Taitoluistelu

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Jahas, täällä(kin) itketään Kiiran neljättä sijaa :rofl: . Juu, harmittavaahan se on, mutta minusta ihan oikein, että puhtaan ja hyvän ohjelman luistellut Georgian Elene sai sen pronssin, kurjaa tietty, että kärsijä oli sitten Kiira.

Minusta kuitenkin oli varsin hienoa, että tuomarit kerrankin asettivat etusijalle hyvän suorituksen eikä luistelijan nimeä. Tykkään kyllä paljon Kiirasta, mutta mielestäni nyt kyllä oikeus toteutui.
Viimeksi muokannut Hazel, 23 Tammi 2010, 18:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7170
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Susanna ei luistellut tänään laisinkaan! Taitaa olla Susannan ura ohi. Valitettavasti :lohduton:

http://yle.fi/urheilu/lajit/muut/taitol ... 90073.html

Kisasta sitten ei vapaa ohjelma ollut kovinkaan kovatasoinen :roll:, kun melkein kaikille tuli liikaa virheitä ja varsinkin niitä kaatumisia. Laura ohjelman ainoa kohokohta oli se kolmois-kolmoisyhdistelmä joka onnistui täydellisesti :ihana: <3 Muuten ohjelma meni sitten hyppyjen osalta pipariksi, mutta ohjelma oli kokonaisuudessaan ihan hyvä. Kiiran ohjelma oli ihan ok. Harmitti se kaatuminen ja ne helpotukset muutamissa hypyissä. Häneltä downkreedattiin muutama hyppy. Elene Gedevanishvilin ohjelma oli kuuman ryhmän ehdottomasti paras ja ihan hyvä ohjelma se olikin. Carolina Kostnerin ohjelman alku oli loisteliaan upea, mutta sitten tuli se suvantovaihe jolloin tapahtui virheitä ja onneksi sitten lopussa meni paremmin Carolinalla.. Carolina ansaitsi tänään EM-kultansa. Alena Leonova oli kyllä aivan luokaton tänään ja sen takia hän romahti sijalle seitsemän.

Lopputulokset
1 Carolina KOSTNER ITA 173.46
2 Laura LEPISTÖ FIN 166.37
3 Elene GEDEVANISHVILI GEO 164.54
4 Kiira KORPI FIN 163.68
5 Sarah MEIER SUI 157.44
6 Julia SEBESTYEN HUN 156.77
7 Alena LEONOVA RUS 153.57
8 Valentina MARCHEI ITA 149.46
9 Ksenia MAKAROVA RUS 146.85
10 Elena GLEBOVA EST 138.93
11 Viktoria HELGESSON SWE 137.10
12 Tugba KARADEMIR TUR 136.42
13 Oksana GOZEVA RUS 135.39

Ensi vuoden EM-kisoihin Italia & Suomi ovat ainoita maita jotka saa kolme edustajaa. Georgia, Sveitsi, Unkari, Venäjä & Viro saavat kaksi edustajaa. Hyvä kun Elena Glebova onnistui tänään ja saavutti maalleen kaksi paikkaa Bernin EM-kisoihin 2011.
Viimeksi muokannut -kaitsu87-, 23 Tammi 2010, 18:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Katten, Kiira teki kuitenkin mokia, joita Georgian Elene ei tehnyt. Muutenkin Kiira tarvitsisi vähintään sen kolmois-kolmois-yhdistelmän ja hyppysarjan haastaakseen tosissaan Lauran ja sen Kostnerin.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Katten-Gustaf kirjoitti:Siis joo, toki on tunnustettava, että Georgian nimihirviötär luisteli kärkinelikon puhtaimman ohjelman teknisesti.
Väitänkö mä tässä kommentissani, ettei nimihirviötär Georgiasta luistellut puhtaasti, mitä?

