Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

Anastasia Prihodko – Mamo

*****
28
22%
****
32
25%
***
21
16%
**
29
22%
*
19
15%
 
Ääniä yhteensä: 129

Avatar
Sam94
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 556
Liittynyt: 10 Joulu 2008, 20:44
Paikkakunta: Kemi

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja Sam94 »

Tän kappaleen ei kuuluis ees olla finaalissa, aivan järkyttävää sontaa. :roll:
Saltanötter och pärondryck

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Sam94 kirjoitti:Tän kappaleen ei kuuluis ees olla finaalissa, aivan järkyttävää sontaa. :roll:
:joojoo: Totta
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Mulla se on vuan koko ajan enempi äiteetä ikävä, kun sävellys on mielestäin aivan uppeeee. :ihana: MAAMO MIIA!

Avatar
JIM
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1166
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 19:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja JIM »

Juurovissön kirjoitti:Mulla se on vuan koko ajan enempi äiteetä ikävä, kun sävellys on mielestäin aivan uppeeee. :ihana: MAAMO MIIA!
Mullakin parannoo koko ajan, :tapu: pitää varmaan taas nostaa puntarissani pian. :joojoo:
"Hard times are a-coming, missy.
You may be selling, but nobody,s going to be buying.
Not at these prices."

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja --evg »

Musta Diman voittobiisi alkaa tän rinnalla kuulostamaan jopa hyvältä. Tää biisi on jotenki aika lattea, ja halvan kuuloinen
IB- International Bullshit

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8154
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kolmen parhaan kärki muodostunu tällä hetkellä Suomesta, Virosta ja Venäjästä. Mitäpä sitä suotta mennä merta edemmäs kalaan...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42010
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Mulle tulee tästä jotenkin mieleen paitsi tietysti ne venäläiset iskelmät, joilla meitä venäjänopiskelijoita koulussa kiusattiin, myös GreenJolly :shock: Jotain samanlaista raskasliikkeistä (massa)voimaa. Kuorosta tykkään, saisi kuulua ja revitellä enemmänkin. Samoin sanojen rytmityksestä mamo-sanan jälkeen. Se menisi pilalle jos tämä käännettäisiin englanniksi, mutta sitä tuskin tällä kertaa tarvitsee pelätä.

Mukava, että lopulta lähettivät tällaisen, vaikkei tämä ehkä ihan kärkeen mulla kipua. Jotain hyötyä Diman voitosta! Luulenpa vain, ettei tämä oikein ole asiansotkijaraatien mieleen...

Avatar
Hilurimpsis
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 21 Maalis 2009, 18:29

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja Hilurimpsis »

Mielestäni tämä on kiva biisi, ja pidän siitä, että kappaleessa on paljon kansanmusiikkivaikutteita :) Eka kuuntelukerralla tämä vaikutti vähän tylsältä, mutta omalla kohdallani tämä ainakin paranee lähes joka kuuntelukerralla :P Annoin 4 tähteä.
Gangsta 4 life

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja umbros »

Haukuin tämän lyttyyn, kun tämä tuli valituksi. Nyt totean, että tämähän koukuttaa. :heh: Paljon parempi kuin viime vuoden Diman hirvitys, mutta toisaalta siihen nyt ei paljon edes tarvittu. Yleensä en voi sietää tuollaista ylitsevuotavaa överiesiintymistä, kuten en tässäkään tapauksessa ensinäkemältä. Mutta kun silmissäni jo näin sen yleisön mylvinnän Moskovassa tuon "luotisateen" aikaan, niin tämä varmasti on aika tappava kokonaisuus. :peukku: Puntarissani sijalla 8.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33170
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja Pete »

Otan kokemuksistanne opikseni enkä kuuntele tätä ollenkaan, ettei vaan itselleni käy samoin. :eeek:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Tykkään kovasti. :)
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Tämä on edelleen järkky :draamaa: :nohyi:

En vain pidä tästä biisistä :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Euro2009
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 551
Liittynyt: 10 Helmi 2009, 18:53

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja Euro2009 »

Karmeen huono viisu Venäjältä.. miten ne tämmösiä valitsee :mitvit:
euro2009

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Oon todennäköisesti ainut joka tykkää tästä enemmän kun viime vuoden believestä :heh:
LOBODA

