Pakkeloori

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Suosikkini poikamiehistä? (Toistaiseksi Suomessa nähdyistä)

Alex Michel (Kausi 1)
0
Ei ääniä
Aaron Buerge (Kausi 2)
2
9%
Andrew Firestone (Kausi 3)
6
27%
Bob Guiney (Kausi 4)
0
Ei ääniä
Jesse Palmer (Kausi 5)
2
9%
Byron Velvick (Kausi 6)
2
9%
Charlie O'Connell (Kausi 7)
4
18%
Travis Stork (Kausi 8)
3
14%
Lorenzo Borghese (Kausi 9)
2
9%
Andy Baldwin (Kausi 10)
1
5%
 
Ääniä yhteensä: 22

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Hazel kirjoitti: Sean on hyvännäköinen, mutta auttamaton tosikko.
Sean on kieltämättä komistunut kisa edetessä, oli eilen ruusuineen jo oikeinkin ilo silmälle (kun alkujaksoissa aivan kauhea takatukka-ällö) :vonkaus:

Mutta siis Hazelin analyysit :ihana: Kiitos, niistä! Graham taitaa olla auttamattoman kokematon ihmissuhdeasioissa, tuommoinen tuppisuu, vaikka kovin miellyttävä muutoin onkin. Jason on edelleen suosikkini (vaikka taitaakin olla liian "vaaraton" sähäkälle DeAnnalle).

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mä en kyllä näe mitään miellyttävää Grahamissa. Omistushaluinen kiukkupussi ja edelleen kyseenalaistan sen tarkoitusperät olla tuolla. Kyllähän se sanoo kaikki oikeat asiat mutta jotenkin se ei viestitä samaa kehollaan :draamaa:

JASON odottamassa DeeeeeeeeHHHHHHHHHHHAnna kotiin :ihana:
JEREMY alkaa jäädä vähän muiden varjoon. Ehkä asia korjaantuu ensi jaksossa, ehkä ei :draamaa:
JESSE on aito oma itsensä joka tilanteessa :peukku:

TWILLEY vois ottaa mallia Jessestä miten olla aidosti hauska. Vähän väkinäiseltä vaikuttaa Twilleyn hauskuuttamiset
SEAN ei kosketa mua mihinkään suuntaan. Ei ulkonäöllisesti eikä luonteensakaan puolesta :surrur:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

gentedimare kirjoitti: se ei viestitä samaa kehollaan :draamaa:
Mutta millaisella kehollaan :vonkaus: Siinähän ne Grahamin parhaat puolet tulikin lueteltua... :heh:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja Hazel »

gentedimare kirjoitti:Mä en kyllä näe mitään miellyttävää Grahamissa. Omistushaluinen kiukkupussi ja edelleen kyseenalaistan sen tarkoitusperät olla tuolla. Kyllähän se sanoo kaikki oikeat asiat mutta jotenkin se ei viestitä samaa kehollaan :draamaa:
Minäkään en käyttäisi Grahamista varsinaisesti sanaa miellyttävä, pelkkää seksiä ja miehisyyttä se on. Tietysti, jos sen tuntisi oikeasti, voisi löytyäkin miellyttäviä piirteitä, nyt tuo omistushalu korostuu aika voimakkaasti. Ja genten kanssa olen samaa mieltä siitä, että aika itsekkäät ovat kaverin tarkoitusperät tuolla olemiseen.
Mutta mieluusti saisi silti pysyä mukana vielä, sitä on vaan niin kiva katsella :heh:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Trista & Ryan eilisessä jaksossa :ihana: <3.. Oi kun se Max poika oli niiin suloinen :surrur:.

