Super-extra-wonder-shop (shoppailua)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Shoppailu on...

Ihanaa! Innostun aina shoppaamisesta!
91
43%
Mukavaa, mutta ei se nyt niin kummoista ole.
52
25%
Tarpeellista. Voiko shoppaamisesta muka saada nautintoa?
22
10%
Vaivaannuttavaa. En tiedä mitä ostaa, eikä oikein jaksaisi, mutta pitäisi...
33
16%
Siis mikä shoppailu? Minä pidän vielä vuoden 1982 turkoosia tuulipukuani.
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 212

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Naali kirjoitti:Wups. :apuva:

Soppailit? :surrur:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Naali »

Vähän. Jos lasketaan eilinenkin, saldo on jokseenkin yhdet farkut, kaksi teepaitaa, kahdet rintsikat, kahdet alushousut, kahdet bikinien yläosat ja yksi alaosa. Suunnitelmissa ei oikeastaan ollut mikään noista, kunhan kattelin. :rullaati: Lisäksi kauppaan jäi vielä kutkuttamaan muutamat kengät, joita taidan vielä huomenna käydä kurkkaamassa. :hiips:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Marjukka kirjoitti:
Cyrano kirjoitti: löydä vanhentunut tuote Stockalta ja tienaa satanen!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1564183
Jatkoa aiheeseen.
Stockmann joutui jakamaan ekat sataset
Ja vielä lisää:
http://www.uusisuomi.fi/kysely/menetitk ... n-herkkuun

Asiasta jotain tietävänä täytyy sanoa, että ei se Stockan Herkku ole niin erinomainen kuin väitetään,
varsinkin filiaalit Jumbossa ja Itäkeskuksessa on huvittavia.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja itikka »

Tää ei oikein ymmärrä esim. noita Nelosen pistokokeita, missä testataan mitä hyllyissä on. Tää vouhutushan alkoi ihan aiheesta, kun Parasta ennen -lappuja oli menty käsittelemään ja lätkäisty uutta päälle.

Mutta nyt kytätään kellä on päivämäärät ylittänyttä tavaraa hyllyssä. Ne laput on ihan oikein niissä ja sen takiahan ne laput on, että asiakas itse voi kuntoisuuden siitä tarkistaa. Niitä vain ei ole ehditty/huomattu poistaa hyllystä eikä ketään ole koitettu huijata. Miettiikö nuo uutisoijat oikeasti, mikä määrä tavaraa normaalissa kaupassa on. :heihaloo:

Huomaa taas, että uutisaiheet vähissä kesällä.
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

Shoppailin niin kuin kaikki normaalit 24-vuotiaat naiset. Ostin ihanan punaisen poikien t-paidan S-marketista. :rofl: Mutku se on ihana. Siinä on valkoisella lohikäärmekuvio ja sit siinä lukee mustalla ja valkoisella "Love Within" ja mustalla "Obey...". Toisesta sanasta en saa selvää. Kuitenkin jotain törkeetä. Koko oli 150 senttiä. Muuten ois voinut ostaa 140-senttisen, mutta kun se oli vähän lyhyt. Kaiken nolouden huipuksi äiti tietenkin maksoi ostokseni.

Aikuisuus. Yliarvostettua.
What color is your life?

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Kun halvalla sai, niin oli pakko ostaa:

Kuva

Taidan rakastaa tennareita. Tässä muutama lainaus samasta viestiketjusta. Toistanko itseäni:
Magnum kirjoitti:Löysin yhden t-paidan, yhden neuleen ja tennarit.
Magnum kirjoitti:Ostin tennarit ja muutaman levyn tänään.
Magnum kirjoitti:Ostin farkut, bokserit ja tennarit tänään.
Magnum kirjoitti:Tällaset tennarit:
http://caliroots.com/data/product/image ... 3217_M.jpg

:surrur:
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

^Karhut. :ihana: Musta on ihanaa, kun ne mainostaa, että Karhut ovat aikuisten valmistamia Suomessa. :mrgreen:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16653
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Tilasin taas kasan korealaista tavaraa :surrur: Listalla oli tällä kertaa etupäässä kauluspaitoja, joista on Suomesta mahdotonta saada sopivia kokoja. Pitäisi varmaan jossain vaiheessa kokeilla tilata housujakin, jottei tarvitsisi ihan housutta kulkea.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33163
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ostin vihdoin ja viimein uudet kengät! :tuuletus:
En ole koskaan aikaisemmin maksanut kengistä 70 euroa. :puna: Nuo ovat aitoa nahkaa ja kävelykenkien ja lenkkareiden sekoitus. Eivät ole liian painavat eikä vesi ihan heti kastele sukkia.
Riskinä seniorilaumat

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Ostin hammaslankaa 50 m :draamaa:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
JIM
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1166
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 19:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja JIM »

Mä oon ostellut tällä viikolla uuden olohuoneen maton(mustan), huippumukavan työtuolin :joojoo: sekä vähän vaatteita kuten hupparin, t-paidan ja parit pitkähihaiset paidat syksyyn.
Uusia kenkiäkin yritin kovasti metsästää mutta sopivia ei vielä löytynyt. :eiei:
"Hard times are a-coming, missy.
You may be selling, but nobody,s going to be buying.
Not at these prices."