En väitä, en todellakaan. Nainen luisteli puhtaasti, mutta minusta Kiiraa rangaistiin liian ankarasti noilla vähennyksillä suhteellisesti esim. siitä alun ekasta hyppyelementistä. Mutta sanon myös, että siinä sivussa, missä Kiiraa rangaistiin noista, niin eipä yhtä rankasti otettu Kostnerilta.

Puhtaasta ohjelmasta pitää palkita, olen samaa mieltä, kyllä. Mutta jos downgreidataan pisteissä noista asioista, mistä Kiiraa rangaistiin, niin sit pitää downgreidata tasapuolisesti kaikkia. Myös Kostner ja Pöykiö kämmivät hyppyelementtejä.

Ugh! :hiips:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Katten-Gustaf kirjoitti:
Mutta jos downgreidataan pisteissä noista asioista, mistä Kiiraa rangaistiin, niin sit pitää downgreidata tasapuolisesti kaikkia. Myös Kostner ja Pöykiö kämmivät hyppyelementtejä.

Ugh! :hiips:
No tästä olen samaa mieltä. Mutta se ei muuta sitä seikkaa, että Elene ansaitsi olla tulosluettelossa Kiiran edellä. Missä noiden kahden sitten pitäisi olla, se on eri juttu.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Suomen tytöt Laura ja Kiira eivät olleet parhaimmillaan tänään, luisteluissa huokui pieni väkinäisyys. Ja eikä ole ihme sillä olihan EM mitalit jaossa.
Hyvä saavutus hopea ja neljäs :tuuletus: :uujee: :tapu: , saimme kolme paikkaa ensi vuoden EM kisoihin ja se on erittäin hyvä Suomen taitoluistelulle sillä nuoria tyttöjä miellä on jotka tarvitsevat kovia kansainvälisiä kilpailuja tulevaisuutta ajatellen.
Italian Carolina Kostner teki hyvä ratkaisun kun hän lähti Yhdysvaltoihin harjoittelemaan, huippuvalmentaja Christa Fassin on nykyään hänen valmentaja.
Carolinan luistelussa näkyi uusi ilme nimittäin harmonisuus mikä hänellä ei ollut ennen ja kokonaisuutena taiteellista, tyylikästä ja naisellisuutta oli ohjelman huippuosia...en ole ennen ollut Carolina fani mutta nyt pidin hänen luistelusta .....Suomen Kristiina Wegeluis ja Susan Broman harjoitteli USA’assa 70-80 luvulla Christan miehen Carlo Fassi johdolla.

Suomen Laura Lepistö ja Kiira Korpi ovat samaa tasoa kuin Carolina Kostner. :joojoo:

Parhaat saivat tänään mitalit.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Hazel kirjoitti:Jahas, täällä(kin) itketään Kiiran neljättä sijaa :rofl: . Juu, harmittavaahan se on, mutta minusta ihan oikein, että puhtaan ja hyvän ohjelman luistellut Georgian Elene sai sen pronssin, kurjaa tietty, että kärsijä oli sitten Kiira.

Minusta kuitenkin oli varsin hienoa, että tuomarit kerrankin asettivat etusijalle hyvän suorituksen eikä luistelijan nimeä. Tykkään kyllä paljon Kiirasta, mutta mielestäni nyt kyllä oikeus toteutui.
Hazel rakas, puhut ihan täyttä palturia. :surrur:

Carolinan repi kahdeksan pistettä paremmat pisteet kuin Kiira. Laura lenteli joka suuntaan ja jo vain sai hänkin paremmat pisteet kuin Kiira. Minusta MIELIPUOLISEN TÖRKEÄÄ touhua!!!!!!

Eli Kiiran ALHAISIA PISTEITÄ PIDÄN MIELIPUOLISEN TÖRKEENÄ!!!!!!!!!

