Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

ESC 2005 -arkisto.

Jyväskylän semin paras kappale

Äänestys on voimassa 19 Joulu 2039, 06:13 asti

Christian Forss - Everything But Still Nothing
11
7%
Geir Rönning & Nina Tapio - My One And Only Love
30
18%
Sanna Majuri - Just One Kiss
11
7%
Kimmo Kouri - My Life, My Love
28
17%
Anna Stenlund - One More Chance
23
14%
Momocat - Europa Europa
64
38%
 
Ääniä yhteensä: 167

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Niin muuten, Viisugalleriassa näyttäisi olevan todistusaineistoa Kuppilan sasvolaisleidien Jyväskylän-keikasta.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Fly7 kirjoitti:No kuule et ole ainoa Salla :wink: sitähän yritin sanoa jossain viestissä mutta, voimme olla väärässä jos, se on Kimmon hyymörii :lol: eli jos näin on ja keskustelua seuraten niin laitetaan Kimmo Kouri kiovaan ja katotaan miten äijän käy :lol:
Tai jos Momocatin hyymöriä oli olla yhtälailla jonkun muun" vaikutuksen alaisena" :lol:
Meinaan kun vaikutti siltä... :wink:



Hups ,meniköhän nyt ihan rasismiksi. :oops: :wink:
Viimeksi muokannut eepu4, 25 Tammi 2005, 14:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minustakin Kimmo vaikutti vähän känniseltä :shock: ja Momocat oli sitten varmaankin pilvessä :mrgreen:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja lharju »

No niin ja nyt ajojahti herra Kouria kohtaan vain jatkuu. Kun Christian Forss ei saa haastattelussaan sanaakaan sanottua "Ei oo... itse asiassa ei oo... ei", niin siitä ei ole kukaan sanonut mitään, mutta nyt tuomitaan kun joku on muka ollut kännissä. Ja sitä paitsi jos on ollutkin, niin senhän pitäisi olla monien mielestä vain hyvä juttu... :roll: ;)
Viimeksi muokannut lharju, 06 Marras 2005, 15:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Ei täällä alkoholia tarjota, lharju!!! :lol:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
salla
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 943
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 21:11

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja salla »

Joo voisi se Forssin poikakin vähän petrata sitä ulosantia, mutta se on aidosti sellainen. Eikä tämä suinkaan mikään ajojahti ole. Siltä vaan vaikutti Kourin kohdalla, plus en tykännyt biisistä. Jos kansa hänet valitsee, fine. Mutta kaikkien ei hänestä tarvitse pitää.

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja lharju »

salla kirjoitti:Mutta kaikkien ei hänestä tarvitse pitää.
Pikemminkin kaikkien ei tarvitse häntä vihata (ja se että ei vihaa, ei tarkoita että pitäisi hirveästi) :roll:

Sitä paitsi kyllä Kouri oli varmasti paremmassa kunnossa kuin keskivertosuomalainen samaan aikaan :lol:
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Ja se että VIHAA.... EI TARKOITA, että salaa pitää!!!!!!!!! :lol: :wink:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Ainakaan ihan kaikilla :wink: :lol: :lol:
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

