Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can

Sertab Erener – Everyway that I can

*****
41
38%
****
35
32%
***
17
16%
**
7
6%
*
8
7%
 
Ääniä yhteensä: 108

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

:turkki:
Kuva
Maa: Turkki
Vuosi: 2003
Kappale: Everyway that I can
Esittäjä: Sertab Erener
Säveltäjät: Demir Demirkan, Sertab Erener
Sanoittaja: Demir Demirkan
Sijoitus: 1./26
Pisteet: 167
Sanat: http://diggiloo.net/?2003tr

Sertab Erener syntyi Istanbulissa joulukuussa 1964. Ennen varsinaista musiikkiuraansa, hän opiskeli alaa kotikaupunkinsa yliopistossa. Jo ennen läpimurtoaan Sertab nähtiin kisaamassa Turkin viisukarsinnoissa. Vuonna 1989 Sertab osallistui Klips-kokoonpanon kanssa Turkin karsintoihin kappaleella "Hasret " sijoittuen kolmanneksi. Vuotta myöhemmin tuloksena oli kuudes sija soolokappaleella "Sen benimlesin". Vuonna 1992 Sertab julkaisi ensimmäisen albuminsa "Sakin Ol!". Sitä seurasi useampi turkinkielinen albumi 1990-luvulla.

Vuonna 2003 Turkin yleisradio TRT valitsi Sertabin maansa viisuedustajaksi ilman karsintoja. Yhteistyössä Demir Demirkanin kanssa syntyi "Every way that I can". Kappaleen kielivalinta aiheutti tuolloin Turkissa jonkinasteisen polemiikin. Kyseessä on Turkin viisuhistorian ensimmäinen kokonaan englanniksi esitetty kilpailukappale. Myös esikatseluvideon rohkeat ja joidenkin mielestä jopa liian eroottiset kohtaukset saivat Turkissa osakseen kritiikkiä.

Riiassa Sertabin rohkeus ja eroottisuus olivat jäädä venäläisen tyttöduon t.A.T.u.:n jalkoihin, ainakin mediakohun määrällä mitattuna. Sen sijaan finaalissa Sertabin esitys jätti taaksensa niin t.A.T.u.:n tytöt kuin mielikuvituskielellä laulaneen Belgian Urban Tradinkin. Huolimatta siitä, että Turkki esiintyi kilpailun alkupäässä neljäntenä, jäi kappale hyvin eurooppalaisten televisiokatsojien mieleen. Sertabin kanssa lavalla nähtiin neljä taustalaulaja-tanssijaa turkkilaiseen tyyliin sopivan itämaisessa tunnelmassa. Kyseistä viisikkoa lienee myös kiittäminen muutaman seuraavan vuoden aikana euroviisuissa nähdyistä nauha- ja huivikoreografeista. Kahden pisteen turvin Sertab toi Turkille maan ensimmäisen viisuvoiton.

Euroviisujen jälkeen "Every way that I can" nousti listoille useissa Euroopan maissa ja kappaleesta julkaistiin myös remix-versioita. Viisumenestyksen myötä Sertab julkaisi seuraavana vuonna ensimmäisen englanninkielisen albuminsa "No Boundaries". "Every way that I can" oli myös yksi neljästätoista viisusta, jotka pääsivät kisaamaan kaikkien aikojen euroviisu -tittelistä Eurovision laulukilpailun 50-vuotissyntymäpäivien kunniaksi järjestetyssä Congratulations-gaalassa Tanskassa lokakuussa 2005. "Every way that I can" sijoittui kyseisessä äänestyksessä yhdeksänneksi.

Euroviisuvoiton jälkeen Sertabin ura on jatkunut menestyksekkäästi. Hän on yksi kotimaansa suositumpia laulajattaria tänäkin päivänä. Hänen uusin, järjestyksessään 12. albumi "Painted on Water" julkaistiin viime vuonna. Sertab on tehnyt yhteistyötä myös monien kuuluisien laulajien kanssa kuten José Carreras, Ricky Martin, Ruslana ja Mando.
Kuva
Kuva
http://www.sertab.com/
http://www.myspace.com/sertaberener[/quote]
Послушай - у сердца голос мой.

Tom Tom
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1543
Liittynyt: 02 Tammi 2010, 02:13
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja Tom Tom »

Kappale itsessään on nykyviisuissa nähtyä kahden tähden arvoista "turkkiroskaa", mutta yksi tähti miinustetaan siitä, että tämä on liian yliarvostettu.
.

