Super-extra-wonder-shop (shoppailua)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Shoppailu on...

Ihanaa! Innostun aina shoppaamisesta!
91
43%
Mukavaa, mutta ei se nyt niin kummoista ole.
52
25%
Tarpeellista. Voiko shoppaamisesta muka saada nautintoa?
22
10%
Vaivaannuttavaa. En tiedä mitä ostaa, eikä oikein jaksaisi, mutta pitäisi...
33
16%
Siis mikä shoppailu? Minä pidän vielä vuoden 1982 turkoosia tuulipukuani.
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 212

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6308
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja mariah »

Mansikka kirjoitti:
mariah1979 kirjoitti:kahdet saappaat piikkikoroil :surrur: yhteensä 60e ;) top-10 hesan keskustas. ihania kenkiä halvalla. joskus niitä myydään myös 20e tai 10e per kengät. suosittelen :peukku: myös tosi hyviä farkkuja ja paitoja :peukku:
Missä tuo liike tarkemmin ottaen sijaitsee? Voisin mennä käymään kun seuraavan kerran pääkaupunkiin saavun.
ihan ydinkeskustassa aleksanterinkadulla kauppakeskus kluuvissa :peukku:

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

^ Ok, kiitos. Hakusessa olis jonkin sortin piikkarit, mutta en tahdo maksaa nistä kovinkaan paljon kun tiedän ettei niitä välttämättä kauheesti tuu pidettyä :heh: .
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Menin tänään palauttamaan Finnsatin boksiani, mutta en saanutkaan palauttaa sitä, vaan sain toisen samanlaisen tilalle. Toistaiseksi uusi laite on toiminut ihan hyvin. :uujee: Nauhoitukset toimii, laite ei ole kaatunut.... :pliis: Toivotaan, että pysyy tällaisena. Jospa se eilinen ostokseni olikin joku maanantaikappale. :raaps:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Tänään on tilattu yhdet uudet silmälasit ja ostettu kolme kappaletta astiakaappeja. Eli tuli shoppailtua hivenen enemmän kuin normitorstaina... :mrgreen:

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Ostin ensimmäisen kokonaan oman televisioni tänään. Se on suuri ja kaunis. :ihana:

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Jvvv kirjoitti:Ostin ensimmäisen kokonaan oman televisioni tänään. Se on suuri ja kaunis. :ihana:
:megafoni: Strategiset mitat? :uujee:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

42" on hänen suuruutensa. <3 Tänään pitäisi löytää kunnollinen taso. 70-luvun Palaset eivät oikein tee oikeutta. :heh:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Shoppailin tänään mustat kireet sexiccäät pöxyt! :rakkaus:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

Pari päivää sitten tuli ostettua Bosen Companion 2 -kaiuttimet tietokoneeseen. Kyllä nyt kelpaa ESC-radiota kuunnella, taso on eri planeetalta vanhoihin peruskaiuttimiin verrattuna. :joojoo:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33170
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ostin tänään uuden talvitakin. :uujee: Kun se maksoi yli 50 euroa, niin sain 10 euron lahjakortin samaan liikkeeseen eli Hennes & Mauritziin. :joojoo: Nyt pitääkin löytää enää lämpimät talvikengät.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Shoppailin tänään itselleni täydelliset verkkarit! :rofl: Ne oli juuri sopivan pituiset lahkeista ja ne oli kivan väriset; mustat, joissa on violetteja raitoja! :mrgreen:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7179
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Ostin tossa perjantaina itselleni uudet talvikengät ja salihousut. :ihana:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Violette »

Jee alennusmyynnit. Ostin lenkkarit ja kasvojenpuhdistussarjan.

Ja sitten sapetus: onpa ärsyttävää, kun alusvaatteista ei voida valmistaa laajemmin eri kokoja! :jupinaa: Niinku nyt koot ovat 75B:stä ylöspäin. En ole mielestäni mitenkään erityisen hoikka/erikoisen kokoinen muutenkaan, mutta niin se vaan näemmä joidenkin valmistajien mielestä on, että ympärysmittaa 70 ei käytä kukaan. Nimim. löysin kivan korseletin, mutta sinne jäi kauppaan kun ei kokoja ollut. :niinpa: :niinpa: :niinpa: Onneksi on kuitenkin liikkeitä, jotka myyvät myös 70-ympärysmittaisia rintsikoita, harmi vaan, ettei sieltä löytynyt mitään kivaa tällä kertaa. :heh:

Eikä muuten ole edes kamalan harvinaista, on monia valmistajia joilla koot alkavat vasta 75:stä. :heihaloo:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Naali »

