Sister Twister - Love at the first sight

Euroviisut 2010 Oslossa

Sister Twister - Love at the first sight

*****
22
19%
****
32
28%
***
26
23%
**
22
19%
*
11
10%
 
Ääniä yhteensä: 113

Avatar
RockOn
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 528
Liittynyt: 08 Marras 2006, 16:44

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja RockOn »

jamit kirjoitti:Ei mitään mahdollisuuksia
Eikö mitään? Itse näen tän jo selvästi Oslossa :joojoo: Jäihän tässä petrattavaa sekä laulun (ääntäminen) ja esiintymisen (liian näkyvä suunnitelmallisuus)saralla, mutta onhan tässä kohdallaankin niin monia asia (biisi, rohkeus esiintyä, stailaus, energisyys).

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Joo, siis olen kyllä samaa mieltä että lupaavimpia nämä ehkä olivat. Mutta toivoisin enemmän vapaata sekoilua ja vähemmän jäykkää koreografiaa. Antaa palaa vaan, kyllä se kantaa!
Viimeksi muokannut ta1ja, 15 Tammi 2010, 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Nämä tytöthän osasivat esiintyä! :tapu: Itsekin joutui äänestämään! Mahtavaa. Kyllä noi suomenruotsalaiset taitaa osata paremmin tän shown! :peukku: Hyvä systerit! :tapu:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Voi jeesus tuota koreografiaa :jupinaa: !! Tässä olis ainekset vaikka mihin, laulutaitoa, energiaa, hyvä biisi...no, onneksi pääsivät jatkoon.
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Ihana stailaus :tuuletus: Upee show :uujee: Elinin ääni ei kuulunut niin hyvin, mutta toivottavasti finaalissa räjähtää... Kyl sielt POHOJAN MAALT tais tul äänii :rofl: Toi tais olla sekamurteella :puna:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Tämä oli esityksenä valovuosia kilpailijoitansa edellä! :kups: Mikä into ja omistautuminen! :uujee: Joo, oli tönköhköt koreokrafiat ja laulamisesta hiipui puhti loppua kohti. Mutta juuri tällaisen shown takia RAKASTAN viisuja. <3 Tulevatko nämä diivat todella Suomesta? :surrur: Esitys oli vielä ihanaa biisiäkin parempi: 12 points! :kups:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6307
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja mariah »

suomenruotsalaisten äänillä jatkoon niinku mahollisesti myös avoimesta :roll: no mut reipas meininki vaik ite en lämpee lainkaan :peukku:

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Solistille pisteet! Hyvä kamerassa. Ei mitään merkkejä jännittämisestä tms.
Mutta ei me tämmöisellä raakileella tyttörokilla Osloon lähdetä. Noup.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Tytöt vetivät kyllä hyvällä energialla ja intensiteetillä! :tapu: ONNEKSI pääsivät jatkoon, eikä joku väsynyt Veeti!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Viesti Kirjoittaja Rousku »

mariah1979 kirjoitti:suomenruotsalaisten äänillä jatkoon niinku mahollisesti myös avoimesta :roll:
Minä en ole suomenruotsalainen! Voi tästä muutkin tykätä!
Rise, angel, shine, love!

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Tällä tytöllä oli hyvä nuttura. Täti vihertyy kateudesta. Mukavaa asettelua lavalla - melkein luontevaa, mutta hyvältä näytti. Eihän tätä nyt Osloon voi lähettää, mutta täti tahtoo tietää kampaajan nimen!

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja JVN »

yllätti positiivisesti. Esitys toi biisin paljon paremmin esiin kuin pelkkä musiikkidemoversio. Koreografiasta itse asiassa tykkäsin, ja ääni yllätti myös positiivisesti. En pistänyt yhtään pahakseen sitä, että tämä pääsi finaaliin.