Eli miten voit väittää, että kerrankin asettivat etusijalla HYVÄN suorituksen eikä luistelijan nimeä. Ainahan Kiiraa on sorsittu ja annettu liian alhaisia pisteitä. Muut saavat mokata minkä kerkiävät ja silti repivät kovempia pisteitä. MUR SANON MINÄ!!! :jupinaa: :jupinaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja Hazel »

No mutta mähän puutuin vaan siihen, että ELENA OHITTI KIIRAN!!!. SE OLI MINUSTA IHAN OIKEIN!!! Älkää nyt lukeko niitä viestejä kuin piru raamattua, enhän mä omissa kommenteissani puuttunut Lauraan tai Carolinaan mitenkään, tuossa vastauksessani Kattenille just kirjoitin, että niiden kahden sijoituksia saa jokainen itse miettiä.

Mutta sitä on turha itkeä, että hyvän vapaaohjelman luistellut Elene ohitti monta virhettä tehneen ja kerran kaatuneen Kiiran :ylppis:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Tottakai luen kuin piru raamattua, kun moisia horiset :heh:

Mä kiljuinkin tosta georgialaisesta sen takia, että se ei vaikuttanut Carolinaan ja Lauraan, mutta kun tässä nimenomaan taas nimet ratkaisi. Lauraa ja Carolinaa arvostetaan enemmän, niin ne saa mokata vaikka kuinka paljon, mutta Kiira joutuu AINA kärsimään!!!! :jupinaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Kiira Kiira ja Kiira. :draamaa: Iloitkaamme LAURAN hopeasta! :draamaa:

Toivottavasti myös media alkaisi vihdoin arvostamaa Lauraa, eikä ainaista suosikkityttöään Kiiraa.
Suoritukset puhukoot puolestaan. Lauralla on kuitenkin EM-kisoista värisuora. :ylppis:
Kiiralla yksi rupinen pronssi... :draamaa:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

MuzaMaza kirjoitti:Kiira Kiira ja Kiira. :draamaa: Iloitkaamme LAURAN hopeasta! :draamaa:
Todellakin KIIRA KIIRA JA KIIRA varsinkin silloin, kun luistelee paremmin.
Laura lenteli enemmän ja helpotteli..... Kiiran luistelua oli tänään suurempi ilo katsella ja sen takia onkin äärimmäisen tökeröä, että Laura ja Carolina arvostettiin NIIN PALJON korkeammalle pisteissä kuin Kiira!

LAURA LAURA LAURA!!!! AINA VAIN YLIMIELINEN LAURA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :niinpa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7170
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Mä uskon vahvasti että Vancouverissa Kiira näyttää närhen munat kaikille ja tekee loistavat ohjelmat!! Lauran uskon vetävän myös vahvasti ja toivon että molemmat on kymmenen parhaan joukossa!

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutin ... id=1886175
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja Wadde »

gentedimare kirjoitti:LAURA LAURA LAURA!!!! AINA VAIN YLIMIELINEN LAURA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :niinpa:
Ylimielinen? :shock: Mihin perustat tämän väitteen? Itse en tunne Lauraa, mutta ei se, että hän on parempi kuin Kiira, tee hänestä ylimielistä. :surrur:

Muakin häiritsee kyllä tämä Kiiran nostaminen aina ja joka paikassa. Esimerkiksi Ilta-Sanomien lauantain kannessa oli että "IHANA KIIRA KULTAJAHDISSA" mutta Lauraa ei mainittu sanallakaan. Pääjuttu oli tietysti Kiirasta, toiselle aukeamalle oli sentään Laurakin päässyt. :roll:

En ole ikinä edes ymmärtänyt, mikä muka tekee Kiirasta niin ylivoimaisen ihanan esimerkiksi Lauraan verrattuna. Blondit hiuksetko? :uujee:

