Viisujen seuraamistavoista

Ei-vuosikohtaisen viisukeskustelun arkisto.

Aion / haluaisin seurata kevään viisuja seuraavanlaisella kokoonpanolla:

Äänestys on voimassa 21 Huhti 2038, 20:17 asti

Yksin - ilman häiriötekijöitä (Omaa kivaa)
17
27%
Parin kolmen hengen porukalla (Två-eller-treesome)
26
42%
Max. 10 hengen leegiolla (Viisuorgiat)
14
23%
Kymmenien muiden hörhöjen keralla esim. ravintolassa (Mikä fiilis!)
2
3%
Paikan päällä Istanbulissa (Ettäs kehtaatte)
3
5%
En aio jostakin täysin käsittämättömästä syystä katsoa kyseisiä spektaakkeleita (Mikä häpeä!)
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 62

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Mitenkäs olet ajatellut seurata tulevan kevään viisufinaaleja? Onko oma seura / pieni sisäpiiri se ainoa oikea tapa vai haluaisitko kenties kokoontua useiden, kenties jopa monien kymmenien samanhenkisten kanssa jonnekin katakombiin seuraamaan noita megalomaanisia spektaakkeleita? Vai jotakin siltä väliltä? Vai välitätkö piutpaut koko ihmiskunnan tämän vuoden suurimmasta merkkitapahtumasta?

Itse en ole mitään Hartwall Areenaa varaamassa, mutta ideanpoikasena ajattelin pohtia alle kymmenen hengen kokoisen kisayleisön hankkimista. Itse osallistuin moiseen viime vuonna ja havaitsin sen ihan hyväksi käytännöksi. Olettaen, että kaikki läsnäolijat osaavat suhtautua tilaisuuteen sen vaatimalla arvokkuudella, ilman häiriökäyttäytymistä.

Ehkä tämä kysely antaisi osviittaa myös niille, joita kiinnostaisi seurata kisaa vielä ISOmmalla porukalla (huhuja kun on kuultu siihen suuntaan)...
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Mie oon tyytyväinen meitin intiimiin tyttöseurueeseen (3-4), joka tässä on muotoutunut vuosien mittaan. Sopivasti saa rauhan kuunnella, jos haluaa ja kommentoida jos haluaa. Isommalla porukalla häiriötekijät lisääntyy, joten ei ole halua/tarvetta moiseen. Meillä on sitä paitsi oma sisäinen skaba, johon pistetään pieni panos ja voittaja saa potin. Viimeksi tais Anne tienata 20 €.

Mut luulisin, että tässä pitäydytään.

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

paitsi oma sisäinen skaba, johon pistetään pieni panos ja voittaja saa potin. Viimeksi tais Anne tienata 20 €.

ENK SE OLLUTKAAN MIE..? :roll:

Mut luulisin, että tässä pitäydytään.[/quote]

JEEEAAH. Suamme sopivasti vielä toisiltamme suunvuoroa :wink:
:termari:

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Mä olenkin tätä jo selostanut moneen kertaan tässä palstahistoriamme aikana...mutta siis vielä kerran... minua ei häiritse KUKAAN viisujen aikana, eikä tarvitse sanoa KENELLEKÄÄN että hiljaa tässä kohdassa, turpa tukkoon, suukkunen suppuun, leipäläpi umpeen jne...vaan nautiskelen ihan solitaarista rauhasta yk-sin (ah!) kotisohvalla ja syön häpeilemättömästi herkkuruokaa. TV:n ääni on kytketty stereoihin. Ruoka ei saa olla rapisevaa vaan hyvin soljuvaa, kuten esim. pizzaa ja jäätelöä. Myös vinkkupullon voisin avata. Ainoat yhteydet ulkomaailmaan muodostuvat raivokkaasta tekstaamisesta biisien välillä ja puhelimeen kiljumisesta jossain sopivassa välissä.
Ai minäkö despootti? No kai sitä nyt yhden ainoan kerran vuodessa saa 8) Sitäpaitsi jos lyö itsensä kanssa vetoa, ei tarvitse maksaa jos häviää.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Tais se juu olla Termos, ko sai.....miul on lahopää...

