Tangomarkkinat 2008

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.
Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tangomarkkinat

Viesti Kirjoittaja male »

MuzaMaza kirjoitti:Jee!!! Jukka Hallikainen!!! :tuuletus:

Onneksi se Antti Ahopelto ei voittanut!!! Tappio puolella pisteellä! Oi kuinka nautinkaan!!! :tapu:
Tää allekirjoittaa viestistä joka sanan. :tapu: Olin varma, että Ahopelto voittaa, koska kaikki viime aikojen kuninkaat on ollut mun suuria ärsykkejä.

En nyt kamalasti seurannut, mutta vähän piti kuitenkin. Ei ollut muutakaan tekemistä lauantai-iltana. :puna: :niinpa:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Tangomarkkinat

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Onneksi se omahyväisesti ilmehtivä Ahopelto ei voittanut :tapu:
Juuri oikeat kuninkaalliset valittiin niistä viidestä, jotka Seinäjoelle pääsivät :peukku:
Hanna Talikainen on pirteä ilmestys - toivottavasti Haverisen Pertti kynäilee hänelle reippaita iskelmiä! Silloin ainakin tää poika sipsuttaa levykauppaan ja alkaa liputtaa Hannaa viisukarsintoihin :uujee: :tuuletus:

Täällä velloville negaatioille ei voi kuin nauraa. :rofl:
- "Tangomarkkinat ei uudistu"... ja silti luetellaan lukuisia uudistuksia (jotka eivät ole kuitenkaan olleet mm. ko. kirjoittajan mieleisiä). :heh:
- "Tangomarkkinoilta ei löydy menestyviä artisteja"... ja silti luetellaan lukuisia iskelmäkanavilla ja tanssilavoilla menestyneitä artisteja. :heh:

Miksei tämän kisan voisi vain antaa olla. Kisa-areena on ainakin isompi, kuin esimerkiksi Suomen euroviisukarsinnoissa ja eiköhän noita tv-katsojiakin siunaannu enemmän. Toivottavasti eivät uudista enää yhtään enempää, ettei tätäkin mukavaa kilpailua jouduta lopettamaan. :eiei:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tangomarkkinat

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ Iltalehdessä tai iltasanomissa kysyttiin kiinnostaako tangokisa. Oliko jotain 90% vastannut että ei. Jos tilanne jatkuu samana niin ne kivat kisat joudutaan lopettamaan enivei. Minä pidän tangosta niin paljon, että huolestuttaa koko sen tilanne. Olen kyllä samaa mieltä että nyt nähdyt uudistukset olivat ihan epätoivoisia.
- "Tangomarkkinoilta ei löydy menestyviä artisteja"... ja silti luetellaan lukuisia iskelmäkanavilla ja tanssilavoilla menestyneitä artisteja.
Tangohuolessa on sitäpaitsi kaksi tasoa: Minä olen jo pitkään ollut huolissani siitä, että taiteellinen taso on ihan pepusta. Sen huolen kanssa on kuitenkin voinut elää niin kauan kuin kaupallista menestysä on tullut. Mutta luetelluista staroista on kymmenen ja enemmän vuotta aikaa. Ilman viisuja en olisi muistanut viimevuoden kuningatarta ollenkaan. Kuninkaasta ei ole hajuakaan. Niin että nyt ollaan tilanteessa että taiteellinen taso on edelleen pepusta ja se ei myöskään synnytä staroja. Minusta ainoa oikea ratkaisu olisi lähteä oikeasti luomaan oikeasti modernia tangoa. Kaupallinen menestys seuraa kun uudet näkemykset (enkä tarkoita mitään jippouutta, vaan tulkintoja ja teoksia, jotka ovat mielenkiintoisia) synnyttävät aitoa kiinnostusta.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Tangomarkkinat

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

ta1ja kirjoitti:Mutta luetelluista staroista on kymmenen ja enemmän vuotta aikaa.
Aijaa. No jos sä kerran niin sanot... :roll:
Sämpy kirjoitti:Eihän tuolta taida Markkolan Tomin jälkeen juurikaan ihmeempiä menestyjiä olla tullut? Jokunen Iskelmäradion soittolistoille pääsijä (Pakonen, Debrezeni, Soninmäki, Helmikallio, Tuupanen ...olihan niitä sentään useampiakin :shock: )
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Re: Tangomarkkinat

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Hienoa, että aihe on herättänyt näin mielenkiintoista ja monipuolista keskustelua!
Hyviä argumentteja puolin ja toisin.