Niin ja itse pystyn kyllä iloitsemaan molempien menestyksestä mutta toivoisin jotain rajaa Kiira-hypetykseen.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Wadde kirjoitti:
gentedimare kirjoitti:LAURA LAURA LAURA!!!! AINA VAIN YLIMIELINEN LAURA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :niinpa:
Ylimielinen? :shock: Mihin perustat tämän väitteen? Itse en tunne Lauraa, mutta ei se, että hän on parempi kuin Kiira, tee hänestä ylimielistä. :surrur:
Olenko mä niin jossain väittänyt? :heh:

Lauran esiintyminen julkisuudessa on mun mielestä vaan pikkasen ylimielisempaa kuin olen yleensä tottunut suomalaisilta luistelijoilta kuulemaan, enkä puhu nyt mistään oman itsetunnon esille tuomisesta, jota hän ei pahemmin edes esille tuo, se olisi ihan ok. Mutta kaikki ne kommmentit voiton jälkeen ja miesluistelijoiden dissaus. Ei ole tapana.... musta ne oli ärsyttäviä kommentteja :surrur:
Muakin häiritsee kyllä tämä Kiiran nostaminen aina ja joka paikassa. Esimerkiksi Ilta-Sanomien lauantain kannessa oli että "IHANA KIIRA KULTAJAHDISSA" mutta Lauraa ei mainittu sanallakaan. Pääjuttu oli tietysti Kiirasta, toiselle aukeamalle oli sentään Laurakin päässyt. :roll:
Eikä todellakaan olisi ollut Kiira noin esillä, jos Laura olisi ollut lyhytohjelman jälkeen Kiiran edellä. Se, että media nostaa toista esille enemmän, EI OLE Kiiran vika!!! Ei se sille mitään voi :roll:

Se, että tuomarit arvostavat Lauran AINA korkeammalle kuin Kiiran, ei myöskään ole Lauran vika! Mutta epäreilua se on. :joojoo: Huomattavasti korkeammat pisteet rikkonaisemmasta ohjelmasta Lauralle nyt vaan on mun mielestäni epäreilua. Tämä koko pisteyttäminenhän muutettiin juuri sen takia, että suoranainen toisten luistelijoiden suosiminen lakkaisi, mutta ei se mitään lakannut :roll:

Joka tapauksessa, eiliseltä jäi paha maku Carolinan naurettavan korkeiden pisteiden takia ja sen takia, että Laurakin onnistui saamaan nimellään enemmän pisteitä :roll:

Toivottavasti Kiiran sisuuntuminen johtui juuri siitä, että hän tajusi itsekin sen, että epäreilusti hänelle annettiin niin alhaiset pisteet! Vancouverissahan ette ilman syytä pisteytä niin alas!
mikä muka tekee Kiirasta niin ylivoimaisen ihanan esimerkiksi Lauraan verrattuna. Blondit hiuksetko? :uujee:
Asenne ja käyttäytyminen ja minkä Kiira sille voi, jos häntä pidetään kauniina. Kaunishan hän on! Juu, missikisat nämä eivät ole, mutta onko Kiiraa rankaistava siitä, että hän on kaunis? :mitvit:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja Hazel »

gentedimare kirjoitti:


minkä Kiira sille voi, jos häntä pidetään kauniina. Kaunishan hän on! Juu, missikisat nämä eivät ole, mutta onko Kiiraa rankaistava siitä, että hän on kaunis? :mitvit:
No mutta onhan Laurakin oikeasti kaunis, minusta jopa hänen tyttömäiset kasvonsa ovat kauniimmat kuin Kiiran klassiset piirteet. Tätä kirjoittaessa Laura juuri luisteli loppunäytöksen numeronsa ja kyllä vaan oli todella kaunis tyttö :rakkaus:

Minä pidän paljon Kiirasta, mutta jos genten mielestä Kiira kärsii kauneudestaan, niin saa hän siitä myös etua :heh:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Hazel kirjoitti:Minä pidän paljon Kiirasta, mutta jos genten mielestä Kiira kärsii kauneudestaan, niin saa hän siitä myös etua :heh:
Minä pidän paljon kaikista tämänhetken suomalaisluistelijoista, meillä on kauneimmat naisluistelijat maailmassa tällä hetkellä. Mutta kun joitain tuntuu erittäin paljon vaivaavan se, että media nostaa Kiiraa esille. DUH! Äärimmäisen kaunis suomalaistyttö, sponsorien unelma. Onko Kiiraa siitä rangaistava sitten ja iloittava siitä, että Laura nostetaan usein ilman perusteluita paremmaksi? En voi käsittää, että dissataan Kiiraa sen takia, ettei pidetä siitä, että hän on median suosikkityttö. Ei se nyt Kiiran vika ole. Toki Laura on parempi ollutkin, esim. viime vuonna. En mä huutanut yhtään kun Kiira jäi viidenneksi, koska silloin hänen kuului jäädä mitalien ulkopuolelle. Mutta EILEN Kiira kärsi siitä, että hän ei nimenä merkkaa tuomareille niin paljoin kuin Laura. Laura Laura Laura, aina vaan Laura!!!!!!!!! :niinpa:

Mä olen alusti asti pitänyt Kiirasta ja Susannasta enemmän kuin Laurasta. Siis persoonina. Laura jää usein vähän etäiseksi ja kylmäksi. Minkäs teet. Kiirahan on suosituin suomalainen myös ulkomailla. Ja se johtuu hänen aurinkoisesta esiintymisestään ja helpostilähestyttävästä luonteesta. Tätä ominaisuutta ei vielä Laurassa ole, vaikka hyvä onkin.

Tottakai mä pystyn iloitsemaan Laurankin menestyksestä. Viime vuonna huusin kurkku suorana, kun hän voitti. Mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että eilen Laura epäonnistui, lyhärissäkin epäonnistui. Tai no, ehkä toi on aika vahva sana, sanotaan nyt vaikka että ei yltänyt tasolleen. Mutta silti hänet palkittiin tasostaan, oletetusta tasosta, johon hän ei eilen yltänyt. Sitä en yleensäkään hyväksy taitoluistelussa. Ihan sama se on sen jonkun venäläisen heviletin kohdalla, mikä Plurishenka onkaan..... Annetaan pisteitä maineesta ja menneistä suorituksista, eikä anneta pisteitä sen hetkisestä suorituksesta. PAH, sanon minä!!!! :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja Hazel »

gentedimare kirjoitti:
Ihan sama se on sen jonkun venäläisen heviletin kohdalla, mikä Plurishenka onkaan..... Annetaan pisteitä maineesta ja menneistä suorituksista, eikä anneta pisteitä sen hetkisestä suorituksesta. PAH, sanon minä!!!! :draamaa:
No tästä olemme kyllä samaa mieltä :rofl: .

Tällasen löysin: http://icestory.narod.ru/images/tania-alexey-pregn.jpg :rakkaus:

Siinä Alexey ja vaimo sekä tuolloin vielä syntymätön pikkuinen, jokohan on tullut maailmaan?

En saanut kuvaa tänne kun on liian korkea, gente voisi ehkä pienennellä ;).
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Lambielin loppunäytösnumero oli mielettömän kaunis, aaah! Ihan kuin Stefane olisi vain leijaillut koko ohjelman ajan irti jäästä. Bravo! :rakkaus:
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Niin oli, esittäjänsä näköinen ohjelma :rakkaus:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Hazel kirjoitti:Tällasen löysin: http://icestory.narod.ru/images/tania-alexey-pregn.jpg :rakkaus:

Siinä Alexey ja vaimo sekä tuolloin vielä syntymätön pikkuinen, jokohan on tullut maailmaan?

