voi olla...Antero kirjoitti:itikka kirjoitti: joka on lopputuloksissa korkealla.
Suomi 2005: Turku 4.2
Suomi 2005: Turku 4.2
Suomi 2005: Turku 4.2
Hmmm...
Mä en kyllä liputa Elenan puolesta...kun biisi pitäs vetää heti sääntöjen puitteissa, luulenpa että noi videoklipit on kiellettyjä Kiovassa ? Onhan Suomi yrittäny sinne oikeen yrittämällä laittaa erikoisuuksia kuten Aava...ja nähtiin mitä tuli. Miks ei kerrankin sellanen letkeä kappale ei mitään yliyrittämistä tai kikkailuja.
Tarkotin tolla mahtipontisuudella muuten lähinnä sitä että tossa kappaleessa juuri pitäs saada kertsiin jotain hienoutta että se kantais. Eikä sitä mahtipontisuutta mielestäni tarvi olla kaikissa biiseissä mutta joihinkin sitä allekirjoittautnut kaipaa.
Edelleen Stenlundin Anna tai Ressun porukat Kiovaan kiitos!
Mä en kyllä liputa Elenan puolesta...kun biisi pitäs vetää heti sääntöjen puitteissa, luulenpa että noi videoklipit on kiellettyjä Kiovassa ? Onhan Suomi yrittäny sinne oikeen yrittämällä laittaa erikoisuuksia kuten Aava...ja nähtiin mitä tuli. Miks ei kerrankin sellanen letkeä kappale ei mitään yliyrittämistä tai kikkailuja.
Tarkotin tolla mahtipontisuudella muuten lähinnä sitä että tossa kappaleessa juuri pitäs saada kertsiin jotain hienoutta että se kantais. Eikä sitä mahtipontisuutta mielestäni tarvi olla kaikissa biiseissä mutta joihinkin sitä allekirjoittautnut kaipaa.
Edelleen Stenlundin Anna tai Ressun porukat Kiovaan kiitos!
Suomi 2005: Turku 4.2
Olen kyllä noissa biisin/esityksen vesittämisjutuissa samaa mieltä kuin Violette.
Mutta kyllä se alkoi jo aiemmin kuin´98 ainakin `93 siinä onnistuttiin erinomaisesti.
Mutta kyllä se alkoi jo aiemmin kuin´98 ainakin `93 siinä onnistuttiin erinomaisesti.
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin
- Katten-Gustaf
- Kanta-asiakas
- Viestit: 11843
- Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
- Paikkakunta: Siellä sun täällä...
Suomi 2005: Turku 4.2
Puhumattakaan vuodesta -94. No, vaikkei biisi olekaan mun suosikkini. Vesitetty mikä vesitetty...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...
Suomi 2005: Turku 4.2
Näitä löytyy paljon ,missä on vika/syy?
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin
Suomi 2005: Turku 4.2
Jos katsoo viisuäänestyksiä (varsinkin 90-luvun ensimmäisiä vuosia), niin siellähän ne epätyypilliset laulut jyräävät ja täällä nyt on vain viisufaneja äänestämässä...itikka kirjoitti:Ehkä sen epätyypillisyys ärsyttää monia viisuilijoita, mutta tuo epäviisumaisuus on myös kappaleen voima.
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.
Suomi 2005: Turku 4.2
Siis 93 nähtiin Suomen PARAS esitys 90-luvulta. Esitys oli konstailematon ja ehdottomasti yksi illan tyylikkäimmistä. Katri oli vaatimaton mutta kuitenkin täytti loistavasti Millstreetin hevosmaneesin lavan. Artisti ei "jäätynyt" eikä häntä sen kummemmin jännittänyt.eepu4 kirjoitti:ainakin `93 siinä onnistuttiin erinomaisesti.
Ja vielä silloin tapahtui sellainen ihme, että Olli Ahvenlahti onnistui ainoan kerran täydellisesti kapellimestarin tehtävässä, sillä toisin kuin yleensä edustussävelmämme kuulosti kv. kilpailussa jopa paremmalta alkuperäiseen studioversioon verrattuna. Kaikki muuthan laulut Ahvenlahti onnistui enemmän tai vähemmän ryssimään.
94 sen sijaan kaikki meni pieleen ja 96... no siitä nyt tuskin enää tarvitsee puhua...
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.
