Lady Gaga

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

The Fame Monster on aivan hiton hyvä levy :ihana:.. Kyllä se GaGa osaa ja eikä petä :joojoo:. Kaikki biisit on tosi ihania, mutta mun ehdottomia suosikkeja on Bad Romance, Alejandro, Monster, Speechless & Telephone :rakkaus:..
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

LOBODA

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aancon »

-kaitsu87- kirjoitti:The Fame Monster on aivan hiton hyvä levy :ihana:.. Kyllä se GaGa osaa ja eikä petä :joojoo:. Kaikki biisit on tosi ihania, mutta mun ehdottomia suosikkeja on Bad Romance, Alejandro, Monster, Speechless & Telephone :rakkaus:..
JEPJEP!!! :joojoo: :ihana:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Aancon kirjoitti: JEPJEP!!! :joojoo: :ihana:

Sitä samaa!

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Alejandron taustat ovat jumalaisia!

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Oon alkanu lämmetä noille uusille biiseille. Aluksi ne ei iskeny, mut nyt ne alkaa jo kuulosta hyvältä.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Lady Gagan ja Beyoncén uusi Telephone video jatkaa tarinaa siitä mihin Paparazzi videossa jäätiin. Mielettömän hienoa jälkeä taas Jonas Åkerlundilta :tapu:


Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja entropia »

Jaalo kirjoitti:Lady Gagan ja Beyoncén uusi Telephone video jatkaa tarinaa siitä mihin Paparazzi videossa jäätiin. Mielettömän hienoa jälkeä taas Jonas Åkerlundilta :tapu:

Ihana video. :ihana: Biisi ei ehkä ole parasta Lady Vanhuudenhöperöä (=gaga britti slangissa,), mutta Åkerlund osaa asiansa. Hyvä toi alku, there is no dick tms. :mrgreen:

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Ihan kivat noi 10 minuutin videot,mutta voisi keksittyä enemmän siihen biisiin kuin näyttelemiseen. Tyylikäs video.
LOBODA

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Lady Gaga on todellinen taiteilija eikä mikään kolmen minuutin Anna Abreu. Tulee ihan mieleen eräs ranskalainen musiikkivideotaiteen pioneeri ja jumalatar. :ihana:

Eiköhän tuostakin ole olemassa sellainen MTV:n pyöritykseen kelpaava leikattu versio. :roll:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Events Club tarjoaa Gagan konserttimatkaa. Jälleen kerran menisin, jos en olisi täällä hornan kuusessa, josta on hirveän pitkä matka jo ensiksikin Helsinkiin. :jupinaa: Täytyy vaan toivoa, että Gaga jatkaa ahkeraa keikkailua myöhemminkin ja tulee joskus taas Suomeenkin, joten pääsen vähän helpommin katsomaan.

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja entropia »

Riikka kirjoitti:Events Club tarjoaa Gagan konserttimatkaa. Jälleen kerran menisin, jos en olisi täällä hornan kuusessa, josta on hirveän pitkä matka jo ensiksikin Helsinkiin. :jupinaa: Täytyy vaan toivoa, että Gaga jatkaa ahkeraa keikkailua myöhemminkin ja tulee joskus taas Suomeenkin, joten pääsen vähän helpommin katsomaan.
Eikö Gagan pitäny tulla toukokuussa Suomeen. Ainakin Globenissa on keikka...

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja greece »

