Muodin huipulle (Project runway)

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »


:tapu: Juurikin näin. Hyvä Tuupainen. :peukku:

Tää on kuitenkin TALENT-kilpailu. Ei mikään BB, jossa tykätään tai ei tykätä persoonasta.
Mutta tässä formaatissa pitää myös olla lahjakas. Antti ei tätä valitettavasti ole. :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Voi kauheeta, kai se on sitten noin jos joku käppyrä niin sanoo.. :heh: ...Nooot! :heh:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Darhen hei, et voi väittää että toi Antti A. on taidoiltaa kisan parhaimmistoa.
Pidä persoonasta kuinka paljon vain, mutta myönnä tuon pellen puutteet :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti:
:tapu: Juurikin näin. Hyvä Tuupainen. :peukku:
No pudottais sitten sen ylimielisen klovnin sieltä :draamaa: Ei vissiin voi, kun sen mielipiteet on kuitenkin melko värikkäitä :miettii:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Ilmeisesti tuolla luullaan, että se on niin erikoinen persoona, että katsojat katselee sitä mielummin kuin jotain muuta.
Roikottavat sitä mukana niin pitkälle kuin pystyvät. Finaaliin sillä nyt ei ole mitään mahiksia.... :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Darhen »

gentedimare kirjoitti:Darhen hei, et voi väittää että toi Antti A. on taidoiltaa kisan parhaimmistoa.
Pidä persoonasta kuinka paljon vain, mutta myönnä tuon pellen puutteet :rofl:
Oonko jossain väittänyt että on teknisesti kisan parhaimmistoa? Gente on hyvä ja lainaa allekirjoittaneen kirjoitusta, missä näin todetaan. Puutteista olen maininnut jo useassa viestissäni, mutta en jaksa siitä sen enempää natista. Olen tykännyt kuitenkin hänen vaatteistaan ja ideoistaan (-ookoo, tämäniltaisesta en niinkään). Se ei silti muuta sitä, että pidän hänen tyylistään. Muodista en niin perustakaan, tyylistä sitäkin enemmän. En pidä häntä minään pellenä, kuten hänen korkeutensa gentsykkä. Se, että eräillä nimiVauhkoilla on vaikeaa niellä että omintakeinen suunnittelija on yhä jatkossa, totean vain että: voi-voi. :heh:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

tonywerner kirjoitti:
MuzaMaza kirjoitti:En ole aikaisemmin katsonut ko. ohjelmaa, mutta äsken bongasin sieltä lieksalaisen mallin. Tummahipiäisen Fana-Marian! :uujee:
Onko ihan paljasjalkainen neuvostojenliittolainen :heh:
No ei ihan taida olla. Adoptoitiin tänne ihan pikkutyttösenä. :joojoo:

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Darhen »

tonywerner kirjoitti: No pudottais sitten sen ylimielisen klovnin sieltä :draamaa:
Minusta tuollainen alentava nimittely on ylimielinen. :roll: Mutta kun ei ole muita perusteita kuin pelle-klovni-akseli, niin tyhjästä on paha nyhjäistä! :heh:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Darhen kirjoitti:Oonko jossain väittänyt että on teknisesti kisan parhaimmistoa? Gente on hyvä ja lainaa allekirjoittaneen kirjoitusta, missä näin todetaan. Puutteista olen maininnut jo useassa viestissäni, mutta en jaksa siitä sen enempää natista.
Mähän just sanoin, että et voi väittää.... :heh:
Olen tykännyt kuitenkin hänen vaatteistaan ja ideoistaan (-ookoo, tämäniltaisesta en niinkään). Se ei silti muuta sitä, että pidän hänen tyylistään. Muodista en niin perustakaan, tyylistä sitäkin enemmän.
Ai sen omasta tyylistä? :mitvit:
Tässä etsitään kuitenkin muotisuunnittelijaa taitojen perusteella. Ei suunnittelijan omalla tyylillä pitäisi olla merkitystä :heh: Jos taas nimiprinssi Darkku pidät hänen suunnittelemiaan vaatteita kauniina, niin ei voi kuin ihmetellä. Mutta pidä toki :surrur:
En pidä häntä minään pellenä, kuten hänen korkeutensa gentsykkä. Se, että eräillä nimiVauhkoilla on vaikeaa niellä että omintakeinen suunnittelija on yhä jatkossa, totean vain että: voi-voi. :heh:
Jos taidoiltaan paremmat tippuu pois sen takia, että ton pellen pitää olla mukana, niin se nyt on jo katsojienkin aliarvoimista. Puhumattakaan niiden taitavimpien taitojen aliarviointia :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