eepu4 kirjoitti:
Timoteus kirjoitti:
Toki helpoin tapa keskustella on leimata eri mieltä olevat tyhmiksi. Vähän vaativampaa olisi kirjoittaa mielipiteensä niin kuin ne tarkoittaa.
Niin kuten" hetkellisesti kuuroiksi" jne. :wink: Vai miten se menikään kun kirjoittelit itsekin .Otin kuitenkin täysin huumorilla. :lol:
Aivan varmasti olen myös itse kirjoittanut jotain vastaavaa tai pahempaakin.Joskus on ihan pakko saada ujutettua huumoria kommentteihini,eri asia on ymmärtääkö sitä kukaan.
Mä vaan oon sellainen että huumori kuuluu kuvaan.
Ehkäpä se kuitenkin vaan jonkun mielestä sekoittaa asioita.
Sarkasmi elävöittää keskustelua, kunhan pysyy hyvän maun rajoissa, mikä sitten onkin helpommin sanottu kuin tehty. Tuo lainaamasi kommentti ei kuitenkaan ollut sinua kohtaan osoitettu, vaan Big metä, joka jo toistamiseen tässä otsikossa totesi, että vain häntä myötäilevät ymmärsivät, mitä hän tarkoitti. :roll:
eepu4 kirjoitti:Käsittääkseni Kimmo ei jäänyt nollille yhdelläkään äänestys alueella.
Ei ole kyllä jäänyt kukaan muukaan. Olisi aika haastavaa jäädä jollakin näin suurella äänestysalueella aidosti nollille ("aidosti nollille" = 0 puhelinääntä eikä vain alle puolen prosentin osuus äänistä).
eepu4 kirjoitti:Kun ajattelen Timoteuksen ja itseni välistä keskustelua ,suurin ero on Kimmo, onko hyvä vai mikä.
Maku asia, mielestäni sopu siinä on mahdoton.
Ja mitä näihin semifinaaleihin tulee niin ,niistä on kai valittava mitä on tarjolla.
Momocatista lisään vielä että,pitäköön siitä "Europa,Europasta"kuka haluaa.
Itse näen että mikäli valintamme olisi kohdistunut siihen,
euroviisuilla olisi suomessa ollut entistä vähemmän kannatusta
jopa ennen Kiovaa.
Tuon Momocatin olet vetänyt sen verran usein keskusteluun, että täytyy vielä todeta, että itsehän en siitä esityksestä todellakaan pitänyt. Ja Kimmosta emme todellakaan pääse yhteisymmärrykseen ja olisi muuten hänenkin valintansa omiaan heikentämään suomalaisten kiinnostusta kisaan. On vaikea uskoa, että kovin moni aidosti uskoisi Suomen pärjäävän sillä valinnalla ja kiinnostus on vähäisempää, kun omaan menestykseen ei uskota.
eepu4 kirjoitti:Ja mielestänä jos sitä kisaa ei suomessa katso kuin pieni vähemmistö kansasta niin,herää jo kysymys kannattaako kisaan osallistua.
Ei varmaan ole hurraamista katsojaluilla nykyiselläänkään.
Miten niin pienet katsojaluvut? Viime vuonna kansainvälistä semifinaalia katsoi n. 900 000 ihmistä, Jarin karsiuduttua finaali keräsi vähemmän katsojia. Suomen finaalilla oli noin 1,2 miljoonaa katsojaa ja se oli vuoden yhdeksänneksi katsotuin ohjelma kaikki kanavat mukaanlukien. Miljoonakerhoonhan ei Suomessa kovin moni ohjelma pääse.
eepu4 kirjoitti:Toivottavasti kaksi seuraavaa semifinaalia tarjoaa monenlaista kuunneltavaa,että valinnanvaraa riittäisi ja katsojia myös.
Tästä olemme ainakin yhtä mieltä. 8)
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Ymmärsin kyllä että et tarkoittanut sitä juuri minulle.
Ei vaan, Big me tarkoitti että ,erilaisen mielipiteen omaavat ei noteeranneet kommenttia lainkaan.
Ihan kuin heille ei "saisi" kommenttia antaa.

Tarkoitin semifinaalien katsoja lukuja.
Eikös ne ollut jotain reilut 400 000 katsojaa.(eka semi)
Voisi olla paremmat tai itse toivoisin niin.
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Jos noin oli että siellä joku oli "kiesuissa" ,niin oli kuka tahansa niin eipä voi kuin moittia!!
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Sebastian
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 56
Liittynyt: 30 Kesä 2004, 17:43
Paikkakunta: Helsinki

Aivan järkyttävän huonoja!!!