Mut siis pienes porukas edelleen :lol:

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Mie en ole vielä päättänyt miten viisuiltani vietän. Mutta sen tiedänettä sauraavana päivänä mulla ei ole ainakaan aamuvuoroa töissä (niin aion hommani järjestää). Täten voi juhlia Jarin pääsyä finaaliin ja hyvää menestystä finaalissa. Toisaalta olis tosiaan kiva koota joku pikku porukka jonka kanssa yhdessä katsoisi kisaa/kisoja. Saas nähdä miten käy.....
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Marjukka kirjoitti:Mä olenkin tätä jo selostanut moneen kertaan tässä palstahistoriamme aikana...mutta siis vielä kerran... minua ei häiritse KUKAAN viisujen aikana, eikä tarvitse sanoa KENELLEKÄÄN että hiljaa tässä kohdassa, turpa tukkoon, suukkunen suppuun, leipäläpi umpeen jne...vaan nautiskelen ihan solitaarista rauhasta yk-sin (ah!) kotisohvalla ja syön häpeilemättömästi herkkuruokaa. TV:n ääni on kytketty stereoihin. Ruoka ei saa olla rapisevaa vaan hyvin soljuvaa, kuten esim. pizzaa ja jäätelöä. Myös vinkkupullon voisin avata. Ainoat yhteydet ulkomaailmaan muodostuvat raivokkaasta tekstaamisesta biisien välillä ja puhelimeen kiljumisesta jossain sopivassa välissä.
Ai minäkö despootti? No kai sitä nyt yhden ainoan kerran vuodessa saa 8) Sitäpaitsi jos lyö itsensä kanssa vetoa, ei tarvitse maksaa jos häviää.
Ja ajattele kuinka mukavaa on sittenjoskus hiukan vähävaraisempana muistaa, että perkules miehän oon ittelleni velkaa niistä viisuvedoista ja sitten voi laittaa sen perintään ja palkita ittensä jollain kivalla! :lol:
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Ja ajattele kuinka mukavaa on sittenjoskus hiukan vähävaraisempana muistaa, että perkules miehän oon ittelleni velkaa niistä viisuvedoista ja sitten voi laittaa sen perintään ja palkita ittensä jollain kivalla! :lol:[/quote]


Kiesus, notta oli hyvä vinkki ! :shock:
kyllä tollakin pitääs 10 juuroa NiksiPirkasta lohjeta..
:termari:

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

LOISTAVA pointti Lilli! Pistänkin heti reteästi parikyt euroa vetämään...
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Ettekö kuule sinne saakka kuinka miun aivot työskentelee parhaillaan? Ne suorastaan poksahtavat välillä tuollaisten loistoajatusten pompsahtaessa esiin. Pitäiskö alkaa nukkumaan, jotteivat liikaa rasitu? :lol:

Toimittaakohan sitä Niksi-Pirkkaa joku vakituisesti vai irtoiskohan sieltä mulle osa-aika poksauttelijan paikka? :roll:
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Esittelyssäni kerroin, etten enää viihdy isossa porukassa finaalia seuraten. En ole tarttunut edes Lillin tarjoukseen katsoa viisut yhdessä (viimeksi ollaan joskus penskana katseltu yhdessä). Linnottaudun makkariin, teen pesän muistiinpanovälineiden ja eväiden kanssa sänkyyn ja tuijotan tiiviisti pientä telkkaria. Säälin Nopostani sen verran, että annan hänen oleskella kotimme muissa osissa vapaasti ja luovutan hänen käyttöönsä olkkarin isompine telkkareineen (videot tosin nauhoittavat finaalia).

Suljetun oveni takaa huutelen kommentteja, jotka useimmiten kaikuvat kuuroille korville (poikkeuksen teki Alf, josta Nopokin tykkäsi). Saatan myös ilmoittaa pika-vuoroistani keittiössä ja vessassa oven läpi komennellen, että Noponen tietää olla poissa jaloista ja että paluuni pesäkkeeseeni sujuu mahdollisimman kivuttomasti. Puhelinlinjani on kuumana soitoin & tekstiviestein Lillin sekä DogDog-duon toisen osapuolen eli siskoni suuntaan (ex-viisuilija; soittelen kiusallani). En lyö vetoja.

Eli isot linjat ovat samanlaiset kuin Marjukalla; häiriötekijät minimoidaan erakoitumisella. Ruokapointti olikin muuten todella tärkeä. Esim. perunalastut ovat täysin pannassa viisukatsomossa ja juoman tulee olla pullossa (urkkajuomapullo on huippu tai Siggen puolitermospullo!), ettei sänky kastu! Muistiinpanovälineet tulee tarkistaa ennen lähetyksen alkua. Lyijytäytekynä täyteen tankattuna on luotettavin vaihtoehto vihkon kaveriksi. :mrgreen:

PS: Yritin kertoa taas lyhyesti & ytimekkäästi... :oops:
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Luultavasti taidan taas katsoa äidin ja koirien kanssa - tai ehkä jopa siskonkin... Sehän lienee ollut normaalia kaikki nämä vuodet!