entropia kirjoitti:
Riikka kirjoitti:Events Club tarjoaa Gagan konserttimatkaa. Jälleen kerran menisin, jos en olisi täällä hornan kuusessa, josta on hirveän pitkä matka jo ensiksikin Helsinkiin. :jupinaa: Täytyy vaan toivoa, että Gaga jatkaa ahkeraa keikkailua myöhemminkin ja tulee joskus taas Suomeenkin, joten pääsen vähän helpommin katsomaan.
Eikö Gagan pitäny tulla toukokuussa Suomeen. Ainakin Globenissa on keikka...
ÖÖ...se keikka on kai peruttu..tai ainakaan GaGan kotisivuil ei oo mainintaa Helsingistä keikkakalenteris ja muutenkaa eihän sen keikan lippui oo tullu kait myyntii ja luulis et ne olis tullu jo ko on jo koht huhtikuu...en oo kyl ihan satavarma täst mut sitä keikkaa ei siis näillä näkymin tuu :lohduton: Harmi olisin niin menny kun en päässyt viime kesän ko olin jossain muual silloi :lohduton:
BTW tost Telephone musiksest ni on kyl ihanan weirdo video niin GaGa tyylinen :joojoo: Pieni miinus on se että video ja biisin sanotus nyt ei ihan kohtaa ( ainakaa must ) ja muutenki olis voinu vähän rajottaa tota näyttelemist ja keskittyy siihen musaan mut on tää näinki ihan kiva <3 ja ja ja en kyl oikee perusta tost Beyoncestakaa mut :roll: ..

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja entropia »

greece kirjoitti:

BTW tost Telephone musiksest ni on kyl ihanan weirdo video niin GaGa tyylinen :joojoo: Pieni miinus on se että video ja biisin sanotus nyt ei ihan kohtaa ( ainakaa must ) ja muutenki olis voinu vähän rajottaa tota näyttelemist ja keskittyy siihen musaan mut on tää näinki ihan kiva <3 ja ja ja en kyl oikee perusta tost Beyoncestakaa mut :roll: ..
Jos mä olisin ohjannu Telephonen musavideon, niin se ois vastannu siihen puhelimeen: Lady Gagalla!

hihii juu meen nukkuun...

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Jotenkin on nyt sellainen tuntuma, että meidän tytär Lady Gagailee ensi syksynä Hartwall areenalla... ja minä tietysti mukana :peukku:

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Kollega kirjoitti:Jotenkin on nyt sellainen tuntuma, että meidän tytär Lady Gagailee ensi syksynä Hartwall areenalla... ja minä tietysti mukana :peukku:
Ihanaa jos niin tapahtuu! Koskahan tuon voi olettaa olevan virallista tietoa? Gagan sivuilla ei ainakaan vielä ollut Suomesta mitään mainintaa.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Riikka kirjoitti:
Kollega kirjoitti:Jotenkin on nyt sellainen tuntuma, että meidän tytär Lady Gagailee ensi syksynä Hartwall areenalla... ja minä tietysti mukana :peukku:
Ihanaa jos niin tapahtuu! Koskahan tuon voi olettaa olevan virallista tietoa? Gagan sivuilla ei ainakaan vielä ollut Suomesta mitään mainintaa.
Ai, no sitten :niinpa: . Lukaisin vaan muistaakseni MTV:n sivulta, että "nyt se on varmistunut", että olisi tulossa Hartwall Areenalle lokakuussa.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

:uujee: JOS Gaga tosiaan tulisi syksyllä Suomeen, mä niiiiin menisin katsomaan! Harmittaa yhä, etten viime kesänä raahautunut Kulttuuritalon keikalle, vaikka salaa olisin halunnut.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Lady Gaga Suomeen lokakuussa :tuuletus: :tapu: :kups:

Oijoijoi! Himottaisi ihan sikanaan päästä tuonne, mutta rahatilanne ei ole tässä loppukuussa paras mahdollinen. Ääääh, voi kun joku lainaisi mulle! :draamaa:

Mulla on vahva kutina, että saatettaisiin saada hyvä Kuppila-edustus paikalle. :vonkaus: Listaa pystyyn?