Tää jakso oli jotain ihme kertausta :roll:.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Kleopatra
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 26 Tammi 2007, 14:15

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja Kleopatra »

-kaitsu87- kirjoitti:Trista & Ryan eilisessä jaksossa :ihana: <3.. Oi kun se Max poika oli niiin suloinen :surrur:.
Niinpä :ihana:

------------------------------------------------------------

Toivottavasti olen tosi väärässä mutta tuntuu ettei tässä kaudessa synny vuosisadan rakkaustarinaa :raaps:

Ihania miehiä mutta mutta...
DeAnna ilmeisesti himoitsee Grahamia ja hänkin on kiinnostunut mutta en usko että on rakastunut kun muutenkin elämässä on tosi vähän seurustellut . Ymmärtääkö Graham edes mikä on parisuhde :surrur: ( näittekö sitä pätkää tulevista tapahtumista kun DeAnna sanoi että "hän pelkää tulla torjutuksi taas jos valitsee hänet, mielenkiintoista kenelle hän näin sanoi, epäilen että Grahamille :eeek: )
Jeremy taitaa olla rakastunut mutta en näe heidän välillä kovin suurta "kipinää" :surrur:
Sean :mrgreen: Komea kyllä mutta kuka nainen kestää sellaista miestä että on kauemmin kauneushoitolassa ja peilin edessä kun itse :heh:
Twilley ja Jesse ovat huumorintajuiset miehet mutta minun mielestäni he eivät sovi DeAnnalle :surrur:
Jason :rakkaus: on komea ja perheihminen. DeAnnalle sopisi aivan täydellisesti mutta pelkään että Pikku Ty voi olla pikku"muurina". Jos DeAnna valitsee Jasonin, hänen pitää olla varma että Ty`kin hyväksyy hänet :joojoo:

Mielenkiintoista mielenkiintoista ...

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Kleopatra kirjoitti:Toivottavasti olen tosi väärässä mutta tuntuu ettei tässä kaudessa synny vuosisadan rakkaustarinaa :raaps:
Ken elää, sen näkee :heh:

Mun mielestä kotikaupunkitreffeille pitäisi päästä

JASON :rakkaus:
JEREMY <3
JESSE :tapu:

ja............

JASON :rakkaus:

:uujee:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Neljän kärki mulla:

Jesse :tuuletus: :ihana:
-IHANA MIES!!! Etsikää mulle tollanen :mrgreen:

Graham :kups: :draamaa:
-Tämä on niin kuuma pakkaus, mutta ei ehkä ihan aviomiesainesta, ainakaan vielä.

Jeremy :joojoo:
-Sööttihän tämä on, ehkä vähän liian vakava kuitenkin.

Jason :sorivaan:
-Vaikuttaa vakaalta ja luotettavalta, varmaan ihan hyvä ihminen. Mutta niin TYLSÄ.

Sean ja Twilley voisivat jäädä loppunelikon ulkopuolelle. Seanin elämän tärkein henkilö näyttäisi olevan Sean ja Twilley taas on pelle. Ok, varmaan hänessäkin on vakavampi puoli, mutta jostain syystä se vaan ei tule millään esiin.

Monet muuten tuntuvat rinnastavan Jessen ja Twilleyn. En ymmärrä tätä lainkaan, miehethän ovat ihan erilaisia. Jos pitää Jesseä samanlaisena kuin Twilley, niin ei kyllä ole nähnyt Jessen persoonasta juuri mitään. Minusta heistä ei voi kunnolla puhua edes samana päivänä :heh:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Hazel kirjoitti:
Jesse :tuuletus: :ihana:
-IHANA MIES!!! Etsikää mulle tollanen :mrgreen:
Jos DeeeeeeeeeeHHHHHHHHHAnna ei valitse sitä, niin sähän voisit pirauttaa sille :heh:
Jeremy :joojoo:
-Sööttihän tämä on, ehkä vähän liian vakava kuitenkin.
Mä tykkään kovastikin Jeremystä, mutta ei pääse ihan Jasonin tasolle, kun on vähän surumielinen.
Ja osaiskohan Jeremy pitää oikeen kunnolla hauskaa, heittää monot kattoon ja baila baila
Jason :sorivaan:
-Vaikuttaa vakaalta ja luotettavalta, varmaan ihan hyvä ihminen. Mutta niin TYLSÄ.
Ite oot tylsä :heh:
Ja ei mitään varmaan ihan hyvä ihminen, kun kyllähän sen nyt näkee kilometrin päähän, että ON hyvä ihminen.
:ihana:
Monet muuten tuntuvat rinnastavan Jessen ja Twilleyn. En ymmärrä tätä lainkaan, miehethän ovat ihan erilaisia. Jos pitää Jesseä samanlaisena kuin Twilley, niin ei kyllä ole nähnyt Jessen persoonasta juuri mitään. Minusta heistä ei voi kunnolla puhua edes samana päivänä :heh:
En minä ainakaan, kuten tuolla aiemmin sanoin, niin Jesse ei ole mikään pelle. Hän on hauska, hauskan näkönen, hauskoja vaatteita, mutta ei se tee hänestä pelleä. Ja on osoittanut jo monta kertaa, että osaa olla vakavakin ja vaikuttaa äärimmäisen fiksulta. Twilleystä en ole vielä saanut fiksua kuvaa, kun on vaan pelle :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja Hazel »