- JukkaV
- Kanta-asiakas
- Viestit: 15682
- Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
- Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
- Viesti:
Suomi 2005: Turku 4.2
Viisufaneilla (puhun nyt virallisista Viisufaneista, joihin kuuluu ko. yhdistyksen jäsenet) on erittäin laaja-alainen maku.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin.
- JukkaV
- Kanta-asiakas
- Viestit: 15682
- Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
- Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
- Viesti:
Suomi 2005: Turku 4.2
Faneista yleensäkin voin sanoa sen, että meitä mahtuu hyvin moneen junaan. Joku rakastaa tämän vuoden Puolan viisua, joku vihaa sitä. Siinäpä se! Mukavaa olla joukossa, jossa taatusti on vanhanaikaisen maun omaavia henkilöitä.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin.
Suomi 2005: Turku 4.2
Sekä Fly7 että JukkaV ovat varmasti oikeassa. Viisufaneilla on keskimääräistä "vanhanaikaisempi" maku mutta samalla hyvin laaja-alainen maku.
Vanhanaikaisuus: kuka muu ikäisemme (yleensä alle 45-v) henkilö tunnustaisi pitävänsä 1950-tai 1960-luvun iskelmistä? Entä mistä löytyisi näin laaja joukko henkilöitä, jotka pitävät parhaana poppina 1970-luvun tai 1980-luvun viisuja? Tai jotka pitävät ihanneballadina vähintään 15 vuotta vanhoja balladeja ja ylpeilevät sillä?
Laaja-alaisuus: olemme tosiaan pieni joukko, johon mahtuu ymmärtämistä aika monen musiikkityylin yli, siinä missä "tavikset" jakautuisivat selkeämmin eri tyylien diggaajiksi, tai sitten aivan välinpitämättömiin ("mitä nyt radiosta sattuu tulemaan, kelpaa")...
Ollaan me aikamoinen joukko
Vanhanaikaisuus: kuka muu ikäisemme (yleensä alle 45-v) henkilö tunnustaisi pitävänsä 1950-tai 1960-luvun iskelmistä? Entä mistä löytyisi näin laaja joukko henkilöitä, jotka pitävät parhaana poppina 1970-luvun tai 1980-luvun viisuja? Tai jotka pitävät ihanneballadina vähintään 15 vuotta vanhoja balladeja ja ylpeilevät sillä?
Laaja-alaisuus: olemme tosiaan pieni joukko, johon mahtuu ymmärtämistä aika monen musiikkityylin yli, siinä missä "tavikset" jakautuisivat selkeämmin eri tyylien diggaajiksi, tai sitten aivan välinpitämättömiin ("mitä nyt radiosta sattuu tulemaan, kelpaa")...
Ollaan me aikamoinen joukko
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...
Suomi 2005: Turku 4.2
Huaah teidän kanssanne. Parashan oli Tommi, jota äänestin todellakin muustakin syystä kuin kielen vuoksi. Vaan eipäs päässyt Tommi eteenpäin.
Kaikki muut kappaleet olivat tyh-jän-päi-väi-si-ä! Jennien esitys oli kuitenkin ehdottomasti energisin.
Kaikki muut kappaleet olivat tyh-jän-päi-väi-si-ä! Jennien esitys oli kuitenkin ehdottomasti energisin.
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.
- kaivanto
- Kanta-asiakas
- Viestit: 1623
- Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
- Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
- Viesti:
Miksikö?
EKA ASIA: Kansainvälisessä loppukilpailussa on ollut käytössä suuri viihdeorkesteri vuoteen 1998 asti. Suomen karsinnassa taidettiin nähdä viuluviikareita viimeksi 1985 (vai oliko vielä 1987, voisko joku tarkistaa?) ja silloinkin oli kohu siitä, kun käytettiin opiskelijoita Muusikkojen liiton jäsenten sijaan.
Eli siihen se kulttuuri tyssäsi. Valittiin sika säkissä, koska lopullinen sovitus oli sitten jotain muuta kuin karsinnassa kuultu. Finaaleissa ei ollut käytössä meikäläisen tasoisia komppisoittajia ja suomalaisten sovituksissa ei ollut tarpeeksi dynamiikkaa verrattuna esin. kreikkalaisten tai kyproslaisten tai monien muiden upeaan orkesterinkäyttöön.