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6308
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja mariah »

Ticoshay kirjoitti:Oon todennäköisesti ainut joka tykkää tästä enemmän kun viime vuoden believestä :heh:
et onneksi ole ;) monin verroin parempi ku viime vuotinen,hyvä russia :peukku:

Avatar
JIM
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1166
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 19:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja JIM »

mariah1979 kirjoitti:
Ticoshay kirjoitti:Oon todennäköisesti ainut joka tykkää tästä enemmän kun viime vuoden believestä :heh:
et onneksi ole ;) monin verroin parempi ku viime vuotinen,hyvä russia :peukku:
Juuripa sammaa mieltä. :joojoo: Nostin tänään jo TOP 10,n sakkiin. :tapu:
"Hard times are a-coming, missy.
You may be selling, but nobody,s going to be buying.
Not at these prices."

Avatar
Leandra
Maistelija
Maistelija
Viestit: 31
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 16:08
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja Leandra »

Ticoshay kirjoitti:Oon todennäköisesti ainut joka tykkää tästä enemmän kun viime vuoden believestä :heh:
Et ole! Minä en voinut, enkä edelleenkään voi sietää Believeä, joten tämä on kaikesta huolimatta mielestäni paljon parempi. Tämän kipaleen olen rankannut suurin piirtein (olemattoman) puntarini keskitasoon, mutta kyllä tämä aina viime vuoden karmeuden voittaa! :heh:

Avatar
Euro2009
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 551
Liittynyt: 10 Helmi 2009, 18:53

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja Euro2009 »

Leandra kirjoitti:
Ticoshay kirjoitti:Oon todennäköisesti ainut joka tykkää tästä enemmän kun viime vuoden believestä :heh:
Et ole! Minä en voinut, enkä edelleenkään voi sietää Believeä, joten tämä on kaikesta huolimatta mielestäni paljon parempi. Tämän kipaleen olen rankannut suurin piirtein (olemattoman) puntarini keskitasoon, mutta kyllä tämä aina viime vuoden karmeuden voittaa! :heh:
Tässä olen samaa mieltä.. Minä en vieläkään usko Beliveen.. MUTTA HUONO ON TÄMÄN VUOTINENKIN.. (oli pakko huutaa..) :eeek:
euro2009

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Euro2009 kirjoitti:
Leandra kirjoitti: Et ole! Minä en voinut, enkä edelleenkään voi sietää Believeä, joten tämä on kaikesta huolimatta mielestäni paljon parempi. Tämän kipaleen olen rankannut suurin piirtein (olemattoman) puntarini keskitasoon, mutta kyllä tämä aina viime vuoden karmeuden voittaa! :heh:
Tässä olen samaa mieltä.. Minä en vieläkään usko Beliveen.. MUTTA HUONO ON TÄMÄN VUOTINENKIN.. (oli pakko huutaa..) :eeek:
Minäkään en voi sietää sitä limanuljaska Dimaa :nohyi:

Anastasia osaa sentään laulaa niissä kohdissa, kun se ei huuda :draamaa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Mamo on tsiljoona kertaa parempi kuin Believe! :surrur: Vaikka siinä ei olekaan sinänsä ihkua strippaavaa mieslaulajaa.. :puna:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja Roope »


Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

Minun mielestäni tämä on kaiken kaikkiaan 'Believeä' parempi, vaikka toi kertosäe onkin niin surkea, että mua rupeaa aina sitä kuunnellessani naurattamaan! :rofl:
Mutta jos tämä on tulosluettelossa lähelläkään kärkeä, niin sitten alkaa viisujen tulevaisuus -taas yhdestä lisä-syystä :heh: -pelottaa! :shock:
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Ihme_Mies kirjoitti: Mutta jos tämä on tulosluettelossa lähelläkään kärkeä, niin sitten alkaa viisujen tulevaisuus -taas yhdestä lisä-syystä :heh: -pelottaa! :shock:
Niinpä :roll:
Rupesi minuakin pelottamaan :shock:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
sussu
Siemailija
Siemailija
Viestit: 154
Liittynyt: 19 Kesä 2006, 21:07

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja sussu »

Ajjai, että on vetävä iskelmä - simppeli ja tarttuva. Mut oikeesti toi venäläinen naisäänenkäyttö tietyissä kohdin on aivan ihanaa - vähän kansanlauluvaikutteista ja sehän mulle kelpaa!

