Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

Alexander Rybak - Fairytale

*****
95
48%
****
36
18%
***
31
16%
**
14
7%
*
24
12%
 
Ääniä yhteensä: 200

Avatar
Dimsku.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1064
Liittynyt: 31 Joulu 2007, 19:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Dimsku. »

Ihana Alex tossa kuvassa :ihana: :ihana: Kirkorov :nohyi:
FISH FINGERS ARE SO FREAKING HOT, just like Leonardo DiCaprio
- Anna

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja jv »

AR puree huultaan. Mikähän on tunnelma?

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Jännä ois kuulla harjoitusten fiiliksistä, onko tosiaan ylivoimainen voittaja?

Booster
Siemailija
Siemailija
Viestit: 125
Liittynyt: 29 Huhti 2009, 16:47

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Booster »

ööööh...kuka toi toinen on?
Unkarin Kati come to Daddy - ei tartteis Euroopalta kysellä et entäs mun tarpeet.... ;-)

Avatar
Ludwig
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 440
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 09:23
Paikkakunta: PK-seutu

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Ludwig »

:eiei: :roll: :eiei:
EI,EI ja vielä kerran EI, ei putoo mulle kyllä harkkojen jälkeen senkään vertaa kuin esikatselujen jälkeen....

Poika parka HUUTAA minkä kerkee, ei pääse edes kaikissa kohdissa sinne mihin ois tarkoitus...
3 ihan turhaa jumppaajaa hyörii ympärillä ja mitä ne misutkin siel laval tekee...ei mitään....

Voe voe, toivottavasti ei tällä keskinkertaisuudella voiteta tän vuoden kisoja!!! :jupinaa: :niinpa: :eeek:

Avatar
Dimsku.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1064
Liittynyt: 31 Joulu 2007, 19:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Dimsku. »

Booster kirjoitti:ööööh...kuka toi toinen on?
Kumpi kumpi? :D Oikealla oleva on Kirkorov, http://en.wikipedia.org/wiki/Filipp_Kirkorov :joojoo:
FISH FINGERS ARE SO FREAKING HOT, just like Leonardo DiCaprio
- Anna

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33139
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Pete »

Taas Alexander Rybakista puhuttiin rixfm-radiokanavalla. :shock: Nyt hänen uutisoitiin kertoneen, ettei hän ole koskaan suudellut miestä, mutta hän pitää miehekkäistä miehistä, kuten Russell Crowesta.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Roope »

Pete kirjoitti:hän pitää miehekkäistä miehistä
Philippin kannattaisi siis seuraavassa tapaamisessa korostaa rintakarvojaan :mrgreen:

Avatar
JUHKIS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Roope kirjoitti:
Pete kirjoitti:hän pitää miehekkäistä miehistä
Philippin kannattaisi siis seuraavassa tapaamisessa korostaa rintakarvojaan :mrgreen:
Ei taida olla sellaista määrää karvaa olemassakaan, mikä tekisi Kirkorovista yhtään miehekkäämmän. :heh:

Moisten kommentien myötä taitaa olla Alexanderin suosio Moskovassa huipussaan. :surrur:

Avatar
Mauze
Maistelija
Maistelija
Viestit: 28
Liittynyt: 19 Touko 2008, 18:25
Paikkakunta: Tampere

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Mauze »

Ihanan valloittavan elämänmyönteinen ja mukaansatempaava laulu ja esittäjä! "Years ago, when I was younger" - heh, ollapa itse kaksikymmentä vuotta nuorempi :ihana: ...ja, öh, keiju?