gentedimare kirjoitti:

En minä ainakaan, kuten tuolla aiemmin sanoin, niin Jesse ei ole mikään pelle. Hän on hauska, hauskan näkönen, hauskoja vaatteita, mutta ei se tee hänestä pelleä. Ja on osoittanut jo monta kertaa, että osaa olla vakavakin ja vaikuttaa äärimmäisen fiksulta. Twilleystä en ole vielä saanut fiksua kuvaa, kun on vaan pelle :heh:
Juuri näin, ei tuohon ole mitään lisättävää :hali:

Ja juu, Jeremy on tosiaankin surumielinen, siksi hänestä saa niin vakavan kuvan. En edes osaa kuvitella Jeremyä hulluttelemassa. Ehkä näemme hänestä vielä senkin puolen, tai sitten ei.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Illan jakso meni ihan käsikirjoituksen mukaan. DeAnna on kaunis ja ihana joka jaksossa. :rakas:

Twilley ei iskenyt yhtään ja Sean oli lyhyemmässä hiustyylissä o.k. ---> mutta sai lähteä silti. :hei:

Suosikkini; 1) JASON (ei varmasti koskaan ohjelman historiassa ole ollut noin ihanaa poikamiesehdokasta) :ihana:

2) Jeremy 3) Graham 4) Jesse ---> tosin kaikki hyviä eli kaikki ärsytykset pudotettu pois, jee!

pst. NIMI MUUTETTU. ei enää edes ajatukset kulje, kun ylistyssanat pyörivät päässä.

Ajattelin varmasti Jesse Palmeria. :heh:
Viimeksi muokannut Fabrizio, 27 Tammi 2010, 21:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Fabrizio kirjoitti:Suosikkini; 1) Jesse (ei varmasti koskaan ohjelman historiassa ole ollut noin ihanaa poikamiesehdokasta) :ihana:

2) Jeremy 3) Graham 4) Jesse ---> tosin kaikki hyviä eli kaikki ärsytykset pudotettu pois, jee!
Puhuuko sun alitajuntasi ykkösen kohdalla omaa kieltään.

Et vaan kehtaa myöntää, että pidät oikeasti siitä :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

^ :puna:

Minun piti kirjoittaa JASON, mutta ajattelin samalla... että kumpi on parempi koko
Pakkeloorin historian... tää JASON vai sitten Jesse Palmer. :draamaa:

Ei saisi ajatella kahta komistusta samaan aikaan eli ajatukset menevät ihan sekaisin...
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Niinpä tietysti niin :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Jee Fabbekin on tajunnut miten ainutlaatuinen tämän kauden Jesse on :tuuletus: :heh: .

Pelästyiköhän Jesse vähän pudotuksessa, oli aika vinhan näköinen, kun tuli valituksi vasta neljäntenä. On se vaan ihana pakkaus, niin hauska ja iloinen, eikä nuoleskele turhaan :rofl: .

