Pakkeloori

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Suosikkini poikamiehistä? (Toistaiseksi Suomessa nähdyistä)

Alex Michel (Kausi 1)
0
Ei ääniä
Aaron Buerge (Kausi 2)
2
9%
Andrew Firestone (Kausi 3)
6
27%
Bob Guiney (Kausi 4)
0
Ei ääniä
Jesse Palmer (Kausi 5)
2
9%
Byron Velvick (Kausi 6)
2
9%
Charlie O'Connell (Kausi 7)
4
18%
Travis Stork (Kausi 8)
3
14%
Lorenzo Borghese (Kausi 9)
2
9%
Andy Baldwin (Kausi 10)
1
5%
 
Ääniä yhteensä: 22

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Miks kaikkien tosi-tv:seen pyrkivien pemppujen näyttäjien pitäis automaattisesti haluta silkkarit. :surrur:
Kummallista yleistämistä :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

:draamaa:

Ensimmäisessä tänä päivänä tähän ketjuun kirjoittamassani viestissä en maininnut silikoneja. Kirjoitin:
"Luvassa siis Hymyn kanteen koko joukko uusia tissejä".

Toisessa mainitsin silikonit ihan vaan sillä perusteella, että näin Aneten kuvat.

En siis yleistä, että KAIKKI tosi tv-pemput, pemput(?) haluaisivat itselleen silikonit.
Mutta montako vetoa, että joku noista tähän formaattiin osallistuvista poseeraa vielä
jossain vaiheessa Hymyn kannessa rinnat, olipa ne sitten silikoniset tai luomut, paljaina.

Meille on jo Hymyn kautta tarjoiltu BB-Minnan DD-tissit ja jonkun sinkkuäitihempukan silkkarit myös.
Monet muutkin vastaavantyyppisten ohjelmien tyttöset ovat mielellään jatkaneet elämäänsä julkisuudessa
joko Hymyssä tai Seiskassa. Mitäpä minä näitä selittelemään. Kyllä gente (ja muut) tietää mitä ajan tällä takaa.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Pemppu on lastenkielessä käytetty ilmaisu pyllylle :joojoo:
Myöskin peppu, peffa, perse. Viimeisintä tosin lastenkielessä ei monasti ole soveliasta käyttää

Joo joo, mutta ei niitten silti tartte haluta Hymyn sivuille tissit esille :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti:Ja nyt taas väität tuntevasi minua jonkin verran vaikka juuri sanoit, että et tunne minua lainkaan. Omituista ja hämmentävää. :mitvit: Siis tunnetko sinä sittenkin minua jonkin verran?
"Tunnen" sinut yhtä hyvin kuin esimerkiksi Mattiesko Hytösen :joojoo:
En siis tunne mielesi ailahteluja enkä sinua ihmisenä, mutta kirjoitustyylisi ja se mistä pidät (esimerkiksi musiikki, artistit, tv-ohjelmat) ovat vuosien varrella tulleet tutuiksi :joojoo:

Lisäksi minua jäi kaivelemaan, miksi "nimiKriitikoksi" "nimittäminen" oli niin kamalan kova paikka, koska sehän on positiivinen asia olla kriittinen ihminen :miettii:

Mutta nyt Unelmien poikamiehen ääreen :ashanti:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7179
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Kivalta vaikutti se Hannu.. Ihmettelin kyllä että miksi Maria sai ruusun, kun hän vaikutti aika ujolta :roll:.. Jatkoa odotellessa :mrgreen:.. Kivoja naisia hän valitsi :surrur:..
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti:"Tunnen" sinut yhtä hyvin kuin esimerkiksi Mattiesko Hytösen :joojoo:
En siis tunne mielesi ailahteluja enkä sinua ihmisenä, mutta kirjoitustyylisi ja se mistä pidät (esimerkiksi musiikki, artistit, tv-ohjelmat) ovat vuosien varrella tulleet tutuiksi :joojoo:

Lisäksi minua jäi kaivelemaan, miksi "nimiKriitikoksi" "nimittäminen" oli niin kamalan kova paikka, koska sehän on positiivinen asia olla kriittinen ihminen :miettii:

Mutta nyt Unelmien poikamiehen ääreen :ashanti:
Ei se ollut kamalan kova paikka, mähän selitin jo.
Mutta se, että nyt vaihteeksi vastasit kommenttini ja "haukuit""kehuit" kriittiseksi. Sait sen kuulostamaan siltä, että täältä suunnalta ei ikinä tule muuta kuin kritiikkiä joka asiaan. :mitvit:

Lisäksi en tiedä oletko montakin kertaa tavannut Matti-Esko Hytösen, mutta onhan se mielenkiintoista ettet ole yhtään oppinut minusta lisää tapaamiskohtaamisilla. Eli "tunnet" minut edelleen vain kirjoitusteni pohjalta.