En saanut kuvaa tänne kun on liian korkea, gente voisi ehkä pienennellä ;).
Miks minä? Kai nyt kaikki osaa avata ton linkin... :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja Hazel »

No ei tarvi, kyllä toi linkki riittää :rofl: . Kyllä mäkin ton toki pienennettyä saan, mutta mulla on kadoksissa se ohjelma, jolla saisin siirrettyä sen kotisivujeni nettitilaan :heh: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Kiiralla oli mielenkiintoinen asu näytöksessä. Ja kappalekin oli mielenkiintoinen "If I were a boy".
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Carolina
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 18
Liittynyt: 14 Loka 2009, 16:09

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja Carolina »

Hauska kun joku muukin on huomannut, että ei siinä luistelua arvostella vaan ihan jotain muuta...
Vaan minkäs teet jos tuomarit tykkää, niin sit ne tykkää-arvostelulaji!
Kyllä siinä Laura ja Kiira mokaili ihan luvattoman paljon, mutta jos Laura suostuu hyppäämään olympilaisissa
lisäksi kolmoishyppyjä, niin saattaa voittaa niissä mitalin! Nyt jätti vielä niin paljon parantamisen
varaa. (SM:ät voitti kaksoinhypyillä, EM- hopeaan tarvittiin kolmois-kolmois-yhdistelmä mutta ei nähtävästi
kolmoishyppyjä vielä...)

Sit harmittaa Helgessonin puolesta, joka oli hilkulla saada Ruotsille ensi vuodeksi kaksi paikkaa...
Viimeksi muokannut Carolina, 25 Tammi 2010, 17:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Toivottavasti nämä Susannan osalta pieleen menneet kisat eivät olisi hänen viimeisensä.
Love shine a light

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja Hazel »

HAHAA toi Iltiksen kuvaa :rofl: . Siinä sitä on vapautunutta luistelun riemua. Kuningas TOKI :rofl2:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

gentedimare kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutin ... id=1889370

Ei, tämä ei ole minun tekosiani :rofl:
Kiitos päivän (tai siis yön) parhaista nauruista. :repeilee:

Ootko ihan varma, ettei sulla oo sormesi pelissä tässä? :rofl:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutin ... id=1891378

Onneks vaan vähän väsynyt IS:n kaunein taitoluistelija äänestys. :roll:

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Siis ei nyt millään pahalla, kukaan tän ketjun lukijoista, mutta vaikka ei nyt sattuisi pitämään Kiira Korvesta ja siitä, että Kiira äänestetään kauneimmaksi taitoluistelijattareksi, niin...

Anteeks, mutta toi Muzamazan ylläoleva dissaaminen alkaa jo kypsyttää. :rullaati:

Se tuskin on edelleenkään Kiiran vika, jos IS:n lukijat äänestävät noin.

Eipä muuta... :hiips:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Taitoluistelu

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Kukakohan arvon nimimerkin Muzamazan mielestä sitten on kaikkien aikojen kaunein naistaitoluistelija? Irina Slutskayako?
Kiira on äärimmäisen kaunis ja onhan hänet jo äänestetty Britanniassakin viidenkymmenen kauneimman naisen joukkoon maailmassa! Onpa todella väsynyttä, että suomalaisessa äänestyksessä suomalaiset ottavat kärkipaikat ja kaunein heistä, ilman omaa syytään, vielä ylivoimaisen voiton. Siis suorastaan mielipuolisen väsynyttä, mazaa lainatakseni
Eihän tuollainen nyt sovi, Kiirahan on ämpäriruma :draamaa:

Myöskin Muzamazan aiempi kommentti siitä, että Kiiralla on vain yksi rupuinen pronssi arvokisoista oli mielestäni pöyristyttävän ala-arvoinen. Mutta ilmeisesti nimimerkki Muzamaza ei arvosta Kiiraa luistelijana yhtään. Onhan hän neljänä vuotena peräkkäin ollut viiden parhaimman joukossa EM-kisoissa. Todella rupuista ja väsynyttä tosiaan :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Vastaa Viestiin