Kuppilan tulevaisuus

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.
Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Juurovissön kirjoitti:
Haista kukkanen! Olen kyllä myös kuullut muista kuppilalaisista, jotka eivät ole vielä tapamisissanne käyneet. Aivan outo kommentti! Olenko siis ainoa, joka ei tunne oloaan kovin kotoisaksi 20 vuotta nuorempien, hyvin paljon valveutuneimpien ja sivistyneimpien ja varsinkin itsetitetoisempien nuorten kanssa? Jos tulisin, mua varmaan syytettäisiin: "se fcuking ryppynen homo yritti iskee mut kaljamahoineen"
Tässä kommentissasi selvitätkin hyvin, miksi et halua olla meidän tapaamisissa käyvien ihmisten kaveri. Miksi siis itket, jos tunnet itsesi ulkopuoliseksi? Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Sitä paitsi luokittelusi menee ainakin minun kohdallani niin metsään, minä kun olen sinua selvästi vanhempi hetero nainen. Silti en ole ikinä tuntenut oloani kurjaksi yhdessäkään viisutapaamisessa, päin vastoin.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^ No kiva kuulla. Tarviikos tätä mun lausuntoo nyt kaivella oikein kunnolla? Voin kyllä kertoo, että mulla on asennevamma, ikävamma, tunnevamma, rokkivamma, siinäpä niitä mun vaivoja olikin. Joitakin mainitakseni.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Juurovissön kirjoitti:Tarviikos tätä mun lausuntoo nyt kaivella oikein kunnolla?
Mietin tätä hetken aikaa enkä ymmärrä vieläkään että miksi ei tarvisi/saisi? Itsehän JUURI SINÄ nostat asiaa jatkuvasti esille useissa eri ketjuissa. Jopa siinä määrin, että haukut/arvostelet/loukkaat muita käyttäjiä ehkä kommenteillasi. Miksi sinua pitäisi kohdella erilailla kuin sinä muita? :miettii: Ja sen jälkeen taas peräänkuulutetaan heti tasa-arvoa Kuppilaan. :niinpa:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja --evg »

^^ Eiköhän jätetä Juurovissön nyt rauhaan, mielestäni tämä asia käsiteltiin jo loppuun sillon kun Juurovissön itse pyysi anteeksi (vaikka ainakaa mun mielestä mitään anteeksi pyydettävää ei edes ole) joten SOPU KAIKILLE. Emmehän me halua kuppilasta paikkaa jossa on inokkeja vaan että kaikki pystyy juttelemaan kaikille ja sanomaan mielipiteensä ilman että joutuu kaikkien silmätikuksi :hali:
IB- International Bullshit

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5345
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

eurovisiongirl kirjoitti:^^ Eiköhän jätetä Juurovissön nyt rauhaan, mielestäni tämä asia käsiteltiin jo loppuun sillon kun Juurovissön itse pyysi anteeksi (vaikka ainakaa mun mielestä mitään anteeksi pyydettävää ei edes ole) joten SOPU KAIKILLE. Emmehän me halua kuppilasta paikkaa jossa on inokkeja vaan että kaikki pystyy juttelemaan kaikille ja sanomaan mielipiteensä ilman että joutuu kaikkien silmätikuksi :hali:
Eurovisiongirl on oikeassa. Juurovissön pyysi jo anteeksi hieman hätäistä kommenttiaan, annetaan rauhan ja ystävyyden nyt jatkua. :)