Toivottavasti oli kiva jakso. Itse en sitä katsonut
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

-kaitsu87- kirjoitti:Kivalta vaikutti se Hannu.. Ihmettelin kyllä että miksi Maria sai ruusun, kun hän vaikutti aika ujolta :roll:.. Jatkoa odotellessa :mrgreen:.. Kivoja naisia hän valitsi :surrur:..
Kai se eksoottisuus sitten kiinnosti :miettii:
Mutta aika kivoja ehdokkaita oli ja asialliselta kaverilta vaikutti tuo Hannu. Ihan semmoinen naapurinpoika, ei kyllä minusta välttämättä mikään "unelmien poikamies". Mutta kyllähän siellä toiset tytöt olivat ihan lääpällään eli kaiketi vetoaa osaan naisista Hannunkin tyyliset miehet :) Uma oli varmaan joku tuotantoyhtiön valinta, että saadaan Kyproksella vähän draamaa aikaiseksi :hihi: Ihanaa kuitenkin että ne kaameimmat kottaraiset putosi pois :heh:
gentedimare kirjoitti:Ei se ollut kamalan kova paikka, mähän selitin jo.
Paljon melua tyhjästä siis :sorivaan:
gentedimare kirjoitti:Lisäksi en tiedä oletko montakin kertaa tavannut Matti-Esko Hytösen, mutta onhan se mielenkiintoista ettet ole yhtään oppinut minusta lisää tapaamiskohtaamisilla. Eli "tunnet" minut edelleen vain kirjoitusteni pohjalta.
En nähtävästi ole oppinut, koska onnistun aina tahtomattani loukkaamaan sinua ja sitten sitten kun perustelen kirjoituksiani selviääkin etten olekaan millään tavalla loukannut tai sitten tulee yksityisviesti että olenkin loukannut. Kunpa vain muistaisin olla ihan hiljaa :eiei:

Ja Mattiesko haluaa nimensä kirjoitettavan yhteen ilman väliviivaa :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti:En nähtävästi ole oppinut, koska onnistun aina tahtomattani loukkaamaan sinua ja sitten sitten kun perustelen kirjoituksiani selviääkin etten olekaan millään tavalla loukannut tai sitten tulee yksityisviesti että olenkin loukannut. Kunpa vain muistaisin olla ihan hiljaa :eiei:
Nyt vain annat väärää tietoa foorumilaisille. :heh: (Heitähän todellakin kiinnostaa tämä vääntö, toki :surrur: )
Ehkä kerran ole lähettänyt yksityisviestin ekana kyseisen asian takia. Tai sitten se olet ollut sinä, tai sitten minä.
Ei voi muistaa

Ja edelleen, toivottavasti oli kiva jakso tuo tämäniltainen :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Minäkin viihdyin tämän ohjelman ääressä hyvin! Tämänkertainen Poikamieskin on miellyttävä, hyvätapainen ja helppo katsella. Ja tytöissä mukavia persoonallisuuksia mukana. Oma suokkari vielä haussa, mutta eiköhän tuo selviä jaksojen aikana. Ei ollu Johanna Tukiaisen tanssiryhmän Anettella ottii. Eikä aikuisviihdetyöntekijällä. Näinköhän olisi edellinen Poikamiehemme heitä pudottanut? Fiksun oloinen tämä Hannu!
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Jos joltain muultakin jäi avausjakso katsomatta niin se näyttää tulevan uusintana noin. 10 min päästä. Täytyykin katsoa niin pääsee mukaan vielä. :uujee:

Muoks. No olihan se poikamies edeltäjäänsä fiksumman oloinen. Sai jopa karsittua suurimman osan ärsykkeistä kuten "En häpeä ammattia koska olen esiintyvä artisti joka tanssii sirkusmaisesti" tai "olen muita kauniimpi mallikouluttaja, jolla on tatuoitu nuottiavain rintaan". Umasta olen ehkä Tornerin kanssa samaa mieltä. :hihi:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33170
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja Pete »

Näin kaksi minuuttia tänään tästä, ja huomasin, että siellähän oli entinen työkaverini. Veera taisi kuitenkin juuri tippua. :( En taida vaivautua tätä nyt sitten seuraamaan. :heh:

Toivottavasti nuo Veeran jaksot voi vielä katsoa jostakin. :pliis: Tuota päätöntä höpöttäjähahmoa katsoisin oikein mielelläni tietokoneeni ruudulta. :surrur:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Uusin jakso on nähtävissä ruutu.fi:ssä ja tulee sunnuntaina tellusta uusintana.

