Ruotsi 2004

ESC 2004 -arkisto.
Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja male »

Onpas paljon ruotsinkielisiä... No ne kääntää laulun kuitenkin englanniksi. Olen ihan varma.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

gentedimare kirjoitti:En tiedä onko tää seuraava "huomio" täällä jo mainittu joten jos on niin ANTEEKSI!!!

Eiko kellään muulla tule After Darkin kertosäkeestä mieleen Monacon viisukappaletta..... Aiku ei tule nimi mieleen.... no joku
"..... jardins Monaco!" ???
Mulle taas tuli mieleen joku joulubiisi, kukakohan sen laulaa, kertsi menee "I wanna wish you a merry christmas, I wanna wish you a merry christmas" ja se menee aikalailla samaa rataa kuin La Dolce Vita... olisko joku Jose Feliciano tms... :?
Hello Hi!

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

male kirjoitti:No ne kääntää laulun kuitenkin englanniksi. Olen ihan varma.
Joku sanoi mulle jossakin, että kieli olisi lukittu (SVT:n säännöt?).
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

tomi tuolla irkin puolella jo muistuttikin siitä että Famehan ainakin kääntään biisinsä englanniks, eli tuskin on kieli lukittu?
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja male »

JukkaV kirjoitti:
Joku sanoi mulle jossakin, että kieli olisi lukittu (SVT:n säännöt?).
Ohho... Saataisiinko pitkästä aikaa ruotsinkielinen...
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Vastaan itselleni! Olin oikeassa, Jose Felicianon Felice Navidad -kertsi on La Dolce Vitassa...! Ja tietty Boney M teki oman humppaversionsa tästä! 8)
Hello Hi!

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

JuhaUK kirjoitti:Mulle taas tuli mieleen joku joulubiisi
Taisin minäkin mainita saman jo aiemmin :wink: , ja onneksi en näköjään ole ainoa joka tuon yhtäläisyyden huomasi.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Huilumies kirjoitti:Nimenomaan!!! Mullekin tuli mieleen! Les jardins de Monaco (1978)!!! Kertosäkeen melodian 2 ekassa rivissä on ihan sama karkea sävelkulkuIDEA, vaikka täsmälleen samaa sävelkulkua ei olekaan.

Aiku meille tuli sama mieleen :wink:

Aitoa ETELÄN tunnelmaa oli siinä sävelkulussa...
Vinha perä muuten, kun mainitsit asiasta aiemmin keskustellessamme. :) Kuten sanoin jo siinä yhteydessä, mä mietin lauantaina, mitä se muistuttaa, mutten osannut yhdistää sitä mihinkään, totesin vain tuttuuden. Toi Feliz Navidadkaan ei ole kaukaa haettu... Sitäkin se muistuttaa...

Mikä vaan voittoon, kunhan ei After Dark, mummot eikä Petra Nielsen.

BTW: Famen biisi todellakin kääntyy englanniksi, jos se lähtee Istnbuliin, näin he kertoivat eräässä nettihaastattelussa Aftonbladetissa. Se, miksi ruotsinkielinen versio tehtiin, johtui nimenomaan siitä, että heillä on tarkoitus tehdä kotimarkkinoille ruotsinkielinen levy, joka kai julkaistaneen jo keväällä...

Ja, Sarekin levy kuulema julkaistaan tämän hetkisten tietojen mukaan 7.4. Odotan mielenkiinnolla. Eka oli mahtava.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja tomato »

JuhaUK kirjoitti:Vastaan itselleni! Olin oikeassa, Jose Felicianon Felice Navidad -kertsi on La Dolce Vitassa...! Ja tietty Boney M teki oman humppaversionsa tästä! 8)
Ja eikös ne "laula" myös jossain kohdin "Viva La Dolce Vita"...

Tulipa mulle mieleen 98 :smilie_colors1:
Was tomi...

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja Roope »

Kuva
Mä taas luulen että La Dolce Vita voittaa lauantaina.

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja lharju »

Jos La Dolce Vita voittaa, niin meidän suomalaisten on vain totuttava ajatukseen, että jatkossa viisupiireissä puhuttaessa LDV:stä tarkoitetaan Ruotsin viisua... Valitettavasti.
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Huh huh, onpas Ruotsilla taas ihan järkyttävän kova taso. Jopa viime vuotista parempi!!! Finaalissa on vaan yksi huono ja yksi keskitasoinen kappale. Ja kaikki loput onkin sitte joko hyviä tai aivan mahtavia. Finaalin ulkopuolellekin jäi loisto kappaleita vaikka kuinka monta. Pohjanoteerauksia ei oikeastaan ollut koko MF:ssä yhtään.