Esim. vuoden 2000 studiokarsinta ei mitenkään vastannut olosuhteita Globenissa, sen jälkeen on otettu aimo harppaus, että Suomen karsinnassa on palattu yleisön eteen harjoittelemaan.
TOKA ASIA: Kaikki kisoissa käyneet voivat kertoa omia tarinoitaan siitä mikä meni pieleen, mä voin kertoa vain niistä vuosista kun olen seurannut läheltä. Mutta esim. 1991 Roomassa tulkkausapuni ei kelvannut ja ihan kaikki meni perseelleen, kun suomalaiset eivät saaneet suutaan auki italialaisille ymmärrettävällä painokkuudella. Mulla on erittäin katkerat muistot tuosta kaikkien aikojen flopista sillä Hullu Yö oli ihan kohtuuhyvä ja erottuva biisi, mutta se kyllä todella laimeni matkalla Python-hallista Cinecittàan.
YLEn, tekijöiden ja levy-yhtiöiden yhteistyö ei koskaan varmaan ole ollut täysin saumatonta. No, täytyy sanoa, että 1989 meni kyllä kaikki aika hyvin. Annelille tehtiin jopa asiallinen esikatseluvideo... Oi niitä aikoja! Ai niin, mutta sehän olikin tätä vuotta edellinen asiallinen karsinta ja ennen muuta kansa ei saanut päättää!
Eli siihen se kulttuuri tyssäsi. Valittiin sika säkissä, koska lopullinen sovitus oli sitten jotain muuta kuin karsinnassa kuultu. Finaaleissa ei ollut käytössä meikäläisen tasoisia komppisoittajia ja suomalaisten sovituksissa ei ollut tarpeeksi dynamiikkaa verrattuna esin. kreikkalaisten tai kyproslaisten tai monien muiden upeaan orkesterinkäyttöön.
Esim. vuoden 2000 studiokarsinta ei mitenkään vastannut olosuhteita Globenissa, sen jälkeen on otettu aimo harppaus, että Suomen karsinnassa on palattu yleisön eteen harjoittelemaan.
TOKA ASIA: Kaikki kisoissa käyneet voivat kertoa omia tarinoitaan siitä mikä meni pieleen, mä voin kertoa vain niistä vuosista kun olen seurannut läheltä. Mutta esim. 1991 Roomassa tulkkausapuni ei kelvannut ja ihan kaikki meni perseelleen, kun suomalaiset eivät saaneet suutaan auki italialaisille ymmärrettävällä painokkuudella. Mulla on erittäin katkerat muistot tuosta kaikkien aikojen flopista sillä Hullu Yö oli ihan kohtuuhyvä ja erottuva biisi, mutta se kyllä todella laimeni matkalla Python-hallista Cinecittàan.
YLEn, tekijöiden ja levy-yhtiöiden yhteistyö ei koskaan varmaan ole ollut täysin saumatonta. No, täytyy sanoa, että 1989 meni kyllä kaikki aika hyvin. Annelille tehtiin jopa asiallinen esikatseluvideo... Oi niitä aikoja! Ai niin, mutta sehän olikin tätä vuotta edellinen asiallinen karsinta ja ennen muuta kansa ei saanut päättää!
E per un'istante ritorna la voglia di vivere...
≈ Hanki elämä mutsilles!
≈ Hanki elämä mutsilles!
Suomi 2005: Turku 4.2
Minusta tästä yhdestä pienestä videopätkästä Elenan taustalla on nyt taas tehty aivan liian suuri asia. Ihan kuin se videopätkä olisi ratkaissut koko jatkoon pääsyn. Se oli vain pieni koriste ja toi ehkä muutaman lisä-äänen mutta tosiasiassa biisi pääsi jatkoon sen takia että se oli todella hyvä. Ja onneksi riittävän moni ihminen huomasi sen.
Shake it - Röykkyytä sitä!
Suomi 2005: Turku 4.2
Minäkään en tajua siitä videonpätkästä vohkaamista. Minusta se oli iha hieno, mutta esityksen alussa se jopa häiritsi minua aika paljon, kun olisin halunnut nähdä mieluummin Elenaa ja sitä oikeaa esillepanoa. Kyllähän se tietenkin jotenkin vaikutti äänestäjiin, mutta tuskin ratkaisevasti. Ainakin minä koin kappaleen sykähdyttävänä myös radiosta sen ensi kertaa kuullessani. Siihen ei todellakaan tarvittu Marilynin huulia videolta
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.
