Haba Haba (Kuntopiiri)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Mikä olet?

Himohiihtäjä
33
18%
Launtailenkkeilijä
63
35%
"Eikö lenkki kerran kuussa riitä" -henkilö
39
21%
Sohvaseppo tai -seija
32
18%
Hyvä jos ylös sängystä jaksan nousta...
15
8%
 
Ääniä yhteensä: 182

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Aancon »

^Ihana hymiö :heh:

Mä oon täällä ruvennu uimaan! :uujee: Tuun viereisen resortin altaalle muina miehinä :joojoo: Ja on se kuntosalikorttikin hankittu, mutta en ole vielä käynyt urheilemassa. :puna: Kerran kävin pummilla salilla eräässä hotellissa. :heh:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Ohjattu vesijuoksu oli tosi kivaa! :tuuletus: Uinti! :ihana: Miksi en ole aikaisemmin harrastanut?! :kups: Odotan jo innolla vesiaerobicciä! :surrur:

Harrastakaa ihmiset liikuntaa ja löytäkää oma mieluinen lajinne! :peukku:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33139
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tänään kolasin varmaan puolentoista tunnin ajan lumia, ja tuli ihan älytön hiki! :tuuletus:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16639
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Ideoin ja organisoin firman salille omavalmentajan vierailemaan kuukausittain neuvomassa harjoittelun kehittämisessä ja aloittamisessa. Samassa yhteydessä sain vihdoinkin aikaiseksi tilata itselleni uuden henkilökohtaisen harjoitusohjelman. Edellinen olikin jo ainakin kuusi vuotta vanha, turhan yleisluontoinen ja johonkin historian lehdille hautautunut. Uutta ohjelmaa, jonka olen saava keskiviikkona, varten laadinkin sitten romaanimittaisen sepustuksen liikunnallisesta taustastani ja tavoitteistani. Ohjelman päätarkoitukseksi tuli näin ollen valmentajan mukaan "fysiikan muokkaaminen kohti fitness-kuntoa". Tuskin maltan odottaa... :biskop:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Violette »

Olen nyt kokeillut Yliopistoliikunnassa erilaisia ryhmäliikuntalajeja. Kaiken kaikkiaan olen ollut tosi tyytyväinen, ohjaajat ovat kivoja ja tunnit monipuolisia ja tehokkaita. Olen nyt vihdoin päässyt aerobicinkin makuun, ja se on kivaa, joskin mua häiritsee aerobic-tunneissa usein se, että siellä hypitään ja pompitaan putkeen se 30-45 min eikä missään välissä ole mahdollisuutta ottaa huikkaa vesipullosta. Mulla oli esim. viime lauantain aerobicin jälkeen pää todella kipeä, ja epäilen syyksi nestehukkaa. Yleensä juon ennen treeniä puolisen litraa vettä ja toinen puoli litraa kuluu treenin aikana + kolmas sitten vielä sen jälkeen. Spinningissä vettä ehtiikin hyvin seimailla, mutta aerobicissa vähän niin ja näin... Tosin olen huomannut, että sekin riippuu ohjaajasta. Jotkut pitävät ihan tarkoituksella taukoja välillä, jolloin ehtii hyvin pyyhkäistä hikeä ja juoda vettä. Jotkuthan vetävät koko treenin ilman vesipulloa, mutta mä en oikein meinaa jaksaa ilman. :puna:

Tällä hetkellä pyrin käymään kolme kertaa viikossa jossain tunnilla. Ohjelmaan kuuluu tällä hetkellä spinning (aerobista), showtanssi (liikkuvuutta) ja joku aerobic- tms. tunti, jossa on lihaskunto-osuus. Ostin myös käsipainot kotiin, ajattelin että voisi sitten esim. iltaisin tehdä kotona jumppamatolla peruslihaskuntoliikkeitä ja käyttää myös noita käsipainoja. Lenkkeily ei näillä säillä todellakaan houkuttele, mutta palaan sen pariin sitten kun kevät koittaa.

Tänään kokeilin Yliopistoliikunnan intervalli-keskivartalotreeni-tuntia. Ideana on siis se, että välillä pompitaan ja hypitään ihan hulluna 5-10 min ja sitten palautellaan rauhallisempia liikkeitä tehden, ja loppupuoli tunnista tehdään lihaskuntoliikkeitä. Viimeinen ja rankin sykkeenkohotus oli aika hauska (joskin tosi rankka!). Siinä mm. juostiin ihan täysillä salin päästä päähän, käännyttiin ja juostiin takaisin. Hauskaa, mutta rankkaa. :mrgreen: Onko muilla kokemuksia intervallitunneista?
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33139
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minulla on nyt alkanut kropassa tuntua pieniä väsymisen merkkejä. Pitäisi kai pitää kevyempi viikko. :miettii:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja blackburn »

HEI KWAK!