Viesti Kirjoittaja Sebastian »

:x Tulin äskettäin Thaimaasta ja katselin videolta noi 2 karsintaa ja ei voi kuin ihmetellä että tässäkö on taso?

En muista minään vuonna olleen näin huonoja ehdokkaita! Jos olisin ollut reaaliaikaan paikalla en olisi kyllä äänestänyt ketään.

Ainoat siedettävät: Hanna-Riikka Siitonen/Geir Rönning&Nina Tapio karsiutuivat, eivätkä nämäkään mitään mestarisävellyksiä olleet.

Tuntuu että huonoista lauluista valittiin jatkoon ne kaikkein järkyttävimmät. Ylivoimaisin ällötys oli Kimmo Kouri.

Toteutus ohjelmassa on pliisu ja halvan tuntuinen. Onneksi kohta voi seurata Ruotsin karsintoja. Siellä osataan! Hyvä, Arja Saijonmaa!

Tervetuloa minulle Junttilaan! :evil: :twisted: :wink:
SeBASTIan "Give Love A Chance"

Avatar
Big me
Siemailija
Siemailija
Viestit: 172
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 19:55

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Big me »

Timoteus kirjoitti:
Näiden väittelyiden ja keskusteluiden perimmäinen tarkoitus ainakin omasta mielestäni on löytää jonkinlainen yhteisymmärrys asiasta mutta jos suollat vain kärjistyksiä ja solvauksia, on sen yhteisymmärryksen löytäminen aika vaikeaa.
Minä haluaisin oikeasti tietää, missä kohtaa olen solvannut ja ketä? Se ei ainakaan ole ollut missään nimessä tarkoitukseni. Saatan usein kirjoittaa kärkevin sanankääntein mutta mielestäni sillä ja solvauksella ei ole mitään yhteistä, enkä ainakaan omasta mielestäni ole solvaukseen syyllistynyt.

Ja ei, en tarkoittanut että ymmärtäminen olisi sitä että on automaattisesti kanssani samaa mieltä ja ylistäisi mielipiteitteni oikeellisuutta. Eepu ja Lilli vain ihan oikeasti näytti olevan ainoat jotka löysivät kirjoituksistani sen mitä pyrin sanomaan, mutta mitä en joskus hieman huonon ulosantini vuoksi riittävän selkeiksi sanoiksi pystynyt pukemaan.

Ja olen pahoillani mikäli olen loukannut jotakuta. Minun tyylini kirjoittaa ja puhua on erittäin suora. Jostakusta se saattaa kuulostaa loukkaavalta vaikka missään nimessä tarkoitus ei ole tietoisesti loukata ketään. Näissäkään kirjoituksissani tarkoitukseni ei ole ollut hyökätä ketään yksittäistä ihmistä vastaan vaikka olenkin jonkun viestiä quotettanut. Se vain näyttää olevan niin että terävät mielipiteet yhdistettynä huonohkoon ulosantiin ja kirjoitustaitoon eivät ole hyvä yhdistelmä yhteisymmärryksen löytämiseen. Mutta onneksi näissä musiikkikysymyksissä ei edes tarvitse päästä yhteisymmärrykseen, kyse kun on pohjimmiltaan vain henkilökohtaisissa mieltymyksissä. Ja jos täydelliseen yhteisymmärrykseen päästäisiin, mistäs me sitten keskustelisimme?
Shake it - Röykkyytä sitä!

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Kakkoskarsinnasta ei kyllä paljon hyvää sanottavaa löydy.
Ainoa edes pikkaisen kiinnostava kipale oli Geirillä & Ninalla, mutta
voi hyvä ihme miten tasapaksua huttua oli muu läjä :shock: .

