Esikatselut 2010

Euroviisut 2010 Oslossa

Kumman esikatseluita seuraat mielummin?

YLE
35
47%
SVT
39
53%
 
Ääniä yhteensä: 74

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11536
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja romualdo »

ai 2. osa meni jo...!? oli parempi mieli taivaltaa kevätillassa kuin ärsyyntyä erikoisen tylystä raadista...(ja tuon Marie dancepimun mukana oloa en minäkään voi millään käsittää, heille riittää näköjään se että hän on vaan mukana, ilmeilee ja välillä hymyilee nätisti anteeksipyytelevää hymyään...sori kun mä oon näinkin bimbo) uusintahan tulee vielä... raadissa saisi olla selvästi vanhempiakin toellisia musiikin ammattilaisia. Tuollasena kolmevitosten temmellyskenttänä se näköjään halutaankin pitää... vähän alkaa jo jännittää Kuiskaajien pärjääminen, kun muistelee ni eihän Puola -05:n yltänyt silloin sen korkeammalle. Sandra & Andreas -duon (Hol-72) Oude ziquener (Vanha mustalainen)(suomeksi lauloivat Päivi Paunu & Kim Floor) esityksessä on muuten samaa tenhoa kuin tässä meijän edustuskappaleessa, muuten. Toisaalta kun muistelee miten hienosti pärjäsi Israel -88 niin ...
Viimeksi muokannut romualdo, 06 Touko 2010, 00:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

millamagia
Siemailija
Siemailija
Viestit: 129
Liittynyt: 02 Touko 2010, 09:22

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja millamagia »

Olen jotenkin ärsyyntynyt tosta SVT:n esikatselusta. Kommentoijat kisailevat siitä, kuka heittää nokkelimman kommentin. Mittarina on naureskelu, vähättely ja ilkeily. Suomen esityksessä tuntui olevan kovin suuri ongelma, että eivät ymmärtäneet sanoja. Eikös musiikki ole kansainvälinen kieli, jolla tarinoita esitetään. Luulisi musiikin ammattilaisina itseään pitävien painottavan tätä.... :jupinaa:

piper
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 15:56
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja piper »

Roope kirjoitti:Kuunkuiskaajia kommentoidaan Rybakin matkimisesta Norjan neljännessä esikatselussa :norja:
sitähän se just onki ollu kokoaja.. :jupinaa: :draamaa:
"When you look into my eyes, world becomes a better place." <3

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja greece »

millamagia kirjoitti:Olen jotenkin ärsyyntynyt tosta SVT:n esikatselusta. Kommentoijat kisailevat siitä, kuka heittää nokkelimman kommentin. Mittarina on naureskelu, vähättely ja ilkeily. Suomen esityksessä tuntui olevan kovin suuri ongelma, että eivät ymmärtäneet sanoja. Eikös musiikki ole kansainvälinen kieli, jolla tarinoita esitetään. Luulisi musiikin ammattilaisina itseään pitävien painottavan tätä.... :jupinaa:
Joo mäkin oon huomannu ton ilkeilyn..tai siis näiden huumorintajun....Ehkä oon joku tosikko, mut mun mielestä noiden kommentit ei oo kovin asiallisii, vaan vähän niinko sen tyylisii, että nauretaan ja tehdään pilaa muiden maiden kappaleista..ja sitte Ruotsin ja jonku Norjan kappaleita kehutaan maasta taivaaseen, vähän ko viimenki vuonna sitä Rybbeä kehuttiin ko jotain suurtakin kuningasta :niinpa: ..Ja jotenki musta toi Lena on tosi ilkeen olonen ( ei yhtään hauska, vaik luulee olevansa) ja sit kans toi uus gubbe ottaa jotenki hermoo noilla jutuillansa...Ja ehkä siks oon eniten samaa mieltä ton Marien kans noist biiseist, ko tykkään ite eniten jostai tanssimusast, ni ehkä se ei siks mua ärsytä ko se on niinko samaa mieltä noista, ...Niinko Dance Hot :tuuletus: , muut biisit Not :jupinaa: ..tai jotai...

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minua eivät ollekaan ärsytä nuo kommentit. Ei viisut ole niin vakava asia etteikö niille voisi nauraa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Minuakin ärsyttäisivät Ruotsin raadin kommentit, jos katsoisin SVT:n esikatseluja. Mutta juuri siksi en katso. Haluan nauttia esikatseluvideoni suhteellisen kokonaan, suhteellisen omassa rauhassani ja täysin ilman minkään "asiantuntija"raadin mielipiteitä. Onneksi YLE tarjoaa esikatselut miun maun mukkaan! :mrgreen: Ja onneksi teille raatimeiningistä tykkääville on myös oma vaihtoehtonne. Jokaiselle jotakin. :peukku:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja greece »

Violette kirjoitti:Minua eivät ollekaan ärsytä nuo kommentit. Ei viisut ole niin vakava asia etteikö niille voisi nauraa.
Joo ei toki ookkaan ..mut mua vaa risoo se että noi kuvittelee olevansa hauskempii ko oikeesti on..tai sillee..mut joo ehkä en vaa ymmärrä..