Onko sulla yliopistoliikunnan kausikorttia? Kannattaa kyl hommata semmoinen, se maksaa yliopiston opiskelijoille alle huntin vuodessa, eli se on todella halpa. Miullakin oli 6 kk kausikortti ja kävin aina Meikun toimipisteessä, mutta kausikortti loppui just viime viikolla, ja nyt pidän vähän taukoa ennen kuin ostan kausikortin uudestaan. Miulla se maksaa muistaakseni noin 400€ vuodessa, kun olen ammattikorkeakouluopiskelija, joten se vähän harmittaa, että miun täytyy maksaa samasta kausikortista moninkerroin enemmän , vaikka olen ihan samalla tavalla opiskelija. :roll:

Violette kirjoitti:Olen nyt kokeillut Yliopistoliikunnassa erilaisia ryhmäliikuntalajeja. Kaiken kaikkiaan olen ollut tosi tyytyväinen, ohjaajat ovat kivoja ja tunnit monipuolisia ja tehokkaita. Olen nyt vihdoin päässyt aerobicinkin makuun, ja se on kivaa, joskin mua häiritsee aerobic-tunneissa usein se, että siellä hypitään ja pompitaan putkeen se 30-45 min eikä missään välissä ole mahdollisuutta ottaa huikkaa vesipullosta. Mulla oli esim. viime lauantain aerobicin jälkeen pää todella kipeä, ja epäilen syyksi nestehukkaa. Yleensä juon ennen treeniä puolisen litraa vettä ja toinen puoli litraa kuluu treenin aikana + kolmas sitten vielä sen jälkeen. Spinningissä vettä ehtiikin hyvin seimailla, mutta aerobicissa vähän niin ja näin... Tosin olen huomannut, että sekin riippuu ohjaajasta. Jotkut pitävät ihan tarkoituksella taukoja välillä, jolloin ehtii hyvin pyyhkäistä hikeä ja juoda vettä. Jotkuthan vetävät koko treenin ilman vesipulloa, mutta mä en oikein meinaa jaksaa ilman. :puna:

Tällä hetkellä pyrin käymään kolme kertaa viikossa jossain tunnilla. Ohjelmaan kuuluu tällä hetkellä spinning (aerobista), showtanssi (liikkuvuutta) ja joku aerobic- tms. tunti, jossa on lihaskunto-osuus. Ostin myös käsipainot kotiin, ajattelin että voisi sitten esim. iltaisin tehdä kotona jumppamatolla peruslihaskuntoliikkeitä ja käyttää myös noita käsipainoja. Lenkkeily ei näillä säillä todellakaan houkuttele, mutta palaan sen pariin sitten kun kevät koittaa.

Tänään kokeilin Yliopistoliikunnan intervalli-keskivartalotreeni-tuntia. Ideana on siis se, että välillä pompitaan ja hypitään ihan hulluna 5-10 min ja sitten palautellaan rauhallisempia liikkeitä tehden, ja loppupuoli tunnista tehdään lihaskuntoliikkeitä. Viimeinen ja rankin sykkeenkohotus oli aika hauska (joskin tosi rankka!). Siinä mm. juostiin ihan täysillä salin päästä päähän, käännyttiin ja juostiin takaisin. Hauskaa, mutta rankkaa. :mrgreen: Onko muilla kokemuksia intervallitunneista?

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Violette »

Olen itse asiassa suositellut kwakille tuota Yliopistoliikuntaa. Itse en ole kokeillut Yliopistoliikunnan kuntosalia, koska en osaa tehdä siellä mitään. Jossain vaiheessa ajattelin mennä kuntosalistarttiin tai henk.koht.ohjaukseen.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16639
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Sain toissapäivänä uuden ohjelmani ja olen tässä ehtinyt jo noudattaa sitä kahdesti. Salitreeni on paljon hauskempaa, kun tietää mitä tekee <3 Aika paljon on kyllä tekemistä, sillä ohjelma koostuu kahdesta vuorottelevasta osasta, joita tehdään yhteensä neljänä päivänä viikossa. Enköhän kuitenkin selvinne, kun motivaatio on kohdallaan.