^^ Antti pukeutuu hyvin sirkuspellemäisesti - siitä klovni nimitys :joojoo:
Sallittakoon minullekin kerran pieni "ylimielisyys" :roll: Se ei ole kuitenkaan mitään siihen verrattuna, miten Antti suhtautuu muodin ammattilaisiin, kuten Jaakko Seliniin tai Antti Tuupaiseen, jota itse nimitit ilmeisen epäylimielisesti "käppyräksi" :roll:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Darhen kirjoitti:Se, että eräillä nimiVauhkoilla on vaikeaa niellä että omintakeinen suunnittelija on yhä jatkossa, totean vain että: voi-voi. :heh:
No mutta kun ongelma on juuri se, että Antti A voi olal persoonana omintakeinen, mutta vaatesuunnittelijan se ei ole. Sen ideat ei muutu vaatteiksi vaan tarinoiksi. Se ei ole osoittanut paljon mitään ideoita, omintakeisuutta, ei oikeastaan edes yritystä vaatteissaan. Ihan yksinään ilman Anttia, ne vaatteet on ihan suoraan jostain peruskoulun käsityötunnelta. Enkä puhu teknisen toteutuksen puutteesta vaan ideoista (tai niiden puutteesta) ja muodon ja materiaalintajusta (tai sen puutteesta).
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Ai että kun tänään otti pannuun se, että Antti ylpeili olevansa valmis catwalkille monta tuntia etuajassa - no minkäköhän takia?! Vähän repii ja liimaa paperia kasaan, oikeesti kun vertaa mitä työtä esim. Katri teki niin huhhuh, samassa kisassako tällaset?

Ärsytti myös pikkasen se, että suunnittelijat ei ottanu kauheen hyvin huomioon, minkä ikäiselle ja tyyppiselle naiselle suunniteltiin. En tarkoita etteikö yli 30-vuotias olis edelleen nuorekas, mutta hei kamoon niitä hameiden lyhyyksiä taas ja muutenkin. Noi mallit on varmaan jotain kakskymppisiä niin ihmekös että näyttää hyvältä niiden päällä. Esim. Mertin asu oli mun mielestä ihan loistava ja ihana ja kaikkee, mutta liian tyttömäinen. Siinä mielessä siis oikee voitti.

En ehkä ihan tajuu Lauran putoamista. :lohduton: Antin ois kuulunu saada potku persuksille. Olgakin ehkä ois ollu parempi putoaja, koska ei toi nyt tosiaan kohderyhmänsä näkönen ollut. Muuten kyllä aikast upea.
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Ai onko se Olivia konservatiivinen lehti siis niinkuin Gloria?

Tajusin just etten ole koskaan lukenut Oliviaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Metsis »

No ei mun mielestä Olivian edustamat arvot klassisuus ja tyylikkyys oo välttämättä konservatiivisuutta, mutta jos sanotaan, että vaate voi olla ylhäältä avonainen niin on tosi amatöörimäistä tehä antava vaate myös alhaalta. Iltapukujen etikettiopetuskin menee periaatteessa niin, että "mitä pidempi helma, sitä avonaisempi VOI olla ylhäältä". Mun mielestä sovellettavissa myös toiseen suuntaan. Anyway mun mielestä ei oo nättiä, että aikuinen ihminen pukeutuisi minihameeseen. Useimmat 30 vuotta täyttäneet haluu varmaan jo peittää vähän reittä, siis edelleen puhutaan TYYLIKKÄÄSTÄ pukeutumisesta.

Piti muuten vielä Antista sanoa, että mulle tulee niin mieleen yks meidän luokkalainen. :roll:
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

En nyt mitään Aira Samulinia huuda apuun, vaikka olen kyllä aikalailla sitä mieltä, että toki tuollaiset varmanpäälle apusäännöt pitää tietää, mutta sitten kyllä on kyse ihan sen mekon muodosta ja kokonaisuudesta se helman pituus. En edes mitään ikäsääntöjä alkaisi antamaan, vaan ihmisen kokonaisolemus ja se mekko yhdessä ratkaisee onko lopputulos sopiva. Jos ryppyiset polvet alkavat näyttää ikäviltä niin joillain leggingseillähän tai muilla se on hoidettu. Ja voi mekko olla avonainen ja lyhyt ilman että lopputulos on halpa, vaikka vaarallisilla vesillä siinä liikutaankin (joskin ainahan sitä liikutaan vaarallisilla vesillä kun uutta tehdään, ellei sitten vaan päätetä köppästellä jo tallatuilla poluilla turvakyprärä päässä). Ei minusta Katrin mekko esimerkiksi näyttänyt yhtään halvalta, vaikka se oli sekä avonainen että lyhyt.