Veikkaanpa, että superfinaaliin pääsevät E-type, Lena Ph, After Dark, Sara Löfgren ja Fame. Ja voittajaksi varmaan selviytyy joku kolmesta ensiksi mainitusta. Toivottavasti ensimmäinen, joka on koko tän vuotisen MF:n ylivoimaisesti paras kappale. Finaalikymmeniköstä toivon, ettei Petra Nielsen, Sandra Dahlberg, Andrés Esteche, Sara Löfgren tai mummelit voita. Muuten mulle on oikeestaan aivan sama kuka sinne Istanbuliin lähetetään. Joku hyvä kappale se tulis kuitenkin olemaan. :)

Mun alkuperäisestä veikkauksesta finaaliin pääsijöistä meni oikein 5/10. Kai sitä varmaan voi pitää vähintäänkin ihan ok saavutuksena. :D :roll:
"Real human being, and a real hero"

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Bronzen lista näyttää aika hyvältä, mutta minun veikkaukseni on, että joku noista superfinaaliin esittämistäsi biiseistä tippuu ja tilalle tulee Tango, Tango... (Vähän on vaan semmonen paha pelko). :oops:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja Tommi »

TOP 3:


1. C'est la vie
2. Det gör Ont
3. Min Kärlek

Voittajaksi veikkaan Famea, tai E-typeä. Vähiten korvaa mielytti La Dolce Vita (ja silmää!) :D
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mun on kyllä tosi vaikee valita mun suosikkia noista :o mutta ehdottomasti vähiten miellyttää Sandra Dahlberg, josta en löydä mitään hyvää. Mokomakin Shakira-kopio!
Keskitasosia mun mielestäni on sitten mummut sekä Sara Löfgren.
Hyviä on E-Type ja Fame.
Loput ovatkin sitten aivan loistavia, eli ehkä se järjestys olisi sitten omasta mielestäni:
1.After Dark
2.Lena Philipsson
3.Andres Esteche
4.Shirley Clamp
5.Petra Nielsen
6.E-Type
7.Fame
8.Mummelit
9.Sara Löfgren
10.Sandra Dahlgren
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
JaKiMa
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 260
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 14:39
Paikkakunta: Eura

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja JaKiMa »

Mäkin tietenkin toivon hartaasti, että joko After Dark tai Petra voittaisivat, mutta pahoin pelkään, että ovat sen verran marginaali-biisejä, että eivät saa tarpeeksi ääniä tavalliselta Medelsvenssonilta. :x Mulle tulee myös jotenkin dåligt samvete, koska mä en osaa ajatella asiaa mitenkään silleen, että Petra uhkaisi Jaria Istanbulissa tai että Annelia ei kukaan enää muistaisi After Darkin jälkeen! Nautin vaan menevistä biiseistä ihan fiilis-pohjalta, enkä osaa ajatella niinkään sitä, miten mun mielestäni hyvä kappale vaikuttaisi jonkin toisen maan mahdollisuuksiin.
Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö soisi Jarille voittoa, päin vastoin. Toivon todella, että Siltsu voittaisi, mutta enemmän kuitenkin hyvän laulun ja erityisesti Jarin itsensä vuoksi!! :D
Och tillbaka till Sverige, melkeinpä voisin lyödä aikas paljon vetoa joko Lena Ph:n tai Shirley Clampin puolesta. Melko varmaan jompi kumpi on mukana Istanbulissa tänä keväänä!!
Av bara en droppe regn,
står min mark i blom, en rikedom.