Sen sijaan, niin ironista kuin se onkin, vielä enemmän työtä on ravitsemussuosituksen noudattamisesta. Nimittäin valmentajan mukaan minun pitäisi alkaa syödä puolet enemmän kuin aiemmin :shock: Proteiiniakin pitäisi saada lähinnä käsittämättömiä määriä (2 g per painokilo). No, pyrin näin aluksi lisäämään sen verran kuin tuntuu hyvältä, mutta ainakin siitä pitää lähteä, että syö aina kun on nälkä.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Jee, olen päässyt taas kuntoilun makuun! :tapu: Maanantaina vesitrimmiä, eilen laskettelua, tänään kävin jo vesijuoksemassa. Ja huomenna menen kokeilemaan ekaa kertaa zumbaa. :uujee:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Weewa kirjoitti: Ja huomenna menen kokeilemaan ekaa kertaa zumbaa. :uujee:
Itselläni zumba-harrastus rajoittuu siihen, että nukahdan sohvalle ja kun herään aamuyöstä, telkkarissa zumbataan :heh:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Heh heh.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

^ heiolenbanaani
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9507
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja kwak »

Marjukka :rofl:

Ai täällähän oli kysymys! :uujee:
blackburn kirjoitti:HEI KWAK!

Onko sulla yliopistoliikunnan kausikorttia?
Ei ole. :eiei: Nuo yliopistoliikunnan salit sun muut ovat ilmeisesti aina ihan tupaten täynnä (paitsi kukonlaulun aikaan, jolloin en toimi), joten skippaan tuon ihan suosiolla, vaikka se onkin todella halpa.

Sen sijaan hommasin Pirkkolan uimahalliin 10 kerran sarjalipun, joka on opiskelijahintaan 18 euroa. :shock: SE on kyllä huikean halpa! Se käy lisäksi Jakomäen, Ruoholahden ja Yrjönkadun uimahalleissa sekä kesäisin Uimastadionilla. Kävin viimeeksi juuri tänään uiskentelemassa ja ai että siitä tuli hyvä olo! Harmi vaan, etten ehdi käydä siellä niin useasti kuin tahtoisin... Olin katsovinani, että jos tuolla samassa paikassa haluaa käydä salilla uimahallin lisäksi, niin 10 kerran sarjalippu maksaa vain 4 euroa enemmän, eli 22 euroa. Kunhan kulutan nuo pelkät uimahalliliput loppuun, niin voisin hommata tuon tuollaisen yhdistelmälipun. :miettii:
Keep your head high above the water

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6308
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja mariah »

Weewa kirjoitti:zumbaa. :uujee:
lykkä till :peukku: toimii. ainaki minä ja yx ihana ystävä harrastetaa samaa :)

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Violette »

kwak kirjoitti: Ei ole. :eiei: Nuo yliopistoliikunnan salit sun muut ovat ilmeisesti aina ihan tupaten täynnä (paitsi kukonlaulun aikaan, jolloin en toimi), joten skippaan tuon ihan suosiolla, vaikka se onkin todella halpa.
Mulle taas opiskelukaveri sanoi, etteivät ne ole "tupaten täynnä" kuin iltapäivisin heti luentojen loppumisen jälkeen, iltaisin ja jopa aamupäivisin on kuulemma ihan hyvin tilaa. Itse ainakin voisin hyvin kuvitella käyväni treenaamassa klo 20-22 välillä.

Varasin ajan itselleni kuntosaliohjelman tekoon, ajattelin käydä tuolla salilla sitten iltaisin, niin ei tarvitsisi aina kytätä, mihin aikaan ryhmäliikuntatunteja menee. Aion myös maksaa Yliopistoliikunnan maksun nyt vuodeksi, se on niin halpa ja palvelut ovat kuitenkin tosi hyviä.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9507
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja kwak »

Violette kirjoitti:Mulle taas opiskelukaveri sanoi, etteivät ne ole "tupaten täynnä" kuin iltapäivisin heti luentojen loppumisen jälkeen, iltaisin ja jopa aamupäivisin on kuulemma ihan hyvin tilaa.
Voi olla, mutta mulle ei oikein sovi tuollaiset kestojäsenyydet. Stressaannun liikaa siitä, että siellä pitäisi sitten käydä säännöllisesti. Vuoden verran olin Finnbodyn salin jäsen enkä toiste kyllä siihen touhuun rupea. :eiei: Haluan maksaa vain niistä kerroista, kun oikeasti käyn siellä. :joojoo:
Keep your head high above the water

