TB-metakeskustelu

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.
Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

TB-metakeskustelu

Viesti Kirjoittaja minnie »

Timoteus kirjoitti:
minnie kirjoitti:Tää ei sinänsä kuuluis mulle, vaan ylläpidolle
Sinäpä sen sanoit. Jos jotakin ylläpidon huomioon tuotavaa on, oikea tapa toimia on luonnollisesti ilmoittaa siitä ylläpidolle. Oikeita väyliä tähän ovat esimerkiksi yksityisviestit tai jokaisen viestin yläreunasta löytyvä huutomerkkinappi. Väärä tapa toimia on huomauttaa aiheesta kyseisessä ketjussa ja lisätä siten ketjun sisältämän off-topicin ja riidanhaaston määrää. Jos asiasta on jotakin jatkometakeskusteltavaa, keskusteltakoon vaikka Tekniikka-puolella. Pysyttäköön tässä ketjussa otsikon mukaisessa aiheessa, kiitos.
Tekniikka-puolella? :mitvit:

Anteeksi "väärätapani", mutta olet eilen ollut tässä topicissa mukana seuraamassa keskustelua, etkä ole puuttunut kuitenkaan keskustelun kulkuun lähinnä JuhaUK:n osalta...?...siksi sitä ihmettelin tänne ihan julkikeskusteluun, enkä pitänyt sitä tarpeellisena ilmoittaa yksärin/huutomerkkinapin kautta, jota en ole vielä oppinut käyttämään. Mutta hyvä pitää mielessä tulevaisuutta nähden! :peukku: Nyt me kaikki keskustelijat tiedämme tämän.

Itse asiassa, offtopicin ja riidanhaaston määrän lisääminen ei ollut edes mielessä kun kyseisiä kommentteja lainasin, joihin otin kantaa..lainaukset toivat vain hyvin esille sen mihin olisi jo pitänyt puuttua, mutta en ollut paikalla noiden kommenttien kirjoittamisen aikana, mutta Timoteus, sinä olit. :joojoo:

Vastasin tähän tänne, koska mielestäni tämä liittyy enemmän Teräsbetoni-aiheeseen, kun Tekniikkaan, vai mitä.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Se siitä.

Weewa: Samaa mieltä oon Hannan biisistä, ja todellakin Lovex oli koukuttavampi, koukutti mutkin silloin. :joojoo:
Nyt saman koukutuksen on tehnyt Teräsbetoni meikäläiselle, kumpikin, niin TB kuin Lovex ihan uusia musiikillisia kokemuksia suonut mulle, en oo aiemmin kumpaakaan digannut, mutta viisujen kautta se diggaaminen on syntynyt. :tapu:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30485
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: TB-metakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Jouduin siirtämään koko viestisi tänne, koska puolikkaita viestejä ei voi siirtää. Voit luonnollisesti postata ketjun aiheen mukaisen viestisi loppuosan Teräsbetoni-ketjuun uudestaan.
minnie kirjoitti:Tekniikka-puolella? :mitvit:
Täällä metakeskustelu on mahdollista. Asiaketjuissa se on off-topicia ja jos off-topicista huomauttaa postaamalla ketjuun lisää off-topicia, ei se ainakaan tilannetta auta. Hyvällä tuurilla metakeskustelu kaappaa koko ketjun, jos joku katsoo aiheelliseksi kommentoida off-topicin määrää käsittelevää off-topic-viestiä.
minnie kirjoitti:Anteeksi "väärätapani", mutta olet eilen ollut tässä topicissa mukana seuraamassa keskustelua, etkä ole puuttunut kuitenkaan keskustelun kulkuun lähinnä JuhaUK:n osalta...?
En puuttunut siihen, koska en nähnyt mitään syytä puuttua siihen.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja minnie »

rosetta kirjoitti:
minnie kirjoitti:Kuppilan etusivulle on tehty juttu Teräsbetonista! :uujee: Pieni otanta sieltä: "bakulus lupaa Suomelle täysiä pisteitä Azerbaidzhanista", :tapu: bakulus on kommentoinut TB:tä Youtubessa.

