Keikkakulma - keskustelua konserteista

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Finlandia-talolla oli sunnuntaina ABBA the Show esitys.
Asialla nelihenkinen Waterloo-yhtye Ruotsista ja 22-henkinen National Symphony Orchestra Lontoosta.

Periaatteena oli "Best Abba since original Abba"
Tää on tiettävästi paras ABBA-klooni mitä on ja olihan se mukavaa nostalgiaa ja kivaa viihdettä, joka toi hyvän mielen.

Koko porukka teki kovasti töitä ja jopa taustaorkka heilui "kaikki-mukaan" osastolla eli
taputtakaa, laulakaa, nyt kaikki ylös ja tanssikaa. Lopputuloksena hyvä mieli koko yleisölle.

Vähän ihmetytti ajankohta, eli kolme konserttia Suomessa viisukarsintojen finaaliviikonloppuna.
29.2. Joensuu, 1.3. Tampere, 2.3 Helsinki

http://www.abba-the-show.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

:megafoni: Riikka "Toarie" Timonen keikalla Helsingissä ravintola Bossassa huomenna ke 5.3.!
Albumin Käenkukuntayöt julkaisukeikka.

http://www.tiketti.fi/tapahtuma/2152" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.myspace.com/riikkatoarie" onclick="window.open(this.href);return false;
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
milnerinho
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 820
Liittynyt: 09 Elo 2007, 12:32
Paikkakunta: K-head
Viesti:

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja milnerinho »

Moni on menossa katsomaan Kylietä,mutta eikö kukaan Bonjovia?
Vanhat legendat saapuu taas,etkot olis jotain mahtavuutta.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja minnie »

Tais se Smashing Pumpkinskin Suomessa just vierailla...saa kertoa keikasta, jos Kuppilasta joku oli paikanpäällä.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Olin taalla Lincolnissa Englannissa viime toissa sunnuntaina The Kooksin konsertissa. Oli kylla mahtava tunnelma ja todella hyva livelaulusuoritus! :peukku:

En ole konserteissa juurikaan muuten kaynyt.. Egotripin keikalla tavastialla kerran. Viime kevaan aktiivista euroviisutahtien seuraamista Helsingissa tuskin lasketaan konsertoimiseksi. :heh:

Suurin konsertteihin liittyva toiveeni olisi menna Maija Vilkkumaan keikalle. Maija Vilkkumaa! :ihana:

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Lauantaina Mokoma, Stam1na ja Amorphis Joensuussa! :rok: Aivan upeeta, loistavaa, mahtavaa! Vihdoinkin livenä!
:tuuletus: :tuuletus: :tuuletus:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Will
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 19
Liittynyt: 24 Loka 2004, 04:09

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Will »

Yhtyeeni Prince Drama & The Romantic Soundtrack Orchestra keikalla Kanneltalossa 27.3. klo 19->


Prince Drama & The Romantic Soundtrack Orchestra:
Ville Laaksonen, laulu ja koskettimet
Petteri Sariola, kitarat ja taustalaulu
Toni Salama, rummut ja helistimet
Kalle Ylitalo, basso

-------

Ville Laaksonen on 25-vuotias lahjakas laulaja ja säveltäjä. Säveltäjänä hän on monipuolinen – Villen kappaleita ovat levyttäneet mm. poptähti Antti Tuisku, iskelmälaulaja Sanna-Mari Titov ja juuri debyyttialbuminsa julkaissut Värttinästä tuttu laulaja Riikka. Villen itselleen laulettavaksi sävelletyssä tuotannossa yhdistyykin kiehtovalla tavalla tarttuvat koukut ja omaperäinen pop-estetiikka.

Laulajana Ville Laaksonen on syventyvä tulkitsija, joka haluaa tuoda esiin laulamiensa tekstien monikerroksisuuden. Villen laulutaitoa ovat kehittäneet monipuoliset opinnot Sibelius-Akatemiassa ja Complete Vocal Institutessa Kööpenhaminassa sekä työ musikaalilaulajana mm. Helsingin Kaupunginteatterin Miss Saigon –musikaalissa. Ville on kysytty laulunopettaja. Hän opettaa Suomessa ensimmäisten joukossa Complete Vocal Technique –metodia, jonka virallistetuksi opettajaksi hän valmistuu keväällä 2009. Parhaillaan Villen osaamista hyödynnetään mm. Helsingin kaupunginteatterin High School Musicalin harjoituksissa.

Ville Laaksosen lisäksi Prince Drama & The Soundtrack Orchestra koostuu taitavista muusikoista. Kitaraa yhtyeessä soittaa maailmallakin huomiota herättänyt kitarataituri Petteri Sariola. Basson varressa on Kalle Ylitalo, jonka osaamista hyödyntävät niin kansanmusiikki- kuin rock-yhtyeetkin. Bändin rumpali on Toni Salama, jonka vankkaa ammattitaitoa on kehittänyt mm. keikkailu Annika Eklundin yhtyeessä.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Janita tulee keikalle Helsingin Semifinaliin tulevana sunnuntaina 20.4.