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Miik kirjoitti:^ Jonka valossa viestisi:
JukkaV kirjoitti:Siis teoriassa voidaan sanoa, että tietyt maat pääsevät aina finaaliin. Näitä ovat mm. Turkki ja Serbia, ilmeisesti myös Armeniakin.
...liittyy millä tavalla (perustelemattomaan) teoreettiseen väitteeseesi Norjan jäämisestä finaalin viimeiseksi? :mitvit: Tai ylipäänsä noiden mainitsemiesi maidenkaan sijoittumiseen (esim. sijoitus finaalissa tai semifinaalissa) viisuissa? :mitvit:
En minä väittänyt Norjan jäävän viimeiseksi. Minä vain kysyin kysymyksen. Sen sijaan itse kysyit aiheeseen viitaten, onko teoriaa siitä, miten mikäkin viisu sijoittuu minäkin vuonna. Ja kyllä on, mutta täsmennän yllä olevaa sivulauseella "jos finalistimaat valitaan puhelinäänestyksellä". Norjaan tämä teoria ei päde, sillä Norjalla ei ole ymmärrettävän suurta diasporaa.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Euro2009
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 551
Liittynyt: 10 Helmi 2009, 18:53

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Euro2009 »

Mauze kirjoitti:Ihanan valloittavan elämänmyönteinen ja mukaansatempaava laulu ja esittäjä! "Years ago, when I was younger" - heh, ollapa itse kaksikymmentä vuotta nuorempi :ihana: ...ja, öh, keiju?
Kuulen edelleen kivasti tämän näin: .. when I was young girl... :laulaa:
euro2009

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Miik »

JukkaV kirjoitti:
Miik kirjoitti:^ Jonka valossa viestisi:
...liittyy millä tavalla (perustelemattomaan) teoreettiseen väitteeseesi Norjan jäämisestä finaalin viimeiseksi? :mitvit: Tai ylipäänsä noiden mainitsemiesi maidenkaan sijoittumiseen (esim. sijoitus finaalissa tai semifinaalissa) viisuissa? :mitvit:
En minä väittänyt Norjan jäävän viimeiseksi. Minä vain kysyin kysymyksen. Sen sijaan itse kysyit aiheeseen viitaten, onko teoriaa siitä, miten mikäkin viisu sijoittuu minäkin vuonna. Ja kyllä on, mutta täsmennän yllä olevaa sivulauseella "jos finalistimaat valitaan puhelinäänestyksellä". Norjaan tämä teoria ei päde, sillä Norjalla ei ole ymmärrettävän suurta diasporaa.
Aah, kysymykselläsi ei siis ollutkaan mitään pointtia, selväpä sitten. :joojoo: Olisikin muuten hauska kysyä joku pölypäinen kysymys Norjasta joka päivä. Vaikkapa: entä jos Norja saakin tänä vuonna finaalissa 250 pistettä? Tai: mitäs jos Norja sijoittuu yhdeksänneksi? :rullaati:

Tuosta teoriastasi ei kannata edes keskustella. Paitsi jos annat meille tämän vuoden tulostaulukon jo etukäteen teoriaasi nojaten. :uujee: Erityisesti minua kiinnostaisi otsikkoon liityen Norjan sijoitus. :uujee: Paitsi että Norjaanhan ei teoriat päde. :lohduton:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Aivan, se oli retorinen kysymys. En minä sanoisi, ettei Norjaan teoriat päde. Diaspora nimittäin vähentää sekä Norjan ja monien muiden maiden pistesaalista aika usein. Kuitenkin teoriassa Norjalla on aina hyvät mahdollisuudet saada pisteitä Ruotsilta, Tanskalta, Suomelta ja Islannilta, joskaan nämäkään maat eivät ole pisteenantaja-automaatteja. Eipä esimerkiksi vuonna 2004 Norja saanut juurikaan pisteitä...

En kyseenalaista lainkaan Rybakin finaalipaikkaa. Ja tämän sanon vain tuntemuksella, joka perustuu monien mielipiteisiin.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Miik »

Kiitos analyysistasi, hyvä Jukka V! :hali: :)
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Juu, ja tein sen vapaaehtoisesti ihan rakkaudella euroviisuihin. :)
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Tädin kasvojenkiristys on onnistunut paremmin kuin tämän Kirkokovin rouvan! :draamaa:

"Years ago, when I was younger" on laulajan subjektiivinen näkökulma. Jokainen on ollut joskus nuorempi. Ei tarvitse olla -hm- 39-vuotias, kuten täti, muistellakseen menneitä. Ah, miten ihan suloista

Täti ei kuitenkaan ole Herra Jackson eli pitää edelleen paikkaa sängyssään lämpimänä Sakiksille.

