Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

Waldo's People - Lose control

*****
142
56%
****
65
25%
***
23
9%
**
9
4%
*
16
6%
 
Ääniä yhteensä: 255

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Kiitos vinkistä! :D Ja tosi osuva tuo saamasi vastaus, julkisesti (näissa blogeissa sun muissa) ei tosiaankaan puhuta siihen tyyliin, että kaikki järjestyisi Suomen osalta :heh:

Itse sain samaan kysymykseen vastaukseksi "Näyttää valoisalta!" :uujee:

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Nevski »

totalhki kirjoitti:Antaa AKOEn haukkua vaan. Irlannin paino äänistä on 1/42 eli 2,38 prosenttia. Tietysti englannin kielen johdosta tuo blogi saa paljon lukijoita, viisufaneista.

Tavikset eli "suuri massa" ei viisublogeja lue, eli ei haittaa yhtään mitä siellä kirjoittavat.

Ei hätää. Ottakaa rennosti ja nauttikaa finaalista. :bile:
Niimpä, ottakaa rennosti, mie otin ekat semit iha rennosti ja en ajatellu Suomen mahdollisuuksista mittää, katoin vaa mennäänkö jatkoo ja mentii. Ja samalla taktiikalla katon finaalin, enemmän varmaa jännitän muita maita ku Suomee :D

TOTUUDENPUHUJA

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »

kais(t)a kirjoitti:Ei kuulostanut Karoliinan aani mitenkaan flunssaiselta asken kun esiintyivat finaalin ekoissa harkoissa. Taydella teholla ei tietenkaan vetaneet mutta eivat missaan nimessa ole ainoita jotka iin ovat tanaan tehneet. Hyva saastellakin revitysta huomisiltaan. :surrur:
|
Sisuhan on laulajan pastilli, lukee takakannessa :)
|
Siis ei takuulla tule ongelmia, ne lääkärissäkäynnit on vain varotoimenpiteitä. Ja jos jotain tulisikin, kortisonin avulla voi laulaa vaikka angiinassa tai muussa kurkkutulehduksessa, kuten Shirley Clamp MF-finaali 04.
|
Off topic BTW, kellään muulla ollut mononukleosia? Inhottava kurkkutauti, johon ei lääkettä.
|
Minusta Tommy Kilposen olisi pitänyt eliminoida ne hikiläiskät, laittamalla vaikka jotkut Tena-leidit kainaloihin ;)
|

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Vilkaisin just Expressenin tarjoamaa eilistä harjoitusnäytettä ja vaikkakin täytyy muistaa, että se kuvakulma on vain kuvakulma eikä ollenkaan vastaa sitä, mitä näkyy telkkarissa, mutta silti. Ensinnäkin, edelleenkiin se taustalaulajattarien -> Karolina -> Waldo-välinen kemia on jotenkin yhtä sekamelskaa. Toivottavasti tänään ei päästetä telkkariin niitä kuvakulmia, joista ensimmäisenä tulee mielleyhtymä, että naiskolmikon keskellä oleva taustalaulajatar on porukan naistähti. Taustalaulajattaret enemmän omiin oloihinsa ja selkeästi erilleen Karoliinasta, kiitos. Ei kuitenkaan niin kauas, ettei Karoliina kerkeä "ravata" onnistuneesti taustalaulajattarien ja Waldon väliä.

Ja sit ne pyrot. PLEASE, please ! MÄ :parku: viisusydämen tuskaa , jos ne hitaamman osuuden jälkeiset pyrot kuvataan kokonaisuudessaan sieltä jostain katonraja-kuvakulmasta. Minusta ainakin ne paukkeet näyttää paremmalta lähempää näytettynä.

Tästä kritiikinhenkisestä kommentistani huolimatta, olen täysin Suomen takana ja olen vakuuttunut siitä, että Waldon poppoo hoitaa hommansa :uujee: :tapu: ! Sijoituksesta viis, sillä nautin siitä, että yleensäkin päästiin finaaliin.
Viimeksi muokannut Kollega, 16 Touko 2009, 07:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Veikkaan tämän olevan viimeisten joukossa tänään. Itse tykkään biisistä todella paljon, eikä livessäkään mitään varsinaista vikaa ole, mutta ei tämä vain ole sellainen paketti joka viisuissa kovin hyvin menestyy. Älkää suuttuko mulle. :lohduton: TOKI toivon että Suomi menestyy ja kannatan kaikin voimin täällä sitten viiden aikaan aamulla! :joojoo:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4901
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja toivo »

Mun mielestä tää on ehdottomasti paras viisu mitä Suomi on lähettänyt euroviisuihin! :ihana:

Mutta jotenkin musta tuntuu kans että ei tää tuu olemaan top 10:ssä eikä edes top 15. Taso on tänä vuonna aika kovatasoinen ja tuskin ne asiantuntijaraadit lämpenevät tälle.