Ja rohkeasti vaan tapaamisiin! (Mutta sekään ei ole mikään pakko.)
kais(t)a kirjoitti:Entäpä sellainen hypoteettinen tilanne, ettei tämäkään yksinkertaisesti toimi? Jos kerta toisensa jälkeen nämä neuvot ja ilmoitukset kaikuvat kuin kuuroille korville ilman minkäänlaista vastareaktiota? Hypoteettisesti ajateltuna, kuinka monta kertaa pitäisi yrittää? Itse ainakin koen tuollaisen välinpitämättömyyden ja itsekeskeisyyden vähän jopa loukkaavaksi ylläpitoa mutta eniten muita foorumilaisia kohtaan. Ymmärrän jos niin sanottu tapakulöttuuri ei aukea uusille mutta säännät on säännöt ja kyllä ne niin helposti ovat saatavilla ja nähtävillä että jatkuvasti niiden rikkominen ei voi olla vaan tietämättömyyttä. Mutta ei huolta, ketään ei taatusti heitetä ulos yhdestä tai muutamasta virheestä ja rikkomuksesta vaan kyllä sellaiset toimenpiteet sellaisten sattuessa ovat pidemmän pohdinnan ja harkinnan tuloksia. Selvää lienee on että jossain vaiheessa itse kunkin sietokyky yksinkertaisesti loppuu. Hypoteettisesti ajateltuna minkälaisen viestin se antaisi jos kerta toisensa jälkeen vaan kertoisimme, huomattaisimme ja yrittäisimme opastaa mutta emme koskaan sen enempää? Eikö se välittäisi jo sellaisen viestin, että täällä voi elellä kuin sika pelolla, olla välittämättä muista ja silti kaikki jatkuu ennallaan?
Juu juu, niin se tekisi, eikä se olisi hyvä. On hyvä että pidätte tällä tavalla kuria, opastusta muutamat kerrat mutta sitten pohdintojen jälkeen kovempia toimenpiteitä jos se ei riitä. On aivan totta että jotkut ihmiset ovat hämmästyttävän uppiniskaisia. Nostin asian esiin siksi, että minulla on vain yleinen epäluulo useimpia muita suomalaisia kohtaan sen suhteen, että he eivät jaksa "selitellä ja opastella" tarpeeksi. Hienoa jos tällaiseen epäluuloon ei ole Kuppilassa aihetta :) Pahoittelen epäilyjäni. :puna:

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Kun minä olin uusi pulisija Kuppilassa, enkä ollut vielä sisäistänyt Kuppilan kulttuuria ja painotuksia,
niin kaipasin ohjausta siinä mikä on oikein ja mikä väärin.
Miten ilmaista itseään niin että sanoma tulee esiin tavalla joka ei harmita muita.
Kaipasin tällaista ohjeistusta varsinkin modeilta, mutta ei vaan tullut.

Riitahan siitä syntyy jos haukkuu muita ihmisiä, olipa syy mikä tahansa.
Ei ole kiva mollata muiden mielipiteitä vain siksi että itse on eri mieltä.

Yhteisöllisyyden olen Kuppilassa ymmärtänyt siten, että etsitään asioista positiivisia puolia:
mitä hyvää tässä kappaleessa tai esiintyjässä on.
Jos esityksessä on jotain mikä ei ole hyvää, niin se voi jättää vähemmälle huomiolle.

"Asiat riitelee, ei ihmiset"
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5345
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Cyrano kirjoitti: Yhteisöllisyyden olen Kuppilassa ymmärtänyt siten, että etsitään asioista positiivisia puolia:
mitä hyvää tässä kappaleessa tai esiintyjässä on.
Jos esityksessä on jotain mikä ei ole hyvää, niin se voi jättää vähemmälle huomiolle.
Ei yhteisöllisyys minun mielestäni tuotakaan tarkoita. Onhan Kuppilassa saanut haukkua ketä julkkista vaan ihan Kaura V:stä (hups, taas tuli typo ;) ) lähtien. Ei alhainen ”suosio” Kuppilassa perustu negatiivisille kommenteille artisteista, joskin ehkä negatiivisten mielipiteiden lisäksi on hyvä kirjoittaa jostakin myös positiivisia mielipiteitä, muuten syntyy kuva että levittää vain ”negatiivista energiaa” ;)

Yhteisöllisyys on joskus aika mystinen juttu, ei sitä voine teoreettisesti selittää. Ehkä parhaiten siihen integroituu, jos yrittää olla yksi tyyppi muiden joukossa, säilyttäen kuitenkin omat erityismielipiteensä ja –ominaisuutensa. Jotain siihen suuntaan…
Cyrano kirjoitti:"Asiat riitelee, ei ihmiset"
Aivan, mutta kuulostat juuri eräältä, jota en viitsisi muistella :mrgreen:

Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5051
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

Kun Kuppilassa on noita käyttäjäryhmiä, esim. OGAE-ryhmä, niin miksei voisi olla käyttäjäryhmä niille jotka haluavat osallistua plaa plaa-ketjuihin, ja sitten pelikategoria näkyisi vain heille? Olisiko tämä mahdollista? :mitvit:
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Margot »

^ Veikkaanpa, että tuollaiseen toimenpiteeseen ei ryhdytä vain siksi, että joidenkin mielestä on kiva nostaa viestimäärää. Vai haluttaisiinko tuollainen alue muka, vaikka se ei nostaisi viestimääriä? :heh:
What color is your life?

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Miik »

Niin. Eikös nää ns. blaa-blaa-ketjut kaatuneet juuri siihen, ettei kukaan niitä haluava osannut perustella niiden tarpeellisuutta muulla kuin viestimäärien nostamisella?

Eivätkö nämä blaa-blaa-ketjujen kaipaajat voi etsiä joltain muulta foorumilta vastaavaa leikkikenttää? Miksi sen leikkikentän pitäisi olla juuri Kuppilassa? Tai muodostaa yksäreiden avulla itselleen sana-assosiaatioringin ja muita vastaavia? Tuli vaan mieleen.

Vai eikö se enää olisikaan hauskaa, kun ei Kuppilassa viestisaldo siitä kohenekaan? :mitvit: :heh:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Miik kirjoitti:Niin. Eikös nää ns. blaa-blaa-ketjut kaatuneet juuri siihen, ettei kukaan niitä haluava osannut perustella niiden tarpeellisuutta muulla kuin viestimäärien nostamisella?
:joojoo:

Jos plaa plaa -ketjut palaavat, ne palaavat vain viestimääriä nostamattomassa muodossa. Niin ei kuitenkaan käy, ellei niille ole kysyntää viestimäärää nostamattomina. Jos tällaisen kysynnän olemassaolo osoitetaan, asia otetaan uuteen harkintaan. Harkinnan lopputuloksesta en voi taata mitään, koska en päätä asiasta yksin.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Taannoin (vuosia sitten) ehdotin, että jos ei ole kirjautunut Kuppilaan, niin voi lukea vain Euroviisuketjuja,
ja Pulina näkyy vasta kun on rekisteröitynyt. Ei saanut suurta kannatusta.
Mutta OGAE-osion perusteella sellainen olisi näköjään teknisesti mahdollista, ainakin nykyään.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja male »

Muistaakseni tilanne joskus aikaisemmin on tuollainen ollutkin.. :raaps: Ja ymmärtääkseni se on ollut (ainakin lähes) aina myös teknisesti mahdollista. Viisaampi korjatkoon. Koska onhan Kellarikabinetti juuri tuollainen tällä hetkellä.

Mutta en ihan ymmärrä miten tuo tilannetta muuttaisi (tai oliko kirjoittajalla tämä edes tarkoituksena), koska kyllä innokkaimmat plaaplaa-keskustelijat ovat myös innokkaasti kiinnostuneita viisuista eivätkä ole täällä vain pulinoimassa. Harvassa ovat varmasti sellaiset, jotka tulevat tänne puhtaasti vain pulinoimaan viisuista kiinnostumatta ja hekään tuskin viihtyvät kauaa Kuppilassa, ainakaan valitsemallaan tiellä.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