Avatar
klasuk
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 64
Liittynyt: 18 Helmi 2007, 00:29

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja klasuk »

male kirjoitti:Taviskaverini (joka on kuitenkin suhteellisen hyvin euroviisut tunteva) on kanssa ihan rakastunut tähän. :tapu: Ja totesi, ettei maailmassa ole oikeudenmukaisuutta, jos tämä ei voita. :heh: No, ens viikolla selviää sitten, että onko.
Olen täysin samaa mieltä. Jos kreikkalaisten tai itäblokin temput tehoavat edelleen (50% raatiäänistä huolimatta), lupaan kyllä lopettaa viisujen seuraamisen. Meinasin tosin lopettaa jo Venäjän "epäreilun" voiton jälkeenkin... ;) ;)

Tämä kappale on kertakaikkiaan todellinen EUROVIISU.. Tulee joka kuuntelukerralla hyvälle tuulelle..

Tilastot/ennusteet näyttävät Norjan osalta hyvältä mutta netin keskustelupalstoilla ja Youtubessa monet ovat sijoittaneet Norjan aika huonoille sijoituksille..

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41934
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^En ole muuten mitenkään vakuuttunut siitä, että raadit tykkäisivät tästä. Onhan tämä kelpo biisi kuunnella kerran tai pari, mutta ei kovin monta kertaa jaksa kuin hardcorefanit. Tiedä sitten miten itse kukin raatilainen työskentelee, mutta pidän mahdollisena että joillakin tulee tämän kohdalla jo kyllästymisefekti vaikuttamaan.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Arvatkaa ihmiset, kuka on Venäjän raadin puheenjohtaja :rofl: :rofl: :rofl: Mutta Kirkorov on ailahtelavainen, tänään jo sain kuvia hänestä hyvin tuttavallisesti Sakiksen kanssa poseeraten. Kovasti se mainosti tosin että raati äänestää vain ja ainoastaan artistien ja kappaleiden ansioiden mukaan :joojoo:

Alexander oli kunniavieras tänään Valko-Venäjän bileissä yllättäen :heh: Minnehän menee Belarusin 12 :mitvit: :miettii: No, voihan ne ehkä mennä Lobodallekin.

Alexander puhui kovasti venättä pressissään, ja nauratti kamalasti paikallisia naisia. Mutta kuulemma hänelle pitää puhua venäjää kuin lapselle, että hän ymmärtää :rofl:
Hello Hi!

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Alexander on siis ainoa artisti, jota uskaltaisin haastatella venäjäksi. :hihi:

Mä en edelleenkän usko vedonlyöntitilastoihin vaikka tää tuntuu kovin iskevän mun semifanikavereihin. :draamaa:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Jos finaalista voitosta taistelisivat Norja ja Suomi, pettyisin todella, jos Norja jättäisi Suomen toiseksi.
Jos voitosta taistelivat Norja ja joku etelän etno vetkuttajista Turkki, Azerit, Espanja, jännäisin kyllä pohjosen pelimannipojan puolesta.
Samoin Norjan puolelle kääntyisin, jos voitosta kamppailisi joku balkanilainen kaihoviisu.
Ruotsin ja Norjan välinen kamppailu olisikin vähän kinkkisempi, tykkään Ruotsista, mutta ehkä Norjalla enemmän aitoutta.
Norja Viro-kamppailussa olisin ehdottomasti Viron puolella.