Mä katson kyllä tangokisat aina(kerran paikan päälläkin).Enkä ollenkaan puolivahingossa oli taso mikä tahansa.Aina siellä kuitenkin muutama helmi joukosta löytyy(hmm..ihan kuin olisi yhtäläisyyttä johonkin muuhunkin kisaan ;) )
Mielenkiintoista seurata kilpailijoiden edistymistä (tai taantumista) Raisiosta Seinäjoelle.

Aiempina vuosina voittajat olivat useasti mielestäni aivan käsittämättömiä valintoja, mutta muutamina viime vuosina olen ollut lähestulkoon aina tuomariston kanssa samoilla linjoilla.

Mun mielestä 2000-luvullakin on ollut varsin mieleenpainuneita staroja(vaikkei kirkkainta kruunua tullutkaan) mm. Annika Eklund ja Esa Nummela(vaan minne lie kadonnut?"oikeisiin" töihin?)
Ennen 2000-lukua prinsessoina/prinsseinä pärjänneitä mm. Rainer Friman, Ari Klem,Heidi Kyrö, Tarja Lunnas..

Siitä aina jaksetaan jauhaa, että samat naamat yrittävät uudestaan.
Mitä jos mm.Jari Sillanpää olisi luovuttanut ekan kerran jälkeen...?Kauhistuttava ajatuskin!
Prinssi/prinsessa-sijoilta on noussut myös mm. Kaija Pohjola, Jaska Mäkynen, Risto Nevala,Taina Kokkonen..

Tangomarkkinoiden yksi mielenkiintoista piirteistä on juuri se, että halutaankin nähdä
kehitystä eikä jätetä kylmästi kisasta ulos, jos ei heti natsaa.
On kuitenkin kokeneemmallekin kehäraakille kova paikka lähteä erittäin kriittisen
yleisön ja kanssakilpailijoiden eteen näyttämään parastaan.No siinähän sitä tietysti punnitaan
onko alalle vai ei, mutta ei sitä leikkiä ihan jokainen artistikaan kestä.
No tangomarkkinoilla tietysti vielä ykkösmeriitti:ulkonäkö, luo huimia paineita.

Tämän vuoden kuninkaalliselle toivotan rutkasti onnea ja menestystä!
Viimeksi muokannut TerMari., 15 Heinä 2008, 10:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tangomarkkinat

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

tonywerner kirjoitti:
ta1ja kirjoitti:Mutta luetelluista staroista on kymmenen ja enemmän vuotta aikaa.
Aijaa. No jos sä kerran niin sanot... :roll:
Sämpy kirjoitti:Eihän tuolta taida Markkolan Tomin jälkeen juurikaan ihmeempiä menestyjiä olla tullut? Jokunen Iskelmäradion soittolistoille pääsijä (Pakonen, Debrezeni, Soninmäki, Helmikallio, Tuupanen ...olihan niitä sentään useampiakin :shock: )
No sori nyt, tietenkin puhuan aina vaan omasta puolestani. Mutta noista nimistä mä en olisi osannut sanoa kuin Johanna Pakosen nimen eikä edes siitä tule mieleen miltä se kulostaa. Iskelmäradion soittolistalle pääseminen ei ehkä kuitenkaan vielä täytä staran määritelmää ...?