Tosin itse katsoisin porukassa - joka kestää minun kiroiluni, kuten viime vuonna Turkin voitettua kisat ansiottomasti!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Luultavasti tulee vietettyä parin henkilöän porukassa, jossa mä oon se suurin fani ja muut kattelee lähinnä seuran vuoks :P mutta niin se on ollu tähänkin asti, tosin nyt en kattele enää siskon ja sen kaverin kanssa, osottautu huonoks seuraks viime vuonna..

ps. turkki ansaitsi voittonsa loistavalla kappaleella ;)
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Viimeksi olen katsonut Viisufinaalia ypöyksin vuonna 1998. Oli jotenkin orpo olo, kun vuodet 1992-1997 katsottiin samalla kokoonpanolla. Toisaalta katsoi ihanan rauhassa TÄYSIN keskittyen itse tapahtumaan.

Vuonna 1999 ja 2001 seurasin kisaa "jälkikasvun" kanssa. Rakkaiden kummilasten kanssa kisan seuraaminen oli ja on lystiä. Sai raikkaita kommentteja nyt 12 ja 14 vuotiailta.

2000, 2002 ja 2003 olin paikan päällä = HURMOS!!
2004 Odotan todella paljon Istanbulin matkalta. (maksaa niitä kuuluisia mansikoita, mutta on sen arvoista).
Viimeksi muokannut MuzaMaza, 26 Helmi 2004, 17:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Ja paikanpäällä viisuviikon huminoissa kiidän siis minäkin... Viimexi, kun en ole ollut paikan päällä; oli aivan nastat viisugeimit nimimerkki Mr. Memoryn vuokraamissa tiloissa saunoineen ym. viihdykkeineen vuonna 2001. Ja tunnelma oli kyllä sielläkin vallan veikeä... :lol:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Unna
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 677
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja Unna »

Olen lähes joka vuosi katsonut Euroviisut kotona yksikseni. Eräänä vuonna tosin menin kaverini luokse katsomaan viisuja ja äitini lupasi videoida ne minulle, mutta eipä se videointi sitten onnistunutkaan ja tuon vuoden viisut jäivät nauhoittamatta. :cry:

Tuon jälkeen olen vahingosta viisastuneena pysytellyt aina Euroviisujen aikaan visusti kotona TV:tä ja videoita vahtaamassa ja niin aion tehdä myös ensi toukokuussa. Olen kylläkin ajatellut, että voisin pyytää tänä vuonna seurakseni ainoa viisuista kiinnostuneen kaverini, mutta voi olla, että katson viisut kuitenkin jälleen mieluiten omassa rauhassani.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33139
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja Pete »

Mulla ja mun serkuilla on tapana kokoontua meille pienen naposteltavan kera.
On se niin mukava olla "viisas" ja kertoilla tarkkoja taustatietoja eri maiden esiintyjistä ja kappaleista :D
Riskinä seniorilaumat

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Turkin voitto ja kieli- ja naisasiarönsyt on tästä kivasta ketjusta nyt sitten heivattu omaan ketjuunsa, jatkakoon kuka jaksaa siitä jauhamista. :D

Minen vielä ole itse varma, kuinka täällä Lontoossa kisakatsomo muodostuu... kun ne moukat vieraat ei kuitenkaan osaa olla hiljaa! Mutta on myös kiva kimpassa kannattaa Suomea voittoon... ja ajatelkaas, yksinolijat: entäs jos sitten kävisikin niin, että Suomi joskus voittaisi, eikä olisi ketään, jonka kanssa juhlia? :shock: No, onneksi todennäköisyys on aika pieni... :roll:
Hello Hi!

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Kiitoksia portsarille että siirsit ylimääräiset pulinat niiden tarkoitetuille paikoille. Kiitos kiitos :!: :!: :!: :!:
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja Violette »

Yippee! Hankimme ehkä uuden digipoksin tuossa keväämmällä, ja vieläpä sellaisen mallin jolla saa mm. SVT:n näkymään digitaalisena. Tämähän on erinomainen asia, koska voin katsoa viisufinaalin SVT:n puolelta hyvällä äänen- ja kuvanlaadulla (analogisena ne näkyvät minulla aika heikkotasoisina) ILMAN KUSENIINAN TYPERIÄ HÖLINÖITÄ! Eläköön! Viime vuonna katsoin pisteidenlaskun SVT:ltä, koska halusin seurata toimitusta rauhassa :roll:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Stello
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 484
Liittynyt: 07 Maalis 2004, 20:14
Paikkakunta: Bray, Co.Wicklow, Ireland
Viesti:

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja Stello »

Wow, tosi hard core -katselua.. *luin just koko ketjun* :shock:

Me katsotaan ihan kotona, kuten muutenkin kaikki telkkariohjelmat.. Daniel varmaan surffailee tai pelaa samalla, mutta mä hoidan meidän pisteet paperille 8) RTÉ Guide varmaan julkaisee taas taulukon valmiiksi, niin sinne voi sitten laittaa suoraan omat pisteet..

