Schlager på lager

Ei-vuosikohtaisen viisukeskustelun arkisto.
Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minunkin mielestäni Thomas on aiiiivan ihana :D Näin hänet muuten yksi päivä Pasilan asemalla. Juoksi kauhealla kiireellä jonnekin nahkahousuissaan :shock:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Sagapo kirjoitti:Varsinkin tuo oli hyvä uutinen, että se Antsa/mummo-versio ei ole lopullinen esikatseluvideo, vaan sellainen leikellään vielä uudestaan.
Mä oon varmaan ihan sekasin, mutta siis mikä kumma on Antsa/mummo -versio??????????? :shock: :shock: :shock:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

gentedimare kirjoitti:
Sagapo kirjoitti:Varsinkin tuo oli hyvä uutinen, että se Antsa/mummo-versio ei ole lopullinen esikatseluvideo, vaan sellainen leikellään vielä uudestaan.
Mä oon varmaan ihan sekasin, mutta siis mikä kumma on Antsa/mummo -versio??????????? :shock: :shock: :shock:
Oi! Antsalla tarkoitan tässä tietenkin Antero Mertarantaa, en Viisukuppilan Antsaa. :D Anteeksi huono ilmaus. Tarkoitin siis tuolla sitä videota, jossa näkyy Jarin fanimummoja ja kuuluu Antero Mertarannan hehkutus.
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Violette kirjoitti:Minunkin mielestäni Thomas on aiiiivan ihana :D Näin hänet muuten yksi päivä Pasilan asemalla. Juoksi kauhealla kiireellä jonnekin nahkahousuissaan :shock:
Thomas on toki ihana.
Meinattiin tikahtua nauruun viime keväänä Riian viisudiskossa, kun hän kirmaili ja tanssahteli kilpaa Richard Herreyn kanssa. :lol:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja AntSa »

No tää jo pelästy, että mikä Antsa/mummo-video?!??!? :wink: Kun tää on onnekseen rajattu tosta mauttomasta lauantaisin näytettävästä tekeleestä aivan kokonaan veke.... :multi:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

AntSa kirjoitti:Kun tää on onnekseen rajattu tosta mauttomasta lauantaisin näytettävästä tekeleestä aivan kokonaan veke...
Lucky you... :wink:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Jahas...kuka tunnustaa olleensa raadiossa tänä aamuna 10:35 kieppeissä kanavalla NOVA! Siellä oli jokin iloisen herisevä immeinen (Termari? ei ollu Nadi) joka ilmoitti menevänsä Schlagerin nauhotuksiin tänään! Hän puhui tosi kauan, mutta mä en sitten saanut nimeä selville, kun se sanotttiin vain aluksi ja se jäi just auton starttauksen alle! Naisimmeinen oli kyseessä ja tonttulakkeja oltiin ostamassa Tiimarista :) Tämä siis tapahtui aamulla puoli yhdentoista maissa kanavalla Nova!

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

No ei ollu TerMari Novalla.Nähäj. Ei o ilosen hersyvä ihminen (ihan huono ja
vakava :roll: ja vaikka mitä ...Sääliä heti mulle tänne :cry: ....vitsi vitsi..)

Joo no ihan AIKUISTEN :shock: oikeesti. En ollu. En.

Se oli muuten Pentti Lasanen se Four Catsin herra, jonka nimen arvoisan
kuppilamme kantajäsen Nadi oli unhoittanut.

Anna Stenlund Rulez :D .
:termari:

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

En tunnusta olleeni Novan lähetyksessä, mutta tunnustan olleeni Schlager på Lagerin joulujakson nauhoituksissa. Oli hauskaa! Norja - Ruotsi-vitsit lentelivät Siltsulla ja Geirillä, ehe-ehe, ja live-esitykset oli hauskoja. Mun pokeri petti tosin täydellisesti, kun Marion alkoi esiintyä. Ei toki Marionin takia, (Marion oli upea oma itsensä), vaan siksi että satuin muistamaan Lotta Engbergin version samasta kappaleesta jostain n. 15 vuoden takaa, joka oli aivan SIKAhauska. Ohjelmasta en paljasta enempää, mutta tämän kerron: kaikki kysymykset liittyvät tavalla tai toisella jouluun (viisuaihekin vilahtelee mukana) ja kaikki esitykset ovat joulumusiikkia. :) Ha det kul den 28/12!!! :) :) :)