Tai siis
Metsis kirjoitti:No ei mun mielestä Olivian edustamat arvot klassisuus ja tyylikkyys oo välttämättä konservatiivisuutta,
Klassinen tyylikkyys on hienoa ja vaatii erittäin skarppia tyylitajua ettei lopputulos ole pönäkkä, mutta ei se kai avantgardeakaan kuitenkaan ole ... eikä edes modernia?

Gloria nyt ainakin on aivan kamalan konservatiivinen lehti, mutta voihan se olla, että Olivian kulma siihen klassieen on raikkaampi. Pitää varmaan tutustua.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Metsis »

ta1ja kirjoitti:En edes mitään ikäsääntöjä alkaisi antamaan, vaan ihmisen kokonaisolemus ja se mekko yhdessä ratkaisee onko lopputulos sopiva.
En mäkään tavallaan halua ikinä tunkea ihmisiä iän perusteella ryhmään, mutta niin se vaatetusteollisuus nyt vaan toimii. Yrityksen valmistamalla mallistolla on kohderyhmä, esim. 25-30-vuotiaat, mutta todellisuudessa käyttäjät voi olla jotain välillä tyyliin 15-40. Se vaan, että jos annetaan tehtävänantona joku kohderyhmä, kuten tässä Olivian lukijat (n. yli 30-vuotiaat naiset) niin eihän siinä nyt ihan oikeesti voi tehä mitä vaan ja sit perustella että "kyllä mun kummityttökin lukee äitinsä Olivia-lehteä". Thank god kukaan ei sentään tehny tota virhettä.

Toi klassisuus-käsite on ollu meillä koulussa nyt esillä kun on tehty "klassista takkimallistoa". Jokainen tosin sai määritellä ton klassisuuden ihan eri tavalla ja sen näkee kyllä tuloksistakin. :heh: Eli ihan miten vaan pystyy perustelemaan et miksi se oma mallisto on "klassinen" niin kelpaa opettajalle, joka on suuri taiteilija. Mut siis anyway, aihetta pohdiskellessa tuli luokassa mieleen ihan hyviä ja omaperäisiäkin mielipiteitä tuosta klassisuudesta, kuten se, että joka kohderyhmällä on omat klassikkonsa. Ovathan reinotkin klassikko, mutta kovin elegantiksi asusteeksi niitä on vaikea myöntää. Itse aloin pohtia et miten klassiset arvot näkyy vaatetuksessa.

Mut vaatetusasioissa on tietysti yhtä monta mielipidettä kuin käyttäjääkin. Silti voidaan tehä jonkinlainen yleistys siitä mikä on kaunista ja tyylikästä. Sen takia oon ite etikettien kannattaja henkeen ja vereen - se ei ainoastaan pelasta ihmisiä ali- tai ylipukeutumiselta vaan luo myös tunnelmaa ja arjesta irtautumista. :joojoo:

Öö. Mitäköhän mä taas selitän tähän aikaan yöstä. :surrur:
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Darhen »

gentedimare kirjoitti: Ai sen omasta tyylistä? :mitvit:
Tässä etsitään kuitenkin muotisuunnittelijaa taitojen perusteella. Ei suunnittelijan omalla tyylillä pitäisi olla merkitystä :heh: Jos taas nimiprinssi Darkku pidät hänen suunnittelemiaan vaatteita kauniina, niin ei voi kuin ihmetellä. Mutta pidä toki :surrur:
Ihmettele toki rauhassa! :heh:
Jos taidoiltaan paremmat tippuu pois sen takia, että ton pellen pitää olla mukana, niin se nyt on jo katsojienkin aliarvoimista. Puhumattakaan niiden taitavimpien taitojen aliarviointia :draamaa:
Jos etsitään teknisesti taitavinta (/mukavinta piiperoa), niin toki Antin tulisi tippua. Mutta hänellä on puhtaasti oma juttunsa, jota suurin osa ei täällä osaa sulattaa. Siihen voin todeta vain että: Voi-voi! :heh:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Darhen »

