaan...
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

JuhaUK kirjoitti:Jari oli kertonut esikasteluvideon olevan kooste karsinnoista... voi ei... miksi... :cry:
:Eyecrazy:
MÄ TIESIN!!!!! SIIS MÄ TIESIN! TIESIN! TIESIN! TIESIN!!!!!!!!!!
PRKL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eikun siis mummot kehiin ja bileet pystyyn! ARGH!!!!!!!!!!!!!!! :x
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JUHKIS
Kapakkalaulaja
Kapakkalaulaja
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Ihana päivä!
En oo oikeestaan koskaan ollu semmonen "fanittaja" tyyppi, mutta nyt kai sitte oon. Tuli poseraattua valokuvissa kolmen viisuedustajamme kanssa ja vielä super mukavan Meiju Suvaksen kans.

Jarin kans jutskailtiin ja täytyy sanoo että on erittäin mukava herra. Lupas tulla täällä viisukuppilassakin käväseen. :P
Kovasti Jari kaipaa Istanbuliin suurta kannustaja joukkoo... Muuten ei kuulema voittoo tuu. :wink:
Paljastui että Jarikin on hyvin seurannut mitä muista maista on viisuihin tulossa. Kertoi meille oman suosikkinsa. :wink:
Kunnon show on luvassa ja sähkökitaraakin saattaa tangossamme kuulua.

Nyt mua himottais ihan sikana Turkin matka. Ai ku niillä Aikulaisilla tulee olemaan Jartsan kans hauskaa. :P :lol:

Avatar
Sagapo
Tarjoilija
Tarjoilija
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Vau, tähdensitkö tarkan osoitteen hänen mieleensä? Kysyitkö esikatseluvideosta? Entä oliko Jari tietoinen Ruotsin Tango tangosta? (Luulen että Jari on, sillä eikös hän tykkää katsella Ruotsin viisuilujakin.)
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
JUHKIS
Kapakkalaulaja
Kapakkalaulaja
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Juuh... Jarille kirjoitettiin palstan osoite talteen Tampereella otetun valokuvan taakse. :)
Esikasteluvideo tulee siitä samasta live matskusta uudelleen leikattuna.
Lauleskelikin Jari jossain välissä Ruotsin tangon kertsii ja on kuulema menossa Melodien finaaliin.

Avatar
Sagapo
Tarjoilija
Tarjoilija
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Kiitoksia tiedosta. Varsinkin tuo oli hyvä uutinen, että se Antsa/mummo-versio ei ole lopullinen esikatseluvideo, vaan sellainen leikellään vielä uudestaan. Olisihan toki ihan oikea musavideokin voitu tehdä, mutta ei voi mitään. Pelkään vain, että paljastamme kaikki liveshow'n temput eurooppalaisille turhan aikaisin. Voihan olla, että Jari ryhmineen on keksinyt Istanbuliin jotain vallan uutta.

Mutta nyt olemme eksyneet aiheesta, täällähän keskustellaan Schlager på lagerista!
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

En ole kovin innostunut sähkökitarasta T2TT:n taustalla :? Mieluummin vähän enemmän Alcazarin suuntaan saisivat sovittaa, eikä mitään tilutuskitaraa taustalle. ÄÄH! No mutta, kuulostaapa että teillä oli aika mukava ilta tänään...Ja Meijukin oli paikalla vielä kertaalleen!
Eikö sitä Jarin suosikkiviisua saa paljastaa? Vai onko se niinku teidän välinen oma salaisuus :wink:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Sagapo
Tarjoilija
Tarjoilija
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

No nyt kun ollaan jo eksytty keskustelun raiteilta, niin voisinpa todeta, että on aivan tosi mahtava juttu, että edustajamme on vihdoin itsekin todella kiinnostunut Euroviisuista. Sen ansiosta voiton todella soi hänelle.
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
JUHKIS
Kapakkalaulaja
Kapakkalaulaja
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Joku muu tänään olleista saa kertoa millä musatermeillä Jartsa kertoi biisiä uudistettavan. Mie en muista enää mitään. :oops:

Meijun siis kohtasin jo eilen. Ami hurmasi tänään samoin kuin Marion Rung.
Sinikka Sokka jatkoi eilistä linjaa, eli hauskaa piisas. :P

Avatar
TOMItu
Keittiömestari
Keittiömestari
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Siis teillä on ollut aivan mielettömän upeaa! Ihanat Sinikka Sokat ja Amit ja kaikkee! Jee... ihan tässä ei malttas enää oottaa Schlagereita laisinkaan!

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Roope »

Bandoneonia ja muita efektejä Jari kertoi TT2T:n taustalle lisätyn ja yksi uusi tahti oli muistaakseni se musiikkitermi :oops:. Mä kerroin Jarille myös sen mun idean Jorma Uotisen ja Helena Lindgrenin piru-enkeli-tanssista sekä Jarkko Valteen ja Osku Heiskasen tangoilusta, myös Meiju sopisi hyvin taustalle laulamaan hallelujaa nunnakaavussa :shock: . Jarin suosikkibiisistä täytyy todeta, että harvinaisen hyvä maku 8)

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Hei tää on helppoo arvata! Jari on tietty sortunut Ramonin latinocharmiin! Ilmiselvä juttu! 8)
Hello Hi!

Lukittu