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja aksim »

Aivan ihana. jumalainen Sertab. Kaikkien aikojen viisuvoittaja :ihana: :tuuletus: :tuuletus: paljonko tätä saa hehkuttaa?
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Turkkikin ansaitsi voittonsa - ja ihan mielellään vielä tällä kappaleella :peukku: Kivaa keskivertoviisuilua... ei paha, mutta en nyt niin innostu hehkuttamaankaan :miettii: Kolme tähteä siis :uujee:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8894
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Tavallista turkkietnoilua. Vahvat kolme tähteä.
Qaj.

Avatar
PikkuGwyneth
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2227
Liittynyt: 20 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Kuopio

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja PikkuGwyneth »

Tää on kyllä hämäävä. Voittajana tuli täysin puun takaa (minulle). Live-esitys oli todella epävireisesti laulettu sekä Sertabin että taustalaulajien osalta, ja jopa rytmissä sekoiltiin väliosassa. Sertab näytti huumeiselta ja pelottavalta, enkä tuolloin pitänyt esityksestä yhtään. Epävireisyyden vuoksi en ole koskaan oikein hahmottanut koko biisiä, kun tulee vain välitön hylkimisreaktio. Nyt kuitenkin esikatseluvideo lumosi minut hyvin, soundit ovat mielenkiintoiset ja biisihän oli hyvä! Sanoituksen istuminen rytmiin ja melodiaan on heikko kohta, ja jotenkin tönkkö englannin lausuminen. Toisaalta tämmöisen biisin pärjääminen luo toivoa: sehän kuulostaa vähän kuin joku meikäläinen olisi tehnyt sanat englanniksi ja laulaisi ne omalla aksentillaan! :heh:

Äsken katsottuani finaaliesityksen liikutuin jostain syystä kyyneliin. No oke, epävireisyydellä oli osansa kyynelistä, mutta yleisö oli mahtavasti mukana, ja Sertab veti ainakin alusta loppuun täysillä. Tuli semmoinen olo, että minäkin haluan vetää tuollaisella lavalla!

Annan itsellenikin yllätykseksi neljä tähteä.
Kymmenen sientä.

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Lyhyesti: Live-laulaminen meni persiilleen, mutta olihan tämä ennakkosuosikkini aikanaan esikatseluvideon ja studioversion ansiosta. :joojoo: Neljä tähteä!
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Conductor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1340
Liittynyt: 22 Loka 2007, 23:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja Conductor »

Yksi tähti!

Arghh! Minä inhoan tätä "jänkkä-ränkätivänkäti" viisua. Tulen aina pahalle tuulelle kun tämä kajahtaa eetteriin. Sertabin hinkuyskäinen lauluääni on todella karmaisevaa kuunneltavaa. Tällainen roskahumppa meni vielä voittamaan viisut :eiei: Mutta show-kilpailuissahan laulutaito onkin usein toisarvoista, pääasia että koreografia pelaa ja saatiin näyttävä show. Minua vanhaa viisuvetaraania ei tällainen sytytä.

Edit. Siivosin aamupäivän arvostelua hieman kiltimmäksi.
Viimeksi muokannut Conductor, 22 Tammi 2010, 15:58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Periaatteessa oikein mukava etnoilubiisi, mutta tuota 'haahahaahaa'-kohtaa olen aina inhonnut. En edes osaa selittää, miksi se kuulostaa niin vastenmieliseltä, mutta sitä se on! Mutta muuten tosiaan pidän tästä. :peukku:

**** tähteä.
Viimeksi muokannut Valkealalainen, 04 Maalis 2013, 18:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

aksim kirjoitti:Aivan ihana. jumalainen Sertab. Kaikkien aikojen viisuvoittaja :ihana: :tuuletus: :tuuletus: paljonko tätä saa hehkuttaa?
Mutta kulunut :rofl:

:stara: :stara: :stara: :stara:

Liven musiikit paljon paremmat, kuin cd-versiolla ja esityskin varsin viihdyttävä :peukku:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja Naali »

Huh, olipa liveveto. Kylmät väreet menee, eivätkä ne johdu pelkästään epävireestä. :heh: Muistan pitäneeni Turkista jo ennen viisuja, ja tykkäsin esityksen ja voiton jälkeenkin. Sinänsä harvinaista, sillä normaalisti viisuvoittajat ovat lähinnä ihan kivoja kasiplussia. Biisi on todella hyvä; täynnä hauskoja koukkuja, mutta silti yksinkertainen. Annan viisi tähteä siitä, että tenho oli ja pysyy edelleen.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja mpappa »

<3 <3 <3 <3 <3
Love shine a light

Avatar
_kevylimato_
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 66
Liittynyt: 13 Tammi 2010, 21:04

