Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

Sakis Rouvas - This is our night

*****
47
29%
****
45
28%
***
30
19%
**
21
13%
*
18
11%
 
Ääniä yhteensä: 161

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja sziget »

Enkö ole kommentoinut tätä lainkaan? Kuunneltavampi kuin Shake it -hölskyttely, joka olikin sietämätön korvamato. (Tänä vuonna Azerbaidžan on yhtä ärsyttävä kuin se tai pahempi.)

Hömppäsarjassa jopa parhaasta päästä. Toivottavasti koreografia on sellainen, että Sakis suoriutuu livelaulannasta. Finaaliin tietenkin, mutta siellä Kreikka saattaa pettyä.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
PikkuGwyneth
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2227
Liittynyt: 20 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja PikkuGwyneth »

Sakis ja Shake shake oli mulle punainen vaate, en tykännyt yhtään aiemmin, mutta tämä biisi kolahtaa. Säkeistön rytmiikka (jota joku aiemmin haukkui), kertosäkeen iskevyys ja kivat ysärihelinätaustat saa mut ihan liikuttuneeksi. Ihanan energinen esitys! Mun mielestä koreografia ei ollut korni, tai ainakaan pahalla tavalla korni, vaan jotenkin vilpitön ja menevä.
Kymmenen sientä.

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja --evg »

Sakis osaa laulamisen ohella tanssia TODELLA hyvin ja ehkä siksi hurmannut niin monet naiset lanteillaan :kuolaus: :vonkaus:
IB- International Bullshit

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

eurovisiongirl kirjoitti:Sakis osaa laulamisen ohella tanssia TODELLA hyvin ja ehkä siksi hurmannut niin monet naiset lanteillaan :kuolaus: :vonkaus:
Kainalokarvat sen tekee :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42011
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Tavallaan ihan pätevää discoa, mutta en vain kestä näitä lampaan laulukoulun kasvatteja.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33170
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja Pete »

"Out of control" on kreikaksi "Tha trelatho".

Riskinä seniorilaumat

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Hyvältähän tämä näytti ja toimi videona. Lavallakaan tuskin ihan unettavimmasta päästä. Biisi voisi olla parempi, mutta kyllä tällä ilmeisesti mennään pitkälle, ellei sitten tuomaristot ole toista mieltä. Voi nimittäin ihan hyvin flopatakin.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11535
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja romualdo »

olipas vauhdikas ja raikas video,sellaista frendly- (itävalta -89) huumaa...( ei tosin niin surullista) oikein iskevä kappale, a-osakin tenhoavan... mykistävä! 3 pist. ?

TOTUUDENPUHUJA

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »

|
Väkinäistä liikehdintää hartioissa vetelemällä niitä sivuille. Noloa ;) en muista oliko video vai muu esitys.
|
Liiaan junnaava jumputusalku, joka ei pääse liikkeelle. Englannin kieliharkat :)
|

TOTUUDENPUHUJA

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »

|
Tuleeko muilla mieleen Aikakoneen Odota?
|
;)
|

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

^ei tule :eiei:
Alku tässä on lupaava, mutta kun kertosäe alkaa koko biisi lässähtää 10000000 kertaan kuulluksi :sorivaan:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Mie tykkään tästä. Vaikka en kyllä haluaisi tykätä. :mrgreen:
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja Colby »

Mä en tajua kyllä tän hehkutusta ollenkaan. Paitsi jos Sakista hehkutetaan, niin sen ehkä ymmärrän, mutta tää biisi on oikeastaan melko kamala. Aineksia olis kyllä vaikka mihin, mutta se alun taustaääni jää sinne junnaamaan ja menee ihan täysin eri tahdissa kun biisi muuten. Ihan kun kuuntelis kahta eri biisiä samaan aikaan. Mulle tulee siitä levoton ja epämukava olo. Kertosäkeessä sitä ei kuulu, mutta se on sitten taas muuten vaan melko mitäänsanomaton. Taustajumputus kuulostaa liian halvalta mun korviin. Kreikan huonoin viisu vähään aikaan.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Ekan kuuntelukerran tunnelmia:

Hyvä alku! Kylmäävää huminaa ja kiihottavaa jytinää. Kertsi kuitenkin paljastaa viisun olevan tuttua Kreikka-höttöä. Keisarin uudet vaatteet - mutta keisari ei paha vaatteittakaan.

Kertsin alkusäkeet lainattu viime vuoden Islannin viisusta.