Kuten arvata saattoi tuossa nauhoituksessa ei kyllä juuri muita ollut kuin Kuopion raadin mummoja. Oikeesti, se oli täynnä keski-ikäisiä tanttoja, jotka rynnivät toisten niskaan (melkein kaataen vettäkin toisten niskaan), hyssyttelivät olemaan hiljaa, vaikka mitään ei tapahtunut ja lainasivat puheenaiheet muilta, vaikka tuskin edes tiesivät, mistä puhuivat... Pisti kyllä hiukan mietityttämään, luulivatko rouvat tulleensa pyhäkouluun, jumalanpalvelukseen, vai Ben Furman-showhun, kun NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN tosikkoja olivat? No, siis rouvien jutut alapuolellamme olivat tyyliin (keskustelimme Petra Nielsenin Tango Tangosta): mitenkähän se biisi pärjää, jos se valitaan Istanbuliin?
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Nadi »

JOKU NYT SIIS HETI KERTOO, ETTÄ KUKA OLI NOVASSA???? Olisko ollut Marica, joka ei käy täällä, mutta oli kyllä illalla ylellä nauhotuksissa?? Täytyypä kysästä huomenna sähköpostitse duunin kautta....

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Onkohan muuten mun lähettämiä kysymyksiä valittu katsojakysymyksiksi?

t.Utelias JukkaV :)
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

JukkaV kirjoitti:Onkohan muuten mun lähettämiä kysymyksiä valittu katsojakysymyksiksi?

t.Utelias JukkaV :)
Tänä vuonna ei varsinaista katsojakysymysosiota ollut kisassa - ainakaan niissä jaksoissa, joiden nauhoituksissa mä olin. Voihan se olla, että niitä on ujutettu muuten mukaan, mutta ei ainakaan samassa muodossa kuin viime vuonna.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Vielä tähän ohjelmaan liittyen...

Jos onnistuu missaamaan totaalisesti SpåLin tiistaisen jakson ja vielä digi-uusinnan torstaisin, niin vielä on yksi mahdollisuus kuulla se. Kyllä, Radio Vega lähettää ohjelman lauantaina, tosin leikattuna versiona, jossa on mukana kilpailevien artistien haastetteluja, schlager-musiikkia ja paloja itse tv-ohjelmasta. Ohjelma alkaa Radio Vegassa klo 17.15 lauantaisin ja juontajana on Vegan EHDOTTOMASTI PARAS viisukommentaattori Hans Johansson. :) :) :) :) :)
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Siis koska nuo ohjelmat siis sitten lopulta tulevat ulos? Että tietää, milloin odotella kasetteja.. *wink wink*

Olisipa kiva, jos YLEn radio-ohjelmat olisivat netissä, niin voisin kuunnella radion kautta ja vaikka nauhoittaa niitä ihania viisuversioita, joita siellä laulellaan.. . :( Mutkun ei niin ei...
Hello Hi!

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Ohjelma alkaa ensi viikon tiistaina kello 22.00 ja tulee sen jälkeen joka tiistai siihen aikaan. Esityspäivä on siis vaihtunut, kanava samoin: nyt se on TV1.
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Ja jos joku on TV Finlandin näkyvyysalueella, niin tiedoksi, että ohjelma tulee vasta keskiviikkoiltana klo 23 CET sieltä. Meinasin repiä pelipöksyni, kun luulin ensin, ettei sitä näytetä ollenkaan. :shock:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

barbarossa kirjoitti:Ja jos joku on TV Finlandin näkyvyysalueella, niin tiedoksi, että ohjelma tulee vasta keskiviikkoiltana klo 23 CET sieltä. Meinasin repiä pelipöksyni, kun luulin ensin, ettei sitä näytetä ollenkaan. :shock:
Jep, hyvä lisäys. Mä meinasin repiä omat pelihousuni sinä keväänä, kun se oli ekan kerran. Satuin olemaan Tukholmassa ja joku osa "melkein" jäi näkemättä ennen kuin hiffasin, et hei, jostain syystä ne lähettää sen vasta seuraavana päivänä FTV:llä. :)
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Huomenna alkaa!!
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Siis tänään???
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Niin katsos Jukkaseni, eilen tänäänkin oli vasta huominen. :mrgreen:
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

JIPII JIPII JIPII

Viesti Kirjoittaja ashanti »

http://www.yle.fi/
TV1 & FST klo 22.00
Iskelmävisailusta nähdään kymmenen uutta jaksoa! Visan ensimmäisessä osassa Cay Karlsson ja Marion Rung kohtaavat Ann-Christine Nyströmin ja Marco Bjurströmin. Illan vieraileva artisti on euroviisulegenda Johnny Logan.

Että tätä on odotettu!
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Voiko kukaan ikinä hymyillä yhtä paljon ja leveästi kuin Ann-Christine? Jopa vihreä hymiö taitaa hävitä. :mrgreen: Harmittaa kun ei ole se edellisen kauden ohjelma nauhalla, jossa kuultiin Playboy. Jestas sitä esitystä, että tulin hyvälle tuulelle!