Jeremy on söötti, mutta olikos se just Jeremyn perheestä se mies, joka vähän ilkeästi sanoi DeAnnalle siinä seuraavassa jaksossa? Mietin vaan, miten Jeremy siihen on reagoinut...

Ja se Grahamin äiti :rofl: . No, taitaa tuntea poikansa hyvin, onhan Graham nyt selvästi viestittänyt, ettei ole ollenkaan valmis sitoutumaan.

Ja miten hyvin DeAnna taas luki noita miehiä, oli niin oikeassa siinä, mitä sanoi Jasonin vakavuudesta. Muakin häiritsee just se, ettei se mies irrottele sitten yhtään, se on niin tylsä.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Aika kamalaa..Mä olen aikoinaan aloittanut tän ketjun ja pudonnut kyydistä nykyään tyystin. :draamaa:
Jaksoin pari jaksoa tätä kautta katsoa, mutta sitten se kaikki "Oh my good" vaan keitti yli, enkä ole
jaksanut/viitsinyt edes tallenteilta katsoa.

No tuo Jason kyllä naulasi silmään heti.
Täytyykin seurata loppukausi täältä kuppilasta, koska sen kohtalo kyllä alkoi kiinnostamaan uudelleen näitä lukiessa.
On tosin simmoi "vähän liian hyvää ollakseen totta" uros.Mutta saas nährä.

Kuuluuko Tristalle ja Ryanille jotain uutta?

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Riippuu siitä mikä sulle on uutta? :heh:

Tätä heille kuuluu nykyään


Kuva
Kuva
Kuva
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Hazel kirjoitti: Jason :sorivaan:
-Vaikuttaa vakaalta ja luotettavalta, varmaan ihan hyvä ihminen. Mutta niin TYLSÄ.
Just mun makuuni :ihana: Loputkin epäilykseni hävisivät, kun DeAnna kuvaili "Jason vain ajoi mönkijällä turvallisesti suoraan" :heh: Jos mun jostain kumman syystä pitäis joskus hurisuttaa mönkijällä pitkin rutikuivaa aavikkoa, ajaisin mäkin mahdollisimman kovaa ja suoraan, yhtään lisälenkkiä tekemättä, jotta pääsisin äkkiä pois ja huomattavasti mielenkiintoisempien asioiden pariin. Jason <3

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Hazel kirjoitti:
Muakin häiritsee just se, ettei se mies irrottele sitten yhtään, se on niin tylsä.
JASONia pienen lapsen isänä arvostan kyllä vakautta ja luotettavuutta. Tietty tyyneys ja turvallisuus. :peukku:

Jos hän oli huoleton hulivili ja ainainen bilehirmu, niin tuskin se sinustakaan olisi hyvä asia.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Tattis Fabbe kuvista.Kuva kertoo enemmän kuin miljoona-biljoona sanaa! :surrur:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

^ KRÖHÖM...... :surrur:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

TerMari. kirjoitti: Tattis Fabbe kuvista. Kuva kertoo enemmän kuin miljoona-biljoona sanaa! :surrur:
Nyt kyllä kiitit väärän henkilöä ja en edes vapaaehtoisesti tänne Tristan ja Ryanin kuvia lapsineen
edes liittäisi. Heidän aikansa julkisuudessa meni jo. :draamaa:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Fabbe taas sekoilee, eli kyllä ihan erin parin aika julkisuudessa meni jo. Mitkä niitten nimet nyt olikaan? Ei voi muistaa, kun eivät he kiinnostaneet ketään.... :heh:

Tristan ja Ryanin aika ei koskaan mene ohi, sillä kansa haluaa kuulla ja nähdä tämän onnistuneen parin kuulumisia. Ja onneksi media niitä meille myös kertoo :ihana:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Fabrizio kirjoitti: JASONia pienen lapsen isänä arvostan kyllä vakautta ja luotettavuutta. Tietty tyyneys ja turvallisuus. :peukku:

Jos hän oli huoleton hulivili ja ainainen bilehirmu, niin tuskin se sinustakaan olisi hyvä asia.
:shock: :roll: En taaskaan ymmärrä Fabben ajatuksenjuoksua yhtään :tajutkaa: Olenko jossain sanonut, että miehen pitää olla bilehirmu jotta ei olisi ikävä? Tai että luotettava ja hulivili ovat toistensa vastakohdat?

