Vuokko Hovatta

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Vuokko Hovatta

Viesti Kirjoittaja Roope »


Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Vuokko Hovatta

Viesti Kirjoittaja skidi »

Onko kukaan kuunnellut uutta levyä? Mulla ei vieläkään ole Spotifya, ja kovasti kommentteja kaipailisin. Kun kyseessä on kakkoslevy, en uskalla ihan sokkona ostaa.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuokko Hovatta

Viesti Kirjoittaja Colby »

Mä oon muutamaan kertaan kuunnellut läpi... Enkä pidä yhtä paljon kuin Lempieläimistä. Yleistunnelmaltaan ehkä liian iloinen ja eksoottinen. On Liaani parantunut kyllä sitten sen ekan kuuntelun, mutta en millään usko, että vetäisi vertoja ekalle levylle.

Myynti on kyllä ollut ihan hyvää ainakin mitä itse olen töiden puolesta seurannut. Ainoa parin viikon sisällä ilmestynyt uutuuslevy, joka meiltä loppui kahden myyntipäivän jälkeen... Tosin ei sitä ihan yhtä paljon tullutkaan kuin esim. Anna Erikssonia, mutta silti on myyty enemmän :peukku:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Vuokko Hovatta

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Tähän täytyy tutustua ilman muuta. Aulikki Oksasen upeita sanoituksia taas mukana! :ihana: Ja suuri osa sävellyksistä Tuure Kilpeläisen kynästä.
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuokko Hovatta

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Liaani oli pettymys. Ihan hurjasti haluaisin levystä tykätä, mutta ei vaan iske niinkuin olin odottanut.

Tykkään Vuokosta kuin hullu puurosta ja sanoitukset puhuttelevat tälläkin levyllä kyllä, mutta jotenkin muuten uusi musiikki jää vaan taustahuminaksi. Kaikki on "ihan jees" ja hetkittäin vähän enemmänkin, mutta missään kohtaa maa ei järise. Ehkä se on se Kerkottomuus.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuokko Hovatta

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Nosto! Vuokon uusi sinkku Meihin meistä on kuulemma joidenkin iskelmäradioiden tms. kuunnelluin, itse törmäsin nyt vasta. Spotifystä kuuntelin, ihan pidin. :)
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6527
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Vuokko Hovatta

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Marjukka kirjoitti:Nosto! Vuokon uusi sinkku Meihin meistä on kuulemma joidenkin iskelmäradioiden tms. kuunnelluin, itse törmäsin nyt vasta. Spotifystä kuuntelin, ihan pidin. :)
Meihin meistä on oikein kaunis biisi. Uusi levy on tulossa syksyllä. :)

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuokko Hovatta

Viesti Kirjoittaja Colby »

Uusi albumi Minä rakastan ikuisesti on julkaistu! Ensikuuntelun jälkeen tunnelma on vakuuttunut. Hieno levy! Etenkin levyn aloitusraita Ateena :ihana:

http://open.spotify.com/album/0fa607SKlwAhB5GMk07LGg
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuokko Hovatta

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minusta on todella yllättävää, että Vuokon levy on kivaa kuunneltavaa, kun aiemmin en ole hänen musiikistaan pitänyt ollenkaan. Hyvä, että popimpaan suuntaan on menty! :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Vastaa Viestiin