Idols!

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.
Lukittu
Avatar
JUHKIS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Idols!

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Nyt on kilpailu käynnissä lipuista Idols finaaliin!
Maikkarin sivuilla cociksen likkiä näppäämällä pystyt osallistumaan finaali lippujen arvontaan!
Tuttu osoite...
http://www.mtv3.fi/idols/etusivu.shtml

:rainfro:

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Idols!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Ekan Pop Idolin voittaja Will Young on taas ensi sunnuntain listaykkönen kappaleella "Leave Right Now", ihan hauska kappale ja loistava video (nykyään ei usein enää tule puhuttua videoiden tasosta, taitaa olla niin tusinatavaraa yleensä?) Will Young on miespuolinen Dido, kirjoitti joku lehti.

Will kilpailee Jouluna tulevassa World Idolissa, jonka kuulemma juontavat täkäläiset Ant & Dec, mitenköhän heidän osittain paikallismurteisiin perustuva huumorinsa puree maailmalla?

Idols-rojua lisää: tää on paras, Idols-tuoksu!
http://www.idols-fragrance.com/ Laita nyt nimesi listalle, niin saat heti tietää, kun tämä Eau de Colgne on valmista! :?
Hello Hi!

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Idols!

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Jaahas, tuomariston valinnat olivat osittain yllättäviä! En tietenkään pääse Viisupalstalle enkä voi siis tarkistaa, keitä sinne veikkailinkaan, mutta osa valituista niitä omia suosikkejani ja osa niitä, joita tuomareiden arvelikin valkkaavan.
Olipa ihana kattoa Idols pienessä lauantaipöhnässä videolta; olin paljon vähemmän kriittinen ja ihan liikutuin kaikkien lauluista, kun olivat niin hyviä. :wink:

Jah, vai ei kurkkupastillille annettu enää mahdollisuutta. Mutta onneksi näimme kuitenkin Annea vielä. Musta tuli ihan sen fani.
Olen iloinen, että Victoria pääsi jatkoon, ja oli se Christiankin ihan hyvä nyt, kun näki niitä sen vanhoja pätkiä. Ja selvisi syykin siihen semifinaaliesityksen ... no, suorastaan huonouteen.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Idols!

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

JUHKIS kirjoitti:Nyt on kilpailu käynnissä lipuista Idols finaaliin!
Maikkarin sivuilla cociksen likkiä näppäämällä pystyt osallistumaan finaali lippujen arvontaan!
Tuttu osoite...
http://www.mtv3.fi/idols/etusivu.shtml

:rainfro:
Mä taidan jättää lippujen vonkaamisen; tuntuu kivemmalta vaan kotisohvalla rypeä, arvostella ja eläytyä sieltä käsin :D

Annesta - sillä on upea ääni ja kuten joku tuomari sanoi, jonkin verran elämänkokemusta kuuluu tulkinnassa versus teinikokelaat, mutta - mun mielestä se jotenkin myös vähän siihen malliin laulaa, että se ei ehkä ole sen ihan suurin unelma tulla tähdeksi; jotenkin niin, että projektipäällikkö tässä vähän käy laulamassa ja sitten menee kotiin. En tiedä mistä se tulee, ehkä sen hillitystä hallitusta olemuksesta jne... Äänensä puolesta siltikin ihan oikea valinta finaaliin. Christian taas ei ole mua missään vaiheessa niin kiinnostanut, aika tusinainen laulaja? Tai ehken vaan ymmärrä :) Tuntuu että Kemiön kaljupää vaan halusi Kemiön pojan jatkoon (ja taas astuvat kehään salaliittoteoriat).

No mutta eipä tuo mitään, ihan tyytyväinen olen finaaliseitsikkoon. Itse diggailin ihan valtavasti siitä Emmistä, mutta ei se tonne Idolsiin kyllä oikein sopinut.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Idols!

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

JUHKIS kirjoitti:Nyt on kilpailu käynnissä lipuista Idols finaaliin!
Maikkarin sivuilla cociksen likkiä näppäämällä pystyt osallistumaan finaali lippujen arvontaan!
Tuttu osoite...
http://www.mtv3.fi/idols/etusivu.shtml

:rainfro:
Mä taidan jättää lippujen vonkaamisen; tuntuu kivemmalta vaan kotisohvalla rypeä, arvostella ja eläytyä sieltä käsin :D

Annesta - sillä on upea ääni ja kuten joku tuomari sanoi, jonkin verran elämänkokemusta kuuluu tulkinnassa versus teinikokelaat, mutta - mun mielestä se jotenkin myös vähän siihen malliin laulaa, että se ei ehkä ole sen ihan suurin unelma tulla tähdeksi; jotenkin niin, että projektipäällikkö tässä vähän käy laulamassa ja sitten menee kotiin. En tiedä mistä se tulee, ehkä sen hillitystä hallitusta olemuksesta jne... Äänensä puolesta siltikin ihan oikea valinta finaaliin. Christian taas ei ole mua missään vaiheessa niin kiinnostanut, aika tusinainen laulaja? Tai ehken vaan ymmärrä :) Tuntuu että Kemiön kaljupää vaan halusi Kemiön pojan jatkoon (ja taas astuvat kehään salaliittoteoriat).