Ei ihme jos ei jaksa viisut kiinnostaa nk. suurta yleisöä :?.
:termari:

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Big me kirjoitti:Minä haluaisin oikeasti tietää, missä kohtaa olen solvannut ja ketä? Se ei ainakaan ole ollut missään nimessä tarkoitukseni. Saatan usein kirjoittaa kärkevin sanankääntein mutta mielestäni sillä ja solvauksella ei ole mitään yhteistä, enkä ainakaan omasta mielestäni ole solvaukseen syyllistynyt.
Et missään suoraan mutta tuntui vain vähän kolkolta, kun on kirjoittanut pitkähkön kommentin, joka kuitataan sillä, että "vain tämä ja tuo ymmärsivät, mitä tarkoitin". Tuohan suoraan tarkoittaa, että ne loput eivät ymmärtäneet ja sen sijaan, että ymmärtämättömille olisi täsmennetty näkemystä, asia jätettiin sikseen. :?
Big me kirjoitti:Näissäkään kirjoituksissani tarkoitukseni ei ole ollut hyökätä ketään yksittäistä ihmistä vastaan vaikka olenkin jonkun viestiä quotettanut. Se vain näyttää olevan niin että terävät mielipiteet yhdistettynä huonohkoon ulosantiin ja kirjoitustaitoon eivät ole hyvä yhdistelmä yhteisymmärryksen löytämiseen. Mutta onneksi näissä musiikkikysymyksissä ei edes tarvitse päästä yhteisymmärrykseen, kyse kun on pohjimmiltaan vain henkilökohtaisissa mieltymyksissä. Ja jos täydelliseen yhteisymmärrykseen päästäisiin, mistäs me sitten keskustelisimme?
En missään nimessä sanoisi ulosantiasi tai kirjoitustaitoasi huonoksi! En liioin pitänyt viestejäsi hyökkäävinä, ainoastaan sitä edellistä vastaustasi vähän turhauttavana.

Makuasioissa yhteisymmärrykseen ei tarvitse eikä voikaan päästä mutta kyllähän suuri osa aidoista keskusteluista täällä käydään puhtaiden henkilökohtaisten mieltymysten yläpuolella olevista asioista. Jos esimerkiksi keskustellaan siitä, miten viisu X pärjäisi kansainvälisessä loppukilpailussa tai miten Suomen viisu yleensä tulisi valita, kyse ei ole enää pelkästä makuasiasta.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Big me
Siemailija
Siemailija
Viestit: 172
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 19:55

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Big me »

Timoteus kirjoitti:En missään nimessä sanoisi ulosantiasi tai kirjoitustaitoasi huonoksi!
Raivostuttaa joskus itsekin kun on hyvä ajatus päässä mutta ei saa sitä kirjoitettuun muotoon oikein järkeväksi ja sitten kaikki tuosta johtuen ymmärtävät sen täysin päinvastaisella tavalla. Mutta tämä tästä aiheesta minun osaltani, jatkakaamme varsinaisen aiheen parissa tästä eteenpäin. Ja vielä kerran pahoitteluni jos loukkasin, se ei ollut todellakaan tarkoitukseni.
Shake it - Röykkyytä sitä!

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1016
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Antero »

AIKU :D
Olis ihanan hurmaavaa, kun Kimmo K. valittaisiin edustamaan Suomea. Syntyisi hirveä poru, vielä hirveämpi kuin nyt, ja loppujen lopuksi Kimmo K. menisi ja voittaisi pas.. eikun roskan.. 21.5. Kiovassa... :D

Avatar
Marde
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 97
Liittynyt: 08 Joulu 2004, 21:16
Paikkakunta: Lahti

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Marde »

Pienen hiljaiselon jälkeen minäkin sain itseni näppäimistön ja näytön äärelle..

Jyväskylän karsinta ja erityisesti KIMMO ovat saaneet näköjään kuppilalaiset liikkeelle! En yhtään sitä ihmettele, sillä kyllähän tuo kakkoskarsinta oli aika ikävää katseltavaa ja erityisesti ikävää kuunneltavaa. Esiintyjistä pidin Momocatista ja Annasta. Harmi vaan, että heille oli tullut esitettäväksi niin mitäänsanomattomat kappaleet.