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Todella upeeta -boksi, farkut ja todella hotti laukku. :kuolaus:
Raipatirai

Avatar
r0b
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1670
Liittynyt: 06 Touko 2005, 14:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja r0b »

Kauluspaita, tennarit, sukkia sekä t-paita. Kaikki tietenkin mahtavan upeita. :mrgreen:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Ostin ihan sairaan makeet kengät Citymarketista :kuolaus: Mustat korkkarit. Wohooo. :kuolaus:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Jonkuun on enää 11 kuukautta ja rapiat aikaa, joten olikin jo aika ostaa ekat kamat sitä silmällä pitäen :rofl: . Teltan pystyttämiseen ostin partiokaupasta uusia kiiloja. Teltan mukana tulleista kiiloista on suurin osa tallessa kyllä, mutta ajan saatossa muutama jäänyt "tien päälle", mutta ne säästyneet eivät ole ihan parhaassa terässä enää, joten oiva lisä nää uudet. Ja siis oikeesti Jonkua varten, en mä aiemmin aio telttaani kanniskella mihinkään :mrgreen: . 7,90e maksoivat nämä.

Sen sijaan sateensuojaa ei löytyny. Se alkuperäinen suoja kun katosi ennen kuin ehdin käyttämään telttaa kertaakaan, eikä sen jälkeen ole tullut uutta etsiskeltyä. No, onneksi tähänkin on oikein esteettinen vaihtoehto olemassa kanssa :rofl: . Täytyy kyllä vielä katsella jostain jotain kivannäköistä joskus.

Sitten tuli käytyä InterSportissa hommaamassa uudet verkkarit, lenkkarit sekä pipon; edellisvuoden vastaava kun katosi mystisesti. Ei tuntunut kovin lämpimältä, mutta vielä tässä ehtii uusia hommailemaan ennen sydäntalvea. 105e meni InterSportissa.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Naali »

Mun muusa palasi jorpakon toiselta puolelta: ostin paidan.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mä taidan mennä keskiviikkona kirpparikierrokselle. Tarvisin jonkun kivan villatakin syyskylmiin.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33163
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ostin kaksi lusikkaa Åhlénsilta! :uujee:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

^ :megafoni: Kuvia!
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja skidi »

Hazel kirjoitti:Mä taidan mennä keskiviikkona kirpparikierrokselle. Tarvisin jonkun kivan villatakin syyskylmiin.
Mäkin tarttisin. Ja ehkä jokusen paidankin. Mutta kun shoppailu on niiin tuskaa :jupinaa:
Mä en ole nainen :eiei:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16653
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Ostin vihdoinkin uuden pyörän :surrur: Tein pari kuukautta esitutkimustyötä, kunnes lopulta olin rajannut vaihtoehdot muutamaan. Kantavana ajatuksena oli saada kulkuneuvo, joka kulkee ympäri vuoden eikä säikähdä, vaikka tie ei olisi täysin tasainen. Entiseni kanssa ehdin kymmenessä vuodessa siinä määrin kyllästyä kuhmuihin takamuksessa ja liukasteluun talvisin, että päätin kerralla ylikompensoida ihan kunnolla ja hankkia tosimiehekkään laitteen, jossa on nyrkinlevyiset renkaat ja kaikki hyvät lisävarusteet.

Kuva: :megafoni:
Kuva

Ah niin, pyörässä on myös viisukytkös. Mitä muutakaan voi antaa nimeksi tšekkiläisvalmisteiselle, hopeanväriselle asialle kuin Tereza? :heh:

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Kiertelin kaupungilla etsimässä itselleni syystakkia. (Joo, tämä juttu etenee täsmälleen samalla tavalla kuin kaikki viestini tähän ketjuun. :joojoo: ) Epätavallisen ruumiinrakenteeni takia sellaisen löytäminen on aika mahdoton tehtävä. Ilmeisesti myös aloitin etsinnän liian myöhään, koska monista takeista oli jäljellä vain hajanaisia kokoja. Löysin yhden kivan, mutta se ei ollut käytännöllinen. Näytti tosi upealta auki ollessaan, mikä ei ole kovinkaan hyvä ominaisuus syystakille, jonka pitäisi lämmittää.