No mutta eipä tuo mitään, ihan tyytyväinen olen finaaliseitsikkoon. Itse diggailin ihan valtavasti siitä Emmistä, mutta ei se tonne Idolsiin kyllä oikein sopinut.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Idols!

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Marjukka kirjoitti:Annesta - sillä on upea ääni ja kuten joku tuomari sanoi, jonkin verran elämänkokemusta kuuluu tulkinnassa versus teinikokelaat, mutta - mun mielestä se jotenkin myös vähän siihen malliin laulaa, että se ei ehkä ole sen ihan suurin unelma tulla tähdeksi; jotenkin niin, että projektipäällikkö tässä vähän käy laulamassa ja sitten menee kotiin. En tiedä mistä se tulee, ehkä sen hillitystä hallitusta olemuksesta jne... Äänensä puolesta siltikin ihan oikea valinta finaaliin.
Totta, että Anne ei ole suuri esiintyjä, mutta mä laitoin sen vaan ujouden piikkiin. Huomaan, että sekä hänessä että siinä finaaliin päässeessä Sonjassa (?) on sama sellainen mua viehättävä piirre, että ne on jotenkin tosi ujon ja etäisen oloisia, mutta sitten kun ne alkavat laulaa, saakin olla ihan äimänä. Eli sellainen olemuksen ja äänen ristiriita, tai joku. No, toisaalta voisin taas pitää mielessä mistä ohjelmasta on kyse. Oon alkanut vähän pelätä, että se pieni Sonja pyörtyy sinne finaaliin :oops: (Annehan siellä ei siis ole).
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Idols!

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Sönk, siis tarkoitin tietty että oikea valinta sinne keräilyeräjoukkioon oli toki Anne...Vaan eipä hirvittävän kauas jäänyt siitä finaalipaikastakaan. Itse asiassa varmaan harmittavimmat sijoitukset hänellä ja Jussilla, tulivat alkuper. semifinaaliryhmissään kakkoseksi ja kolmoseksi, ja keräilyssäkin olivat ekat rannalle jääneet.

Miksi täällä on näin hiljaista? Kaikki kai tekemässä jotain järkevämpää lauantai-iltana :)
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Idols!

Viesti Kirjoittaja AntSa »

No terkkuja RAKKAAT YSTÄVÄT! :lol:


Aiku tää tuli "kaffeelle".. harmillista tosiaankin, etten enää pääse PALSTALLE, mutta käyhän tämä näinkin... hyvä juoma erinomaisessa seurassa aina maistuupi.. :P

IHANAT "PULINAT"! Ylen sivuiltahan vastaava osio uupuu täysin..

Eli IDOLSseista piti siis puhumani.. ANTTI TUISKUssa yhdistyy mielestäni parhaiten KAIKKI osa-alueet IDOLS-skaban voittoon asti. Selkeä oma tyyli; joka ei ole muuttunut radikaalisti sitten syksyn; tarpeeksi ääntä ja ulkonäköä sekä tanssitaitoja, joita arvostan henkilökohtaisesti itse omissa IDOLeissani varsin paljon. Tämän lisäksi hemmo tuntuu äärettömän sympaattiselta ja mutkattomalta murteinensa kaikkinensa. :D

Toinen lemppani on HANNA, joka on yhtä aikaa raju ja herkkä; harvinainen yhdistelmä uudessa artistissa. Hanna on kuitenkin ehkä too rocky POP IDOLixi, mutta we'll see...

Sitä Jay Wiimaa mä en vieläkään kannata... vaikka hyvin laulaakin, mutta.....

Semmosia.. aiku tää ruoti näitä korvikeystäviään... :lol:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Idols!

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Joo, kyllä Hanna P. ja Antti Tuisku ovat ne minunkin suosikit - tosin saas nähdä sitten kun alkavat ne esiintymiset, että kuinka niillä kulkee.
Mutta tässä vaiheessa nuo kaksi. Ja mua hirvittää ajatuskin siitä, että täytyisi valita noiden kahden välillä! :cry:

Todettava vielä diplomaattisesti - ja täysin rehellisesti kyllä - että diggaan kaikista finaalissa olevista. Ainoastaan Chrisun laittaisin vaihtoon.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Idols!