Avatar
Soldier_of_Love
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 457
Liittynyt: 15 Helmi 2004, 19:26

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja Soldier_of_Love »

Tarkoitus oli lähteä Istanbuliin, mut nyt näyttää siltä etten ehtis :cry:

Eli ilta mennee tavalliseen tyyliin. On siis tunnelmaan pääsemiseksi pukeuduttava juhlavaan asuun, vähän glitteriä on oltava. Paljettipuku ois poikaa ja ollut pitkään ykkösenä kirppisostoslistallani, vaan eipä ole vielä onnistanut, joten saan kai tyytyä punaiseen pukuun ja kimeltelevään "puuhkaan" (oikeesti vain hieno kaulis). Onneksi voi saada lisäglitteriä hiusgeelin muodossa, ei vaatteisiin, ihan hiuksiin! 8)

Sit on ollut tapana nauhoittaa koko lähetys tietenkin ja pienellä videokameralla itseni. En siis käytä tätä nauhaa itsestäni muuhun, kuin poimin parhaimmat ilmeet ja huudahdukset joskus myöhemmin, kun teen pienen koosteen tuosta illasta. Tällä tavalla voin korjata yleisön reaktiot silloin kun ovat väärässä jostain biisistä, se kun pilaa helposti koko alkuperäisnauhoituksen.

Iltaan kuuluu tietenkin myös muutamat hienot drinksut ja jotain pikkupurtavaa, sipsit jätän muille, sitä paitsi oikeat "sipsit" eli fish and chips ei ole vielä löytynyt tästä maasta. Tänä vuonna vois fondue olla kiva valinta, vaikka Marshmallowfondue jotta sais jotain pinkkiä pöytään.

Tällaista! Ja fiilis on korkealla! Niin ja, seuraavan päivän mennessä on sit tekstailtava kavereille tuloksista, jaettava kokemuksia totta kai. :D
ISOT HALIT Kuppilan ihanalle pinkille porukalle, ihanille pikkupossuille! HALI HALI!

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Solttu, miksi et ompele sitä pukua, kun ei kerran mistään löydy? Kyllä kangaskaupoissa varmaan sopivaa materiaalia löytyisi? Vai pitääkö sen olla ehta glitter-kauden asu?
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Tuo soltun itsensäkuvaaminen olikin täýsin uusi ja villi idea! :lol: :lol: :lol:

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Etten jopa sanois :kerrassaan omalaatuisuudessaan huumaava :shock:
:termari:

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Terho; miksetsä ole tota keksiny???!!!

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

*hakkaa päätään seinään & voivoittelee* NIINPÄ ! Miksi OIH , miksi en !!
:termari:

Avatar
Soldier_of_Love
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 457
Liittynyt: 15 Helmi 2004, 19:26

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja Soldier_of_Love »

Marjukka kirjoitti:Solttu, miksi et ompele sitä pukua, kun ei kerran mistään löydy? Kyllä kangaskaupoissa varmaan sopivaa materiaalia löytyisi? Vai pitääkö sen olla ehta glitter-kauden asu?
No kun tuskin osaan ommella napin takaisin paikalleen :!:

Sitä paitsi, on kivaa harrastaa kirppareita. Pitää olla haastetta, ja jonakin päivänä tuo pinkki paljettifrakki/-puku ehkä löytyykin!
ISOT HALIT Kuppilan ihanalle pinkille porukalle, ihanille pikkupossuille! HALI HALI!

Avatar
salla
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 943
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 21:11

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja salla »

Tänä vuonna olen onnekkaassa asemassa sillä ystäväni kotiteatteri valmistui eri suurelta screeniltä, kajarit täysillä (sori vauva) ja ihan varmasti texmex -pöytä notkuen oman kullan kainalossa. OU jee. Mutta kahdehdin jokaikistä paikan päälle suunnistavaa. Olishan se ihan mahtavaa.....

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viisujen seuraamistavoista

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Sorry, että kaivan tämän threadin historian syövereistä esille, mutta se kuului jo alkuperäissuunnitelmaani. :wink:

Vaikka kyselyn tulos ei suurta tungosta lupaakaan, ajattelin silti heittää ilmaan ehdotuksen pienimuotoisen kimppakatselun järjestämisestä (n. 6-10 hlöä). Ajatukseeni kuuluisi:
- illanviettoa ja viisujutustelua
- vanhoja kisamateriaaleja ja muita aiheeseen liittyviä videoita
- napostelua seisovan viisunyyttikestibuffetpöydän avulla
- tietysti virallinen viisu(semi)finaalilähetys

Paikkana voisi olla viihtyisä :roll: kerrostalo-olohuone Espoon Tapiolassa (alle 15 min Helsingistä, bussilla aivan viereen) Kisakatsomosta löytyisi ~100" kisanäyttö huononäköisemmällekin fanille.

Kertokaa ajatuksenne rohkeasti, muutamalle hengelle ei valvojaisia kannata järkätä.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Lukittu