^Mikä on ihan älytöntä, koska käsittääkseni naisilla on usein ympärysmittana 70 tai jopa 65. Onko sitten ihme, että kaikki käyttävät vääränkokoisia rintsikoita? :roll:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Niinpä! :jupinaa: Aina jauhetaan, että naiset käyttävät vääränkokoisia rintsikoita. No kai ne nyt käyttävät kun oikean kokoisia on niin vaikea löytää! Ja mullakin on mielestäni ihan normaalit tissit ja silti vain muutamasta liikkeestä olen löytänyt sopivia rintsikoita. 70-ympärysmitallisia kyllä löytyy sitten näissä ah niin ihanissa Ressu- ja Nalle Puh -kuoseissa. Joita toki haluan käyttää, olenhan 12-vuotias tyttö. Tai sit en.

Voin vaan kuvitella, miten vaikea olisi löytää esim. 70E-kokoisia rintsikoita. Kuitenkin olisi kiva olla useammat eri väriset, että on vaihtovaraa, ja olisi kiva pystyä ostamaan useammat kuin yhdet rintsikat vuodessa. :joojoo: Erikoisliikkeistähän löytyy vaikka mitä, mutta laatu maksaa ja mulla ei ainakaan olisi varaa. Toisaalta vaatiihan tukevampi rintavarustus eri tavalla tukea, eli hintaa varmaan tulee jo siitäkin, mutta kun haluaisi ihan vaan normaalin tuen ihan normaalille povelle. Liikaa vaadittu?

Toinen sapetus aiheeseen liittyen: olisin myöskin halunnut ostaa jotkut neutraalin näköiset ja väriset sukkanauhaliivit (eli mustat, ilman mitään pitsikrumeluureja ja rusetteja sun muita ruusukkeita), jotka sopivat melkein minkä tahansa alusvaatteiden kanssa ok:sti yhteen. No en löytänyt. Löysin kyllä ruman värisiä ja muuten vaan tyhmän mallisia. Noh, pysynen siis stay upien käyttäjänä jatkossakin. :draamaa:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Jeejee, alennusmyynneistä löyty hyväthyväthyvät farkut 40 eurolla (norm. 90e) ja neule sekä Waldo's People'n levy (Sokos) 3e
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33170
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Mää ostin kaksi t-paitaa puoleen hintaan ja todella ärjyt talvikengät töihin. :tapu: Ensimmäistä kertaa olin lähes hurmostilassa alennusmyynneissä. :shock: :heh: Kajaanissa oli varmaan pakkasen vuoksi kivan vähän porukkaa liikkeellä. :D
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Treno »

Kun oli paikat hiihtämisen jälkeen niin kipeinä, etten päässyt rinteeseen, niin piti käydä alessa. 200 euroa sain menemään uuteen talvitakkiin tilpehööreineen. Oli taas sen verran asiantunteva ja mukava myyjä, etten ois varmaan kehdannutkaan olla ostamatta jotain. Tosin tohon takkiin olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen :joojoo:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Violette, voin niin yhtyä tuohon rintsikkasapetetukseesi. :joojoo: Olenkin tainnut joskus tissipulinassa tästä avautua. :heh: Mä en pysty ostamaan rintsikoita kuin erikoisliikkeestä, ja ne maksaa ihan sikana. :draamaa: Mutta toisaalta olen valmis maksamaan laadusta ja ammattilaisen palvelusta. Liikkeessä, jossa käyn on aivan mielettömän avulias myyjä. :peukku:

Edit: Jatkan tähän viestini perään. Kävin eilen myös alennusmyynneissä ja löysin neljä perustoppia. Ei siis mitään ihmeellistä. Nykymuoti on jälleen ihan perC:stä, esim. Vero Modassa myytiin olkatoppauksellisia paitoja :eeek: ja paitoja, joissa oli isoja reikiä selässä! :heihaloo: En mä ihan käsitä. Kohta ei myydä enää mitään hienoja vaatteita ja joutuu pukeutumaan rumiin rytkyihin. :draamaa:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

^ Mä olen kans jo kauan sitten tuskastunut vaatekauppoihin, kun olen niin muodista tippunut mummo, etten enää ees tajua, mikä vaate on hame ja mikä kaulahuivi. :sekava: Nettikaupat auttaa vähän, koska niissä tuntuu olevan useammin ihan perusvaatteita tai sitten jotain erikoisempia, mutta ei kuitenkaan erityisen muodikkaita yhden hetken friikkivaatteita. Tilasin jokin aika sitten Asosilta vaatteita ja olin tosi tyytyväinen. Tilaan lisää, jos rahatilanne vain sallii.
What color is your life?