Unna
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 677
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja Unna »

Valisisivatpa ruotsalaiset Istanbuliin Shirley Clampin tai Lena Philiphssonin, niin Ruotsilla olisi pitkästä aikaa todella hyvä viisukappale! :)

EDIT:

jälleen, selvyyden vuoksi erotin tuon vilkkaan kielirönsyn erikseen, jotta ei huku tämä Ruotsin finaalista puhuminen... en tarkoituksella laittanut ketään nimenomaan sen ketjun aloittajaksi, vaan valitsin katkoskohdan, josta jäi ymmärrettävät pätkät molempiin ketjuihin! :)

/portsari

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Olettekos huomanneet, että samasta asiasta lauletaan kolmessa eri biisissä?
Nimittäin "vindarna vänder" Famen lisäksi sekä C'est la viessa että Här stannar jag kvarissa. :silly:

Olen kehitellyt tällaista omaa suosikkilistaani:

1. Lena Ph.
2. After Dark
3. Shirley Clamp

4. Sara L.
5. Sandra D.


Luulen siis, että äänestän Lena Philipssonia - hänet näkisin jotenkin mieluiten rikastuttamassa vuoden 2004 euroviisukenttää. Heh, ja niin, tämä huolimatta Sara Löfgren-hehkutuksistani. Sara kun ei halua voittaa, liikaa hänelle liian lyhyessä ajassa, nääs. Ja lisäksi se biisi on aika vaisu. No, valinta on kuitenkin vaikea, katsotaan millaiset kutinat on lauantaina. :wink: Olen kyllä niin huono ihminen, etten osaa toivoa Petra Nielsenin voittoa ihan sen tango-jutun takia. :oops:

Ja saapi nähdä, onko lavaa tai Globenia tai ylipäätään mitään enää siinä vaiheessa kun tulee Lenan vuoro, sillä E-tyyppi tulee taas jonkun ennennäkemättömän show'nsa kanssa. Viikinkilaiva tällä kertaa, kuulemma. :roll:

Yllätyin muuten kun katsoin Fame Factorya, kuinka paljon ongelmia äänensä kanssa oli Sandra Dahlbergillä! Ja laitetaan tähän nyt vähän sellaista rönsyä, että Johan Becker, joka soittaa skittaa Sandran taustalla MF:ssa ja on tehnyt sen kanssa itse biisinkin, esitti häkellyttävän balladinsa viime viikolla Fame Factoryn jossain viikkofinaalissa. Harvoin olen nähnyt ketään niin sädehtivänä lavalla, Johan näytti aivan joltain säteilytetyltä kuu-ukolta, kun lauloi "Let me love you" tms. Aika häkellyttävä ja vaikuttava tapaus. :?
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

barbarossa kirjoitti:Olettekos huomanneet, että samasta asiasta lauletaan kolmessa eri biisissä? Nimittäin "vindarna vänder" Famen lisäksi sekä C'est la viessa että Här stannar jag kvarissa. :silly:
Kiinnitin samaan jossain vaiheessa huomiota, mutta en tainnut sitä tänne koskaan tulla maininneeksi. Joku heitti Göteborgin semin yhteydessä (porukalla katsellessamme), että tää oli pettymys-semi, kun yhdessäkään ei mainittu Ruotsin viisun tyypillisintä sanaa gryningen tai gryr missään muodossa. Vindarna vänder... taitaa olla se vastaava Ruotsi-viisun klisee tätä nykyä. :)

Juu, E-Typeltä on tosiaan luvassa varsinainen viikinki-juttu, mikäli suunnitelmat toteutuvat ja Aftonbladetin juttua on uskominen.

Shirley Clamp on kuulema sairas ja osallistuminen epävarmaa (saman lehden mukaan). Taas tätä... Ruotsalaiseen tyyliin, otsikoihin tavalla tai toisella...

Edit: Tässä samalla pyörii taustalla MF-semi nelonen ja kyllä, se on ihan ilmeisesti Monaco -78 toi After Darkin biisin kertosäe. Mutta nyt, kun kuuntelen uudestaan sitä (niin kauhea, ettei kestä katsoa), niin ei... ei sittenkään, en löydä sitä Feliz Navidad-yhteyttä...

Edit 2: Toteuttaakohan Charlotte sen tempauksen, mitä se on uhkaillut jo muutama viikko sitten? 8)
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja Colby »

Järkkäänpä minäkin finalistit paremmuusjärjestykseen:

1. Lena Philipsson
2. Shirley Clamp
3. Sandra Dahlberg
4. Mummelit
5. Petra Nielsen
-----------
6. E-Type
7. Fame
8. Sara Löfgren
9. Andres Esteche
10. After Dark

Top 5:n biisit on ihan jees, mutta loput ei mun mielestä kuulu finaaliin :( Ja kun vauhtiin pääsin niin kerron vielä, mitkä biisit olisin halunnut tilalle:
Nina & Kim, Sarek, Pay-TV, Itchykoo ja Pandora. Jos olisi ihan vapaasti saanut valita siis :)

Ja huolestuttavaa on myös se, kuinka tuo Mummojen pläjäys tempaa mukaansa. Sehän on kiva ralli!
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7141
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Mulla on5 suosikkia lauvantain kisassa.
1.E-type
2.Shirley Clamb
3.After Dark
4.Mummut.
5.Lena Philipsson
Loput on ihan ok,mutta en haluaisi heitä viisuihin.