Azerit! JEE! :tuuletus: Ymmärtävät hyvän päälle. :joojoo:
Ehh, yksi ihminen nyt ei oikein voi luvata koko maan äänistä yhtään mitään (niin mukavaa kuin se olisikin)... ;)
:rofl: Et voi olla tosissas...joo, se siitä. Ihan varmasti voi yksi ihminen luvata koko maan äänet vain ja ainoastaan Suomelle, varmasti voi. :joojoo:


(Varmuuden vuoksi tää hymppis: :heh:, jottei olis mitään epäselvää noiden kirjoitusteni luonteesta) :peukku:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja rosetta »

minnie kirjoitti:
rosetta kirjoitti: Ehh, yksi ihminen nyt ei oikein voi luvata koko maan äänistä yhtään mitään (niin mukavaa kuin se olisikin)... ;)
:rofl: Et voi olla tosissas...joo, se siitä. Ihan varmasti voi yksi ihminen luvata koko maan äänet vain ja ainoastaan Suomelle, varmasti voi. :joojoo:

(Varmuuden vuoksi tää hymppis: :heh:, jottei olis mitään epäselvää noiden kirjoitusteni luonteesta) :peukku:
No sellainen vaikutelma tuosta jutustasi kyllä vain tuli, noine tuuletuksineen kaikkineen... ;) Jos mukana olisi ollut vaikka tämä: :heh:, niin asia olisi ollut hiukka selvempi...

(Kyllä täältä on paljon älyttömämpiä juttujakin saanut lukea kuin että joku tosissaan ajattelisi noin, ja vielä ihan tosissaan sanottuna... Mistä sitä voi koskaan tietää, netissä kun ei äänensävyistä ym. tiedä. Ei minusta ole kauhean kivaa irvailla että etkö ymmärrä ivaa, jos itse kirjoittanut niin että sen voi ymmärtää monella tapaa... Mutta se siitä.)

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja minnie »

rosetta kirjoitti:
minnie kirjoitti: :rofl: Et voi olla tosissas...joo, se siitä. Ihan varmasti voi yksi ihminen luvata koko maan äänet vain ja ainoastaan Suomelle, varmasti voi. :joojoo:

(Varmuuden vuoksi tää hymppis: :heh:, jottei olis mitään epäselvää noiden kirjoitusteni luonteesta) :peukku:
No sellainen vaikutelma tuosta jutustasi kyllä vain tuli, noine tuuletuksineen kaikkineen... ;) Jos mukana olisi ollut vaikka tämä: :heh:, niin asia olisi ollut hiukka selvempi...

(Kyllä täältä on paljon älyttömämpiä juttujakin saanut lukea kuin että joku tosissaan ajattelisi noin, ja vielä ihan tosissaan sanottuna... Mistä sitä voi koskaan tietää, netissä kun ei äänensävyistä ym. tiedä. Ei minusta ole kauhean kivaa irvailla että etkö ymmärrä ivaa, jos itse kirjoittanut niin että sen voi ymmärtää monella tapaa... Mutta se siitä.)
Et voi olla taaskaan tosissas! :rofl: Herranjestas sentään, missä olen sulle vastannut tyyliin "etkö ymmärrä ivaa" ja toisekseen miksi väität mun edes kirjoittaneen yllä olleissa (lainatuissa) kirjoituksissani ivallisesti -ei tuo tuuletus: Azerit! JEE! :tuuletus: ole todellakaan ivaa...huhhuh...*ei ymmärrä ei :roll: *

Jos nyt ylipäätänsä edes luet mun viestejäni (muualtakin kuin tästä ketjusta), niin varmasti kirjoitustyylini on sulle silloin selvä. :joojoo: :peukku: Ja kaikki jotka mun juttuja -jaksaa :heh: - lukea, on kyllä myös huomannut mun Azer-hehkutukseni Azerbaidzhan-ketjussa, jossa oon tuulettanu sen maan viisuvalintaa 2008. :joojoo: :tapu: Ymmärtävät hyvän päälle, kuten jo totesinkin...JEE!