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Niin, en mäkään koskaan ryhtyisi minkään peruskuntoklubin jäseneksi, jossa tililtä lähtee joka kuukausi joku tietty summa. Mistä sen tietää, onko esim. puolen vuoden päästä rahaa vai onko esim. muuttanut muualle... Ahdistavaa väkisinsitouttamista, sanon minä! Vaikka jollekulle tietty tuo toimii kannustimena, että on pakko mennä, kun on kerran maksanut. Voisin ehkä joskus tulevaisuudessa työssäkäyvänä maksaakin, mutta tällä hetkellä nuo jatkuvat sopimukset ovat budjetilleni ihan liian kalliita. Tai kun kerran halvemmallakin saa, niin... :sorivaan:

Maksoin itse vuoden alussa ihan kokeilun vuoksi 3 kk maksun Yliopistoliikuntaan, kokeilin vähän, millaista on ja tuleeko käytyä. Kun nyt selvästi tulee siellä käytyä, ajattelin maksaa koko vuoden kerralla, on hieman halvempaa. Hintaa kuukautta kohden tulee huimat 7,08 euroa. :rofl: Varmasti käyn ainakin kerran kuukaudessa jossain aerobicissa tms., joten eiköhän tuo ole hintansa väärti. Peruskuntosalilla kertakäynti on kuitenkin yleensä kymmenen euron luokkaa, joten säästäähän tuossa. Spinningissä aion kuitenkin edelleen käydä Motivuksessa (kivemmat pyörät ja ohjaajat), sarjakortilla hintaa tulee vajaat kuusi euroa/kerta. Ihan ok hinta mulle :)

EDIT: ai juu, onhan tuolla Yliopistoliikunnassa mahdollisuus käydä kertamaksullakin. 4,20 näyttäisi olevan.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Minun hipiälleni sopii oikein hyvin tämä vakituinen sitoumus :joojoo: En ole aikeissa muuttaa edes minnekään :)

Lisäksi työpaikkani maksaa pienen osan kuukausimaksusta eli minun tililtäni häviää suoraveloituksena 21,95 joka toinen perjantai. Kun käyn neljä kertaa viikossa (yleensä vähintään) salilla tulee yhdelle käynnille hintaa 2,75. Lisäksi sali, jolla käyn on hyvin varusteltu ja ryhmäliikuntaa on jos jonkin näköistä, joita en tosin käytä (paitsi kerran kokeilin spinningiä). Sitten siellä on uima-altaat, infrapunasaunat, tavalliset saunat, hierovat tuolit, Power Plate -tärinälaitteet, sulkapallovuorot ym. käytössä ilmaiseksi. Riihimäen uimahalliinkin pääsee ilmaiseksi. Ja saleja on täällä Riihimäellä kaksi. Itse käyn useammin keskustan pienemmässä salissa, koska se on ihan työmatkani varrella.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Violette kirjoitti:^Heh heh.
kwak kirjoitti:Marjukka :rofl:
Olin ihan tosissani :niinpa: En osaa hytkyä koreografisesti, tömistelen vaan epätahtiin :niinpa:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Zumba oli kyllä tosi kivaa. :tapu: Ainut vaan, että ohjaaja ei neuvonut mitään liikkeitä, vaan hänestä piti ottaa mallia miten askelletaan ja tanssitaan. Osa liikkeistä meni ihan ohi, mut hauskaa oli silti. Ja ohjaaja oli tosi kiva, vaikka ei neuvonutkaan liikkeissä. :mrgreen: Ja musiikki oli tosi hyvää! <3 Tuonne tuskin tulee enää mentyä, kun käytiin kaverin kanssa ilmaiskupongilla, mut suosittelen kaikille tanssin ja lattarimusiikin ystäville. :peukku:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33139
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Pete »

Nyt on alkanut uiminen vähän kyllöttää. Varsinkin se kylmä alkupulahdus on ruennut todella ärsyttämään. Onneksi kohta on niin lämmintä, että voin vaihtaa uinnin rullaluisteluun. :uujee:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Joudun häpeäkseni tunnustamaan, etten ole ehtinyt mennä uimaan nyt tosi pitkään aikaan. :puna: Viime viikolla oli vaan niin kiireistä, ja nyt olen vähän kipeänä. :draamaa: Kesällä sit harrastetaan enemmän pyöräilyä, järviuintia ja sauvakävelyä. :mrgreen:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja skidi »

Minäkään en ole uinut nyt aikoihin enkä meinannut edes tunnustaa sitä ennen Weewan avautumista. :puna: Lenkkeilykin on jäänyt vähiin. Kesää täälläkin odotetaan, sitten viimeistään ihan varmasti. :joojoo:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Ruut
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 303
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 19:12
Paikkakunta: Turku

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Ruut »