Paha ennustus... Ettei vaan tuo K. Kourin "hurja" karisma saa mediassa valtavasti tilaa ja sitä kautta PIIP suomalaiset äänestävät sen edustajaksemme Kiovaan...

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Lilli »

eepu4 kirjoitti:Ehdottoman oikeassa olevaa keskustelijaa en silti halua nimetä enkä lähteä määrittelemään.
Ihan huoletta vaan Eepu! Kun haluatte absoluuttisia totuuksia niin viisuista kuin muistakin elämän suurista totuuksista niin kutsukaa vaan apuun Queen Lilli ..... minä mielelläni jaan totuuksia ja erityisesti 'ainoita oikeita sellaisia'! :wink: :wink: :wink:

Kuva
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

miksu79_
Maistelija
Maistelija
Viestit: 20
Liittynyt: 13 Joulu 2004, 01:33
Paikkakunta: Vaasa

Kommentteja Jyväskylän karsinnoista

Viesti Kirjoittaja miksu79_ »

Minä katsoin Jyväskylän karsintoja ystäväni luona punaviinin voimalla. Minusta ohjelma oli hauska, parempaan suuntaan ollaan menossa kuin ekalla kerralla. Tekstit eivät enää häirinneet ruudulla niin paljon. Esitykset olivat pääsääntöisesti hyviä, paitsi Momocat. Se oli pettymys mutta johtui varmaan siitä, että odotukset olivat niin suuret.

On pakko sanoa, että jopa Kimmo Kouri oli ihan ok, vaikutti jopa symppikseltä. Ei hän nyt NIIN juntti ollut kuin mitä täälläkin on annettu ymmärtää. Mutta ehkä minäkään en häntä silti Kiovaan asti lähettäisi. Toisaalta liian aikaista spekuloida moisella, vielä on kaksi semifinaalia jäljellä. :D

Pääsivätkö oikeat Tampereelle? En tiedä, ehkä Nina ja Geir olisivat voineet mennä joko Christianin tai Kimmon sijasta.

Häkellyttävää on huomata, kuinka paljon äänestyskäyttäytyminen eroaa maan eri osissa. Onko Suomessa tosiaan noin suuret kulttuurierot?

Itse showsta pitää sanoa, että kulkeehan Yle sentään parempaan suuntaan joka vuosi. Voi olla, että tekijät tekevät ohjelmasta juuri niin hyvän kuin resurssit riittävät. Jos ylhäältä päin ei suoda enempää lupamaksurahoja tähän niin minkäs teet. :?

Mutta milläs tämän noidankehän katkaiset? Olen huomannut, että 90-luku, varsinkin sen loppu oli suomalaisille myrkkyä Euroviisujen suhteen. Se, että Suomi sai osallistua vain joka toinen vuosi tappoi tässä maassa sen vähäisenkin viisuinnostuksen. En itse esimerkiksi seurannut viisuja ollenkaan sinä vuonna kuin Viro voitti. Kyllä ja olen vannoutunut viisufani!!! En ole tainnut kuulla kyseistä voittokappaletta vielä tänä päivänäkään. Asenteeni oli: bilettäkää siellä sitten ilman meitä jos kerran hauskempaa on. Mutta nyt pitäisi vihdoin tulla jotain positiivisia onnistumisia, että viisuinnosuts ja arvostus nousisi Suomessakin taas.