3½/5

Avatar
Mizu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1155
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja Mizu »

Rakastan tätä viisua ja vähän Sakistakin :puna: Ei liene jäänyt kovin epäselväksi. Puntarini ykkönen. Shake it kappaleesta en pitänyt ja viimeksi livelaulanta oli yhtä ähkimistä, joten se liveveto pelottaa nytkin vähän. Ihanan korkealle tätä oltiin veikattu ja minullehan tämän menestyminen sopii mainiosta. Itse olen kuitenkin MuzaMazan kanssa epäileväisellä linjalla. En usko millään top 5 sijoitukseen ja top 10 sijoituskin voi jäädä saavuttamatta, vaikka kyseessä onkin Kreikka. Tällaisen discon päälle ei välttämättä ymmärretä ja joku shake it tapainen renkutus ois voinu taas pärjä paremmin, valitettavasti.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Kaikille ei ole Euroopan maiden liput tuttuja.
Nelosen uutisten mukaan Sakis edustaa tätä maata :israel:
No edes värit meni oikein.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Euro2009
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 551
Liittynyt: 10 Helmi 2009, 18:53

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja Euro2009 »

Minulle tämä Kreikan kappale alkaa aukenemaan. Ei ollenkaan hullupi kappale kun kuntelee myös muita ja ihan ennakkoluulottomasti. Selvästi TOP10:iin kuuluva energiapakkaus. :kreikka: :suomi: :israel:
euro2009

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Tämä on vaan turha. :eiei: Jos ne isoimmat avut artistina on vatsalihaksissa, niin kyllä biisissä pitäisi olla jotain. Ja tässä ei ole. Huonon englannin hengästynyt hönkiminen, mikä siis tässä tapauksessa on yhtä kuin Sakiksen "laulaminen", ei ainakaan tule kohottamaan tätä, joten ihan täysi floppi.

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja Clara »

Niin monet pojat ja tytöt pissivät hunajaa tänäkin vuonna Sakiksen ja biisin takia... Ja ihan turhaan :shock:

Laulusuoritus vielä menee, mutta lavalla mies on epäuskottava. Ei vaan toimi :sorivaan:

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja --evg »

Clara kirjoitti:Niin monet pojat ja tytöt pissivät hunajaa tänäkin vuonna Sakiksen ja biisin takia... Ja ihan turhaan :shock:

Laulusuoritus vielä menee, mutta lavalla mies on epäuskottava. Ei vaan toimi :sorivaan:
Toimii toimii!! :joojoo: Sakis :kuolaus:
IB- International Bullshit

Avatar
Kahvipapu
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 496
Liittynyt: 11 Joulu 2007, 21:24
Paikkakunta: Tampere

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja Kahvipapu »

Oh no, mä oon ihan rakastunut tähän biisiin! :tuuletus: Eikä Sakis mun mielestä laula mitenkään huonosti :ylppis:

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja --evg »

Mizu kirjoitti:Rakastan tätä viisua ja vähän Sakistakin :puna: Ei liene jäänyt kovin epäselväksi. Puntarini ykkönen. Shake it kappaleesta en pitänyt ja viimeksi livelaulanta oli yhtä ähkimistä, joten se liveveto pelottaa nytkin vähän. Ihanan korkealle tätä oltiin veikattu ja minullehan tämän menestyminen sopii mainiosta. Itse olen kuitenkin MuzaMazan kanssa epäileväisellä linjalla. En usko millään top 5 sijoitukseen ja top 10 sijoituskin voi jäädä saavuttamatta, vaikka kyseessä onkin Kreikka. Tällaisen discon päälle ei välttämättä ymmärretä ja joku shake it tapainen renkutus ois voinu taas pärjä paremmin, valitettavasti.
OIH SINUN AVATAR ON IHANA! Eikä Sakiksen rakastamisessa ole mitään hävettävää, itsellänikin hän on tietokoneen, ja kännykän taustakuva ja huoneeni seinällä julisteessa <3
IB- International Bullshit

Avatar
Euro2009
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 551
Liittynyt: 10 Helmi 2009, 18:53

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja Euro2009 »

eurovisiongirl kirjoitti:
Mizu kirjoitti:Rakastan tätä viisua ja vähän Sakistakin :puna: Ei liene jäänyt kovin epäselväksi. Puntarini ykkönen. Shake it kappaleesta en pitänyt ja viimeksi livelaulanta oli yhtä ähkimistä, joten se liveveto pelottaa nytkin vähän. Ihanan korkealle tätä oltiin veikattu ja minullehan tämän menestyminen sopii mainiosta. Itse olen kuitenkin MuzaMazan kanssa epäileväisellä linjalla. En usko millään top 5 sijoitukseen ja top 10 sijoituskin voi jäädä saavuttamatta, vaikka kyseessä onkin Kreikka. Tällaisen discon päälle ei välttämättä ymmärretä ja joku shake it tapainen renkutus ois voinu taas pärjä paremmin, valitettavasti.
OIH SINUN AVATAR ON IHANA! Eikä Sakiksen rakastamisessa ole mitään hävettävää, itsellänikin hän on tietokoneen, ja kännykän taustakuva ja huoneeni seinällä julisteessa <3
Minulla ei näitä taustakuvia ole (eikä tule), mutta kun kaikki nämä 42 kappaletta kuuntelee ja näkee niin kyllä Kreikan ja Sakiksen ehdottomasti top10:ssä täytyy olla. Energinen lataus Sakiksella eikä laulukaan hullumpaa, iskevä sävellys jota helppo seurata. Tosin vielä pari viikkoa sitten minäkin olin sitä mieltä, että :eeek: . Nyt :peukku: Kreikalle.
euro2009