Haluan Lady Gagan keikalle

1. Aintsu
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Tulisin mieluusti, mutta olen luultavasti Tokiossa (tms.) tuohon aikaan :aivanmaassa:

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Aintsu kirjoitti: Ääääh, voi kun joku lainaisi mulle! :draamaa:
Kyllä mä voin lainata, siis jos on muutamasta kympistä kyse, mitä noi liput nyt maksaa. :joojoo: Liputhan on 85 / 65 / 50 euroa + mahd. toimituskulut. (Laita Aintsu mulle viestiä, jos tilanne on akuutti!) Haluan kyllä ite parhaille paikoille eli eturiviin. Events Club mainostaa myös VIP-pakettia:

Lady Gaga VIP,
Ravintola Power Play 13.10.2010

Pääsyliput parhailta alakatsomopaikoilta
Herkullinen buffet menu
Nimikoidut pöydät Power Play ravintolassa
Naulakkopalvelut
Oma sisäänkäynti ravintolaan ja Areenalle
Vip-passi
Events Club emännän palvelut

Hinta: 215€ + alv 22% (262,30€)

Mutta en mä sinne halua, jos ei muutkaan kuppilalaiset. :mitvit:


Lista siis:

Haluan Lady Gagan keikalle

1. Aintsu
2. Riikka

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

:uujee: Tuon 50 euroa mä voisin vielä jopa huoliakin maksaa! Joten kiitos tarjouksesta, mietin tätä vielä tässä! Sinäänsä viisikymppiä on paljon pelkästään yhden artistin näkemisestä, mutta toisaalta kyseessähän on kuitenkin maailmanluokan tähti. Joten keikka on kyllä vahvasti mietintämyssyssä! :peukku:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja greece »

Jeeeei iiihanaaa Lady GaGa Suomeen :tuuletus: :ihana: siis mä oon niiin Hartwall Areenal ens lokakuus..onneks asun siin melkeen vieres :joojoo: ..

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Feikki mielestäni :roll: Ainut hyvä kappale Gagalta on Pokerface..
Muut ovat aivan omaa luokkaansa :heh:

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Aintsu kirjoitti:mietin tätä vielä tässä!
Et sä mitään enää mieti, vaan tulet sinne keikalle! :heh: :surrur: Maksat sitten mulle takaisin vaikka osamaksulla 1 e/kk (korottomana). :heh: Kyllä me jotenkin järkätään niin, että ei se rahasta oo kiinni. Kunhan vaan saat ton ajan järjestettyä vapaaksi niin, että pääset. :uujee:

Haluaa kuppilakokoontumisen ja yhdessä fanittamista! :tuuletus:

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja greece »

Tontsa kirjoitti:Feikki mielestäni :roll: Ainut hyvä kappale Gagalta on Pokerface..
Muut ovat aivan omaa luokkaansa :heh:
^Feikki? You biaaatch kehtaatki :draamaa: :heh: :heh: GaGan musa on just parasta!

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Riikka kirjoitti:Et sä mitään enää mieti, vaan tulet sinne keikalle! :heh: :surrur: Maksat sitten mulle takaisin vaikka osamaksulla 1 e/kk (korottomana). :heh: Kyllä me jotenkin järkätään niin, että ei se rahasta oo kiinni. Kunhan vaan saat ton ajan järjestettyä vapaaksi niin, että pääset. :uujee:

Haluaa kuppilakokoontumisen ja yhdessä fanittamista! :tuuletus:
Kyllä mä olen jo aika lailla päättänytkin. :surrur: Pitää vielä vaan sulatella!

Vapaan saaminen ei onneksi ole ongelma, mulla ei ole enää syksyllä muuta kuin opinnäytetyön väsäämistä ja sehän ei vaadi pakollista läsnäoloa koululla. :tapu:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Haluan Lady Gagan keikalle

1. Aintsu
2. Riikka
3. Kollega + alaikäinen seuralainen

Nähtäväksi jää, mahtaakohan lippuja olla enää saatavana, kun 26.4. työpäivänsä jälkeen kotiutuu :niinpa:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Olis kyllä tosi kivaa lähteä! :draamaa: Voi että. Tätä täytyy todella miettiä. :surrur:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

1. Aintsu
2. Riikka
3. Kollega + alaikäinen seuralainen
4. JeSSSePeSSSe

Ei mulla mitään rahaa oo, mutta luottokortilla vois vielä varaa olla :heh: maksetaan sit pois kun jaksetaan.

Ja tottakai Weeva mukaan! Ja Muzis kans!! Sähän saat noi tunnit tehtyä ylitöinä syksyn mittaan hyvinkin!!
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Vastaa Viestiin