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re:

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Rousku kirjoitti:
mariah1979 kirjoitti:suomenruotsalaisten äänillä jatkoon niinku mahollisesti myös avoimesta :roll:
Minä en ole suomenruotsalainen! Voi tästä muutkin tykätä!
Nimenomaan! :draamaa: Ok, äänestin X kertaa! :puna: :heh:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6307
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re:

Viesti Kirjoittaja mariah »

Rousku kirjoitti:
mariah1979 kirjoitti:suomenruotsalaisten äänillä jatkoon niinku mahollisesti myös avoimesta :roll:
Minä en ole suomenruotsalainen! Voi tästä muutkin tykätä!
varmasti voi. en sitä kiistäkkää ;) mut voin kuvitella et sieltä tullu ääniä varsin runsaasti (eikä se ole mikää huono juttu)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja hra47 »

mariah1979 kirjoitti:mut voin kuvitella et sieltä tullu ääniä varsin runsaasti (eikä se ole mikää huono juttu)
Musta ainakin on "huono juttu" jos äänestys tapahtuu muilla kuin musiikillisin perustein. Erityisen arveluttavaa jos etnisen taustan perusteella.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Albatrossi

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

En tykännyt. Yllätti livenä, oli parempi kuin odotin, mutta silti jäi vielä kömpelön raakilemainen vaikutelma. Itse en näitä olisi halunnut jatkoon, mutta tulevaisuutta ajatellen tais jatkoonpääsy olla hyvä. Kokemus karttuu, into ja rentous lisääntyy ja toivottavasti biisitkin paranevat(ja paljon).

Tuntui olevan aitoa viisuinnostusta, joten senkin puolesta jatkoonmeno hyvä. Mutta ei tätä vielä Osloon, jokunen vuosi kasvua ja kehitystä, niin minäkin voin olla myyty.

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6307
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja mariah »

hra47 kirjoitti:
mariah1979 kirjoitti:mut voin kuvitella et sieltä tullu ääniä varsin runsaasti (eikä se ole mikää huono juttu)
Musta ainakin on "huono juttu" jos äänestys tapahtuu muilla kuin musiikillisin perustein. Erityisen arveluttavaa jos etnisen taustan perusteella.
en minäkää tätä ois jatkoon pannu musiikillisin perustein. lähinnä tarkotin et hyvä et suomenruotsalaiset pitää omien puolia ja äänestää. ja voisin veikkaa et sieltä kaikista suurimmat äänet tälle on tullu ;) väheksymättä ollenkaa niitä ketkä suomenruotsalaisii ei oo ja ketkä tästä dikkaa.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^No jaa... jotkut (monet?) äänestää mieluummin rokkia kuin iskelmää, ja tällä kertaa rokeista tämä oli selkeästi parempi.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Stailaus oli ehkä maailman hienoin. :kups: Mä oon niin onnellinen että nää iloset tytöt on jatkossa! :tuuletus:
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Katselin&kuuntelin näitä nauhalta uudelleen ja kyllä nyt on pakko vetää sen verran takaisin, että parasta tässä oli stailaus. Sen verran kuitenkin on "on potentiaalia" puolella vaaka ennemmin kuin että oikeasti lähtisi.
Viimeksi muokannut ta1ja, 15 Tammi 2010, 22:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6307
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja mariah »

rouskulle. no tämä oli rokeista tällä kertaa parempi (omastaki mielestä) ku monday et jos niistä sen pitää valita niin mieluummin tämä sitten :roll:

Avatar
Cedianska
Siemailija
Siemailija
Viestit: 175
Liittynyt: 12 Maalis 2009, 20:45

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja Cedianska »

Olen pahoillani, minä en pitänyt tästä yhtään :eiei: En stailauksesta, en laulajan äänestä, en biisistä. En ymmärrä, miten tämä meni jatkoon! Esc-sivustolla ihmetellään, että lauloiko solisti tosiaan englanniksi kun laulusta ei ymmärtänyt mitään. Olen aivan samaa mieltä, etenkin biisi alku oli kummallista mongerrusta. Tytöt ovat nuoria ja toki lahjakkaita, mutta silti... Onneksi taitaa olla satavarmaa, ettei tämä Osloon pääse.
I just can’t go on no more
When you look this freaking beautiful