Mutta en ole pettynyt vaikka Suomi olisi viimeisellä sijalla!

Ai Niin... Waldos Peoplen musiikkivideota lose control on katottu youtubessa melkein 1 500 000 kertaa, mikä on yksi katsotuimmista viisuista tänä vuonna! :tapu:

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Mä veikkaan että jotain tulee sijoilta 10-15 mikä olisi todella hyvä tulos tässä sakissa. Toivotaan että menee hyvin, harkkojen perusteella paketti oli prikulleen sama kuin semissä. :rakkaus:

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2643
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Speed »

Iltalehti tai -sanomat (en nyt muista tarkalleen) tietää kertos, että Karoliina olisi säästellyt ääntään eilen illalla. Harmi vaan, että juuri sen esityksen perusteella annettiin raatiäänet. Mutta hyvä vaan, että ääni on sitten tänään kunnossa.

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Mie oon nyt ihan sekasin, toisissa lehti jutuissa sanotaan ettei Suomi saa pohjoismailta pisteita ja http://www.iltalehti.fi/euroviisut/2009 ... 9_ev.shtml tan jutun mukaan Suomi ois saamassa taydet pisteet Norjalta ja Ruotsilta :heh:
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Aancon kirjoitti:Veikkaan tämän olevan viimeisten joukossa tänään. Itse tykkään biisistä todella paljon, eikä livessäkään mitään varsinaista vikaa ole, mutta ei tämä vain ole sellainen paketti joka viisuissa kovin hyvin menestyy. Älkää suuttuko mulle. :lohduton: TOKI toivon että Suomi menestyy ja kannatan kaikin voimin täällä sitten viiden aikaan aamulla! :joojoo:
Moi "Aksu", kiva kuulla että seuraat Viisut siellä Kiinassa viiden aikaan aamulla!
Me suututaan sulle nyt ihan törkeenhirveesti, kun kehtaatkin mennä epäilemään WP:tä viimeisten joukkoon. :heh:
Mä veikkaan sijoja 16-20, mutta optimistisena jopa 12-14!!! Live on kyllä niin paljon kehnompi kuin levy, että ei tämä tuon ylemmäs pysty nousemaan. Live taittaa tästä parhaimman klubiterän. Biitti on jotenkin löysä, eikä Waldon räppi mitenkään napakalta kuulosta. Ihan mahtavaa, että finaalissa ollaan! Jännittävää! :uujee:

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2643
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Speed »

^Mutta tänäänhän me saadaan tietää totuus, Jonnuli :joojoo: Tai oikeastaan huomisen puolella.

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Kylla Kylla Speed, mutta kun viisujen suhteen en oo kauheen karsivallinen, vaan ennemmin Nyt mulla kaikki heti -tyyppi. Kauheen pitkaan pitaa viela ootella :jupinaa:
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Jonnuli kirjoitti:Mie oon nyt ihan sekasin, toisissa lehti jutuissa sanotaan ettei Suomi saa pohjoismailta pisteita ja http://www.iltalehti.fi/euroviisut/2009 ... 9_ev.shtml tan jutun mukaan Suomi ois saamassa taydet pisteet Norjalta ja Ruotsilta :heh:
Niinhän tuossa kerrottiin... aika hohdokas juttu, varmaan lievässä nousuhumalassa kirjoitettu. :heh:
Nytkö ne pisteet sitten jo jaetaan, vaikka finaaliesitystä ei ole nähty.

Vaikea uskoa ainakaan Norjan antavan 12 WP:lle, eiköhän ne mene Islannille. Raadilla kun on 50 % äänivallasta!

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Juurovissön kirjoitti:Mä veikkaan sijoja 16-20, mutta optimistisena jopa 12-14!!! Live on kyllä niin paljon kehnompi kuin levy, että ei tämä tuon ylemmäs pysty nousemaan.
Näin uskon minäkin, harmi kyllä, varsinkin kun mukana ovat raadit :/, ammattilaisraatien makuun kun en usko tämän olevan (vaikka puhelinäänestäjien olisikin), mutta toki sitä parempi sija olisi ihana positiivinen yllätys :D Jännä ilta joka tapauksessa tiedossa...

