Norja 2010: Didrik Solli-Tangen - My heart is yours

Euroviisut 2010 Oslossa
Lukittu

Didrik Solli-Tangen - My heart is yours

*****
41
31%
****
23
18%
***
31
24%
**
20
15%
*
16
12%
 
Ääniä yhteensä: 131

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30499
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

En ollut kuunnellut näitä Norjan kolmossemin biisejä etukäteen ja katselin vasta tässä aamutuimaan nämä esitykset ja tuota... ta1ja onkin sanonut Didrikistä suunnilleen sen, minkä halusin sanoa. En osaa suhtautua ollenkaan. Teoriassa minun pitäisi inhota biisiä täysillä ja periaatteessa inhoankin mutta jollakin kummallisella tavalla se myös toimii ja pidän siitä. Kääk! :sekava:

Täysin tyhjänpäiväisestä ehdokkaasta ei siis ainakaan ole kyse. Valitkoon Norja kuitenkin jotakin muuta, etten joudu päättämään mielipidettäni.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Tämä väsynyt matkaaja ei jaksanut valvoa eilistä karsintayötä. :heh: Ketäs Norjasta pääsi suoraan jatkoon?
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja Roope »


AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Lämpöiset kiitokset, Roope! :hali:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Mulle tuli eilen vibat näitä katsoessani, etten katso Norjan karsintoja vaan brittien tai irkkujen. Didrikin biisistä tuli Titanic-mieleen. Siis leffa... :mrgreen: Jotenkin raskasta se oli. Ei siinä mitään, A1:n ohella Didrik tarjoili illan parhaat. Muut eivät sytyttäneet senkään vertaa. Lähinnä olin jotenkin ilkiöonnellinen, ettei muuallakaan aina osata. :puna: Mahtavaa on että karsintoja voi seurata näin hyvillä yhteyksillä muistakin maista. Parhautta. :ihana:
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Tämän hetken Norja-suosikkini on täysin yllätyksellisesti Venke Knutson - Jealous 'cause I love you. :kaunis:
Mukava potku viisussa, joka sopii hänelle kuin nakutettu. Esitys oli sympaattinen ja hauska, kepeä ja hyväntuulinen. Ihmetykseni oli suuri, kun Venkeä ei äänestetty suoraan jatkoon. :shock: Tajutkaa nyt rakkaat norjalaiset äänestää tämä makupala-kappale Sistestä vinaaliin, vinaaliin! :hiphei:

Norge-puntaria tulee sitten, kun olen katsonut kaikki karsintalähetykset. Ykkösen katsoin NRK:sta, mutta öhöms... en kovin paljon välitä siitä miesjuontajasta eli pitänee katsoa pelkät kappaleiden tuubiklipit... :joojoo:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Didrik Solli-Tangen - My heart is yours :rakkaus: :rakkaus: :rakkaus:

Ihanaa musiikkia korvilleni. Voisi olla jonkun Disneyn leffan tunnari.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

ashanti kirjoitti:Didrikin biisistä tuli Titanic-mieleen. Siis leffa... :mrgreen:
Sehän oli erittäin kaunis ja surullinen sävelmä :ihana: Niin ja jos edustusmatka Didrikille annetaan, niin tuleepahan siitä samalla Norjan kaikkien aikojen viisu <3 Puhumattakaan, että show olisi juuri tuolla tavalla kunnossa, niin ulkonäössäkään ei ole moittimista :vonkaus:

Norja tekee virhevalinnan, jos valitsee jonkun muun kuin Didrik ihanan sydäntä raastavan balladin :draamaa: En voisi kuvitellakaan, minkälainen soppa siitä syntyisi, jos esim. Keep Of Kalessin menisi Osloon tämän ihanuuden ylitse :lohduton: Didrik klaaraa esityksen oikein nappisuoritukseksi ja live-laulu on vallan mahtavaa... Oikein odotan yllättyväni, jos saankin kuulla hänen lauluaan Oslossa, että voisi jopa live-laulu olla parempaa kuin levyllä :miettii:
:ihana: :voitto: Didrik on minun voittajani :voitto: :ihana:
<3 <3 <3 <3 <3
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Hazel kirjoitti:

Voisi olla jonkun Disneyn leffan tunnari.
Totta, miljoonasti kuultu siirappi ja niin yllätyksetön. Välillä oli tosiaan Titanic-fiilis ja toisinaan mietin,

että mitenköhän Josh Groban olisi esittänyt tämän... ei edes solistin ulkonäkö pelasta tätä upoksista, harmi. :roll:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja aksim »

Fabrizio kirjoitti:
Hazel kirjoitti:

Voisi olla jonkun Disneyn leffan tunnari.
Totta, miljoonasti kuultu siirappi ja niin yllätyksetön. Välillä oli tosiaan Titanic-fiilis ja toisinaan mietin,

että mitenköhän Josh Groban olisi esittänyt tämän... ei edes solistin ulkonäkö pelasta tätä upoksista, harmi. :roll:

Aivan samaa mieltä :joojoo:
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Minusta se Didrikin hymni, tai siis oliko se nyt Kempe se tekijä, on koostettu monesta tunnetusta sävelmästä. Ei siinä mitään, mutta homma on kyllä vedetty aivan överiksi siten että biisi on itsensä täysi (ehkä tahaton) parodia - millaisena sen olisi voinut esittääkin. Mutta Didrik on sen verran hyvä&kiva laulaja, että nyt tuo valittu "vilpitön" esityslinjakin on just just siten siedettävä, että pää jää siirappikulhossa pinnalle.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1062
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja manic »

Didrik on Norjan edustaja 2010. Ja voipi olla myös koko kisan voittaja... :peukku:

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja Robby »

manic kirjoitti:Didrik on Norjan edustaja 2010. Ja voipi olla myös koko kisan voittaja... :peukku:
Sama kutina on ollut mulla siitä asti kun biisin kuulin...melkein jo ennen :)

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Serduchka kirjoitti:
ashanti kirjoitti:Didrikin biisistä tuli Titanic-mieleen. Siis leffa... :mrgreen:
Sehän oli erittäin kaunis ja surullinen sävelmä :ihana: Niin ja jos edustusmatka Didrikille annetaan, niin tuleepahan siitä samalla Norjan kaikkien aikojen viisu <3 Puhumattakaan, että show olisi juuri tuolla tavalla kunnossa, niin ulkonäössäkään ei ole moittimista :vonkaus:

Norja tekee virhevalinnan, jos valitsee jonkun muun kuin Didrik ihanan sydäntä raastavan balladin :draamaa: En voisi kuvitellakaan, minkälainen soppa siitä syntyisi, jos esim. Keep Of Kalessin menisi Osloon tämän ihanuuden ylitse :lohduton: Didrik klaaraa esityksen oikein nappisuoritukseksi ja live-laulu on vallan mahtavaa... Oikein odotan yllättyväni, jos saankin kuulla hänen lauluaan Oslossa, että voisi jopa live-laulu olla parempaa kuin levyllä :miettii:
:ihana: :voitto: Didrik on minun voittajani :voitto: :ihana:
<3 <3 <3 <3 <3
MITÄ!!!??? Voittaisiko Didrik mielestäsi Rybakin?? :kups: Nyt mulla meni pasmat sekasin. :heh:

Mä en vieläkään lämpee tuolle nyyhkyvirrelle. :eiei:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9510
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja kwak »

Tulevan lauantain Siste sjanseen pääsi mukaan kaksi alkuerien eniten ääniä saanutta viidenneksi sijoittunutta, jotka olivat Johnny Hide sekä Skanksters.

Siste sjansenin osallistujalista näyttää siis tältä:

Gaute Ormåsen - Synk eller svøm
Bjørn Johan Muri - Yes man
Venke Knutson - Jealous cause I love you
Heine Totland - The best of me is you
Mira Craig - I'll take you high
Karoline Garfjell - Tokyo night
Johnny Hide - Rewind love
Skanksters - Life is here today

Eli näistä vielä kaksi pääsee finaaliin.

http://www.nrk.no/programmer/tv/melodi_ ... /1.6953642
Keep your head high above the water

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ No noi valinnat ei kyllä menny hyvin :eiei: Siis Rewind Love sai enemmän ääniä kuin Rocketfuel ja Primadonna :lohduton:
Aancon kirjoitti:MITÄ!!!??? Voittaisiko Didrik mielestäsi Rybakin?? :kups: Nyt mulla meni pasmat sekasin. :heh:

Mä en vieläkään lämpee tuolle nyyhkyvirrelle. :eiei:
Aancon taidat olla hieman myöhässä :hali: Mutta tiedoksesi, en fanita enää Rybakia :roll: Todellakin Didrik voittaa Rybakin, ylivoimaisesti parempi lauluääni ja kantava <3 :rakkaus: Mutta kyllä sä vielä ehdit tälle lämmettä ;) Taidan olla jo ylikuumentunut :vonkaus: :heh: Äh, huono vitsi :puna:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja Roope »

Äänestyksen tulos:
Norjan 3. semi -suosikkiäänestys

Voit valita vain 1 vaihtoehdon
Mira Craig - I'll take you high 0 Ei ääniä
Fred Endresen - Barracks on the hill 1 3%
Belinda Braza - Million dollar baby 0 Ei ääniä
Didrik Solli-Tangen - My heart is yours 16 61%
The Diamond - European girl 0 Ei ääniä
Karoline Garfjell - Tokyo night 3 11%
A1 - Don't wanna lose you again A1 6 23%
Ääniä yhteensä : 26

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja aksim »

Serduchka kirjoitti:^ No noi valinnat ei kyllä menny hyvin :eiei: Siis Rewind Love sai enemmän ääniä kuin Rocketfuel ja Primadonna :lohduton:
Aancon kirjoitti:MITÄ!!!??? Voittaisiko Didrik mielestäsi Rybakin?? :kups: Nyt mulla meni pasmat sekasin. :heh:

Mä en vieläkään lämpee tuolle nyyhkyvirrelle. :eiei:
Aancon taidat olla hieman myöhässä :hali: Mutta tiedoksesi, en fanita enää Rybakia :roll: Todellakin Didrik voittaa Rybakin, ylivoimaisesti parempi lauluääni ja kantava <3 :rakkaus: Mutta kyllä sä vielä ehdit tälle lämmettä ;) Taidan olla jo ylikuumentunut :vonkaus: :heh: Äh, huono vitsi :puna:
Lol, en viittiny kiusata pikku Serdua aikaisemmin, mutta varmaan alkaa tänä vuonna samanlainen hypetys kuin viime vuonna :heh: kohteena vain Didrik :heh: .TOSIN sitähän ei kauan ehdi olla, koska Keep OF Kalessin voittaa tänä vuonna :rok: :rok:
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Niinkö luulet ;) :heh: Minä uskon, että Norja jatkaa hyvää putkeaan, sillä Fairytale on loppujen lopuksi biisinä kekseliäs, joten en pistä Norjan hyvää putkea poikki siitä... Vuodesta 2006 ei ole mitään muuta tullutkaan kuin hyviä viisuja ;) Christinen Alvedansen on kyllä minusta kaikkien aikojen Norja-viisu <3 Mut Didrik kyllä ohittaa sen kepeesti vielä :heh: Mielenkiintoista myös nähdä miten kaksi Mariaa ottavat yhteen Spektrumissa :rofl: Vai ottavatko lainkaan :heh: Tuloksia sinänsä odotan näiltä eniten... Uskoisin molempien Marioiden selviytyvän superfinaaliin Didrikin ja ehkä Keep Of Kalessinin kanssa :mrgreen: Didrik voittaa koko kilpailun ja Kempellä onkin hetkessä kaksi sävelmää kansainvälisessä kilpailussa :heh: Jos Jöbackin laulama biisi on yhtä koskettava, niin oi että :surrur:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Minäkin olen ykkössuokkarini Norjan varmoista finalisteista löytänyt ja saanut: DIDRIK! :rakkaus: <3 :tuuletus: Aivan ylivoimainen noista kuudesta. Voi kun STENERUDin viisu olisi ollut viime vuotisen väärti! Tämä uusi tuntuu hieman keskeneräiseltä. Mutta kaiketi toisena minulla noista varmoista finalisteista. Tehosoittoon nyt nämä NORJAT minulla, kyllä! :tuuletus:

Sistasta mun suokkareita ovat VENKE ja KAROLINE! :peukku:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja --evg »

VENKEÄ ÄÄNESTIN :uujee:
IB- International Bullshit

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja jv »