Kuulostavatko nuo ylläolevat kommentit ihan ristiriitaisilta? :monalisa:

Joka tapauksessa tässä mun ajatuksiani. :)

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Antero kirjoitti:Olis ihanan hurmaavaa, kun Kimmo K. valittaisiin edustamaan Suomea. Syntyisi hirveä poru, vielä hirveämpi kuin nyt...
Tätäkö Antero toivot sydämesi pohjasta? :shock:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

No, tämä keskustelu on kiivas. Ei ole yhtä oikeaa mielipidettä. Big me ei ole minua loukannut.
Viimeksi muokannut JukkaV, 26 Tammi 2005, 02:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Itse asiassa monien ilmeet olisivat näkemisen arvoisia Kimmo Kourin voittaessa Suomen karsinnan! :D

Kimmon voittaessa muillekin valkenisi minunkin tuntemukseni muutaman Suomen viisuedustajan valinnan jälkeen, mainiten vuodet 2000, 2002 ja 2004.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Klaus.k
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 84
Liittynyt: 02 Marras 2004, 17:30

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Klaus.k »

kimmo kouri oli jyväskylän haastatelussa todella paniikissa.yritti peitellä sitä näennäisen leppoisilla jutustelullaan. eikö ketään muuta häirinnyt tuo dannytyyli biisissä vai oliko se alunperin hänelle tehtykin? puuttui vaan ne devoices tytöt taustalla heilumassa niissä mauttomissa asuissaan. todella pahaa katsottavaa. ei tästä koko suomi tykkää, mutta kuten aiemmin jo totesin, suomesta on mahdollista päästä läpi millä tahansa friikkiesityksellä. viisut eivät ole ison yleisön juttu vaan pienen piirin harrastus. olen varma että jos viisukuppilaiset päätyisivät lobbaamaan samaa kappaletta niin voisivat vaikuttaa hyvinkin paljon äänestystuloksiin- sen verran pieniä määriä ilmeisesti ääniä annettiin.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Roope »

Jyväskylän semiä löydy Kakkosen kahdenkymmenen katsotuimman ohjelman listalta eli sillä oli korkeintaan 360 000 katsojaa :shock: .

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Klaus.k kirjoitti:eikö ketään muuta häirinnyt tuo dannytyyli biisissä vai oliko se alunperin hänelle tehtykin?
Pikemminkin Dannyn viimevuotinen ehdokas oli sekin tehty alunperin Kourille. KK lauloi demon, mutta YLE hälytti viime hetkessä Dannyn kehiin. Dannyssä nyt sentään on jonkinsortin karismaa - Kourissa ei edes sitä.
"Danny-tyyliksi" en tätä kutsuisi. Minusta Seven times seven ei sekään ollut tyypillistä Dannyä - ennemminkin Kimmo Kouri/Jukka Karppinen -tyyliä.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Roope kirjoitti:Jyväskylän semiä löydy Kakkosen kahdenkymmenen katsotuimman ohjelman listalta eli sillä oli korkeintaan 360 000 katsojaa :shock: .
Eipä ole ihmekään, näillä kandidaateilla.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

n_o:

Yllättävää, kuinka usealle on tärkeintä, että muilla menee itseä huonommin, onpa asia sitten mikä tahansa. Onko mahdollistakaan muualla kuin Suomessa, että toivotaan ensisijaisesti sen viisun valintaa, joka sapettaa mahdollisimman montaa muuta viisufania? :roll:

No, kateus vie kalatkin vedestä...
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1016
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Antero »

Soppis kirjoitti:
Antero kirjoitti:Olis ihanan hurmaavaa, kun Kimmo K. valittaisiin edustamaan Suomea. Syntyisi hirveä poru, vielä hirveämpi kuin nyt...
Tätäkö Antero toivot sydämesi pohjasta? :shock:
No en. Vaikka ei sillä niin väliä. Kuulemattahan on vielä toinen mokoma finalisteista. Tähän astisista olisin Kiovaan lähettämässä melkeinpä UC:n. Kimmo on niitä tapauksia, joissa homma joko menisi kansainvälisesti kypällä läpi tai sitten kävisi ''jasminet''. Mutta jo tämä ääretön tunnekiihko ja -kohu täällä osoittaa, ettei KK ja itse biisi jätä ainakaan ketään kylmäksi. Ja se ei ollenkaan huono merkki :D

Lukittu