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Turun Sanomien mukaan Waldo on yksi ennakkosuosikeista! :shock: Missä välissä se sellaiseksi on tullut? :heh:
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2643
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Speed »

^Jos siinä puhuttiinkin Suomen karsinnoista? :mrgreen: Voi olla, että uutiset ovat levinneet hieman hitaammin.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Kauhean pessimistisiä ja varovaisia te olette. Viime vuonna se lopun hypetys oli muista kuin vedonlyöntimerkeistä päätellen aika katteetonta, ts. aavistus sanoi niin, vaikka itsekin oisin halunnut siihen uskoa, koska - ja ei tule yllätyksenä varmaan että tätä mieltä olen :heh: - ehdokkaamme oli mielestäni sekä parempi että ennen kaikkea mielenkiintoisempi kuin tänävuonna. Mutta tänävuonna sano bloggaajat mitä hyvänsä, top 10 ei vaan oman aavistuksen perusteella tunnu yhtään mahdottomalle, ei edes top5. Ehkä mä oon sitten väärässä, mutta ei haittaa.

Parasta kuitenkin että pääsivät finaaliin ja nyt loppu on vaan herkuttelua, tuli mitä tuli, hyvin ovat jo hommansa hoitaneet :tapu: ., se äänestys ja kaikki on niin sattumanvaraista

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Onko tuo totta etta Karoliinan aani petti siina tuomari-kenraaliharjoituksessa? Taalla on puhuttu aanen saastamisesta, mutta mtv3 ja iltalehti puhuu aanen pettamisesta. :raaps: Onko taa taas sita negatiivisuushakuisuutta?
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
heimohilse
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 348
Liittynyt: 19 Helmi 2007, 15:23
Paikkakunta: pks

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja heimohilse »

Eilinen toinen pukuharjoitus, jonka perusteella raadit antavat pisteensä oli osittain mennyt pieleen koska Karoliinan ääni oli pettänyt. Tässä uutinen http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Wa ... 5246004025

Tämä takaisku täytyy kääntää sisuuntumiseksi ja ladata finaalissa entistä kovemmin ja tällaistahan Waldo lupaileekin. Itse uskon tähän kappaleeseen ja esitykseen tosi vahvasti. Ruotsissa Waldojen esitys on kerännyt nettiäänestäjien keskuudessa, ensimmäisen semifinaalin osalta suurimman suosion, jopa suuremman kuin Ruotsin oma kappale ja Islanti :tapu:

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Iltalehdessä on tänään kuusi sivua tuoreita juttuja. Upein kuva on levitetty kahdelle sivulle:
siinä Waldot poseeraavat liekkimeren keskellä. Kuva on otettu juuri oikeasta suunnasta ja rajattu hyvin.
Tämän kun saisi telkkaan yhtä hyvän näköisenä!

Karoliinan kunnosta kerrotaan, että on saanut lääkettä yskään ja on kunnossa. Kerrotaan myös että venäläishotellien kokolattiamatot ja tehokas ilmastointi on tuottanut ongelmia monille osallistujamaille.
Kerrataan sekin että venäläiset miliisit on tylyjä ja joustamattomia.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja rosetta »

heimohilse kirjoitti:Eilinen toinen pukuharjoitus, jonka perusteella raadit antavat pisteensä oli osittain mennyt pieleen koska Karoliinan ääni oli pettänyt.
:shock: No kiva... Ei sitten kannata ainakaan raatiääniä Suomelle odottaa. Mutta ei kai niitä paljon olisi tullut muutenkaan, puhelinääniin tässä luotettava ;)
Miksi ihmeessä raadit antavat pisteensä jo 2. pukuharkan perusteella, eivät esim. tämänpäiväisen viimeisen? :mitvit:


Eurovision.tv:n haastattelussa Waldo sanoo näin (1. pukuharkasta):
"I was too lazy on the stage in the first dress rehearsal for the Final and missed a few cameras, so I was really angry at myself. But that's a good sign, cause I know that there's a lot of adrenaline running in my blood then. I still have the flu, but I don't mind doing all the rehearsals. This is just a psychic thing. The schedule is tight, but that's nice, it gets the energy high and helps me to stay focused."

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

rosetta kirjoitti:
heimohilse kirjoitti:Eilinen toinen pukuharjoitus, jonka perusteella raadit antavat pisteensä oli osittain mennyt pieleen koska Karoliinan ääni oli pettänyt.
:shock: No kiva... Ei sitten kannata ainakaan raatiääniä Suomelle odottaa. Mutta ei kai niitä paljon olisi tullut muutenkaan, puhelinääniin tässä luotettava ;)
Jepulis. Just ajattelin samalla tavalla lukiessani tuon kauhistuttavan uutisen. :shock:

Avatar
heimohilse
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 348
Liittynyt: 19 Helmi 2007, 15:23
Paikkakunta: pks

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja heimohilse »

En ajattele eilisten toisten pukuharjoitusten epäonnistumista siinä mielessä täytenä katastrofina, koska Waldoille tuskin olisi tullut muutenkaan raadeilta kärkisijoituksia kun katselee jo julkistettujen raatien jäsenien historiaa.