EDIT: lisään vielä selvyyden vuoksi, että ei tule enää mieleen miltä nuo kuuolstavat ja nimetkin kaikonneet. Ja se johtuu siitä, että ne on niin vähän esillä, kuitenkin. Mun huoleni on se, että tilanne menee hä enemmän tohon suuntaan.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Tangomarkkinat

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

ta1ja kirjoitti:No sori nyt, tietenkin puhuan aina vaan omasta puolestani. Mutta noista nimistä mä en olisi osannut sanoa kuin Johanna Pakosen nimen eikä edes siitä tule mieleen miltä se kulostaa. Iskelmäradion soittolistalle pääseminen ei ehkä kuitenkaan vielä täytä staran määritelmää ...?
No niinpä tietenkin puhut - kenenpä muunkaan :heh:
Mutta kun tämä iskelmämaailma on ihan maailmansa. Jos ei siitä mitään tiedä, eikä haluakaan tietää, niin kannattaako ottaa kantaa? Joka käänteessä vain hoet, että "sinä et tunne" tai "sinulle ei sano mitään". Ei minullekaan sinun rockyhtye-suosikkiesi nimet sano yhtään mitään, mutta en silti tohdi väittää etteivätkö he jossain piireissä olisi jonkinmoisia "staroja".
Kyllä se Iskelmä-radion soittolistalle pääseminen vain on suomalaiselle iskelmälaulajalle kova juttu. Eivät he kai mitään suuria "staroja" ole, mutta tuo "stara"-nimitys olikin ihan sun keksimä juttu. Puhe oli ylipäätään suosiosta tai menestymisestä. Kummasti vain elättävät itsensä kokopäivätoimisina muusikkoina, vaikka eivät rock-/popvoittoisen levymyyntilistan kärjessä keikukaan.
Sen sijaan tunnet varmasti esimerkiksi nimet Frederik tai Päivi Kautto-Niemi? Tekeekö se, että tunnet nimet, heistä "staroja"? Eilispäivän "staroja" ainakin vissiin? Heillä ei kuitenkaan ole mitään asiaa Iskelmäradion soittolistalle, kun ei ole sopparia ison levy-yhtiön kanssa - kuten Tangomarkkinavoittajalla tulee olemaan (Mediamusiikki on osa Edel Recordsia).
Aiheessa pysyäkseni tangokuninkuus takaa voittajalle täyden keikkalistan ja taustalle yhtyeen vuodeksi eteenpäin. Miten siitä eteenpäin riippuu artistista itsestään ja tietenkin löytyykö se "hitti" (jota Suomen suppeassa radiokentässä soittaa vain Iskelmäradio ja Radio Suomi ja mahdollisesti joku jossain päin kituuttava paikallisradio).
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Conductor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1340
Liittynyt: 22 Loka 2007, 23:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tangomarkkinat

Viesti Kirjoittaja Conductor »

Ei voi olla totta, Tangomarkkinoilla on edelleen orkesteri säestämässä kilpailijoita, ottaisivat jo viisuista mallia ja siirtyisivät taustanauhoihin :roll: :hiips:

Avatar
Sämpy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 25 Touko 2004, 21:56
Paikkakunta: Sippola

Re: Tangomarkkinat

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Sen verran täytyy nyt vielä puuttua tuohon menestykseen, että viimeiset kultalevykantaan päässeet tangokuninkaalliset olivatten pikaisella tarkastuksella Saija Varjus ja Tomi Markkola. Tuolla mittarilla mitaten siis suuria menestyjiä ei vuoden 1996 jälkeen ole tullut. Toisaalta, levyjen ostajana "iskelmäkansa" taitaa olla muutoinkin melko konservatiivista: yleensäkään -96 jälkeen tulleita, iskelmään luettavia kultalevyn saajia ei miun silmiin sattunut listoilta kun Tulkki, Mattilan Anne sekä omista suosituista orkestereistaan sooloilleet (ja Iskelmäradion vankalla tuella) Charles Plogman ja Simo Silmu. Elikkä harvempaan niitä isoja staroja nousee muitakaan kautta.