Jossain toisessa keskustelussa muistaakseni Nadi toi esille ainakin mulle uuden huomion Mr Loganin tavasta lipoa huuliaan. Syytänkö siis Nadia siitä, että molempien esitysten aikana seurasin ihan jotain muuta kuin biisiä... Aika näppärästi Logan homman hoitaa, on selkeä harjoittelurutiini! :lol:

Paluu partoihin: Puntsi-keskustelussa jäin roikkumaan off topicina Marcon partaan. Ei se olekaan Pirates of the Caribbean-parta, se on selkeä Cast away-rehoke. :roll:

Enivei, kiitos Ylelle SPL:n ruuduttamisesta. On se vaan niin mukava ohjelma!
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Mutta hyvä ihme etten oo koskaan tajunnutkaan, kuinka vaikeata tuon Loganin Jompan on laulella ..... luulis olevan helpompiakin tapoja elantonsa hankkia! Tarkoitan siis, että olipa hurjan näköistä eläytymistä se 'Hold me now'.

Ja ihan oikeasti onko miulla taas joku 'valita vaikka postinjakajalle, jos et muita kiinni saa'-päivä, mutta että tuo Cay voi olla etova limake! En edes osaa eritellä, että mikä siinä ärsyttää, mutta ihan suorastaan kuvotti koko mies!


Mutta pääasia, että koko alkuvuoden odotus palkittiin ja saatiin Tomppa takaisin ruutuun. On se niin ihana! :)
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Muuten, yksi asia pisti silmään. Marionin tukkamuoti on erikoinen: hänellä on hiustupsu vasemman korvan edessä. Tämä oli jo siinä Mirja Pyykön viisukeskustelussa... :?: Onko kyseessä joku muotivilitys?
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Olisipa hauska nähdä kevään lopuksi kokoelma noista kommelluksista! :lol: Itse en nimittäin valitettavasti päässyt kuvauksiin paikan päälle katsomaan!
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Mie nyt taas kuulkaas todistan olevani varsin huono fani. Katsoin meinaan SUBilta 24 jakson..... JA MUISTIN, ETTÄ SCHLAGERIT TULEE YKKÖSELTÄ...... kivittäköön ken haluaa...... :?

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Nadi kirjoitti:Mie nyt taas kuulkaas todistan olevani varsin huono fani. Katsoin meinaan SUBilta 24 jakson..... JA MUISTIN, ETTÄ SCHLAGERIT TULEE YKKÖSELTÄ...... kivittäköön ken haluaa...... :?
Tuo oli mullakin hieman ongelmana! Intohimoisena 24 seuraajana se oli luonnollisesti pakko kattoa sekä maikkarilta että heti perään Subilta sillä seurauksella, että: Schlagerit oli pakko ottaa nauhalle, sinkkuelämästä jäi ekat n. 5 minsaa kattomatta ja Nelosen dokumentti oli pakko unohtaa kokonaan! :Eyecrazy:

En oo addikti enkä sohvaperuna ...enhän? :oops:
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Jiihaa, täällä on siis joku toinenkin epäkelpo :lol: :lol: :lol: . Mulla ei tällä kertaa ollut edes nauhoitusmahdollisuutta, joten olen nyt ihan tämän ketjun varassa ton tiedon suhteen. Mutta eihän tota kaksnelosta ole kai kuin neljä jaksoo enää..... :oops:

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Naali »

Meidän perheessä minä määrään. Poikaystäväni seuraa 24:ää, mutta minä en ole sitä katsonut. Sen sijaan minä olen seurannut Sinkkuelämää, josta poikaystäväni ei perusta. Nyt kun Schlagerit alkoi, katson sen, otan Sinkkuelämään nauhalle (mikä ei ilmeisesti olisi pakollista, koska se alkaa aina tajuttoman myöhään) ja käsken poikaystävän katsoa uudet 24-jaksot vasta Maikkarilta. Oli kyllä kauhea shokki, kun luulin aluksi, ettei noita kaikkia voi millään katsoa.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Nadi kirjoitti:Jiihaa, täällä on siis joku toinenkin epäkelpo :lol: :lol: :lol: . Mulla ei tällä kertaa ollut edes nauhoitusmahdollisuutta, joten olen nyt ihan tämän ketjun varassa ton tiedon suhteen. Mutta eihän tota kaksnelosta ole kai kuin neljä jaksoo enää..... :oops:
Eikö? On kai, eikös se alkanut ikäänkuin aamulla kasilta! Korjaa jos olen väärässä! Eli mun mielestä ollaan vasta puolessa välissä. Sitä miekii eilen mielessäni kiroili. Koska tämän vuoksi juonen kannalta voi tapahtua mitä tahansa ja ohjelmien päällekkäisyydet jatkuvat pitkälle kevääseen!

A-P-U-V-A! Ostattaako se nyt toisen telkkarin ja polttavan DVDn?! :shock:
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Lukittu