- Katten-Gustaf
- Kanta-asiakas
- Viestit: 11843
- Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
- Paikkakunta: Siellä sun täällä...
Suomi 2005: Turku 4.2
No, hyvä jatketaan rautalangasta vääntöä...
Minulle ON IHAN SE JA SAMA käytetäänkö sitä videoklippiä vai ei ja yhtä samantekevää se, miten paljon siitä keskustellaan.
Pointtini on se, että sillä videoklipillä ja sen käytöllä luodaan meille katsojille Suomessa täysin erilainen kuva esityksestä kuin ilman sitä videoklippiä kansainvälisesti.
Kaikki vaikuttaa kaikkeen - jopa mielikuvien suhteen. Jos se biisi nyt valittaisiin Kiovaan ja me näkisimme sekä semissä että Tampereella saman videoklipeillä kikkailun ja sitten Kiovassa niitä ei olisikaan, niin väitättekö te ettei teidän mielikuvanne muuttuisi oleellisesti siitä biisistä? Kuvitelkaa ne klipit pois siitä esityksestä ja kertokaa pysyykö se samana se mielikuva.
Omalta kohdaltani vastaus: ei, ei pysy.
Kiitti, tämä tästä...
Edit: tämän lisään vielä, sitten jätän aiheen...
JOKAINEN minut tunteva tietää, miten syvästi inhoan Aave(a)tta vuodelta -98. Inhooni on moniakin syitä, eikä itse artisti ole niistä vähäisin. Mutta: siitä huolimatta että inhoan kyseistä biisiä ja naista, jopa minä voin tunnustaa (vaikkakin hampaat irvessä), että jos Aave olisi edustanut sellaisella esityksellä Suomea kuin se oli karsinnassa, olisin ollut ylpeä. Mutta kun ei. Sekin mentiin ja vesitettiin TÄYDELLISESTI. Kiitos YLE tai kuka ikinä siitä vastuussa olikaan.
Loppujen lopuksi on täysin se ja sama, kuka tai mikä esitys Kiovaan lähtee - se vesitetään ennen sitä. Joten skitsamma mulle... 8)
Minulle ON IHAN SE JA SAMA käytetäänkö sitä videoklippiä vai ei ja yhtä samantekevää se, miten paljon siitä keskustellaan.
Pointtini on se, että sillä videoklipillä ja sen käytöllä luodaan meille katsojille Suomessa täysin erilainen kuva esityksestä kuin ilman sitä videoklippiä kansainvälisesti.
Kaikki vaikuttaa kaikkeen - jopa mielikuvien suhteen. Jos se biisi nyt valittaisiin Kiovaan ja me näkisimme sekä semissä että Tampereella saman videoklipeillä kikkailun ja sitten Kiovassa niitä ei olisikaan, niin väitättekö te ettei teidän mielikuvanne muuttuisi oleellisesti siitä biisistä? Kuvitelkaa ne klipit pois siitä esityksestä ja kertokaa pysyykö se samana se mielikuva.
Omalta kohdaltani vastaus: ei, ei pysy.
Kiitti, tämä tästä...
Edit: tämän lisään vielä, sitten jätän aiheen...
JOKAINEN minut tunteva tietää, miten syvästi inhoan Aave(a)tta vuodelta -98. Inhooni on moniakin syitä, eikä itse artisti ole niistä vähäisin. Mutta: siitä huolimatta että inhoan kyseistä biisiä ja naista, jopa minä voin tunnustaa (vaikkakin hampaat irvessä), että jos Aave olisi edustanut sellaisella esityksellä Suomea kuin se oli karsinnassa, olisin ollut ylpeä. Mutta kun ei. Sekin mentiin ja vesitettiin TÄYDELLISESTI. Kiitos YLE tai kuka ikinä siitä vastuussa olikaan.
Loppujen lopuksi on täysin se ja sama, kuka tai mikä esitys Kiovaan lähtee - se vesitetään ennen sitä. Joten skitsamma mulle... 8)
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...
Suomi 1991: Rooma 4.5.
