Joten:
1. Tuleeko tänään siis vain svt:ltä, ei lainkaan fst:ltä?
2. Tämän päivän svt:n lähetystä ei olla tekstitetty.
3. Ensi viikolla tulee tämä sama jakso mitä tänään svt:ltä fst:ltä.
Kivaa olla tyhmä

Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
http://svtplay.se/JokuESC kirjoitti:Pystyykö tän kattomaan netistä jostain tänään kun ei näy tuo SVT..?
Kyselin jo tuolla viisualtaassa, mutta löytyykö jostain linkkejä aiempien vuosien OGAE äänestystuloksiin. En hauilla oikein löytänyt.Wilson kirjoitti:Mutta kun olen katsonut kansainvälisissä äänestyksissä (OGAE) niin valitettavasti Suomi on kaukana kärjestä.
Ei ne mitään kristallipalloja ole. Eikös Waldokin menestynyt niissä ihan kohtalaisesti. Ja Charlotte oli ykkönen toissa vuonna.ta1ja kirjoitti:Kyselin jo tuolla viisualtaassa, mutta löytyykö jostain linkkejä aiempien vuosien OGAE äänestystuloksiin. En hauilla oikein löytänyt.Wilson kirjoitti:Mutta kun olen katsonut kansainvälisissä äänestyksissä (OGAE) niin valitettavasti Suomi on kaukana kärjestä.
En tiedä mistä löytyisi aiempien vuosien OGAE äänestystulokset.ta1ja kirjoitti:Kyselin jo tuolla viisualtaassa, mutta löytyykö jostain linkkejä aiempien vuosien OGAE äänestystuloksiin. En hauilla oikein löytänyt.Wilson kirjoitti:Mutta kun olen katsonut kansainvälisissä äänestyksissä (OGAE) niin valitettavasti Suomi on kaukana kärjestä.
Eiköhän ne unohda "kaiken pitää olla kivaa ollakseen hyvää" -mentaliteetin kun omaa kappalettaan arvostelevat, vaikka aihetta siinä tapauksessa siihen ei olisi.Leonardo kirjoitti:Vaikka ruotsalaisista kovasti pidänkin, tuo ainainen "kaiken pitää olla kivaa ollakseen hyvää" -ajattelu rasittaa. Synkätkin sävelet ja syvälliset sanoitukset voivat olla hyviä!
Kiitoskais(t)a kirjoitti:esctodaylla löytyy ainakin maakohtaisia pisteitä useammalta vuodelta mutta mitään taulukoita en ole missään nähnyt.
muos. haa. 2008
http://www.esctoday.com/ogae.php
Wilson kirjoitti:Teräsbetoni oli 2008 paras live-esiintyjä koko kisassa silloin ja sävellys oli huippuluokkaa![]()
![]()
. Ammattitaitoa riitti vaikka toisille olisivat jakaneet. En käsitä että emme olleet top 10 sakissa silloin.