huh hah raskasta... :surrur:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30485
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

minnie kirjoitti:Herranjestas sentään, missä olen sulle vastannut tyyliin "etkö ymmärrä ivaa"
Miten olisi alla lainatussa kohdassa? :mitvit:
minnie kirjoitti: :rofl: Et voi olla tosissas...joo, se siitä.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja minnie »

Timoteus kirjoitti:
minnie kirjoitti:Herranjestas sentään, missä olen sulle vastannut tyyliin "etkö ymmärrä ivaa"
Miten olisi alla lainatussa kohdassa? :mitvit:
minnie kirjoitti: :rofl: Et voi olla tosissas...joo, se siitä.
:mitvit: Siis mitä?? :rofl: :draamaa:

Jottei tää menis nyt jo modenkin osalta ihan OT:ksi (ja meta-keskusteluksi :heh: ), niin haluaisin vaan todeta uudemman kerran sen minkä olen jo todennutkin :heh: , eli:

-Azerit! :tuuletus: JEE! Sieltä tulee oletettavasti kannatusta Suomelle, jopa täysien pisteiden verran! :tapu: MAHTAVAA!

Azerit on ihanii, niil on hyvä viisubiisi tänä vuonna, mut niin on meilläkin! :ihana:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Timoteus kirjoitti:
minnie kirjoitti:Herranjestas sentään, missä olen sulle vastannut tyyliin "etkö ymmärrä ivaa"
Miten olisi alla lainatussa kohdassa? :mitvit:
minnie kirjoitti: :rofl: Et voi olla tosissas...joo, se siitä.
Juuri näin (kiitos Timoteus ;)). Paitsi että "ivan" sijasta olisi varmaan ollut parempi sanoa "ironia", siis tuossa aiemmassa viestissäni.

Ei millään pahalla, mutta et oikein taida itsekään enää pysyä kärryillä omista jutuistasi, Minnie, mitä olet sanonut ja mitä et... ;)

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja minnie »

Kyllä se taitaa nyt olla joku muu kun ei pysy kärryillä...mitä kommenteista voi päätellä. ;)
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja rosetta »

minnie kirjoitti:Kyllä se taitaa nyt olla joku muu kun ei pysy kärryillä...mitä kommenteista voi päätellä. ;)
:mitvit: Tuo(kaan) nyt ei ollut kovin mukavasti sanottu... Kyllähän nuo sun viestit tuossa yllä aika sekavilta vaikuttaa, jos luet ne läpi... Mutta jospa unohdetaan koko juttu, eihän tästä näköjään mitään selkoa tule ;)

Juu, ja Azereilla on hyvä maku, ainakin oman edustajansa suhteen, äänestyksen suhteen jää nähtäväksi... ;)

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja minnie »

rosetta kirjoitti:
minnie kirjoitti:Kyllä se taitaa nyt olla joku muu kun ei pysy kärryillä...mitä kommenteista voi päätellä. ;)
:mitvit: Tuo(kaan) nyt ei ollut kovin mukavasti sanottu... Kyllähän nuo sun viestit tuossa yllä aika sekavilta vaikuttaa, jos luet ne läpi... Mutta jospa unohdetaan koko juttu, eihän tästä näköjään mitään selkoa tule ;)
rosetta kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta et oikein taida itsekään enää pysyä kärryillä omista jutuistasi, Minnie, mitä olet sanonut ja mitä et... ;)
Ja tuoko sitten oli vai.

Oon kyll jo huomannut, että jotkut jutut tuntuu sulle olevan sekavaa. ;) Oli miten oli, that`s not my problem. :heh:

Azerit! :tuuletus: JEE! Sieltä ollaan luvattu Suomelle täydet pinnat! :joojoo: :tapu: Maltan tuskin odottaa viisujen alkamista! :draamaa: Tulta ja siipiä samana päivänä! :draamaa: :kuolaus:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja wigwam »

kais(t)a kirjoitti:Ja puhutaanpa taas Teräsbetonista eikä siitä kuka on kenekin mielestä sekava. Kahdenväliset kinat kun jokainen (=yleisesti ottaen kaikki) voi hoitaa esim. yksäreillä ettei kaikkien tarvitse niitä lukea. /ve
Missä minnie ratsastaa
Siellä modejen punakynä kirjoittaa...