No ei kai tuon biisin huonoa menestystä voi perustella muulla kuin sillä, että laulu ei loppujen lopuksi ole hirveän hyvä. Sitä en usko, että Kaija olisi ollut minkään raadin tuloksissa niinkään huonolla sijalla, kuin 20., mutta en yhtään ihmettele, että vain kolme raatia sijoitti sen kärkikymmenikköön. Esitys nyt ei ollut mikään hirveän hyvä, tosin eipä ollut monella muullakaan. Enkä usko, että "huonolla" orkesterisovituksella (omasta milestäni se ei ollut edes hirveän huono) oli suuret vaikutukset huonoon menestykseen. Kas, kun Fångad av en stormvind kuulostaa todella tönköltä ja ontolta RAI:n orkesterin säestyksellä (ainakin jos verrataan studioversioon), mutta niin siinä kävi, että voitto tuli.kaivanto kirjoitti:Mulla on erittäin katkerat muistot tuosta kaikkien aikojen flopista sillä Hullu Yö oli ihan kohtuuhyvä ja erottuva biisi, mutta se kyllä todella laimeni matkalla Python-hallista Cinecittàan.
No tuo on kyllä ihan totta! Räkeimpinä esimerkkinä varmasti Jasmine sekä Kirkan ja Ylen sekoilut vuonna 1984.kaivanto kirjoitti:YLEn, tekijöiden ja levy-yhtiöiden yhteistyö ei koskaan varmaan ole ollut täysin saumatonta.
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.
Suomi 2005: Turku 4.2
Minusta oli myös aika räikeää se, miten Aava myytiin äänestävälle yleisölle Suomen karsinnoissa kaikien tanssijoiden ja rekvisiitan avulla, vaikka varmasti tiedettiin, että jotakin oli jätettävä pois viisufinaalissa. Silloin jos koska minusta annettiin vetotukea yhdelle ehdokkaalle ohjauksenkin puolesta... tosin, en nyt ehkä olisi itsekään mitään niistä muista halunnut lähettää (ehkä Naikkarit paremmalla biisillä), mutta ilmeisesti tärkein tavoite oli torpedoida Sillanpään varma voitto
Ja toiseksi, sain käsiini videon vuoden 1994 kisan kenraaliharjoituksesta. CatCattien esitys on täysin harjoittelematon ja tytsyt törmäilevät toisiinsa lavalla useamman kerran. Eli aina on syytetty kapellimestaria ja vaikka ketä kappaleen pilaamisesta, mutta jos edes artistit itse eivät osaa tanssiaskeleitaan viimeisessä pukuharjoituksessa, jotain on pahasti pielessä. Toki kenraali on olemassa juuri viimeisten särmöjen hiomista varten, mutta sen tulisi olla jo täysi suoritus, varsinkin kun raadit äänestivät sen perusteella. Puola sen tiesikin, ja vaihtoi kivasti englantiin ensi säkeistön jälkeen...tulos: toinen sija eikä mitään rangaistusta.
Ja toiseksi, sain käsiini videon vuoden 1994 kisan kenraaliharjoituksesta. CatCattien esitys on täysin harjoittelematon ja tytsyt törmäilevät toisiinsa lavalla useamman kerran. Eli aina on syytetty kapellimestaria ja vaikka ketä kappaleen pilaamisesta, mutta jos edes artistit itse eivät osaa tanssiaskeleitaan viimeisessä pukuharjoituksessa, jotain on pahasti pielessä. Toki kenraali on olemassa juuri viimeisten särmöjen hiomista varten, mutta sen tulisi olla jo täysi suoritus, varsinkin kun raadit äänestivät sen perusteella. Puola sen tiesikin, ja vaihtoi kivasti englantiin ensi säkeistön jälkeen...tulos: toinen sija eikä mitään rangaistusta.
Hello Hi!
Suomi 2005: Turku 4.2
Itse olen ainakin CatCatista puhuttaessa sanonut, että siinä meni pieleen KAIKKI ja yksi ominaisuus on nimenomaan kokemattomat artistit. Vähän paremmat laulajat ja vähän paremmat esiintyjätkin olisi kaivattu. Mutta se nyt on vain yksi niistä lukuisista ominaisuuksista - sovitus, tosi kornit tanssipojat, järkyttävät neukkuasusteet ja nimenomaan kokemattomat artistit.JuhaUK kirjoitti:Ja toiseksi, sain käsiini videon vuoden 1994 kisan kenraaliharjoituksesta. CatCattien esitys on täysin harjoittelematon ja tytsyt törmäilevät toisiinsa lavalla useamman kerran. Eli aina on syytetty kapellimestaria ja vaikka ketä kappaleen pilaamisesta, mutta jos edes artistit itse eivät osaa tanssiaskeleitaan viimeisessä pukuharjoituksessa, jotain on pahasti pielessä.