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Tämä on niin häkellyttävä edustussävelmä, että on kestänyt viikkoja yrittää muotoilla mielipidettään. Melodia on kuin suoraan kansanrunousarkiston äänitteistä - ja siitä ehdottomasti plussaa. Venäjä ei ole koskaan ennen luottanut näin puhtaasti oman kulttuurinsa musiikkiperintöön, ja viisuvoitto siihen näemmä taas tarvittiin, että opittiin ammentamaan sieltä mistä parhaiten osataan. :peukku:

Mutta toteutus on kuitenkin tehty nykymusiikin vaatimusten mukaan, ja yllättäen Anastasia, vaikka vahva laulaja onkin, on mielestäni esityksen heikoin lenkki. Hän kun ei osaa päättää, että laulaako perinnemusiikkia vai raakaa rokkia, ja laulaa nyt vähän sinne päin molempiin suuntiin. Kun tähän vielä lisätään laulun teksti, tulee mulle niin vahvat vibat voimainsa tunnossa puhkuvasta Äiti-Venäjästä, etten enää tiedä, mitä ääntä sisälläni kuuntelisin. Luulen, että kokonaisuus on sitten kuitenkin niin pelottava, etten pidä tästä. Laulajan karismaa en kyseenalaista, hän on hieno, mutta silti... en syty.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja sziget »

Enpä huomannut viikko sitten että Venäjän viisu on vaihtunut. Uusi kappale on We don't wanna suck a shvili ja ukrainankielinen versio We don't wanna yush a chenko.
Anna_M kirjoitti:Kun tähän vielä lisätään laulun teksti, tulee mulle niin vahvat vibat voimainsa tunnossa puhkuvasta Äiti-Venäjästä, etten enää tiedä, mitä ääntä sisälläni kuuntelisin. Luulen, että kokonaisuus on sitten kuitenkin niin pelottava, etten pidä tästä.
Äiti-Venäjä puhkuu kuitenkin ukrainaksi georgialais-virolaisin taustavoimin. Kakkoseksi sijoittunut täysvenäläinen Valeria oli niin hirveää kitschiä, että sisäinen ääneni huokailee vieläkin helpotuksesta.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Pitkän tauon jälkeen tämän kuunneltuani tykkään tästä ehkä vielä enemmän kuin ennen. :ihana:

Avatar
Mizu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1155
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja Mizu »

Mamo on aivan ihana ja kärkipään viisuja tänä vuonna ehdottomasti. Toivottavasti tämä "Daphne Zuniga" esittäisi myös Mosvovassa finaalissa Mamoa ylidraamaattisesti kontallaan lattialla kädellä läimäyttäen lattiaa ja samalla kirkuen Mamoa ehkäpä hieman nuotin vierestäkin niin tämä olisi täydellinen.

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja Tiana »

Kun ekan kerran kuulin tämän, niin ajattelin että Venäjä näyttää niin sanotusti pyllyä koko viisujärjestelmälle tekemällä kaikkien aikojen huonoimman viisunsa silloin, kun heillä on varma paikka finaalissa. Tämä kun kuulostaa vinksahtaneelta lasten laululta. :plop:

Mutta todellisuudessa taitaa olla vain niin, että venäläiset itse tykkäävät tällaisesta tyhjästä sekamelskamusiikista.
Ei todellakaan ansaitse paikkaa finaalissa ja Venäjän osallistumisoikeuden voisi jo valmiiksi peruutta ensi vuodeksikin näin ala-arvoisen suorituksen vuoksi.

Ja eniten harmittaa sitten finaalia katsellessa, kun joutuu laittamaan äänettömälle telsun tämän esityksen ajaksi ja mieleen tulee heti ne oikeasti hyvät kappaleet, jotka joutuivat tiputetuiksi semifinaalivaiheessa. :lohduton:

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Venäjä 2009: Anastasia Prihodko – Mamo

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Minusta tämä on muuten aivan kammottava kappale, mutta tuosta nimestä tulee aina mieleen Uma Aaltosen edesmennyt hevonen, jota kutsuttiin Maamoksi... Mieluummin se Maamo kuin tämä.
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Lukittu