Sanda
Maistelija
Maistelija
Viestit: 43
Liittynyt: 01 Loka 2004, 14:33

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja Sanda »

Rouvas-henkilö yllätti positiivisesti muiden esikatseluvideoiden joukossa. Tai oikeastaan koreografi, puvustajat ja sovittaja yllättivät. Itse Sakis ei ole muuttunut mihinkään, eli en pidä edellenkään laiskasta laulustaan enkä ääntämyksestään. Sähköurut kuulostaa hyvältä ja hyvää on se, että tanssimuuveissa ei näy hitustakaan sitä perinteistä kreikkalaista tanssia, jota on kyllästymiseen asti tarjoiltu viime vuosina. :tapu: Ja pakko myöntää, että pillihousut pukee Sakisia :heh: Sijoittunee top 6:een.

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja --evg »

Sanda kirjoitti:Rouvas-henkilö yllätti positiivisesti muiden esikatseluvideoiden joukossa. Tai oikeastaan koreografi, puvustajat ja sovittaja yllättivät. Itse Sakis ei ole muuttunut mihinkään, eli en pidä edellenkään laiskasta laulustaan enkä ääntämyksestään. Sähköurut kuulostaa hyvältä ja hyvää on se, että tanssimuuveissa ei näy hitustakaan sitä perinteistä kreikkalaista tanssia, jota on kyllästymiseen asti tarjoiltu viime vuosina. :tapu: Ja pakko myöntää, että pillihousut pukee Sakisia :heh: Sijoittunee top 6:een.
Tai peräti top 3:seen, VOITTAJANA! :heh:
IB- International Bullshit

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mä en oikeesti taida kestää, jos Sakis oikeesti lentelee yleisön yllä esityksen aikana :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja --evg »

gentedimare kirjoitti:Mä en oikeesti taida kestää, jos Sakis oikeesti lentelee yleisön yllä esityksen aikana :rofl:
MÄ TAIDAN! Sillä jos hän vaikka lentilisi sopivasti minun ylläni ja vaikka sattuisi tippumaan sopivasti siihen viereeni niin se ei haittaisi ollenkaan! :ihana:
IB- International Bullshit

Avatar
Leo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 08 Touko 2006, 20:46

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja Leo »

Noussut puntarissani kahden tähden laulusta jo neljän tähden zipaleeksi. Täähän on hyvä :heh:

Booster
Siemailija
Siemailija
Viestit: 125
Liittynyt: 29 Huhti 2009, 16:47

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja Booster »

KOMEA! :ihana: Ja karismaattinen, atleettinen, tumma, tulinen, Kreikkalainen, filmaattinen, ihana, upea, hyvä ääni, hyvä vartalo, hyvät tanssi taidot, sosiaalinen, taiteellinen, söpö, hyvä luusto, ihanat silmät, täydelliset hiukset..... :joojoo: Näitä kyllä keksii

niin mites se musiikki laulukilpailussa....
kyllä esim luuston ei pitäs olla kriteereissä ollenkaan...... :tuuletus:

Hohhoijaa..... Romanian ohella toinen popkokoelman täytebiisi jonka unohtaa ennen biisin loppumista.
nil puäng eikä finaaliin mut eikähän tämäkin maantieteelliskosmopoliittisista syistä tiputa jonkun more deserving osallistujan finaalista...
Unkarin Kati come to Daddy - ei tartteis Euroopalta kysellä et entäs mun tarpeet.... ;-)

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16655
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kreikka 2009: Sakis Rouvas - This is our night

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Booster kirjoitti:niin mites se musiikki laulukilpailussa....
kyllä esim luuston ei pitäs olla kriteereissä ollenkaan...... :tuuletus:
Luusto on olennainen olla olemassa laulettaessa :tosion: Tuoreena sertifioituna laulustrutsina osaan antaa tällaisia asiantuntevia kananottoja :joojoo: :heh:

Lukittu