Niin, EBU:han suuttui tästä tempauksesta ja uhkasi Puolaa diskaamisella, mutta kun loppukilpailussa Edyta lauloi laulun "kiltisti" puolaksi, niin rangaistuksilta vältyttiin. Loppu hyvin - kaikki hyvin. Toinen sija...JuhaUK kirjoitti:Puola sen tiesikin, ja vaihtoi kivasti englantiin ensi säkeistön jälkeen...tulos: toinen sija eikä mitään rangaistusta.
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.
Suomi 2005: Turku 4.2
Istanbulissa kuulin, että Cat Cat oli harjoitellut koreografian viime tipassa hotellihuoneessa. Liikkeet oli keksinyt joku AMATÖÖRI, joka oli opettanut tyttöjä suunnilleen tyyliin: "Tehän voisitte tehdä vaikka näin"....
- gentedimare
- Kanta-asiakas
- Viestit: 23672
- Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
- Paikkakunta: Pori
Suomi 2005: Turku 4.2
Jaaha.... No mutta se jalkaliike oli kyllä opeteltu jo Suomen päässä. Koska neitokaiset veti sitä liikettä joka ohjelmassa Suomen päässä kevään aikana! :?
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley
Suomi 2005: Turku 4.2
Niin tais olla... Mutta näinhän ne viisaamat kuitenkin siellä Istassa kertoivat, kun olivat olleet todistamassa niitten liikkeitten syntyä siellä hotellihuoneessa... Aiku ne syntyi... 8)
Suomi 2005: Turku 4.2
Katriltahan onnistuu mikä vaan ,en minä sitä, :P :Plharju kirjoitti: Katri oli vaatimaton mutta kuitenkin täytti loistavasti Millstreetin hevosmaneesin lavan. Artisti ei "jäätynyt" eikä häntä sen kummemmin jännittänyt.
Vaan jotenkin minusta biisin melodiaa onnistuttiin piilottelemaan.
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin
-
- Alaikäinen
- Viestit: 1
- Liittynyt: 12 Helmi 2005, 15:27
- Paikkakunta: Helsinki
Kysymys
Terve. Tietääkö joku, voinko kuunnella joltain sivuilta laillisesti Unconditional Love -biisin? Kysyy Jack
Re: Kysymys
Laillisesti Suomen karsintabiisejä ei voi kuunnella missään netissä.jack of finland kirjoitti:Terve. Tietääkö joku, voinko kuunnella joltain sivuilta laillisesti Unconditional Love -biisin? Kysyy Jack
Hello Hi!
Suomi 2005: Turku 4.2
TURUN semifinaalin kommenttini:
Paras biisi lihavoituna.
YOUR LASTING ONE (Linda): Tylsä, ei mitään persoonallisuutta, viimeiseksi jäikin.
MITÄ VAAN (Tommi Läntinen): Sellaista läntisrokkia, kotimaista, sanoisin ”ihan kiva”.
KISS ME (Jennie): Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos… en muista tämän melodiasta mitään, ei varmaan mitään muistettavaa… rasittava, ärsyttävä… sanon suoraan että KOKO KARSINNAN HUONOIN BIISI! Miten tämä voi olla noin yliarvostettu keskuudessanne???
UNCONDITIONAL LOVE (Teddy vs MC Chriss): Leppoisa, hauskahko, vähän erilainen kun on huumoria, mutta yksitoikkoinenkin.
AN ACTRESS (Elena Mady): Kaunista tavallaan, mutta liikaa puhetta… saako noin edes tehdä, lainata noin paljon??
YOU’RE A STAR (Gary Revel jr): Pauhaava, ei saa otetta, enkä tykkää tyypistä.
-----------------------------
Jatkoon olisi pitänyt mennä:
Mitä vaan
Unconditional love
An actress (parempien puutteessa)
Laulujen tasossa oli toivomisen varaa, mutta Frederik sen sijaan veti hienon potpurin, jossa euroviisukin eli Tshingis Khanin! Harmi ettei Laura sellaista vetänyt. Mutta avausnumero (Take on me) oli 80-luvun parhaita hittejä.