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Olipa aika pliisu Idols-jakso tänään, se välisellainen. Huonojen laulajien paluu - no, kaipa ne tosi huonot on jo näytetty, kun mitään uutta pätkää ei esiin kaivettu, vaan samaa vanhaa matskua, joka on nähty joka toisessa jaksossa. Onneksi tuli edes Katson sineen taivaan - tyyppi, jolla oli paikan parhaat sääret, ainakin omasta mielestään. :lol:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Idols!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

No katsoitteko kukaan World Idolia sunnuntaina? Näin että se tuli, kun odotin Pirkkalassa koneen lähtöä. Jotenkin on lohdullista, että minusta Hanna olisi päihittänyt sen lössin miten päin vaan, olipa ankeeta katsottavaa taas uudestaan! Ei se vielä taida ihan Euroviisuja uhata tuo mualiman itoli... :wink:
Hello Hi!

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Idols!

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minusta World Idol oli ihan huippu. Sain sitä paitsi parhaat naurut pitkään aikaan, kun näytettiin eri maiden huonoimpia laulajia :lol:
Voittaja, norjalainen poika hammasrakoineen oli todella symppis. Puolan tuomari oli uskomattoman huvittava. Onneksi se jenkkimuija ei voittanut, en erityisemmin pitänyt hänestä.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Idols!

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Saksan esitys oli hyvä... mutta kuka ihmeessä esittää sen MANIAC -kappaleen Flashdande - what a feeling -leffassa!??? En saa esittäjää mieleeni, en millään... *pähkäilee*

Eipä myöskään Etelä-Afrikan esittäjä huono ollut, eikä myöskään Norjan hurmuri...

Fabben TOP3:
1) Saksa
2) Norja
3) Etelä-Afrikka
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Idols!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Ai sinä tykkäsit siitä Saksan maanikosta... minä oisin kyllä valinnut jonkun toisen kappaleen! Pikainen haku näytti Michael Sembellon tuoksi Maniacin esittäjäksi... et ei ihme kun et muistanut.. :roll:

Etelä-Afrikan Heinz kyllä miellytti minunkin silmiäni... :color_:
Hello Hi!

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Idols!

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Ah - koko Flashdance-levy on ihanaa kasaripoppia joka on kuunneltu puhki moneen kertaan tyttönä ollessa :D Se (Flashdance-soundtrack) olikin ainoita, jotka olivat sillä rintamalla tosi hip ja pop, kunnes ilmaantui Madonna...Noh, kyllähän te muistatte :wink:

Mainio tuo Maniac, mutten muistanut kenen...muistan vaan että "no se siitä Flashdancestä"..Googletin ja se on nimeltään Michael Sembello. Enpä kyllä voi väittää että muistaisin.

MTV:llä on pyörinyt joku uudehko musavideo, joka on toisinto siitä Flashdancen lopun tanssipääsykoekohtauksesta...kenenkäs viedeo se nyt taas olikaan? Samoin jos muistatte, niin Housut pois -leffassa pojat pöllii kyseisen leffan kaupasta, että pääsevät opettelemaan tanssiaskelia :D


Niin, siitä World Idolista...jännää että Belgiassa oli se hevarityyppi päässyt noin pitkälle. Hyvähän se oli, mutta esim. meillä tuollaiset äärityypit kyllä tuppasi karsiutumaan. Voittaja oli erittäin symppis, ja positiivinen yllätys oli, ettei jenkki ja britti jyränneet.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Idols!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Jenkkimiisu näytti aika yllättyneeltä, että ei voittanut... ja Will Young taas teki julkisesti selväksi, ettei halunnut olla koko kekkereissä ja oli sitten siellä naama mutrussa koko ajan... kyllä niitä kahta prinsessaa mahti kuitenkin ketuttaa hävitä hobitin näköiselle norjalaiselle!! :twisted:
Hello Hi!

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Idols!

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Marjukalle, tarkoitatko sitä Jennifer Lopezin videota?

Ärsyttävää, laitoin ystävät Suomessa nauhottamaan World Idoleita mulle, mutta niiden videonauhuri kuulemma söi mun nauhan. :roll:
Nyt ne miettii, vieläkö se toimisi kuitenkin. Eli mun kommentit ja suosikit luvassa vasta myöhemmin.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Idols!

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Kiitos infosta eli eipä tullut mieleen... Michael Sembello.
Jossakin pitäisi olla Flashdance -kaettikin, mutta lp-levyn voitin O.K.-lehden arvonnasta, mutta lahjoitin vinyylin heti eteenpäin. Jotenkin mulla oli mielikuva, että mieshän sen Maniac -biisin laulaa alkuperäisesti, vaikka välillä kävi mielessä Donna Summerit jne.