Voihan ihminen nyt olla hauska, iloinen hulivili ja silti ihan luotettava. Kun minä olen mielestäni ihan selvästi sanonut, että Jason on minulle ihan liian vakava ja tylsä. Eihän se ole ollenkaan sama kuin vakaa ja luotettava.. Vai onko jonkun mielestä niin, ettei hauska ja iloinen mies voi olla myös vakaa ja luotettava? Tai että ollakseen vakaa ja luotettava ei voi olla hauska ja iloinen? :shock: :shock: :shock:

Mutta kun Jason on vakaa ja luotettava, mutta EI hauska ja iloinen. Siinä se pointti, miksi ei minua viehätä yhtään.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

^ Mutta Hazzeli, onhan Jason aina ihastuttavan iloinen nähdessään DeAnnan :ihana: Silmät tuikkivat ja naama on hangonkeksinä. Jasonin iloisuus on sellaista sisäänpäinhihittelevää sorttia. Hän muuten aika hienosti osaa myös tulkita kanssakilpailijoitaan ja tilanteita (vrt. tönkkö Robert, joka luuli hurmanneensa naisen, joka väisti hänen suudelmansa :heh: ). Mutta tämä viimeinen ei nyt liittynyt mihinkään - halusin vain pästä kirjoittamaan vähän taas Jasonista :rakkaus:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Anna_M kirjoitti:^ Mutta Hazzeli, onhan Jason aina ihastuttavan iloinen nähdessään DeAnnan :ihana: Silmät tuikkivat ja naama on hangonkeksinä.
Kuten tänäänkin. Meinas seota siihen paikkaan kun odotteli DeAnnaa :ihana:

Ja Jasonin ja Tyn kohtaaminen. :ihana:
HAZEL, et voi väittää etteikö sunkin sydämes sulanut kun Ty juoksi isänsä luo huutaen "daddy, daddy" :ihana:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Vaikka DeAnna sanoi kauniisti, että Jason on hyvä isä... niin vähän varautuneelta DeAnna vaikutti Tyn seurassa
ja kun tuskaili, että (yli) puolet Jasonin sydämenstä on pojan... niin onko valmis äitipuoleksi. Toisaalta perheen
kreikkalaisuus ja esim. oman tähden hankkiminen taivaalta tekivät niin ison vaikutuksen. Hauska kohta, kun Jason
sanoi tapailleensa tyttöä ja tiedätkö ketä... niin Ty sanoo sorsia ruokkiessaan "tuo" ja osoittaa DeAnnaa kädellään.
Yhdessäolo oli niin mutkatonta ja herkkää. Katsoin tätä romanttisuutta ihaillen ja ihan liikuttuneessa tilassa. :rakkaus:

Jeremy on toinen hyvä vaihtoehto, mutta tulisiko DeAnnan elämästä yllätyksetöntä, kun kaikki niin täydellistä.
Tosin taas lähipiiriin menetykset yhdistävä tekijä ja sen huomaa, että Jeremy oikeasti välittää vakavuudestaan huolimatta. Vauhdikas moottoripyöräilijä, joten saattaisi olla mainio vaihtoehto. Hyvät onnistumis-% tässäkin tapauksessa parisuhteelle.