Lisätietoa esim.
http://meteli.net/uutiset/3338" onclick="window.open(this.href);return false;

Niin ja Momocat :heh: Maailma kylässä -festareiden yhteydessä esim. Gloriassa.

http://www.maailmakylassa.fi/ohjelma/fe ... g_jhikoman" onclick="window.open(this.href);return false;
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Meat Loaf Suomeen elokuussa, lipunmyynti alkaa 12. päivä. JESS!
:tuuletus: :tuuletus: :tuuletus:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1527534

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Toi on nähtävä.
Huh mikä jatkumo Kylie-Björk-Meatloaf. :heh:
Meatloafin Two out of Three Ain't Bad on mun karaokebravuuri.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Tään ois tietty voinu plöräyttää Madonnankin ketjuun, mutta ajattelin, että tää konserttilippujen hankinta-teema sopii tähän ketjuun...

Julkkissivusto PerezHIlton kertoo Madonnan olevan vaihteeksi edelläkävijä... Onko tää "StubHub" yhtäkuin "Huuto" ?
We're not sure how we feel about this!
Not only does Madonna charge upwards of $300 for the best seats on her tour, but now she wants a piece of the ticket scalpers' pie.

Yup! Ticket scalpers (or "brokers" as they like to be called) buy up the majority of concert tickets, leaving many die hard fans to turn to other venues to buy their tix.

Now, Madonna is going into bed with the enemy!

Her Madgesty is the first artist to make a deal with StubHub, which is owned by eBay and lets people legally scalp (or "resell") their concert tickets. M will get a base fee PLUS a cut of all the ticket sales.

So, in theory, the high U pay for your ticket on StubHub, the more money she makes.
Why would Madonna (or anyone) wanna encourage ticket scalping/reselling????

Money isn't everything in life!

Avatar
HkiMiikku
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 649
Liittynyt: 04 Kesä 2005, 19:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja HkiMiikku »

Mä olen menossa katsomaan 30 seconds to marsia jäähalliin 2.6.08!! Silloin mulla 1.virallinen kesälomapäivä joten ei paljon paremmin voi kesä alkaa! :tapu:

Ja tokihan sitä piti hommata liput heinäkuun Björkin keikalle! :kups:

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Naali »

HkiMiikku kirjoitti:Mä olen menossa katsomaan 30 seconds to marsia jäähalliin 2.6.08!! Silloin mulla 1.virallinen kesälomapäivä joten ei paljon paremmin voi kesä alkaa! :tapu:
Jee samis! :surrur: Oon ihan tulessa enkä jaksais odottaa. :kups:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Qelen qele Björk ja Blondie samana iltana. Björkiin on liput, mutta oisin niin halunnut nähdä Blondienkin vihdoin livenä.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Kollega »

No johan pukkas tämäkin ilta yllätyksen, tässä kun kasasin mainoslehtisiä roskiin :kups: ! Että sitten ihan oikeesti "Empty Room"ia tyrkyllä lähempänä kuin ikinä osaisin uneksiakaan :kups:

http://www.twincityfestivals.com/info.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Tiina
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 233
Liittynyt: 13 Marras 2007, 22:05

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Naali kirjoitti:
HkiMiikku kirjoitti:Mä olen menossa katsomaan 30 seconds to marsia jäähalliin 2.6.08!! Silloin mulla 1.virallinen kesälomapäivä joten ei paljon paremmin voi kesä alkaa! :tapu:
Jee samis! :surrur: Oon ihan tulessa enkä jaksais odottaa. :kups:
Minä myös. Pari viikkoa, pari viikkoa.... :tuuletus:

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

KISSin keikat vihdoin ja viimein ensi viikolla. Niinpä onkin aika julistaa "Kuuntele KISSiä töissä niin lujaa kuin vain suinkin uskallat" -viikon avatuksi. (Ei mulla kotona ole aikaa lukea.)
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Marraskuussas jäähallissa olisi mielenkiintoiset bileet :uujee:
Esiintyjinä BONEY M., GLORIA GAYNOR ja THE THREE DEGREES :tuuletus:

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Montakohan tuossa Boney Ämmässä on alkuperäisiä henkilöitä mukana ? Kuin luin viimeksi jotain heidän konserteistaan taisi ainoa alkuperäinen olla Maizie Williams ja sehän ei edes laulunut millään levyllä :heh: Haluaisin nähdä Marcian,Lizin ja Bobbyn :ihana: vaikka ovatkin aika tuhdissa kunnossa nykyään,ainakin nämä leidit.
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Subculture kirjoitti:Qelen qele Björk ja Blondie samana iltana. Björkiin on liput, mutta oisin niin halunnut nähdä Blondienkin vihdoin livenä.
Minuakin harmittaa sunnattomasti tämä.Björkin liput tulivat myyntiin ennen Blondieta ja ehdin ne jo ostaa.Jos olisivat tulleet samana päivänä myyntiin,olisin ehdottomasti valinnut Blondien :ihana:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

i wanna be a toy kirjoitti:Montakohan tuossa Boney Ämmässä on alkuperäisiä henkilöitä mukana ? Kuin luin viimeksi jotain heidän konserteistaan taisi ainoa alkuperäinen olla Maizie Williams ja sehän ei edes laulunut millään levyllä :heh:
Mä olen kuullut puolestaan, että maalimalla kiertelisi useampikin Boney M. joissa kaikissa on joku alkuperäisjäsen :heh:

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Boney M. –yhtyeen loi saksalainen tuottaja Frank Farian vuonna 1975. Yhtye sai välittömästi suuren suosion ja levytti lukuisia ikivihreiksi nousseita hittejä. Nykyisin Boney M. –kokoonpanoja kiertää useita ympäri maailman. Suomeen marraskuussa saapuva Boney M. on niistä tunnetuin ja arvostetuin alkuperäisen laulajansa Liz Mitchellin myötä.
Näin sanotaan tuolla menolipun sivuilla.Liz tulee :ihana: Pitäisköhän mennä :miettii:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Olin jo unohtanut tämän ketjun olemassaolon, joten kun se oli sopivasti nostatettuna, voisin hieman raportoida viime lauantain keikasta. <3 Kenellekään ei varmaan ole epäselvää, MITÄ bändiä mä oon tässä vuoden ajan jo fanittanut ja hehkuttanut luultavasti aivan kyllästymiseen saakka. Siltä varalta että joku ei vielä tiennyt, kyseessä on siis The 69 Eyes. Kuusysien kuunteleminen ei ehkä sovi ihan mun viisuimagoon, mutta mitäpä siitä, mä tykkään järkyttää. :mrgreen:

Anyway, paikkana oli Helsinki Club ja kyseessä jo mun kuudes kuusysien keikka. Kesällä niitä on vielä luvassa ainakin neljä, joten mua tullaan hemmottelemaan oikein kunnolla. Tässä hieman kuvasaastetta:

Kuva
Kuva

Mä armahdan teitä, enkä linkitä kaikkia otoksia, mutta loput voi katsoa tuolla jos kiinnostaa:
http://the69eyes.18v.biz/forum/album_ca ... &user_id=5
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Naali »

:uujee: Kivei kuvei!

Ite olin eilen 30 Seconds to Marsin keikalla. Se oli hyvä hyvä hyvä! Vähänkö ne lauloi ja soitti mainiosti. :kups: Jared Leto juoksenteli permannolla ihmisten joukossa ja oli muutenkin hyvä show-mies. <3 :vonkaus: :ihana: Oli aika kuumaa siellä lehtereillä. :heh:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Oi, aika ihkuja kuvia olivat. :mrgreen:
Aintsu kirjoitti:Kuusysien kuunteleminen ei ehkä sovi ihan mun viisuimagoon, mutta mitäpä siitä, mä tykkään järkyttää. :mrgreen:
No entäs mie sitten. :draamaa: Ei sovi toi kaikenlaisen metallinkaan kuunteleminen oikein viisuimagoon, mutta näillä mennään. :rok: :heh:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Totta, onneksi en oo ainut "epäsovinnainen". :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Mahtaakohan kukaan kuppilalainen olla Def Leppardia katsomassa ? Kai mä pääsen paikalle sit siinä seuraavassa elämässä, kun nyt jouduin skippaamaan :niinpa:


Hysteria :kups: Animal :ihana: Pour some sugar on me :ihana: Love Bites...

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kollega kirjoitti:Hysteria :kups: Animal :ihana: Pour some sugar on me :ihana: Love Bites...
Mainio albumi :joojoo: Onko Def Leppard tehnyt joskus muitakin pitkäsoittoja :heh:

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Kollega »

:heh: Meikäläisen mittapuussa tää nimenomainen on sellainen klassikko, ettei sitä aiemmilla ja jälkeen julkaistuilla ole oikeastaan merkitystä.
nimim. rajoittuneempaa fanitusta

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Colby »

LENNY KRAVITZ ON JUMALA! Ja harvinaisen kova jätkä!

Eilinen keikka oli törrrkeen hyvä. Upea! Mahtava! Wau!
Ja kaiken kruunasi se, kun pääsin antamaan yläfemman itse Herra Kravitzille, kun hän kävi kierroksella yleisössä.

EN PESE KÄTTÄNI ENÄÄ IKINÄ!!! :kups: :heh:

Vastaa Viestiin