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

:draamaa: Minua kyllä ärsyttää eräät kommentaattorit. Kun ne on just sellaisia, ylemmyydentuntoisia piikittelijöitä. Ja juuri siksipä ohjelmaa onkin niin hauska katsoa, koska oma moraalinen ylemmydentunto :hihi: on taattu :peukku: :heh:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4903
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja toivo »

onko sen ruotsalaisen esikatselu ohjelman niiden "asiantuntijaraadin" tarkoitus arvioida kappaleita oman musamasun mukaan vai sillai niinku ylseisesti vai niinku häh en osaa selittää kysymystäni? :mitvit:

mutta niin... Mua jotenkin ärsyttää se suomenruotsalainen thoomas (vai mikä se nyt oli), kun se on jotenkin niin olevinaan euroviisu asiantuntijaa, ja on tietävinään satavarmasti mikä menestyy ja mikä ei. Ja eikös tää thoomas haukkunnut silloin 2006 lordin ihan lyttyyn ( jos muistan oikein) ja kaikki tietää miten lordin kävi! :tapu:

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Marie avasi vihdoinkin sen kuuluisan sana-arkkunsa maagisen sana: jätte jätte jätte Tråkig :uujee:
LOBODA

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja Violette »

^No se Makedonian viisuhan onkin niin hirveän hyvä ja kiinnostava, että kyllä olisi pitänyt ihan jotain muuta adjektiivia käyttää. :peukku:

Minusta nämä raatilaiset taas ovat kivoja, kun kertovat avoimesti oman mielipiteensä. Ja usein ainakin joku on vieläpä samaa mieltä kanssani. :shock: En mä oikein usko, että kukaan niistä kuvittelee tietävänsä kaiken, arvioivat kyllä vähän kappaleiden menestymismahdollisuuksia, mutta antavat oman mielipiteensäkin vaikuttaa pisteisiin. Sitä paitsi eiköhän jokainen kunnon euroviisufani tiedä, että voittajien ja pärjääjien tietäminen sataprosenttisesti ennakkoon on mahdotonta.

Mua niin nauratti, kun olin omaan blogiini kirjoittanut Kreikan viisusta, että solisti vaikuttaa väsähtäneeltä, ja tuolla raadissa oli huomattu ihan sama asia. :hihi:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja lharju »

ta1ja kirjoitti:Tänään osa 2 - se mitä Thomas sanoi Belgiasta "väistelee töitä ja vaan soittaa, kun Euroopassa on työttömyyttä" ei ollut yhtään hauskaa, vaan tyhmää ja ilkeää piikittelyä joka ei naurattanut, koska kyse oli ihan tyyliseikoista - tuskin siitä alan ihmisenä se oma duuni oikean työn väistelyä on :mitvit: . Tai ihan niinkuin paljeteissa tuulikoneen pauhatessa (sen oma valinta Sarah Dawn Finer) jollottaminen olisi jotenkin tuottavampaa ja suoraselkäisempää. :jupinaa:
No huh! :shock: En ole tosin vielä nähnyt tätä jaksoa (näen sen vasta sunnuntaina), mutta kuulostaa kuvailun perusteella ihan järkyttävältä. Joltain humoristilta kommentti voisi olla irrallinen heittona hauska, mutta...
Esimerkiksi entisissä IVY-maissa on todella paljon köyhyysrajan alla eläviä ihmisiä, politiikka on korruptoitunutta, ei ole riittäviä terveyspalveluja kaikille ja kaikkialle ei ole saatu edes sähköverkoa vedettyä ja siitä huolimatta valtiot satsaavat puolet valtion budjetistaan vain euroviisuihin, massiivisiin ennakkopromoihin ja näyttäviin esikatseluvideoihin. Viisut toimivat jopa melkoisena propagandistisena keinona. Mutta mitä silloin sanoo Thomas L? Kehuu ennakkovideoita maasta taivaaseen ja sitä, kuinka Itä-Euroopan maat SATSAAVAT viisuihin... ja sitten kehtaa mennä laukomaan tuollaisen kommentin, vaikka euroviisujen ympärillä on varmaan hieman enemmän epäkohtia muualla kuin tämän vuotisen Belgian "sanomassa"... :roll:
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

^ Tuosta tulikin mieleeni, että taas kerran Moldovasta puhuttaessa piti ensimmäiseksi mainita, että se on Euroopan köyhin valtio. Ei kovin kivaa. :eiei:
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11536
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja romualdo »

saman seikan panin minäkin heti merkille, ärsyä, no melkoisen syvää HENKISTÄ köyhyyttähän on laajalti baltian ja balkanin maitten alueillakin kuten ranneliike - foorumillakin käväisseet huomaavat mutta...