Marjukka kirjoitti:
Ruut kirjoitti:Kiinnostaisi myös nuo ohjatut kuntosalitunnit, mutta niiden hinta on aivan hirveä, jotain kympin tienoilla per tunti.
Ruut, mitä tarkoitat "ohjatulla kuntosalitunnilla" tässä tapauksessa? Niitä kun on niin monenlaisia. Tarkoitatko että joku tulee neuvomaan sua yksilöllisesti, vai tehdäänkö siellä kaikki yhdessä jotain kuntopiiriä laitteelta toiselle, vai että kaikki tekevät omaa treeniään ja ohjaaja neuvoo johonkin väliin?
Tarkoitin noita kaikenmaailman jumppatunteja jossa on ohjaaja jota kaikki seuraavat. Vähän kun liikuntatunneilla, mutta ei kuitenkaan. Vesijumppa voisi olla myös jees! Voisi noita kai silti kokeilla, edes kerran. Tai sitten pitäydyn uimisessa, pyöräilyssä ja juoksemisessa... Nämä lähes ainoat liikuntamuodot, joista pidän. Niin ja tanssiminen.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Mie ostin nyt kuukausikortin yliopsitoliikunnasta ja olen käynyt Meilahden liikuntakeskuksessa, kun se on lähimpänä himaani ja kouluni vieressä. Ajattelin treenata perseeni kiinteäksi ja litistää vatsaani ennen kesää, jotta näyttäisin sexikkäältä rannalla maatessani.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

blackburn kirjoitti:Ajattelin treenata perseeni kiinteäksi ja litistää vatsaani ennen kesää, jotta näyttäisin sexikkäältä rannalla maatessani.
:rakkaus:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Oon vihdoinkin tosissani päässyt aloittamaan mun "Amerikan kilot pois kropasta" -kuntoilun kahden viime viikon aikana. Tarkoitus oli tietysti aloittaa jo huomattavasti aikaisemminkin, mut kaikenmaailman matkustelut ja sairastelut on viivyttäny sitä tähän saakka. Viime viikolla aloitin juoksemalla 24 kilometriä koko viikon aikana, joka oli ihan hyvä alku, etenkin sillä sitä edeltävällä viikolla on ollut sairaana. Tällä viikolla lähes tuplasin edellisen viikon saldon ja juoksin noin 46 kilometria yhteensä. Erityisen tyytyväinen olin tämän päivän juoksuun, kun tuli vedettyä yhteen vetoon 10 kilometriä. Edellisestä vastaavasta lenkistä on ainakin noin 1,5 vuotta aikaa, joten näyttää kyllä todella lupaavalta, kun jo toisen juoksuviikon jälkeen pystyn noin hyvillä fiiliksillä tekemään noin pitkän lenkin. :tuuletus: Ensi viikolla sais jo mennä 50 kilometriä rikki. :heh:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33139
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Pete »

Sain kuin sainkin tänään avattua rullaluistelukauteni. :uujee: On se vaan upeaa tuo asfaltilla kiitäminen! <3
Onneksi kävin ostamassa rannesuojat. Vedin tänään nimittäin kunnon lipat alamäessä, jossa oli kivat railot. :roll: Kypäränkin olen ajatellut ostaa, jos mieleisen löydän. :joojoo: Harmittaa vaan, kun asfaltit eivät ole alueellani kummoiset. :lohduton:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Olen innostunut zumbasta! :tuuletus: Ihan sairaan hauskaa. Zumbassahan, mikäli mä olen oikein ymmärtänyt, ei pahemmin liikkeitä neuvota, vaan pyritään pysyä ohjaajan perässä. Eikä se niin vakavaa ole, vaikkei teekään oikein liikkeitä, pääasia että on hauskaa. Ja lihaskuntoliikkeet tehdään tavallaan "huomaamatta" koreografian mukana. Pyllyä pyöritetään, herutetaan ja sheikataan! :heh: Ja mun zumbaohjaaja on ihan sekaisin! :uujee: :rofl: Se on kyllä niin hauska tyyppi. Se huutaa välillä itse: "Mä en kyllä jaksa enää!" :repeilee: Tosi hauska nainen. Ja tänäänkin kun meillä oli sellainen koreografia, jossa ratsastimme kuvitteellista hevosta, niin ohjaaja pisti stetsonin päähänsä. :rofl: Ihan sairaan hauskaa. :surrur: Toi on ehkä hauskin ohjaaja, mitä mulla on koskaan ollut. Motivoi kyllä hirveesti liikkumaan, kun on hyvä ohjaaja. :peukku:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Vastaa Viestiin