Lavojen puolelta kyllä sitten huomaa, että tuo levymyynti ei todellakaan kerro läheskään kaikkea suosiosta. Vaikkapa joku A. Aallon Rytmiorkesteri on edelleenkin kova nimi, vaikka viimeisen levyn ilmestymisestä on ... ...viisi vuotta :shock: . Esimerkkinä miulla on tuossa tuon napurikunnan lavan kesäohjelma, josta löytyy kahdeksan tangokuninkaallista, neljä muuta ja kuusi ryhmää. Tuoreinkin tangokuninkaallinen on kuitenkin vuoden 2001 prinsessa, joka hänkään tuskin olisi esiintyjälistassa, ellei lavan vastaavan suosikkikappaleisiin kuuluisi eräs kiinalaisesta kaupungista nimensä ammentava kappale :joojoo:

Noh, toi nyt taisi jo livetä jonkun verran sivuraiteelle, joten parempi etten käy enempää TonyW:n kanssa asiasta vänkäämään. Etenkään kun miusta tuntuu, ettei siihen taida oikeen kompetenssia löytyä... :kiitos:
Vielä eilen moni piti tätä päivää tulevaisuutena, mutta huomenna se on jo historiaa

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Re: Tangomarkkinat

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Conductor kirjoitti:Ei voi olla totta, Tangomarkkinoilla on edelleen orkesteri säestämässä kilpailijoita, ottaisivat jo viisuista mallia ja siirtyisivät taustanauhoihin :roll: :hiips:
:rofl: . No toivottavasti shentäs ei koskaan.Tai no jaa, miksei yksi kierros!
Olisikin hienoa, jos kilpailija ITSE saisi joskus päättää yhden laulamansa kappaleen.
Näinhän se onnistuisi.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tangomarkkinat

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

tonywerner kirjoitti:Mutta kun tämä iskelmämaailma on ihan maailmansa. Jos ei siitä mitään tiedä, eikä haluakaan tietää, niin kannattaako ottaa kantaa?
.

Ehkä ei, mutta eikö sitä että ottaa kantaa, kutsuta keskusteluksi kuitenkin? Muistaakseni olen täällä montakin kertaa sanonut, että olen musiikin suhteen kaikkea muuta kuin asiantuntija, mutta olen äärimmäisen kiinnostunut (niin kuin varmaan näkyy). Ja olet kyllä väärässä siinä, että en haluaisi tietää nykyiskelmästä, itselle vähiten vahvasta osa-alueesta - en kai muutoin avaisi suutani. Vain esittämällä pokkana hölmöjäkin aatoksia saa irti sitä mitä yrittää etsiä. Olen mielestäni tehnyt näitä pöllöjä kysymyksiä avauksissa tästä iskelmäaiheesta, mutta ehkä ne sitten ovat turhan säälittäviä, kun et niitä noteeraa.

Esimerkiksi sinulta olen kuitenkin oppinut, että levymyynti ei kerro lähellekään kaikkea iskelmätähtien menestyksestä. Kiitos siitä.

Edellisestä huolimatta en kuitenkaan häpeä olla sitä mieltä, että niin suomalainen tango kuin iskelmäkin on mielestäni taiteellisessa kriisissä. En tarkoita sitä haukkumisena, vaan ihan vaan minusta näyttää, että sieltä ei ole vähään aikaan noussut mitään sellaista, joka onnistuisi koskettamaan muitakin kuin omaa piiriä. Se voi edelleen elättää hyvinkin, mutta entä sitten kun yleisö vanhenee, lopullisesti? Tarkoitan että niiden suurimpien, kalliimpien ja eniten myyvien nimien ikäjakauma kyllä mielestäni antaa viitteitä siihen että ihan ensimmäisenä sitä ei usko löytävänsä kovin nuoria sieltä. Toisaalta kausiluontoisahan tämä on - raskaan rockin taantumasta on puhuttu niin pitkään jo että se on ihan odotettavissa.

Soittolistojen epäreiluudesta on ollut puhetta muuallakin, samoin muusta levy-yhtiöpolitiikasta.