Avatar
Soldier_of_Love
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 457
Liittynyt: 15 Helmi 2004, 19:26

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja Soldier_of_Love »

Kustaa-Kissa kirjoitti:Edit 2: Toteuttaakohan Charlotte sen tempauksen, mitä se on uhkaillut jo muutama viikko sitten? 8)
Oih, kerro meille, kerro kerro kerro!!! Aikooks se pudottaa hameensa perinteiseen EV-tyyliin? Vai, aikooks se pukeutua mieheksi?

Vai tuleeko paljastuksia?
ISOT HALIT Kuppilan ihanalle pinkille porukalle, ihanille pikkupossuille! HALI HALI!

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Mun listani näyttää tältä kokonaisuudessaan.

1. E-type - Paradise
2. Fame - Vindarna vänder oss
3. After Dark - La Dolce Vita
4. Shirley Clamp - Min kärlek
5. Lena Philipsson - Det gör ont
6. Sara Löfgren - Som stormen
7. Hanson, Carson & Malmkvist - C'est la vie
8. Petra Nielsen - Tango Tango
9. Andrés Esteche - Olé Olé
10. Sandra Dahlberg - Här stannar jag kvar

Sandran biisi on näistä ainut joka ei kolahda sitten ollenkaan. Tytön äänessä ei oo mitään erikoista, eikä itse biisikään sytytä yhtään. Mä en ymmärrä miten se pääsi finaaliin, vaikka siinä erässä oli kolme aivan loistavaa kappaletta.
"Real human being, and a real hero"

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Soldier_of_Love kirjoitti:
Kustaa-Kissa kirjoitti:Edit 2: Toteuttaakohan Charlotte sen tempauksen, mitä se on uhkaillut jo muutama viikko sitten? 8)
Oih, kerro meille, kerro kerro kerro!!! Aikooks se pudottaa hameensa perinteiseen EV-tyyliin? Vai, aikooks se pukeutua mieheksi?

Vai tuleeko paljastuksia?
Mjau, Karvinen... JOS se on pakko suomentaa, kiitos! :)

Hmmh, mitenkähän olisi? Tämän jutun kyllä saa ihan Ruotsin päivälehtiä selailemalla selville, siitä otsikoi toinen päivälehdistä aika suurinkin otsikoin jossain vaiheessa. Mutta, toisaalta... Eikö olisi kiva säilyttää jännitys lauantaille asti?
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
JUHKIS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Tekeekö se "Janet Jacksonit"? :shock: :wink:

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Tahtoo sanoa mitä? (Sorry sivistymättömyyteni, mutta Jacksonin perheen musiikki on osastoa EVVK mulle) :)
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Repäisee nahkasuikaleen tissinsä eestä pois, ja nännin päässä on tinainen tähti :D Kaikki tämä, suorassa lähetyksessä.
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

No, huhhuh! Tuskin sentään... :)

Pistetäänkö galluppi pystyyn, kuka arvaa? (Tämä oli vitsi, ei kannata edes ajatella) :)
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja Roope »

Charloten rinnat muuten kasvavat lähetyksen aikana :shock: .Expressenin juttu aiheesta
No ehkä tämä ei nyt kuitenkaan ole tärkeintä Melodifestivalissa.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Ruotsi 2004

Viesti Kirjoittaja Roope »

Ja rinnoista sujuvasti rahapeleihin, Svenska Spelin kertoimet:

Lena Ph 1.50
E-type 3.80
After Dark 6.50
Fame 8.50
Sara Löfgren 10.00
Shirley Clamp 10.00
Andrés Esteche 20.00
Hanson, Carson & Malmqvist 30.00
Petra Nielsen 35.00
Sandra Dahlberg 40.00

Pitää varmaan lauantaina poiketa veikkaamaan, aika herkullinen kerroin Tango! Tango!:lla :P

Lukittu