Katoin just eilisen jakson netistä. Suosikkeja ei oikein oo vielä, ärsykkeitä kyllä. :heh:
Послушай - у сердца голос мой.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Harmillista, että Veera sortui kameroiden edessä juoruilemaan. Mullakin vielä oma suokkari hakusessa. Tai no, Hannu on kyllä suosiossani. :heh: :uujee:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mulla on suosikkeja, mutta en muista niiden nimiä :heh: Onneksi juoruilija-Veera putosi :hahaha: Sai maistaa omaa juoruilevaa lääkettään :heh:
Se Cyndi Lauperin näköinen Uma on ihan kamala :nohyi: On sillä otsaa puhua yhtä sun toista :draamaa:
Yksityistreffeille päässyt Niina (tms?) sopisi kyllä tälle kuivan asialliselle poikamiehelle parhaiten :joojoo: Ovat kuin samasta puusta veistetyt ja molemmat vielä pankkialalla :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Mä mietinkin, että ketä se Uma muistuttaa? Sehän on tosiaankin kuin Cyndi! :heh: Tämän formaatin pahis taitaa olla hän? :joojoo:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7179
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

En kyllä yhtään yllättynyt Natalian putoamisesta :mrgreen:.. Maria niin ärsyttää.. ARGH, jotenkin hän vain on imelä :jupinaa:. Jutastakaan en oikein pidä, jotenkin vaan en pysty näkemään häntä yhdessä Hannun kanssa.. Suosikkejani tällä hetkellä on Katja, Mari, Nina & Veera :surrur:.. Christalla jäi treffit väliin keuhkoputkentulehduksen takia... Harmi hänelle ja hän putosi myös.. Hieman yllätti, koska olisin pudottanut Jutan mieluummin.. Uma on ihan cool tyyppi :heh:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7179
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Ei oikeasti tuo Maria :jupinaa:.. ARGH en pidä hänestä kyllä yhtään ja eikä hän sovi Hannulle mielestäni ollenkaan. Hän sai sitten taas ruusun :niinpa:.. En kyllä tajua Hannua yhtään ja mitä ihmettä hän näkee Mariassa. En ymmärrä todellakaan :roll:.

Onneksi Uma sai sen ruusun niillä tuplatreffeillä :heh: :surrur:.. Jotenkin pidän Umasta :mrgreen:. Jutta sit putos.. Niin jes jes :tuuletus:.. Toisena putosi tänään Marisa.. Itse en kyllä yllättynyt yhtään hänen putoamisestaan, koska en näkenyt hänen ja Hannun välillä mitään yhteyttä.

Suosikkejani ovat edelleen Katja, Niina, Mari ja lisäksi vielä Uma. Maria on suurinhokkini.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

-kaitsu87- kirjoitti:En kyllä tajua Hannua yhtään ja mitä ihmettä hän näkee Mariassa. En ymmärrä todellakaan :roll:
Eksoottisemppoo :heh:
Mä olisin kyllä pistänyt sen Uman jo aikoja sitten kottiinsa :jupinaa:
Niina sopisi mielestäni Hannulle parhaiten :joojoo: Mari on hauskan rempseä :joojoo: Muut on statisteja :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7179
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Enää on viisi jäljellä Veera, Mari, Katja, Nina & Maria.. Näistä toivottavasti Hannu ei valitse lopulta Mariaa. Maria on edelleen kamala ämmä :jupinaa:. Uman putoaminen ei tullut yllätyksenä.. Hannulla on niin paljon tunteita muita kohtaan. Veera on kyllä aika rakastunut Hannuun, mutta luulen että se käy hänelle vielä kalliiksi.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Maria tippui :tuuletus: Pelkäsin viimeiseen asti, että pudottaa Veeran :draamaa:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7179
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

tonywerner kirjoitti:Maria tippui :tuuletus: Pelkäsin viimeiseen asti, että pudottaa Veeran :draamaa:
Ihanaa että vihdoinkin Maria putosi :uujee: :tuuletus:.. Pelkäsin kanssa Veeran puolesta..

Ensi viikolla Hannu sitten tapaa naisten perheet. Itse luulen että Hannu valitsee lopussa Marin, Ninan tai Katjan.. Veera on mielestäni liian nuori Hannulle ja enkä usko että Hannu valitsisi häntä.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

IHANAA, IHANAA, IHANAA, IHANAA :tuuletus:


UNELMIEN POIKAMIESTYTTÖ Nelosella 25.11.2009 klo 20.00
Kuva

Unelmien poikamiesten jälkeen on taas vuorossa Unelmien poikamiestyttö! Tällä kertaa ruusuja kosijoilleen jakaa DeAnna Pappas, joka oli kilpailijana amerikkalaisen Unelmien poikamiehen 11. kaudella ja koki tylyn kohtalon. DeAnna selvisi ohjelman finaaliin - mutta poikamies antoi rukkaset molemmille finalisteille ja sai DeAnnan kyynelehtimään karvaasti. Nyt haavat on nuoltu, ja DeAnna pääsee valitsemaan itselleen prinssin toinen toistaan komeampien tarjokkaiden joukosta. Ensimmäisessä jaksossa DeAnna tapaa 25 miestä, jotka yrittävät tehdä häneen vaikutuksen ensimmäisellä tapaamiskerralla.