Avatar
youkka
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 325
Liittynyt: 01 Helmi 2004, 21:38
Paikkakunta: Hollola

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja youkka »

Voi ei! Miksi minä en nähnyt tässä intensiivisyyttä energiasta puhumattakaan. Tunnelmani kääntyivät jopa kärsimyksen puolelle, vaikka nettiversiona olen tätä tykännytkin tykittää. Plussan puolelle jäivät ainoastaan hiukset ja solistin ääni. Vaatettajana olisin verhoillut laulajan hämmentävän hoikkia jalkoja jollain astetta lepattavammalla. Koreografina olisinkin sitten uusinut aivan kaiken. Ehkä olisin kokeillut jotain sopivaa käsiliikettä ja todennut sitten, että riehukaa vain vapaasti, kuten täällä jo ehdotettiinkin. Tytöt hei, te olitte paljon uskottavampia junioriviisuvedossanne :jupinaa:

Mr Kite
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1799
Liittynyt: 25 Touko 2009, 23:19

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja Mr Kite »

Tästä esityksestä jäi jotenkin tyhjä olo. Ei kolahtanut. Laulusta ei jäänyt mitään mieleen.

Aitoa innostusta toki heillä vaikutti olevan. Mutta tytöt ovat vielä nuoria - ja ihan hyvä, että saivat kokemusta tulevaisuutta ajatellen.

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Katsoin esityksen noin kymmenesti ja samalla tulin analysoineeksi koreografian. Tulin siihen tulokseen, että siitä saisi toimivamman parilla muutoksella:
  • 1) Selinoloa oli liikaa. Peruuttaa voi kasvot kameraankin. Silloin tosin on syytä takanaolevien varoa :heh:
    2) Sivutaivutus kertosäkeessä ei yksinkertaisesti toiminut. Sen tilalle jokin muu liike. Muut asennot näyttivät selvästi paremmilta.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Ei tämä minuun mitään erikoista vaikutusta tehnyt, vaikka monet ovat kovasti hehkuttaneet. Ihan ok tytöt vetivät, mutta ei tästä ainakaan minulle jäänyt mitään muuta mieleen kuin se ihan ok. Ansaitsi silti jatkopaikan tästä erästä.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Pirtsakasti tytöt esiintyvät. Ei kuitenkaan Osloon asti riitä.

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Hazel kirjoitti:Ei tämä minuun mitään erikoista vaikutusta tehnyt, vaikka monet ovat kovasti hehkuttaneet.
Missä? :uujee:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9502
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja kwak »

Upean näköiset Sisterit, etenkin laulaja Elin! :uujee: Tähti on syntynyt!

Kivan toimiva paketti ja hienosti esiinnytty kameroille. Tuollainenhan on ennenkuulumatonta Suomen viisukarsinnoissa! :kups: Olin vähän jo kyllästynyt biisiin tässä avoimen karsinnan jälkeen, mutta esitys herätti sen taas uudestaan henkiin. Finaalipaikka ehdottoman ansaittu! :peukku: Jee!
Keep your head high above the water

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

Periaatteet on tehty rikottaviksi, toisaalta teinhän mä jo esikuunteluiden perusteella mun viisupuntarinikin, tosin jättäen oman biisini pois.

FB-statukseni: was crying a river for 3 minutes. For happiness, excitement and compassion. The first Finnish pop star is born: Elin Blom. That's my girl. Thank you for the voters. Must break the silence and my principles now: I don't want anybody else to win the Finnish Eurovision selection this year. This girl deserves it.

Olen niin onnellinen, etten pettynyt tähän. Muita kanssakilpailijoita kommentoin sitten finaalin jälkeen, mutta tosiaan hehkutan kyllä avoimesti Sister Twisterin puolesta enkä usko että se vie Pentti Hietaselta yhtään ääntä. Taitaa olla jokseenkin eri kohderyhmä ;)

Lukittu