Paras biisi lihavoituna.
YOUR LASTING ONE (Linda): Tylsä, ei mitään persoonallisuutta, viimeiseksi jäikin.
MITÄ VAAN (Tommi Läntinen): Sellaista läntisrokkia, kotimaista, sanoisin ”ihan kiva”.
KISS ME (Jennie): Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos… en muista tämän melodiasta mitään, ei varmaan mitään muistettavaa… rasittava, ärsyttävä… sanon suoraan että KOKO KARSINNAN HUONOIN BIISI! Miten tämä voi olla noin yliarvostettu keskuudessanne???
UNCONDITIONAL LOVE (Teddy vs MC Chriss): Leppoisa, hauskahko, vähän erilainen kun on huumoria, mutta yksitoikkoinenkin.
AN ACTRESS (Elena Mady): Kaunista tavallaan, mutta liikaa puhetta… saako noin edes tehdä, lainata noin paljon??
YOU’RE A STAR (Gary Revel jr): Pauhaava, ei saa otetta, enkä tykkää tyypistä.
-----------------------------
Jatkoon olisi pitänyt mennä:
Mitä vaan
Unconditional love
An actress (parempien puutteessa)
Laulujen tasossa oli toivomisen varaa, mutta Frederik sen sijaan veti hienon potpurin, jossa euroviisukin eli Tshingis Khanin! Harmi ettei Laura sellaista vetänyt. Mutta avausnumero (Take on me) oli 80-luvun parhaita hittejä.
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...
Suomi 2005: Turku 4.2
Koska se on melodifestivalmaisin. MF:hän on täällä korotettu jumalan asemaan.Huilumies kirjoitti:KISS ME (Jennie): Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos… en muista tämän melodiasta mitään, ei varmaan mitään muistettavaa… rasittava, ärsyttävä… sanon suoraan että KOKO KARSINNAN HUONOIN BIISI! Miten tämä voi olla noin yliarvostettu keskuudessanne???
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.
Suomi 2005: Turku 4.2
No sorry, jos niin moni pitää vähän iloisemmista biiseistä eikä pelkästään kaikenmaailman tekotaiteellisista paskoista...
Jokunhan se jo onnistuneesti totesi, että on kuin olisimme saaneet Jennien Ruotsilta lainaan täksi vuodeksi. Eikä siinä ole mielestäni mitään negatiivista. Ns. MF-kaavan mukaiset kappaleet nyt vaan sattuvat olemaan harvinaisen kuunneltavia ja miellyttäviä kappaleita monen mielestä, vaikkeivät ne aina mitään mestariteoksia olisikaan.
Jokunhan se jo onnistuneesti totesi, että on kuin olisimme saaneet Jennien Ruotsilta lainaan täksi vuodeksi. Eikä siinä ole mielestäni mitään negatiivista. Ns. MF-kaavan mukaiset kappaleet nyt vaan sattuvat olemaan harvinaisen kuunneltavia ja miellyttäviä kappaleita monen mielestä, vaikkeivät ne aina mitään mestariteoksia olisikaan.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."
Suomi 2005: Turku 4.2
Korotettu? Eiköhän se ollut sitä jo luonnostaan ilman mitään korottelemisia nature-smiley-011:Timoteus kirjoitti:MF:hän on täällä korotettu jumalan asemaan.
Suomi 2005: Turku 4.2
Äh, mulle on ainakin ihan sama, mitä musiikkityyliä kappale edustaa, kunhan se on hyvä. Pidän Jennien biisistä, koska siitä tulee hyvälle tuulelle ja tanssijalka alkaa vipattaa. Ei ehkä musiikillisesti mitenkään erityisen hieno mestariteos, mutta minusta se ei ole mitenkään oleellista, kunhan biisistä tulee hyviä viboja.
Kyllä, pidän tyypillisistä Melodifestivalen-tyylisistä viisuista oikein paljon - mutta siksipä kai olenkin viisufani
Kyllä, pidän tyypillisistä Melodifestivalen-tyylisistä viisuista oikein paljon - mutta siksipä kai olenkin viisufani
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show
Suomi 2005: Turku 4.2
Jenniessä muutenkin paljon samaa kuin MF-artisteissa: taitava, iloinen ja innostunut! Ja tykkää euroviisuista...
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.