^ & ^^ Kyllä juuri tuollainenhan se oli - eikä edes niin kauan (vuosia) sitten :joojoo:
Sehän aiheutti omat polemiikkinsa myös, kun La Dolce vita -niminen alue poistui ja pulinat jaoteltiin "superpulinoiksi" ja kaikelle kansalle näkyviksi tavallisiksi "pulinoiksi". Totuttelu todellakin vei aikaa ja jaottelu ei kaikilta osin ollut helppoa. :eiei:
Tulee mieleen eräskin tapaus, kun keskustelija oli suljetulla alueella arvostellut sukulaislapsensa saamaan erikoista etunimeä, mutta uudistus veikin tuon mielipiteen myös rekisteröitymättömien käyttäjien nähtäville ja pienellä googletuksella tuon erikoisen etunimen antaja bongasi sukulaisensa kirjoituksen netistä :heh: Ei niin kiva tilanne :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Jep, kiva ylläri varmasti kaikille osapuolille :heh: Itsekin vietin muutaman tunnin käyden läpi opiskelu- ja työaiheisia ketjuja poistellen omia viestejäni, joiden en esim. halunnut löytyvän googlettamalla, olin nimittäin tyhmyyttäni olettanut että ne pysyvät suljetulla puolella ja käytin surutta esim. kurssien nimiä, haukuin työkavereita terapianomaisesti yms yms. kivaa :heh: Nyt ei toivottavasti ole enää mitään sopimatonta.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Minulle itselleni ei tulisi kyllä mielenkään kirjoittaa mitään "salaista" kirjautuneidenkaan puolelle. :shock: Noita kirjautuneita kun on jo aika paljon, ja koko ajan niitä tulee lisää eikä voi tietää kuka tänne milloinkin kirjautuu. Lisäksi google kun löytää hakuun noita kirjoitettua pätkiä vaikka ei pidemmälle päästäkään. Riskialtista sekin on eli omasensuuria kannattaa käyttää. Mutta onhan tästä keskusteltu jo.

Ja mitä tulee tuohon uuteen alueeseen, sitä ei ainakaan lähiaikoina ole tulossa. Tuskin pitkälläkään tähtäimellä. Jonkun pitäisi sitäkin moderoida ja nostojen takia tuo olisi "turhaa" työtä.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Huilumies kirjoitti: Yhteisöllisyys on joskus aika mystinen juttu, ei sitä voine teoreettisesti selittää. Ehkä parhaiten siihen integroituu, jos yrittää olla yksi tyyppi muiden joukossa, säilyttäen kuitenkin omat erityismielipiteensä ja –ominaisuutensa. Jotain siihen suuntaan…
Aika upean helpottava ja kepeän vapauttava kommentti! Itse olen monesti miettinyt samoja juttuja, enkä useinkaan pääse puusta pitkään siinä, kenen kanssa tulen toimeen, kenen kanssa en, joskus provosoin, joskus en, yleensä lopulta sulaudun joukkoon. Yleensä en... heh... ja sekös ärsyttää joitakuita.

Vitsit kun osaisin analysoida noin hienosti kuin te täällä. Joskus kännissä on tullut laiteltua aivan karmeeta läppää, ja sit jos sitä en ehdi poistaa, joudunkin vaikeuksiin...

Elämä mättää. Musiikki ei ikinä.

----

Jos otsikkona on Kuppilan tulevaisuus, voisin ehkä omalta osaltani keskittyä enemmänkin tuonne musiikki-puolellle tulevaisuudessa. Jäisivät loanheitot ja -saamiset vähemmälle. Sitä saa, mitä pyytää.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Palatakseni aiheeseen "Millaisen kuvan Viisukuppila antaa itsestään":
Mitä ensikertainen ajattelee / saattaa ajatella kun Foorumin etusivulta voi lukea, että
Kuppilassa on olemassa "Pissaa suihkussa" -ketju ?
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5345
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Cyrano kirjoitti:Palatakseni aiheeseen "Millaisen kuvan Viisukuppila antaa itsestään":
Mitä ensikertainen ajattelee / saattaa ajatella kun Foorumin etusivulta voi lukea, että
Kuppilassa on olemassa "Pissaa suihkussa" -ketju ?
Lainasin yllä olevan viestisi, jotta useammat näkevät sen ;)

En minä usko, että satunnainen kävijä saa sen aiheen takia oudon kuvan Kuppilasta. Joka keskustelufoorumilla saattaa olla älyttömiä juttuja tilapäisesti kärjessä. Kunhan tutkii Kuppilaa tarkemmin, huomaa että kaikessa on ideaa :) Kieltämättä hymyilyttävä ketjun nimi on myös jokin esim. ”väkisinmakuupussi” :mrgreen: Huumoria… Kuppila saatetaan käsittää hyvinkin hauskana foorumina ;)

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Hahhu Kuppila :tuuletus:
Kaikenlaiset menninkäiset täällä olkoot, perinjuurin erilaiset musiikit soikoot.