Avatar
Conductor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1340
Liittynyt: 22 Loka 2007, 23:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tangomarkkinat

Viesti Kirjoittaja Conductor »

TerMari. kirjoitti:
Conductor kirjoitti:Ei voi olla totta, Tangomarkkinoilla on edelleen orkesteri säestämässä kilpailijoita, ottaisivat jo viisuista mallia ja siirtyisivät taustanauhoihin :roll: :hiips:
:rofl: . No toivottavasti shentäs ei koskaan.Tai no jaa, miksei yksi kierros!
Olisikin hienoa, jos kilpailija ITSE saisi joskus päättää yhden laulamansa kappaleen.
Näinhän se onnistuisi.
Voisivat vetää yhden kierroksen taustanauhaviisuja/tangoja :heh:
Oikeasti mua sapettaa kun viisuissa sitä orkesteria ei enää ole ja kuinka hyvin esim. Tangomarkkinoilla orkesteri toimii, kuin myös monissa muissakin live-musiikkitilaisuuksissa, mutta mun lemppari musiikkikilpailu vedetään nykyisin taustanauhoilla... :jupinaa:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Tangomarkkinat

Viesti Kirjoittaja romualdo »

niin juuri, aika tautista ettei esim. iskelmä radioi noita tangokisoja... jo orkesterinkin takia niitä kuuntelisi mielellään (ei ole sisua,aikaa kahtella niitä telkusta) koska solistien liian nuori habitus ei oikein kestä niiden kahtelemista.... (alkaa ärsyttämäänkin...) ... suosikkisolistejani kisoista ovat Kari Piironen,Jaska Mäkynen,Risto Nevala... tietty Sillanpää, oman pitäjän poika Matti Korkiala, naapurikylästä vieläpä, oli ainoita täyden 10-sarjan saalistaneita...

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tangomarkkinat

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

romualdo kirjoitti:koska solistien liian nuori habitus ei oikein kestä niiden kahtelemista.... (alkaa ärsyttämäänkin...)
Romualdo on oikeassa :peukku: Olen pitkään miettinyt, että miksi tämä taiteenlaji on jäänyt multa niin vähälle huomiolle viime vuosina ja yhtenä syynä on aivan varmasti uskottavuusongelma: en muista nuorista laulajista kuin Sauli Lehtosen <3 , jolla oli tangontulkintaan tarvittavaa kypsyyttä ja karismaa. Ei tangoa voi ihan kuka tahansa koltiainen (tai koltiatar eli tytönhuitula) laulaa, siinä täytyy olla mukana elämänmakua, kilometrejä ja vuosirenkaita.

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Re: Tangomarkkinat

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Onhan siellä sentään juurikin(öö..olikos se 2006?)Kruunattu 36(?)-vuotias kuningatar.
Kauhean "näkyvää" uraa ei lie hälläkään ollut(?).

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Tangomarkkinat

Viesti Kirjoittaja skidi »

Anna_M kirjoitti: siinä täytyy olla mukana elämänmakua, kilometrejä ja vuosirenkaita.
Mutta jos ne sijaitsevat vatsan ympärillä, jää tangoura (mikälie sitten sekin?) vain haaveeksi...
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tangomarkkinat

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

skidi kirjoitti:
Anna_M kirjoitti: siinä täytyy olla mukana elämänmakua, kilometrejä ja vuosirenkaita.
Mutta jos ne sijaitsevat vatsan ympärillä, jää tangoura (mikälie sitten sekin?) vain haaveeksi...
Mutta oispahan enemmän kaikukoppaa :heh:

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Tangomarkkinat

Viesti Kirjoittaja skidi »

:tosion: Itseasiassa siihen tarvitaan suuri pääkallo (paljon tyhjää tilaa :raaps: ).