tonywerner kirjoitti:^^ Antti pukeutuu hyvin sirkuspellemäisesti - siitä klovni nimitys :joojoo:
En ole ikinä nähnyt noin tyylikkäitä sirkuspellejä. :lohduton: Tosin en ole käynyt sirkuksessa yli 15 vuoteen.. :miettii:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Darhen kirjoitti:
tonywerner kirjoitti:^^ Antti pukeutuu hyvin sirkuspellemäisesti - siitä klovni nimitys :joojoo:
En ole ikinä nähnyt noin tyylikkäitä sirkuspellejä. :lohduton: Tosin en ole käynyt sirkuksessa yli 15 vuoteen.. :miettii:
sirkuspellemäisesti ei täsmälleen kuten sirkuspelle :joojoo:
Ja Antin omassa tyylissä ei olekaan niin suurta huomauttamista, kuin hänen suunnittelemissaan asuissa ja kommenteissa, joissa hän amatöörinä asettuu ammattilaisten yläpuolelle.
Painotan kuitenkin, että minäkin edelleen ihan pidänkin Antista. Hänellä on kuitenkin sydäntä (halaa aina voittajia ja putoajia jne) ja kommenteissa on huumoria ja hauskaakin sisältöä, kun karsii ylimielisyyden pois. Olisi kuitenkin esimerkiksi voinut viimeistellä tätäkin asuaan koko työhön käytettävissä olevan ajan eikä istua pöydän ääressä laulamassa oopperaa. Ja onko se itsekään aina ihan niin varma kaikista ideoistaan, kun se pääskynenkin lähti mekosta sen jälkeen kun tuomarit siitä valittivat. Minä itse olisin toiminut toisin. Olisin hionut asuni niin viimeistellyksi kuin aika antaa myöten ja sen jälkeen seissyt luomukseni takana, enkä olisi muutellut sitä. :miettii:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Darhen »

tonywerner kirjoitti: sirkuspellemäisesti ei täsmälleen kuten sirkuspelle :joojoo:
Ja Antin omassa tyylissä ei olekaan niin suurta huomauttamista, kuin hänen suunnittelemissaan asuissa ja kommenteissa, joissa hän amatöörinä asettuu ammattilaisten yläpuolelle.
Painotan kuitenkin, että minäkin edelleen ihan pidänkin Antista. Hänellä on kuitenkin sydäntä (halaa aina voittajia ja putoajia jne) ja kommenteissa on huumoria ja hauskaakin sisältöä, kun karsii ylimielisyyden pois. Olisi kuitenkin esimerkiksi voinut viimeistellä tätäkin asuaan koko työhön käytettävissä olevan ajan eikä istua pöydän ääressä laulamassa oopperaa. Ja onko se itsekään aina ihan niin varma kaikista ideoistaan, kun se pääskynenkin lähti mekosta sen jälkeen kun tuomarit siitä valittivat. Minä itse olisin toiminut toisin. Olisin hionut asuni niin viimeistellyksi kuin aika antaa myöten ja sen jälkeen seissyt luomukseni takana, enkä olisi muutellut sitä. :miettii:
Hyvä kun valaisit asiaa! :hali: Samoja pointteja mullakin. Tökkii tietysti töiden viimeistelemättömyys ja tietynlainen ylimielisyys (joka menee tosin jo ohi korvien, koska joka tehtävässä asian maininnut..). Mutta ideoiltaan joka tapauksessaan yksi mielenkiintoisimmista kilpailijoista. :joojoo:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Chris
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1030
Liittynyt: 24 Maalis 2004, 00:09
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Chris »

tonywerner kirjoitti:
Chris kirjoitti:Tervehdys kaikille tutuille ja tuntemattomille! :hei:
Hei vaan :hei: Missä olet ollut? :shock:
Moikka Tony - kyllä mä täällä Suomessa ja Turussa olen oleillut suurimman osan ajasta - reissanut kyllä välillä ympäri maailmaa. Elämä on näyttänyt myös varjopuolensa, mutta nyt on kaikki niin hyvin kuin vaan voi olla ja olen onnellisempi kuin koskaan. :heh: Olen löytänyt elämänkumppanin Saksasta, olen kihloissa ja syvästi rakastunut...ja...voinhan sen tässä paljastaa - menen naimisiin helmikuussa! :tuuletus: :ihana:

Joo - reissaan ees-taas Saksan ja Suomen välillä ja vietän enemmän ja enemmän aikaa uuden perheeni kanssa - johon kuuluu myös 10½-vuotias tytär! Isäksi vielä tässä iässä - enpä olisi ikinä uskonut! :surrur: Ensi vuoden lopulla muutan sitten pysyvästi Saksaan - mutta Kuppilaa en ole enää ajatellut jättää...sehän tässä paluussani ideana onkin - haluan ylläpitää mahdollisimman paljon kytköksiä Suomeen, ihan kielenkin takia. Ja missähän muualla pysyisi yhtä hyvin ajan hermolla ja kuulisi viimeisimmät uutiset ja juorut kuin täällä???!!! :heh:

Anteeksi että kommenttini ei oikein kuulunut ketjuun - mutta kun tuo Tony nyt sattui niin sopivasti kysymään missä olen ollut...! :cool:

Sitten asiaan: Antti on todellakin varsinainen sirkuspelle ja olisi ansainnut pudota sillä askartelemallaan koivunrungolla - mutta ei se Lauran puku tällä kertaa ollut kovin onnistunut sekään - tuli vähän joulukoristeltu jätesäkki mieleen...! :roll: Mutta upeita luomuksia jotkut onnistuivat tekemään Olivian sivuista - Jarno, Katri ja Mert - tässä kolmen kärki! :tapu:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

:offtopic: Kiva kuulla kuulumisistasi Chris :uujee: Etenkin kun ne olivat noin mukavia :hali: :offtopic:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Chris
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1030
Liittynyt: 24 Maalis 2004, 00:09
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Chris »

Kiitän ja kumarran Tony! :hali:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Mahtavaa, että Jenni Vartiainen on ensi jaksossa mukana! :tuuletus:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Soppis »

^ Ihanaa, illan jaksoa odotellessa... :cool:

Varsinkin viime jakson jälkeen Mert on ollut laskussa. Ärsyttää se toisten töiden kyttääminen, keskittyisi omaansa vaan! Ja Mirkan olisi kuulunut lentää pellolle Lauran sijasta.

Katri, Olga ja Jarno kärkipäässä. Antti A:n haluan myös pysyvän ruudussani vielä. :heh:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Soppis kirjoitti:Varsinkin viime jakson jälkeen Mert on ollut laskussa. Ärsyttää se toisten töiden kyttääminen, keskittyisi omaansa vaan!
Jos noin hienoja luomuksia saa aikaan kyttäämällä muita, niin antaa mennä vaan. Jokainen muotisuunnittelija saa inspiraatioita tarkkailemalla ympäristöään :heh: Ja kuitenkaan Mertin luomukset ei ole kopioita muiden töistä, niin mikäs siinä. Ja voihan se olla oikeesti vaan kiinnostunut mitä muut tekee :surrur:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Antilla meni kyllä jälleen kerran ihan metsään :jupinaa: :nohyi:.. Siis aivan kauhea tekele.. Minnan kommentti Euroviisuista niin repesin :rofl: :heh:.. Olgan mekosta en myöskään pitänyt hirveä väriyhdistelmä..

Mirkka ja Mert onnistuivat mielestäni parhaiten tänään.. Molemmat oli aivan ihania :ihana: :surrur:.. Katrin oli ihan ok, mutta siitä hiuslaitteesta en oikein pitänyt :roll:.. Katrin voitto ei mielestäni yllättänyt laisinkaan, koska osasin aavistaa sitä jo kun näin sen catwalkilla :mrgreen:.

Voi hiton kuustoista.. Antti säilyi taas kerran :jupinaa: :nohyi:..

Mun järjestys olisi tälläinen:
1. Mirkka
2. Katri
3. Mert
4. Jarno
5. Maria
6. Antti A.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä katoin nyt pitkästä aikaa taas Muodin huipulle ohjelmaa :heh: Antti se siellä vielä notkuu :shock: Kaamee rytky :eeek: Kiva tarina kylläkin, mutta jostain syystä tuo oli jotenkin vaan niin kauhee :niinpa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

-kaitsu87- kirjoitti:Katrin voitto ei mielestäni yllättänyt laisinkaan, koska osasin aavistaa sitä jo kun näin sen catwalkilla :mrgreen:
Minä olin puolestani ihan shokissa, kun Katri voitti :shock:
Ihan karmea rytky, mutta ilmeisesti Jennille sopivin, kun siinä on sitä "muunneltavuutta" jne... :roll:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muodin huipulle (Project runway)

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Olihan se Antin työ enemmän Aplundia kuin Vartiaista. Mutta silti se Katrin voittovaate kalahattuineen: :nohyi: Siis jos ainoastaan muotoilua arvosteltaisiin, niin hyvältä näyttäisi (-kuvittelin värin eriksi :heh: ), mutta omaan silmään se näytti lähinnä rumalta. Nooralle rispektiä oman visionsa puolesta, värit olivat toki plaah. Mutta onko siinä Jennin musassakaan loppujen lopuksi kamalasti B12-vitamiinia? :heh: Tietty, jos uusi levy kuulostaa Róisín Murphylta, muodostan mielipiteeni uudelleen. :heh:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Vastaa Viestiin