Monenlaiset mielipiteet tulkoon, meille kaikille onneks olkoon! :tuuletus:

Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5051
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

Toi en löytänyt parempaa ketjua tätä kysyäkseni mutta kysyn stten täällä :puna:

Millä eri foorumisoftilla viisukuppila on ennen ollut? Eikös tämä nykyinen olekin phpbb3? Niin missä tämä ennen on ollut?? :mitvit:
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Petri-admin muistaisi tarkimmin, mutta vastaan sen mukaan, mitä muistan. Muistikuvani mukaan koko Viisukuppilan olemassaolon ajan itse foorumi on pyörinyt phpBB:n päällä, mutta voi olla, että on ollut aiempia versioita siitä käytössä aiemmin. Vai olikohan alussa muu softa käytössä, voi apua, kun ei nyt sittenkään ihan 100 % tarkkaan muista.Korjatkaa jos jollain parempaa tietoa. Useita vuosia kuitenkin ollut jo phpBB. VIisukuppila.fi kokonaisuudessaan (uutiset, artikkelit, yms. eli foorumi on vain yksi osa tätä kokonaisuutta) makaa Joomla-julkaisujärjestelmän päällä. Ja tässä kokonaisuudessa phpBB-pohjainen foorumi on vain yksi palikka.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Mun mielestä kuppilan keskustelujen taso on taas lähtenyt nousuun. :joojoo: Ihmiset kirjoittavat asiapitoisia viestejä, perustelevat väitteensä, ottavat muiden viestit huomioon jne. Mutta SILTI vielä turha viestimäärän nostaminen ärsyttää...Samaa asiaa ei tarvitse kertoa viidessä eri ketjussa vähän eri sanamuodoin...

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Minäpä nostan tämän yli kaksi vuotta hiljaa olleen ketjun ylös. Täällä käytiin aikoinaan paljonkin keskustelua esimerkiksi erilaisista peliketjuista, joilla monet nostattivat viestejä. aiheesta on tullut taas kyselyä ja vaatimuksia.

Millaisena te näette Kuppilan nykyisen politiikan hyväksyttyjen ja ei-hyväksyttjen ketjuen suhteen? Säädelläänkö Kuppilaa liikaa vai pitäisikö kaikenmoiset "viisuketjut" taas hyväksyä mahdollisesti jopa resurssien kustannuksella?

Tai mikä teistä on ylipäätänsä Viisukuppilan rooli?
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

kais(t)a kirjoitti:pitäisikö kaikenmoiset "viisuketjut" taas hyväksyä mahdollisesti jopa resurssien kustannuksella?
Ei.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Kiitos Jonsi vastauksesta. Mielelläni kuulisin/Mielellämme kuulisimme muidenkin mielipiteitä tähän vanhaan jauhantaan taas koska Kuppilan tulevaisuudenkin kannalta on varmaan parempi keskustella asiasta julkisesti.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Margot »

Yhdyn Jónsìin. Isoilla foorumeilla on ihan ok, että tehdään oma osasto höpöhöpöketjuille, mutta kun kapasiteetti on rajallinen, ei tuollaisia ketjuja mielestäni pidä olla.
What color is your life?

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Samaa mieltä. Ei tuollaisia ketjuja edelleenkään tarvita.

Kuppilan nykyiseen linjaan olen itse ollut tyytyväinen. :joojoo:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

kais(t)a kirjoitti:pitäisikö kaikenmoiset "viisuketjut" taas hyväksyä mahdollisesti jopa resurssien kustannuksella?
hyi

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Kuppilan tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Samoilla linjoilla muiden vastanneiden kanssa. Olen ollut tyytyväinen kuppilan nykyiseen linjaan. :joojoo:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Vastaa Viestiin