Jesse tuntuu vielä kovin nuorelta ja ihan eri maailmasta lasketteluineen. Saattaa aluksi olla DeAnnasta kiehtovaa,
mutten usko yhteiseen tulevaisuuteen. Joten seuraavaksi kotiin, vaikka tykkäsin Jessen vanhemmista paljon.
Ihan kiva tyyppi, vaikka aluksi koin jopa hieman vastenmielisyyttä. Rento hulivili, mutta onko valmis sitoutumaan.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja Hazel »

gentedimare kirjoitti: Ja Jasonin ja Tyn kohtaaminen. :ihana:
HAZEL, et voi väittää etteikö sunkin sydämes sulanut kun Ty juoksi isänsä luo huutaen "daddy, daddy" :ihana:
Olihan se herttaista, kuten isän ja pojan kohtaamisen kuuluukin olla. Mutta en käsitä, miten se nyt kaikkien mielestä on niin hurmaavaa, luonnollistahan tuo vaan on. Ei minun tunteeni Jasonia kohtaan mitenkään muutu, vaikka hän on hyvä isä, ihan yhtä tylsä tyyppi silti. Kun mua vaan ei viehätä tuollaiset miehet yhtään. Monivuotinen avokkini oli aika lailla Jasonin kaltainen ja suhteemme loppui siihen, kun jokainen päivä oli yhtä tasaista. En vaan jaksa tuollaisia miehiä kauaa.
Mutta en toki väitä, etteikö voisi olla vakaata aviomiestä etsivälle DeAnnalle hyväkin vaihtoehto.

Mutta tosiaankin, tippa tuli täällä linssiin vasta Grahamin kyyneleiden kera :vollotus: Heippa hottis, kiitos että sulostutit elämääni monena keskiviikkona. Toivottavasti löydät kumppanin, jolla on aikaa odottaa suojamuurisi putoamista :ihana:

Ja mikä parasta , ykkössuosikkini, ihana Jesse on vielä mukana :tuuletus: Siinäpä mies minun makuuni :rakkaus:

Loppukolmikon järjestys Hazelin mielestä:

:voitto: Jesse
:hopea: Jeremy
:pronssi: Jason
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Jeremy sitten sai lähtöpassit :lohduton:

DeAnna on nyt pudottanut ne molemmat, joihin ihastui heti kättelyssä ja tunsi erityistä vetoa, kuten itse molemmille sanoi. Mitä tästä pitäisi ajatella? Minä ajattelen sen niin, että ei uskalla valita miestä, johon on eniten rakastunut, koska pelkää niin kovasti tulevansa hylätyksi. Loppusuoralle valikoituivat miehet, jotka ovat rakastumisen lisäksi myös kavereita.

Jesse oli taas niin ihana :rakkaus: . Että miehellä voikin olla niin mun mieleiseni luonne, vaikkei ulkonäkö ihan täydellisesti makuuni olekaan, lähinnä lyhyys vähän haittaa, jos pitäisi ihan ihannemiehenä pitää. Mutta mitäs siitä, kun luonne on ihan napakymppi.

Jason vähän irrotteli, mutta on silti ihan liian tavallinen. Voi silti sopia DeAnnan toiveisiin, jos kerran tosissaan nyt sitä aviomiestä hakee.

Jeremyä jäi ikävä :parku: . Kuten jäi Grahamiakin :vollotus: . Mutta tämähän onkin DeAnnan kisa eikä mun :heh:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Hazel kirjoitti:DeAnna on nyt pudottanut ne molemmat, joihin ihastui heti kättelyssä ja tunsi erityistä vetoa, kuten itse molemmille sanoi. Mitä tästä pitäisi ajatella? Minä ajattelen sen niin, että ei uskalla valita miestä, johon on eniten rakastunut, koska pelkää niin kovasti tulevansa hylätyksi. Loppusuoralle valikoituivat miehet, jotka ovat rakastumisen lisäksi myös kavereita.
Minä en tulkitse tätä näin, vaan juuri päinvastoin! Huomaa, että pelkkä fyysinen vetovoima ei ole kaikista tärkein. Ulkonäkö ei merkkaa kaikkea. Aivan kuten Trista aikanaan, oli guu-guu-gaa-gaata Charlien edessä, mutta tajusi, että oli kiinnittänyt huomion vain ulkonäköön ja kun oppi tuntemaan miehiä enemmän, tajusi, että RYAN IS THE ONE!!! :ihana:

Kyllähän puolison pitää olla myös kaveri, eikä vaan joku ****kaveri, noin niinku kärjistetysti sanottuna :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Vastaa Viestiin