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja aksim »

Serduchka kirjoitti:^^^ Mitäh :eeek: Kirkkorouva ja Alex :kups: :eiei: :heh: :rofl: En tiedä mitä sanoa :heh:
IIIHAAANAAA :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus: :rofl:
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
hotdogs
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 461
Liittynyt: 11 Touko 2006, 16:55

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja hotdogs »

Lyhyesti ja ytimekkäästi: Norja voittaa! Loistava biisi ja täysosuma myös livenä. Hyvin karismaattinen tämä Aleksanteri, enkä yhtään ihmettele, että saa varsinkin monen naispuoleisen sukat pyörimään jaloissa. *****

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Mitä? Moskovan fläppitaulun äänestyksessä tämä jäi omassa semissään kakkoseksi Azerbaidhanin jälkeen? Varma voittaja kakkosena? Voiko kisoista tulla sittenkin jännittävät? Ei kai?

piper
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 15:56
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja piper »

Ärsyttävää, ku jokapaikasta kuulee sen miten tää on ennakkosuosikki ja tää voittaa varmasti.
Toivottavasti, tää ei voita..et saatais "yllätysvoittaja".
"When you look into my eyes, world becomes a better place." <3

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

piper kirjoitti:Ärsyttävää, ku jokapaikasta kuulee sen miten tää on ennakkosuosikki ja tää voittaa varmasti.
Toivottavasti, tää ei voita..et saatais "yllätysvoittaja".
:roll:
Minä taasen kannatan kerrankin ei yllätysvoittajaa
Viimevuonna voittaja oli aika yllätys :shock:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Euro2009
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 551
Liittynyt: 10 Helmi 2009, 18:53

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Euro2009 »

klasuk kirjoitti:
male kirjoitti:Taviskaverini (joka on kuitenkin suhteellisen hyvin euroviisut tunteva) on kanssa ihan rakastunut tähän. :tapu: Ja totesi, ettei maailmassa ole oikeudenmukaisuutta, jos tämä ei voita. :heh: No, ens viikolla selviää sitten, että onko.
Olen täysin samaa mieltä. Jos kreikkalaisten tai itäblokin temput tehoavat edelleen (50% raatiäänistä huolimatta), lupaan kyllä lopettaa viisujen seuraamisen. Meinasin tosin lopettaa jo Venäjän "epäreilun" voiton jälkeenkin... ;) ;)

Tämä kappale on kertakaikkiaan todellinen EUROVIISU.. Tulee joka kuuntelukerralla hyvälle tuulelle..

Tilastot/ennusteet näyttävät Norjan osalta hyvältä mutta netin keskustelupalstoilla ja Youtubessa monet ovat sijoittaneet Norjan aika huonoille sijoituksille..

"Olen täysin samaa mieltä. Jos kreikkalaisten tai itäblokin temput tehoavat edelleen (50% raatiäänistä huolimatta), lupaan kyllä lopettaa viisujen seuraamisen. Meinasin tosin lopettaa jo Venäjän "epäreilun" voiton jälkeenkin... ;) ;)"

Tämä sinänsä yllättävää minulle. En ole koskaan katsonut maata maana. Euroviisuissa musiikki yleensä kuitenkin kulttuurisidonnaista ja tässä se ongelma mieleästi onkin kun naapureita äänestetään. (esim pohjoismaat).

Norjan kohdalla on kyse siitä, ettei sävel olekaan pohjoismaista vaan SE ON SITÄ ITÄ VALKO-VENÄJÄÄ.. :kuolaus:
euro2009

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16641
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Serduchka kirjoitti:Viimevuonna voittaja oli aika yllätys :shock:
Kenelle muka? :mitvit:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

UFOPOLI kirjoitti:
Serduchka kirjoitti:Viimevuonna voittaja oli aika yllätys :shock:
Kenelle muka? :mitvit:
Minulle :shock:
En minä ainakaan olisi uskonut Diman voittavan :roll:
Tiesin kyllä, että se pärjää, mutta pisteiden alussakin ajattelin, että voittaja olisi Kreikka ja melkein kaikkihan pitivät Ruotsin puolta :surrur:
Dima tosin vei voiton :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Lukittu