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja Roope »

Toni kirjoitti:Huikea menestystarina ollut Ruotsin raadissa (ja suomalaisten kommentaattorien parissa) tuo Portugali! :uujee: Lissaponniiko ens vuonna männää?! :heh:
Päälle 200 kertoimia olisi Filipalle tarjolla :uujee: eli jo reilulla eurolla saisi lennot Lissaboniin :hihi:

Kuva

"Kan vinna" :heh:

http://svtplay.se/v/1988322/melodifestivalen/del_2_av_4 :telkku:

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

romualdo kirjoitti:saman seikan panin minäkin heti merkille, ärsyä, no melkoisen syvää HENKISTÄ köyhyyttähän on laajalti baltian ja balkanin maitten alueillakin kuten ranneliike - foorumillakin käväisseet huomaavat mutta...
Ai niinku millaista?

Se, että mainitaan että joku maa on köyhin, ei välttämättä ole negatiivinen asia. Itse ainakin ennen vanhaan symppasin kaikkia pieniä ja köyhiä niin paljon, että niiden viisutkin kuulostivat paremmilta.

Tosin Ruotsissa asuvista moldovalaisista ei varmaan ole hauskaa kuunnella tätä yhtä totuutta.

.... tulipa mieleen yksi välikohtaus.

Bahrainissa tutustuin erääseen lentoemäntään. Todella tyylikäs, kaunis ja valloittava persoona - sellainen, jonka rinnalla kaikki muut jäävät varjoon. En olisi arvannut, että olet Romaniasta, henkäisin sille. Jälkeen päin mietin, että olipa typerä kommentti. Ihan kuin Romaniassa ei olisi kauniita, tyylikkäitä ja valovoimaisia ihmisiä.
Viimeksi muokannut UsvaAuer, 07 Touko 2010, 00:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mä lakkasin pitämästä Lundinista silloin, kun se heitti Valteelle jotain tyyliin "et vaan ole koskaan ollut oikeasti rakastunut", kun Valtee ei tykännyt jostain kappaleesta, josta Lundin taas piti. Yöh.

Marie ei ärsytä muakaan. Se oli tänä vuonna ainakin ekassa jaksossa aika herttainen.
What color is your life?

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Tämän illan esikatseluiden katsomisen jälkeen oli mielessäni yksi kysymys: miksi minulla on ollut niin kova hinku saada itselleni tämän vuoden viisulevy? Taidan olla joko täysidiootti tai masokisti. :heihaloo:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36868
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Hmm... Äitini piti aika monesta ja yksi ainakin tuli mulle täytenä yllätyksenä: Hollanti, ja nyt se on rallatellu sitä tässä koko illan :heh:

Se tykkäs myös ainakin V-Venäjäst, Azerbaidzanista, Liettuasta ja Armeniasta. Sit se vihas Ruotsii (kerron kohta hauskan jutun :heh: ), Portugalii ja Ukrainaa.

Niin se Ruotsi... Eli kun siinä yhessä kohtaa lauletaan jotain "Olen onnellinen jos vain muistan nimeni" tms. niin äiti vaan rupes dissaamaan sitä ihan täysillä, se eka vaan sano "Tyypillinen ruotsalainen, on onnellinen pienistä..." ja sit kun se rupes bailaamaan siellä lavalla niin äidin kommentti oli "Jaahas, nyt se sitten onnistui muistamaan sen nimensä", arvaa repeilinkö sille :rofl:


// Edit, unohin vaan sanoo et on se Valko-Venäjä vaan niin :ihana:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1422
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

_TomppaJr_ kirjoitti:
Niin se Ruotsi... Eli kun siinä yhessä kohtaa lauletaan jotain "Olen onnellinen jos vain muistan nimeni" tms. niin äiti vaan rupes dissaamaan sitä ihan täysillä, se eka vaan sano "Tyypillinen ruotsalainen, on onnellinen pienistä..." ja sit kun se rupes bailaamaan siellä lavalla niin äidin kommentti oli "Jaahas, nyt se sitten onnistui muistamaan sen nimensä", arvaa repeilinkö sille :rofl:
Minä repeilen tälle jutulle :) Ruotsi kuulosti kyllä tässä esikuuntelussa jo aikalailla keskinkertaiselta - hohhoijjakkaa. Muuten alaikäinen asiantuntijaraatini tykkäsi Tanskasta, InCulton hulvattomasta meiningistä, Sveitsistä sekä Islannista. Heidän mielestään tosi huonoja olivat Ruotsi, Drip Drop ja Hollanti. Mitähän tästä päättelisi. No, seuraavalla sukupolvella on tietenkin minun mielestäni hieman erikoinen maku, mutta aika asiantuntevia kommentteja erityisesti 4-vuotias juniori antoi :D
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Tänään oli selvästi parempia kappaleita kuin ekassa esikatselussa.