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja _kevylimato_ »

Neljä tähteä. Kiva turkkisoundi ja esityksestä tykkäsin. Kyseisenä vuonna minä olisin antanut voiton Venäjälle, mutta olisin kyllä päästänyt Turkinkin kärkikahinoihin.
(Tyhjä)

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Oi ihanuutta näin perjantaille. :tapu: Tämä kappale jäi mieleeni heti ensi kuulemalla, mikä tosin tapahtui vasta viime toukokuussa. En ollut vielä tuolloin julistautunut virallisesti Euroviisufaniksi, joten kun kerroin yhdelle ystävälleni mesessä kuuntelevani Euroviisuvoittajaa, sain osakseni pilkkaa. Laitoin hänelle linkin ja käskin kuunnella itse. Pari viikkoa myöhemmin olimme meillä ja tämä kappale sattui soimaan. Silloin tämä samainen kaveri sanoi: "Ai tää on tää mitä oon kuunnellu salaa!". Kyllä se Sertab toimii. :joojoo: Kuuntelin kesällä tätä biisiä ihan luvattoman paljon ja kappale muistuttaakin minua kesästä ja kävelystä ilman kenkiä. :ihana: Kappale yltää sijalle 8. eniten soittetujen kappaleiden listalla iPodissani. Todellisuudessa luku on kuitenkin suurempi, koska minulla on kaksi eri versiota kappaleesta soittimessa. Kappaleessa on upeat rytmit ja saa toivomaan, että olisin tanssija. Esitys oli myös loistava ja erittäin mieleenpainuva. Täysin oikein, että tämä voitti. :peukku: Ei epäilystäkään, viisi tähteä! :rakkaus:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Tässä kappaleessa ollaan niin ajan hermolla! :ihana: Ja toi esitys on niin loistava! En muistanutkaan, että tää on näin hyvä biisi, nyt kun tän kuunteli pitkästä aikaa. Muutenkin tämä vuosi 2003 on mulle rakas, koska tää on näitä mun ensimmäisiä fanituksen ajan viisuvuosia. :) Annan nyt kuitenkin neljä tähteä. :peukku:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Tämä on ykkönen mun kaikkien aikojen viisuvoittajapuntarissa. <3
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19789
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Neljä tähteä tälle. Kivat turkkisoundit. :joojoo:

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

Viisulan toinen viiden tähden viisu tähän mennessä. Kuuluu ehdottomasti kaikkien aikojen viisuvoittajien kärkikymmenikköön. Tässä on kaikki kohdallaan: tarttuva kertosäe, sopivasti etnisyyttä, upea lavaesiintyminen... jos olisi vielä laulettu turkiksi, niin olisi ollut täydellinen. :ihana:

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja Roope »

Conductor kirjoitti:"jänkkä-ränkätivänkäti" viisua.
:samaamielta:

Kaksi tähteä, ei pääse edes top kymppiin Turkki-puntarissani :sorivaan:

http://www.viisukuppila.fi/phpBB3/viisu ... ml#p184100

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1061
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja manic »

Tän voitto tuli mulle ihan puuntakaa. Mutta biisissä ei sinänsä vikaa. :peukku:

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja --evg »

Ihana viisu :ihana: Vaikka moni haukkuukin tätä liian perinteisenä/kuluneena viisuna niin Sertabin äänessä on jotakin maagista ja hauskaa että ei tästä voi olla pitämättä! ***** tähteä!
IB- International Bullshit

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11524
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja romualdo »

siis täähän on aivan sairaan upea, varsinki tuo live-esiintyminen ku nuo akat alkavat kontata tuolta kissimirrimäisen vaanivasti i ja sit yhteisrintamasa humputetaan...menemään... noin 3.1pist.
Viimeksi muokannut romualdo, 26 Joulu 2021, 14:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Pidemmittä löpinöittä, tässä on aivan timanttinen viiden tähden viisu. :kups: Tein joululomalla listaa kaikkien aikojen viisuvoittajista (julkaisematta kuppilaan, koska vaatii vielä hiomista), ja tämä on mulla top-3:ssa. <3

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Mr Kite
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1799
Liittynyt: 25 Touko 2009, 23:19

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja Mr Kite »

Tämä Turkin viisubiisi on melko tavanomaista turkkilaista tukkilaisromantiikkamusiikkia eli ei nyt niin huonokaan, jos ei nyt kauheasti voi hehkuttaakaan.......länsimaista dickokomppia ja popmusiikkia sekoitettuna yhteen itämaisten mausteiden ja ainesten kanssa.....tuttu turkkilainen sekoitus viisuista......kyllähän tässä biisissä imua ja vetoa on......ja tyttösten lanteet keinahtelivat ah niin ihan viettelevästi :ihana: ......pistän tälle biisille pari tähtöstä **