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Naali »

Ostin! Maiharit! :uujee: Oon metsästänyt sopivia jo vaikka kuinka kauan ja nyt olen onnellinen omistaja. Haloselta. :heh:
Kauniimmat ja ehkä monikäyttöisemmät korolliset ryppyvartiset nilkkurit :eeek: :mitvit: . Citymarketista. :heh:
Pitkähihaisen paidan ja trikoisen hameen, Ginasta. :heh:

Kaikki ostokseni ovat väriltään mustia. Aikaa meni pari tuntia. Lähdin ostamaan kenkiä. Alku oli kankeaa, kunnes keksin Halosen kummalliset valikoimat. Sieltä voi löytää vaikka mitä hienoa. Toisaalta siellä on myös se mummo-osasto, johon ei kannata eksyä. Suosittelen myös suurempijalkaisille, 42-numeroisia kenkiä näytti olevan ainakin alehyllyissä runsaasti.

Rahaa meni erittäin kohtuulliset yhdeksänkymppiä ja risat. Jee! :mrgreen:

Lisäys: Ainiin testasin myös yksiä housuja, jotka olivat pituudeltaan ja leveydeltään sopivat. Ainoa vika niissä oli, että sellaiset hassut rypyt, jotka oli ilmeisesti tarkoitettu polven ylä- ja alapuolelle, olivat reisieni kohdalla. :shock: Whaat, kuinka pitkät reidet mulla muka on? Ja kuinka lyhyet sääret? :eiei: :rofl:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja skidi »

Ostin tänään alennusmyynneistä 50 %:n alennuksella pitkän villatakin, jollaisesta olin haaveillut aina liikkeeseen saapumisestani lähtien. :joojoo:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

^ Hienoa, että pitkäaikaisesta haaveestasi tuli totta!
Meille shoppailtiin pastalautasia (syvähköjä, joissa on leveä reunus), viinilaseja, vesikarahvi ja tuhannen palan palapeli!
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Mansikka kirjoitti:Meille shoppailtiin pastalautasia (syvähköjä, joissa on leveä reunus)
:kuolaus:

Minäkin ostin. :joojoo: Asioita, joihin minulla ei todellakaan olisi varaa, mutta, jotka on kuitenkin pakko saada. Lisäksi katson ansaitseeni jotain palkkioksi syksyn koulutöistä ja joulukuun töistä. Vauvani, iPod Touch 64Gt saapuu luokseni parin viikon sisään. Olihan se jumalattoman kallis, mutta hintaero pienempään oli kuitenkin niin pieni, että kannattaa maksaa ylimääräistä siitä, että saa tuplasti tilaa. Odotan myös useiden vuosien käyttöikää.

Onpahan ainakin jotain, millä surffailla työelämäkurssilla. :heh:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Kävin tuhlaamassa rahojani ja löysin pari kivaa uutta paitaa. :surrur: Taidan ottaa nää Tampereen reissulle mukaan. :surrur:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33170
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Suorastaan uskomatonta, että löysin uuden mieleisen pipon. :shock: Välillä tekee mieli pitää sitä sisälläkin. :heh:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

^ Jostain syystä luin että löysit mieleisesi jojon. :mitvit: :heh:
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33170
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Jojoa minulla ei valitettavasti ole. :lohduton: Nyt pitäisi löytää jostakin hienot, pirtsakan vihreät mutta pimentävät verhot. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16655
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Tilattiin imurirobotti :imuri: Tuskin maltan odottaa päästä päästämään se ajelemaan ympäriinsä :uujee:
Pete kirjoitti:Nyt pitäisi löytää jostakin hienot, pirtsakan vihreät mutta pimentävät verhot. :joojoo:
Verhoja voi myös yhdistää, jos on kahdet kiskot. Meillä on makuuhuoneessa sisempänä ohuet ja sisustukselliset sekä ulompana kevyet mutta lämmön ja valon torjuvat verhot. Jälkimmäisten kangas oli aikanaan Eurokankaassa tosi halpaa, kun taas tavallinen pimennysverhokangas olisi ollut moninkertaisesti kalliimpaa.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Osti saksalaiskaupasta paperileikkurin. Paketti tuntui niin kevyeltä, että alkoi epäilyttämään, toimiiko se ollenkaan. Toimiihan se! Saas nähdä kuinka kauan. :heh:
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Vastaa Viestiin