:heh: :hiips:

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja minnie »

wigwam kirjoitti:
kais(t)a kirjoitti:Ja puhutaanpa taas Teräsbetonista eikä siitä kuka on kenekin mielestä sekava. Kahdenväliset kinat kun jokainen (=yleisesti ottaen kaikki) voi hoitaa esim. yksäreillä ettei kaikkien tarvitse niitä lukea. /ve
Missä minnie ratsastaa
Siellä modejen punakynä kirjoittaa...

:heh: :hiips:
:rofl:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja minnie »

rosetta kirjoitti:
minnie kirjoitti:Oon kyll jo huomannut, että jotkut jutut tuntuu sulle olevan sekavaa. ;) Oli miten oli, that`s not my problem. :heh:
:roll: :roll: Samoin (ja huomattavasti suuremmalla syyllä...)

(Ja anteeksi, Kaista, tarkoitukseni oli lopettaa tuo "kina" tykkänään tuohon edelliseen viestiini, kuten huomaat, mutta minnie se vain halusi jatkaa... Nyt loppuu minun osaltani (ignoroin tästä lähtien tuollaiset) ;))
:loppu:
:termari:

Metakeskustelu on tekniikka puolella, sen on sinne avannut Timoteus ystävällisesti. :joojoo: :peukku: Joten pura sinne. :niinpa:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja minnie »

Timoteus lainasi tätä kohtaa tuosta ensimmäisestä kysymyksiä herättäneestä viestistäni :heh: , osoittaakseen sen olevan ivallinen Rosetan puolesta.
Timoteus kirjoitti:
minnie kirjoitti:Herranjestas sentään, missä olen sulle vastannut tyyliin "etkö ymmärrä ivaa"
Miten olisi alla lainatussa kohdassa? :mitvit:
minnie kirjoitti: :rofl: Et voi olla tosissas...joo, se siitä.
Timoteukselle ja Rosetalle selvennyksenä: Kyseessä ei ollut iva, (eikä ironia :rofl: ), vaan puhdas nauraminen hauskalle Rosetan kommentille mun "Azer -heittooni".
Understood?
Fine. :peukku:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja minnie »

Hienoa, vihdoinkin on suljettu se eka TB -ketju. Kyl kesti.

Siihen ketjuun on varmaan tehty Viisukuppilan enkka sivumäärässä ja niiden muodostumisen nopeudessa, Viisupuolella eli yleisellä puolella.

Teräsbetoni ketju on aloitettu:
Kirjoittaja Roope päivämäärä 15 Marras 2007, 15:57 sivuja kertyi: 46

:tapu:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja minnie »

minnie kirjoitti:Hienoa, vihdoinkin on suljettu se eka TB -ketju. Kyl kesti.

Siihen ketjuun on varmaan tehty Viisukuppilan enkka sivumäärässä ja niiden muodostumisen nopeudessa, Viisupuolella eli yleisellä puolella.

Teräsbetoni ketju on aloitettu:
Kirjoittaja Roope päivämäärä 15 Marras 2007, 15:57 sivuja kertyi: 46

:tapu:
Ai tänne sen on JuhaUK siirtänyt. Ihmettelen vaan, että tuo viesti ei "ole aiheeseen liittyvää" ja sen takia sain JuhaUK:lta varoituksen..? Kuva

:raaps:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
petri
Hovimestari
Hovimestari
Viestit: 396
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:49
Paikkakunta: Berlin

Re: TB-metakeskustelu

Viesti Kirjoittaja petri »

Nimimerkille minnie on annettu porttikielto jatkuvan ja huomautuksista ja varoituksista huolimatta jatkuneen moderoinnin huomiotta jättämisen johdosta.

Varoituksista ja porttikielloista keskustelua ei palstalla sallita. Tämä aihe on nyt loppuunkäsitelty ja ketju lukitaan.

Lukittu