OU JEE, vihdoinkin tämä kausi Nelosella :tapu: :tuuletus: :uujee:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7179
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Mä niin tiesin että Mari putoaa :joojoo:.. Nyt sitten toivon että Hannu valitsee Niinan :p :joojoo:.. Edelleenkään en pysty näkemään Hannua & Veeraa yhdessä en sitten millään.. Veera on liian nuori. Niina sopii mielestäni hyvin Hannun kanssa yhteen ja heillä on sitä kemiaa.. Ensi viikolla tulee sitten naiset kertoo kaiken.

Ihanaa että Unelmien poikamiestyttö tulee pitkästä aikaa.. DeAnna :ihana: <3
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Kleopatra
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 26 Tammi 2007, 14:15

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja Kleopatra »

gentedimare kirjoitti:IHANAA, IHANAA, IHANAA, IHANAA :tuuletus:


UNELMIEN POIKAMIESTYTTÖ Nelosella 25.11.2009 klo 20.00
Kuva

Unelmien poikamiesten jälkeen on taas vuorossa Unelmien poikamiestyttö! Tällä kertaa ruusuja kosijoilleen jakaa DeAnna Pappas, joka oli kilpailijana amerikkalaisen Unelmien poikamiehen 11. kaudella ja koki tylyn kohtalon. DeAnna selvisi ohjelman finaaliin - mutta poikamies antoi rukkaset molemmille finalisteille ja sai DeAnnan kyynelehtimään karvaasti. Nyt haavat on nuoltu, ja DeAnna pääsee valitsemaan itselleen prinssin toinen toistaan komeampien tarjokkaiden joukosta. Ensimmäisessä jaksossa DeAnna tapaa 25 miestä, jotka yrittävät tehdä häneen vaikutuksen ensimmäisellä tapaamiskerralla.

OU JEE, vihdoinkin tämä kausi Nelosella :tapu: :tuuletus: :uujee:
Voi miten mahtava juttu !!! :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus: :tapu: :tapu: :tapu:

Ihana DeAnna :rakkaus:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

-kaitsu87- kirjoitti:Nyt sitten toivon että Hannu valitsee Niinan :p :joojoo:..
Mä sanoin sen koko ajan :mrgreen:
tonywerner kirjoitti:Niina sopisi mielestäni Hannulle parhaiten :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Ihan sama sopiiko vai ei, vaikuttaa kamalan teennäiseltä tai sitten vaan jännittää sitä tv-kameraa ihan hulluna. No sama se kai kenet se valitsee, veikkaan ettei tämän ohjelman perusteella kuitenkaan synny mitään vuosisadan rakkaustarinaa.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Ne kaksi urpoa (Hannu & Niina) sopisivat toisilleen :heh: Voisivat lässyttää teennäisesti toisilleen. Veera on liian kaunis, fiksu, herkkä ja taiteellinen Hannulle haaskattavaksi :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

kais(t)a kirjoitti:veikkaan ettei tämän ohjelman perusteella kuitenkaan synny mitään vuosisadan rakkaustarinaa.
Niin, tarkoitit kai Suomessa :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Joo. Ajattelin, että koko lause ja viesti yhdistäisi mielipiteeni ihan selkeästi tähän kyseiseen Suomen kauteen vaikka virheellisesti puhuinkin ohjelmasta enkä tästä Suomen tuotantokaudesta. :mrgreen: Eli ei tarvitse kerrata Yhdysvalloissa toisensa löytäneitä pariskuntia, ne tiedän. Muista maista ei sitten kyllä olekaan käsitystä. Eiköhän tätäkin ole muuten aika monessa maassa tuotettu. :miettii:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Chris
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1030
Liittynyt: 24 Maalis 2004, 00:09
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja Chris »

Älä valitse Veeraa Hannu - särjet herkän sydämen - Niina on paljon sopivampi, olette molemmat yhtä teennäisiä...! :heh: Ei totta puhuen, Veera on kyllä aivan ihana nuori nainen - kaunis, herkkä ja taiteellinen...ja aito. <3 Aivan liian hyvä tällaiseen formaattiin.

Vastaa Viestiin