Täällä Kuppilassahan 'My Heart Is Yours'in tekijöistä noteerataan pääasiassa Kempe - jopa siinä määrin, että minulta meni vähän aikaa ennenkuin huomasin, ettei hän yksin ole biisiä kokoon pykännyt. Norjalaisia lohduttanee, että toiseksi tekijäksi (eikä siis esim vain tekstinkirjoittajaksi) on merkitty Hanne Sørvaag, ihan meritoitunut nainen myös taiteilijanimellään "Paris". Ei siis tunnu biisi niin täysin lainahöyheniltä, jos se tulee valituksi maan edustajaksi. Ehkei se sittenkään olisi niin hankala valinta norjalaisille. Sitäpaitsi hehän ovat kyllä tottuneet siihen, että aina euroviisut voittaessaan heillä on joukkueessa ulkomaalaisvahvistuksia.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

AntSa kirjoitti:Sistasta mun suokkareita ovat VENKE ja KAROLINE! :peukku:
Smiaxii :surrur: :hali:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9510
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja kwak »

Jaahas, tuossa Siste sjansessa on sitten matkittu Ruotsin Andra chansenia oikein urakalla ja sielläkin on tänä vuonna ne kuuluisat duellit. Jako menee näin:

Skanksters - Life is here today
Bjørn Johan Muri - Yes man

VS.

Gaute Ormåsen - Synk eller svøm
Heine Totland - The best of me is you

---

Johnny Hide - Rewind love
Mira Craig - I'll take you high

VS.

Karoline Garfjell - Tokyo night
Venke Knutson - Jealous cause I love you

Eli viivan yläpuolelta menee yksi jatkoon ja alapuolelta toinen.

Kuva

http://www.nrk.no/programmer/tv/melodi_ ... /1.6962591

---

Onpa ennenkuulumattoman surkeasti tehty jako. :shock: Kaikki parhaat tuolla jälkimmäisessä lohkossa... :roll: Laittaisin kai finaaliin Yes manin ja Tokyo nightin.
Viimeksi muokannut kwak, 26 Tammi 2010, 15:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Keep your head high above the water

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja AntSa »

tonywerner kirjoitti:
AntSa kirjoitti:Sistasta mun suokkareita ovat VENKE ja KAROLINE! :peukku:
Smiaxii :surrur: :hali:
:hali:

Ja joutuvat näköjään vastakkain!?! :mitvit:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

No kappas vaan, kun ovat "keksineet" sinnekin tommosen kaksintaistelun :roll:
No tuskinpa nuo minun (meidän) suosikkimme muutenkaan mitään voiton portteja kolkuttelisivat... :eiei:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä tekisin Sisten kanssa näin:

Eka-kierros (Lihavoidut jatkoon)

Skanksters - Life is here today
Bjørn Johan Muri - Yes man

VS.

Gaute Ormåsen - Synk eller svøm
Heine Totland - The best of me is you

---

Johnny Hide - Rewind love
Mira Craig - I'll take you high

VS.

Karoline Garfjell - Tokyo night
Venke Knutson - Jealous cause I love you

Toka-kierros (Lihavoidut jatkoon)

Bjørn Johan Muri - Yes man
VS.
Gaute Ormåsen - Synk eller svøm

Mira Craig - I'll take you high
VS.
Karoline Garfjell - Tokyo night

Pahus, ku pojat olis samassa parissa :niinpa: Karoline ja Gaute siis finaalin mun puolesta, vaikka ennemmin olisin toivonut Karolinen tilalle Bjørniä :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Auts auts, kaksi Kuppilan suosikkia samassa duellissa... toinen siis putoaa! Toivottavasti se ei ole Venke! :eeek:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6308
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja mariah »

suorastaan surkea taso tänä vuonna norjassa,sentään kisojen isäntämaa :syvalta:
toivottavasti kuiteski didrik solli-tangen, my heart is yours voittaa,ainoo hyvä näistä.

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2643
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Norja 2010

Viesti Kirjoittaja Speed »

mariah1979 kirjoitti:suorastaan surkea taso tänä vuonna norjassa,sentään kisojen isäntämaa :syvalta:
toivottavasti kuiteski didrik solli-tangen, my heart is yours voittaa,ainoo hyvä näistä.
Surkea taso? :shock: Itse ole nauttinut Norjan karsinnoista enemmän kuin pitkiin aikoihin ja se on muun muassa Venken, A1 ja etenkin Didrikin ansiota.

Lukittu