Kolmen kärki kahden esikatselun jälkeen:
Suomi, Portugali, Islanti - siis minun mielestä.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Eilen ihastuin Alankomaihin, joten pitääpä nostaa se viimeiseltä sijalta ainakin kolmen tähden porukkaan. :puna: :ihana:

Avatar
Andyliini
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 247
Liittynyt: 17 Tammi 2010, 18:11
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja Andyliini »

Eilisessä TV2:den esikatselussa kolme ensimmäistä olivat melko tyhjänpäiväistä tuubaa, mutta sen jälkeen taso parani hieman. Parhaiten mieleen jäi luultavasti Alankomaat, vaikka hieman kummallinen kipale olikin. Azerbaidzan (menikö oikein?) oli pettymys. Miten tuollainen kappale voi olla ennakkosuosikki? En kässää.

Muutoin olikin tasapaksua. Olikohan se Belgian kappale, jossa jokin brassiryhmä koitti funkata? Hieman hymyilytti moinen.
Eurovision all year long!

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Tunnelmia toisen esikatselun jälkeen:
Täysiä pisteitäni ei saanut yksikään.


* * * *
Islanti
Tanska

* * * ½
Portugal - kaunis kappale
Sveitsi

* * *
Alankomaat
Makedonia
Valko-Venäjä

* *
Azerbaidzan
Armenia
Liettua
Ruotsi

*
Ukraina - hieman erilainen kuin Ruslana
Israel - jääkaappitauko

Näistä kolmestatoista enintään 7 jatkoon.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11536
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja romualdo »

JÄLKIjättötunnelmia 2. esikatselun jälkeen:
PORTUGALI. "Yksinäisyys äänessämme... on laulu jota en ole koskaan laulanut." HIENO, ehkä upein teksti kaikista! nousussa. Taijan rakastua tähänkin lauluun.
MAKEDONIA räposuus ei haittaa yhtään, vahvaa ja väkevää tämäkin
VALKO-VENÄJÄ "Meidän täytyy rakkauden kauneus kuvitella" ehkä toiseksi kaunein video Slovakian jälkeen? ja kisojen kauneimpia lauluja, ehdotonta top 5 kaartia. nousussa
LIETTUA. Tämähän on HYVÄ! VIDEO yksi mielenkiintoisimmista, SYMPAATTISIMMAT ESIINTYJÄT! Sexyä! "ei ole tasa-arvoa vaikka sitä on muualla EU:ssa" no siellä ei todellakaan ole! ehdot.nousussa!
ARMENIA Tyhmää ettei videoon kuvattu lainkaan maan luontoa... nousussa
ISRAEL myös hienoimpia tekstejä "Voi luoja, pelkillä sanoilla selvisit minusta... hänen varjonsa valossa." Voi poika kulta, älä pidä noin kauniita silmiä kiinni! Avaa ne !!
SVEITSI Sateenkaaren väreissä, kuinkas muuten. Hyvä kokonaisuus.
UKRAINA masentava, painuuko puntarini pohjille...
HOLLANTI ihania nämä flaamien jutut kun niihin otetaan aina tuo kansallisten karsintojen elävä esitys mukaan! nousussa.
RUOTSI koskettava, nousussa.
TANSKA Väkivahva duetto, nousussa?
Viimeksi muokannut romualdo, 09 Touko 2010, 23:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8158
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Puuttuuko teiltä muilta FST:n Euroviisujen alla ohjelmasta tekstitys suomeksi? On toi pakkoruotsin kuullunymmärtäminen vähän heikoissa kantimissa, joten taidanpa jättää katsomatta jos kerta tekstejä eivät viitsi enää laittaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
esc2010
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 723
Liittynyt: 11 Loka 2009, 19:35
Paikkakunta: Vantaa

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja esc2010 »

Ei ole tekstiä ei :niinpa:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4903
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja toivo »

Apua. Mulla ei näy suomenkielistä tekstitystä ! :jupinaa: :niinpa: :lohduton:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4903
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja toivo »

En oo ymmärtänyt muuta kuin "ganska braa".

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7181
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Esikatselut 2010: Svt ti 21:00, TV2 to 19:50, FST5 su 21:00

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

No ei näy täälläkään! :jupinaa:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Lukittu