Noh, menin sitten Morticiaan lohduttamaan itseäni surkean shoppailun jälkeen. Heidän takkivalikoimansa on täydentymässä vasta loppukuusta, joten takkihaaveet heivasin heti. Paikalla oli lempimyyjäni, joka tarjoutui esittelemään minulle kaikki heidän pitkät hameensa, kun kerroin sellaista etsiväni. Löytyi todella hieno kokopitkä musta hame. Se on paksua kangasta ja siinä on sivuilla remmejä, jotka ovat kiinni hameessa metallisilla kiinnittimillä. Punnitsin hameen päästyäni kotiin. Se painaa 1,5 kiloa. :heh: Hameen hinta oli aika...riipaiseva. Mutta se on sen arvoinen. :joojoo:

Margothille, Kloddelle ja muille asiasta kiinnostuneille tiedoksi, että Mortician valikoimassa on tällä hetkellä todella paljon remmeillä ja metallilla koristeltuja housuja. Ja Klodden kannalta voin iloksenne todeta, että monet miesten housuista näyttivät normaalia pitkälahkeisemmilta. Unohdin kysyä asiaa myyjältä, kun innostuin siitä hameesta niin paljon. Sori. :puna:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

Nehaka kirjoitti:Margothille, Kloddelle ja muille asiasta kiinnostuneille tiedoksi, että Mortician valikoimassa on tällä hetkellä todella paljon remmeillä ja metallilla koristeltuja housuja. Ja Klodden kannalta voin iloksenne todeta, että monet miesten housuista näyttivät normaalia pitkälahkeisemmilta. Unohdin kysyä asiaa myyjältä, kun innostuin siitä hameesta niin paljon. Sori. :puna:
Wuhuu! Ei se mitään, pitää ehkä itse tulla paikalle katsomaan housuja joskus. :heh:
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16653
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Klodvig kirjoitti:Wuhuu! Ei se mitään, pitää ehkä itse tulla paikalle katsomaan housuja joskus. :heh:
Hei, mäkään en ole ostanut ko. liikkeestä housuja pitkään aikaan, ja kelpaisi pari paria kyllä mainiosti. Milloin mennään? :vonkaus:

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

Joo, yhteisshoppailua! :uujee: Tääkin haluais siis jonkinlaiset goottihousut. Lisäksi hakusessa olisi joku polvipituinen hame, goottihenkinen sekin.
What color is your life?

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Naali »

Määkin tykkään Morticiasta, vaikken koskaan sieltä oo mitään ostanutkaan. Voihan sitä kattella ku muut testaa. :uujee:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Jee, goottiutan kaikki! Yritin joskus suostutella muistaakseni Nalia Morticiassa lähtemään mukaan pukeutumisleikkiin, mutta ei se suostunut. :eiei:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33163
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

kais(t)a kirjoitti:^ :megafoni: Kuvia!
Olen syvästi pahoillani kais(t)a, mutta lusikkani saivat kuin saivatkin EU:n ihmisoikeusmiehen apulaisen kesäsijaisen puukauhalta sellaiset oikeusapuvinkit, että joudun vielä Haagiin, jos pakotan heidät yhteiskuvaan. :lohduton:
Voin kuitenkin vakuuttaa, ettet jää mistään paitsi. :hali: (Kirjoitin ensin: miestään paisti. :heh: )

A.N.T.E.E.X.I. :hiips:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Violette »

Ostin tänään Jvvv:n avustuksella digiboxin. Jee myyjä puhui vaan Jvvv:lle ja taisi vilkaista muhun kerran kun ojensin korttiani). :uujee: Mutta oikeasti se ei haittaa, koska mä en ymmärrä tollasista teknisistä vempaimista mitään ja ideana oli nimenomaan se, että Jvvv sanoo mulle mikä mun pitää ostaa.

Kävimme tämän jälkeen Supermarketissa, jossa on vielä huomisen päivän ajan se euron hedelmäkampanja. Ostin verkkomelonin, vihreitä viinirypälejä, banaaneja ja mandariineja. Olisin voinut ostaa kiivejä ja nektariinejakin, mutta mulla tulee olla vaikeaa syödä näitäkään loppuun ennen kuin menevät pahaksi. :heh:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Tämä ei sinänsä ollut shoppailua, koska en maksanut mitään, mutta Aleksandrian aulassa oli suuri määrä ilmaisia poistokirjoja. :uujee: Menin tietysti heti innoissani tsekkaamaan tarjonnan, koska minullahan ei ole vielä riittävästi kirjoja, jotka eivät mahdu nykyisiin hyllyihin. :heh:

Mukaan tarttui Suomalaisen teologisen kirjallisuusseuran julkaisuja. K.V.L. Jalkasen "Karl Barth'n käsitys teologian tehtävästä I" vuodelta 1947. Nykytieteen ja ajan mukaista tietoa, toki. Mutta hauska lisä kirjahyllyyn ja kukapa nyt osaisi vastustaa Karl Barthia? En minä ainakaan.

Yrjö Luojolan "V.A. Koskenniemen uskonnollinen maailma". Tästä en ole ihan varma, miksi ihmeessä otin tämän, mutta jotain sympaattista tässä oli. Ei että tietäisin mitään sen enempää kirjoittajasta tai perustietoja enempää Koskenniemestäkään, mutta ainahan voi silti kirjan omistaa. :mrgreen:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Vastaa Viestiin