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

PikkuGwyneth kirjoitti:Tää on kyllä hämäävä. Voittajana tuli täysin puun takaa (minulle). Live-esitys oli todella epävireisesti laulettu sekä Sertabin että taustalaulajien osalta, ja jopa rytmissä sekoiltiin väliosassa. Sertab näytti huumeiselta ja pelottavalta, enkä tuolloin pitänyt esityksestä yhtään. Epävireisyyden vuoksi en ole koskaan oikein hahmottanut koko biisiä, kun tulee vain välitön hylkimisreaktio.
Juuri tähän tyyliin minäkin ajattelin silloin, kun näin esityksen ensi kertaa. En pääse noista tuntemuksista oikein eroon. Olin ihan puulla päähän lyöty, kun pisteidenlasku eteni ja tämä vahvistui voittajaksi. Kaksi tähtöstä. :sorivaan:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9507
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja kwak »

Voi hyvä luoja sitä huutoa ja melskettä, kun tuon vuoden pisteittenlasku lähti kunnolla vauhtiin! Livenä seuraamieni vuosien ehdottomasti jännittävin pisteittenlasku! :shock: Turkki oli ennen kisoja toinen omista suosikeistani ja sen kilpailuesityksen aikana olin yhtä aikaa lumoutunut kappaleen mielettömän upeasta esityksestä, mutta samaan aikaan järkyttynyt siitä, kuinka pelottavalta noidalta Sertab näytti kummallisine ilmeineen. Olinkin vakuuttunut, että voittoon asti ei ainakaan Turkki yllä noin maanisen näköisellä solistilla... Mutta onneksi olin erittäin väärässä! Itse asiassa esityshän vasta nostaakin tämän kappaleen kunnolla eloon. Nytkin meni oikein kylmät väreet!

Muistan, että pidin pari vuotta tuon jälkeen lukiossa 45 minuutin esitelmän Euroviisuista, jonka lopetin siihen, että näytin juurikin tämän kyseisen esityksen videolta ja esittelin sen "täydellisenä euroviisuna": Naissolisti laulaa englanniksi kappaleen, jossa on mm. näyttävä esitys, omalaatuinen koreografia, tarttuva kertosäe sekä kansallisia mausteita mukana. :heh: Tuntuu nyt vähän hölmöltä näin jälkeenpäin, mutta ehkä tuon voisi vieläkin pienellä varauksella allekirjoittaa. :miettii:

Long story short: viisi tähteä! <3
Keep your head high above the water

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6308
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja mariah »

5 tähtee :tuuletus: ruslanan jälkeen ehkä kaikkien aikojen toisix paras viisuvoittaja. leidiltä löytyy vaikka kuinka monta ihanaa biisiä (gule gule sekerim,ask,satilik kalpler sehri,love bites yms.) :surrur:

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Ensimmäisen vuosikymmenen upein voittoviisu. :ihana: Viisi tähteä! :tuuletus: :ihana:
Raipatirai

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Nämä oli ensimmäiset Euroviisut, joita seurasin livenä paikan päällä, joten koko tällä vuodella on erityinen paikka sydämessäni. Mulla oli Riiassa jopa pieni Turkin lippu ja rahaakin olin laittanut likoon tämän voiton puolesta, joten olin aika riemuissani Turkin voitosta ja tanssin penkillä kun Sertab esitti kappaleen uudestaan voittajana. :hiphei:
Erityisen kivaa oli se, että pitkästä aikaa joku oma suosikkini voitti; monena vuonna voittaja oli ollut mulle kamala pettymys...

Live-esitys ei ollut kummoinen, myönnän, mutta esikatseluvideo on mielestäni vieläkin yksi kaikkien aikojen hienoimpia esikatseluita. :ihana:

Kappale ei ole kuitenkaan kestänyt aikaa mun korvissa hirmu hyvin, mutta saa kuitenkin multa neljä tähteä.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
RockOn
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 528
Liittynyt: 08 Marras 2006, 16:44

Re: Turkki 2003: Sertab Erener – Everyway that I can (22.1.2010)

Viesti Kirjoittaja RockOn »

Minunkin kestosuosikkeja :joojoo: Sertab on sopivasti hullun oloinen, ja tämän vuoksi on helppo uskoa, että joka sana mitä hän laulaa on totta :mrgreen: Esimerkiksi Hadise on ihan muovia tähän verrattuna.

Vastaa Viestiin