Tai siis Jonsi taisi ensin ehdottaa, et tarvitaan joku superlauantaihymiö ja sit mää sanoin, et se vois olla nykyinen vollotus.
Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
AnteeksiMargot kirjoitti:Toi oli mun juttu.
Tai siis Jonsi taisi ensin ehdottaa, et tarvitaan joku superlauantaihymiö ja sit mää sanoin, et se vois olla nykyinen vollotus.
No onpas reilua...Jónsì kirjoitti:Mä pöllin aina kaikkien jutut.
MINÄ ehdotin ensiksi! Ootte te kans yksiä ystäviä.Margot kirjoitti:Toi oli mun juttu.
En tiedä, tämä oli vaan vieno hymiötoive hymiötehtaan viisuosaston hymiövastaavalleViolette kirjoitti:^Lieköhän tuollaista olemassakaan vai pitäisikö sellainen ihan varta vasten tehdä.
Kiintoisaa, ai niinku minkälaisia leluhymiöitä?i wanna be a toy kirjoitti:Haluaa jotain leluhymiöitä
Roope kirjoitti:hymiölatauskone on ehkä jälleen käynnistymässä
Höyrypää olis ihanaJuurovissön kirjoitti: Ja voikos nuo ^ kahvihympät jo laitella sinne?
Toi höyrypää on yksi mun lempihymiöitä, sitä toivon tänne minäkin.Roope kirjoitti:
Höyrypää olis ihana![]()
Joo, toi muistuttaa erästä hyvin paljonRoope kirjoitti:Roope kirjoitti:hymiölatauskone on ehkä jälleen käynnistymässäHöyrypää olis ihanaJuurovissön kirjoitti: Ja voikos nuo ^ kahvihympät jo laitella sinne?![]()