Kiitos siis todella Michael Sembello -tiedosta eli nyt voin nukkua yöni huoletta ja miettimättä asiaa enempää... tosin nyt mietin, että kuka hemskatti on Michael Sembello... Heh :P
Olisi pitänyt käyttää google-hakua, mutta kirjaston aika niin rajallinen. Ehkä lähiviikkoina saan oman tietsikan...

JuhaUK, Ylen viisusivuilta jäin miettimään sitä Jason Donovan -juttua eli onkohan hän vai eikö ole... tuskin tästä uutelusta kunnianloukkaus syytettä tulee. Veikkaukseni kyllä olisi, että on...
Heh, on mullakin maailmaa suuremmat murheet ja pohdinnan kohteet...
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Idols!

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Katson sineen taivaan -Mikko Kuusela on kuulemma mukana julkaistavalla Idols -DVD:llä! Eilen taisi olla oikein Mikon puolen sivun haastattelu Iltalehdessä. Näytetäänköhän DVD:llä telkussa näyttämätöntä materiaalia Mikosta ja parhaista sääristään, tuskin :(
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Idols!

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mä sen dvd:n ostin..ei siinä mitään extraa ainakin tästä Mikosta oo, se Katson sineen taivaan -laulupätkä vaan. Mutta muuten on dvd kyllä hyvä paketti, runsaasti kaikkee..mm. monia "huonoja" joita ei telkussa näkyny..suosittelen!
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Idols!

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Uutisia, uutisia!

Chrisse, eli Christian Forss kirjoitti 2 vuoden levytys-sopimuksen! Sinkkua voidaan odotella kohta!

Lähde: http://www.christianforss.net
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Idols!

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Onks kellään tietoo tuleeko tästä nyt jokavuotinen perinne??? Olis kyllä tosi kiva.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Unna
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 677
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Idols!

Viesti Kirjoittaja Unna »

Seuraava Idols on ensi vuonna, eli ei kisaa aiota varmastikaan joka vuosi järjestää. Tulevana syksynä tulee uusi Popstars.

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Idols!

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Muistaakseni ne tulee vuorovuosittain; Popparit ja Idolit....

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Idols!

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Ja Popstars tulee kuulemma takaisin uudistuneena. Kenties miehillekin avoimena?
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Idols!

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Toivottavasti miehillekin avoimena!

Idols DVD oli kyllä mulle vähän pettymys siltä osin, että olis siinä voinut olla paljon enemmän niitä alkukierroksen laulajia. Enemmän jäin kuitenkin kaipaamaan semifinaalien esityksiä. Muuten ihan ok.

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Idols!

Viesti Kirjoittaja male »

Kyllä jossain sanottiin että se olisi miehillekin avoin. Popstars on kyllä huonompi formaatti kuinIdols koska yleisöei saa osallistuaja tapahtumat on kuvatt jotain puoli vuotta sitten.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Idols!

Viesti Kirjoittaja lharju »

Popstars on varmasti myös aika pitkälti käsikirjoitettu. Ihan varmasti tämä ex-Gimmel Jonnan ero oli suunniteltu siten, että käsikirjoituksessa luki "yksi henkilö perustetusta bändistä eroaa erimielisyyksien vuoksi" ja hups MTV3:n katsojaluvut nousee ja levy-yhtiöt saavat lisää tuotteita jotka varmasti myyvät!
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Idols!

Viesti Kirjoittaja male »

lharju kirjoitti:Popstars on varmasti myös aika pitkälti käsikirjoitettu. Ihan varmasti tämä ex-Gimmel Jonnan ero oli suunniteltu siten, että käsikirjoituksessa luki "yksi henkilö perustetusta bändistä eroaa erimielisyyksien vuoksi" ja hups MTV3:n katsojaluvut nousee ja levy-yhtiöt saavat lisää tuotteita jotka varmasti myyvät!
Varmasti, koska samalla tavallatapahtui Australian Popstarisissa joka nähtiin SubTV:llä
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Idols!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

http://www.edel.fi/article/articleShow. ... 799829938d

Christian Forssin sinkkua lupaillaan tuossa artikkelissa....

Täällä ja Jenkeissä on nyt todettu kykypoolin olevan tyhjä, ja Idols-formaatti menee parin vuoden tauolle. Sen sijaan Simon Cowell on tekemässä uutta formaattisarjaa "X-Factor", jossa ei ole ikärajaa lainkaan. Eli nyt saavat nekin, jotka jäivät yli-ikäisinä ulos Idolsista ja Popstarsista mahdollisuuden... :roll:
Hello Hi!

Lukittu