Sen sijaan puhelinäänestyksessä uskon Waldojen saavan todellisen äänivyöryn. Sääli sinänsä, että suorassa lähetyksessä ei eritellä miten kunkin maan raati on äänestänyt ja kuinka vastaavasti puhelinäänestäjät.

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja murka »

Eikö se suomalainen lääkäri voi antaa Karoliinalle antihistamiinia? Oikeastaan olisi pitänyt antaa jo toissapäivänä. Kenelläpä ei menisi ääni tukkoon saasteisessa suurkaupungissa sekä kokolattiamattoon pinttyneessä liassa ja pölyssä? Ja vielä kun flunssakin painaa päälle niin tilanne on suoraan sanottuna pirullinen finaalia ajatellen.

mangolassi

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Missä sen finaalin Waldojen pukuharkkavideon, siis sen tärkeän, voi nähdä? Eurovision.tv:llä ei osunut silmään.

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Iltasanomissa lukkee talleen:
Havia-Venäläinen ei ollut itse perjantaina paikalla kuulemassa Waldo's Peoplen esitystä, mutta hänen mukaansa tilanne ei ollut vaikuttanut kovin dramaattiselta itse areenalla.

- Katsojat eivät olleet huomanneet sitä lainkaan, mutta tv-kuvassa se oli näkynyt, hän kertoi.
Joten ei se ihan kamalan hirvee juttu kai oo ollu jos ei oo ees hallissa huomattu... :peukku:
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Kun taas toisaalla sain kuulla, että vasta tänpäiväiset harkat nauhoitetaan jurylle. Mikä on totuus?
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Mistä te päättelette, että Waldot eivät saisi raatiääniä? - Miten minä luin jostain, että Waldot olivat voittaneet seitsemän maan metrolehtien järjestämän raatiäänestyksen, Suomen edustaja oli Jone Nikula.

Musiikin ja taiteen asiantuntijoita on monenlaisia, eivätkä kaikki suinkaan ole patavahoillisia konservatiiveja, jotka nousevat seisoen veisaamaan God save the Queenia ja antavat pisteensä Chiaralla tai Webberille. - Jos ne ovat oikeasti asiantuntijoita, eivätkä viisuformaattiin vihkiytyneitä viisuartisteja, niin kyllä luulen että haavi on avarampi kuin näistä raadin makuun liittyvistä arvailuista voisi odottaa.

Karoliinan äänen pettäminen on kyllä ikävä kuulla. EDIT etenkään tieto kyypakkaukseen turvautumistarpeesta ei kuulosta hyvältä, koksa eikö se ole ihan näitä hätätkeinoja joita laulajat käyttävät silloin kun ääni todella on kateissa. Toisaalta kyllä kai se toimiikin. Ja - tässäkin minä myös uskoisin kyllä että raadit ymmärtävät flunssan vaikutuksen paremmin kuin tavikset.
Viimeksi muokannut ta1ja, 16 Touko 2009, 15:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Olen aika varma siitä, että raadit ovat kuulleet kappaleet niin monta kertaa että joku äänen pettäminen tuskin vaikuttaa ihan niin paljon kun nyt pelätään. Ajatellaan nyt vaikka Kreikkaa, se vähä mikä Tsatsiki-Tsikin keskinkertaisesta lauluäänestä kuului, peittyi ihan yhtä keskinkertaisten taustalaulajien möykkään. Silti asia ei tunnu haittaavan lainkaan. Kyllä ne raadit tietää, että Karoliina on huippuhyvä laulaja ja jos niiltä ei pisteitä tule, niin eiköhän vika ole jossain muussa.
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Mut joo, jos Suomi ei tänään voittaisi, niin meillä olisi siihen jo hyvä selitys olemassa, Karoliinan ääni, oli hänen äänensä illalla millaisessa kunnossa tahansa. Jälkeenpäin sitten voidaan spekuloida sillä, kuinka oltaisiin voitettu, jos Karoliinan ääni olisi ollut kunnossa myös näiden jury-harkkojen aikana, niin tekevät varmaankin ainakin pask... keltainen lehdistö. :rofl:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Lukittu