Hoikan vartalon taas sanotaan olevan silmäniloa niille ,joita ei tango miellytä. Tuloksena on tikku-ukko, jolla on ihan hervoton pää.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Tangomarkkinat

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Tangomarkkinoiden jälkipyykkiä
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13258
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Tangomarkkinat

Viesti Kirjoittaja AntSa »

TerMari. kirjoitti:Onhan siellä sentään juurikin(öö..olikos se 2006?)Kruunattu 36(?)-vuotias kuningatar.
Kauhean "näkyvää" uraa ei lie hälläkään ollut(?).
Se nainen totteli nimeä ELINA VETTENRANTA ja teki tietenkin yhden levynkin tangovuotensa aikana. Minä näin Elinan menevän kauniisti meikattuna ja puettuna Eurovision laulukilpailun 2007 Semifinaalin jotain pukuharkkaa seuraamaan toukokuussa 2007.


LIENEEKÖ OIKEA TOPIC, mutta ARJA KORISEVALLAhan olisi ensi talven karsinnassa selvä etulyöntiasema: 20 vuotta Tangokuningattarena ja se suurin hitti uupuu!?! :draamaa: SE ON KUULKAA ARJA KORISEVAN NÄYTÖN PAIKKA!?!?! Itse en vielä tiedä kuinka suhtautua tähän mahdollisuuteen... Arjan enkusta ei kovin riemullisia kokemuksia toistaiseksi - vaikkakin itse viisu oli ihku. <3

"And singing the finnish entry: Arza Korizeeva"... :uujee:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Re: Tangomarkkinat

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

skidi kirjoitti: Mutta jos ne sijaitsevat vatsan ympärillä, jää tangoura (mikälie sitten sekin?) vain haaveeksi...
Olihan Katja Ängeslevä prinsessa eräänä vuonna (?).Ei ihan sieltä anorektisimmasta päästä se tyttö lain..Mutta hänellä taisivat mennä sukset hiukan ristiin Auraviihteen kanssa, mikäli oikein muistan.
Ihana ääni & esiintyjä.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Tangomarkkinat

Viesti Kirjoittaja skidi »

Ja silloin siitä oli puhetta, että olisi jopa voittanut, jos olisi ollut hieman "edustavamman näköinen" (=missinmitoissa). Mutta toisaalta, jälkipolemiikki on sitä itseään :roll:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tangomarkkinat

Viesti Kirjoittaja lharju »

AntSa kirjoitti:LIENEEKÖ OIKEA TOPIC, mutta ARJA KORISEVALLAhan olisi ensi talven karsinnassa selvä etulyöntiasema: 20 vuotta Tangokuningattarena ja se suurin hitti uupuu!?! :draamaa:
Mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä väitettä, jota viljellään yhä. Eikö "Enkelin silmin" ole jo luokiteltavissa ihan ikivihreän asemaan?
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tangomarkkinat

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Ehkä Antsalibantsali tarkoittaa sellaista elämää suurempaa :kups: :kuolaus: :draamaa: -hittiä. Enkelin silmin kun ei sitten kuitenkaan ole kuin kepeä kesäralli, vaikka ihan hieno sellaisena. Mutta jymyhitin Arja kyllä ansaitsisi! Ja viisupaikan. Eikä tarttis ollenkaan laulaa enkuksi - vaan suomeksi ja tunteella!

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Tangomarkkinat

Viesti Kirjoittaja romualdo »

en minäkään,.. kyllä Enkelin Silmin on Arjalle se ikivihreä, kymppitonni-piisi... myös Rannalla on laulu josta Arjushka muistetaan... vielä kunnon voimaballadi ja Toivakan tyttö saalistamaan meille meriittiä Esc-kisaan!

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Tangomarkkinat

Viesti Kirjoittaja skidi »

Me muuten taidettiin äitin kanssa juuri viime viikonloppuna keskustella Arja korisevan urasta. Sillähän on se Enkelin silmin ja sitten... mitä? Koko ajan se on kuitenkin pinnalla pysynyt ja ollut tasaisin väliajoin esillä milloin missäkin. Outoa :miettii:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Re: Tangomarkkinat

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

skidi kirjoitti: Outoa :miettii:
Ei minust outoa lainkaan.SIIS sillä persoonallisuudella.

Lukittu