Saara Aalto - Meant to be

Euroviisut 2010 Oslossa

Saara Aalto - Meant to be

*****
9
15%
****
10
17%
***
26
43%
**
13
22%
*
2
3%
 
Ääniä yhteensä: 60

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33165
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto - Meant to be

Viesti Kirjoittaja Pete »

Metsis kirjoitti:Itkin aikoinaan Talenttia katsellessani Saaran esitystä, Varpaisillaan on edelleen paras Saaran biisi, johon olen tutustunut. Tää oli ihan kauhee pettymys.
Kuin minun näppikseltäni. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42006
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Saara Aalto - Meant to be

Viesti Kirjoittaja Rousku »

mariah1979 kirjoitti:vähä tulee mieleen jonkinmoinen sekotus viime ja tän vuoden puolan biiseistä :surrur: <3
Ai, mulle tulee mieleen tämän vuoden Iso-Britannia. Mahtipontista ja vähän turhaa. Toki tämä ei ihan niin puleerattu ole. (Ja omituista kyllä, en saa kumpaakaan noista Puolan biiseistä nyt soimaan päässäni - esitysten yleissävyn kyllä muistan - mutta ehkä se on hyvä vain.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Saara Aalto - Meant to be

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Tää on mahtipontisuudessaan ihan hyvin, mutta pari heikompaa hetkeä tälle biisille mahtuu. Varsinkin tuo alku tuntui hieman tylsältä. Kokonaisuus kuitenkin selvästi plussan puolella.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11533
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Saara Aalto - Meant to be

Viesti Kirjoittaja romualdo »

tämä on näistä vahvimmin kasvanu minun mielessäni, ilman muuta kisojen top 5 parhaimmistoa... joku jo toikin esille tuon kypros -04 vertauksen, ... erittäin hyvä, ja tälläisiä hienouksia on varaa pudotella pois finaalista... miten tyhmä karsinta tai äänestäjät ...!

Lukittu